Stanovení výsledné ceny sponzoringu

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
PLAYBOY Kalendar 2007.
Advertisements

PRŮZKUM NA TÉMA: „Dopady finanční krize“ eficia .
Produkce odpadů 2002 – 2007 obce ORP Šumperk
Téma: SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ CELÝCH ČÍSEL 4 Vytvořila: Mgr. Martina Bašová VY_32_Inovace/1_028.
1. cvičení úrokování.
Obchodní politika sponzoring
důchodového pojištění
Nabídka reklamního prostoru. Charakteristika • Zpravodajsko-informační stanice, jejíž značnou součástí je vysílání BBC World Service • Cílení na manažery.
Rozhodovací matice.
2. cvičení úrokování. spoření.
Obchodní politika sponzoringu 2011 TV Nova a Nova Cinema.
Ceník sponzoringu pořadů
Prémiová automatická objednávka
Obchodní politika Základní údaje  Prodejní cílovou skupinou TV Nova v roce 2008 jsou „Dospělí 15-54“ „Dospělí 15-54“ znamená osoby ve věku 15.
*Zdroj: Průzkum spotřebitelů Komise EU, ukazatel GfK. Ekonomická očekávání v Evropě Březen.
Rozbor a výsledky integrovaných mobilních kampaní Aktuálně.cz Ondřej Švihálek, Centrum Holdings 13. října 2010.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Moderní škola Autor: Ing. Petr Benda Název materiálu: Daně – opakování I Označení materiálu: VY_32_INOVACE_EKO.OA
AutorMgr. Lenka Závrská Anotace Očekávaný přínos Tematická oblastOperace s reálnými čísly Téma PředmětMatematika RočníkPrvní Obor vzděláváníUčební obory.
Střední škola Oselce Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk, Projekt: Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název: Modernizace.
Nabídka rozhlasové reklamy 2013 BBC/ZET rádio. BBC/ZET rádio Charakteristika BBC/ZET rádio Zpravodajsko-informační stanice, jejíž značnou součástí je.
Násobíme . 4 = = . 4 = = . 4 = = . 2 = 9 .
Tento materiál byl vytvořen jako učební dokument projektu inovace výuky v rámci OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost VY_62_INOVACE_A1 – 33.
Procenta Výpočet počtu procent
Kdo chce být milionářem ?
NÁSOBENÍ ČÍSLEM 10 ZÁVĚREČNÉ SHRNUTÍ
Vizualizace projektu větrného parku Stříbro porovnání variant 13 VTE a menšího parku.
ČLOVĚK A JEHO SVĚT 2. Ročník - hodiny, minuty Jana Štadlerová ŽŠ Věšín.
Vzdělávací materiál v rámci projektu EU peníze školám Školní rok: 2011/2012 Ročník: Předmět: Téma: Anotace: Autor : Vzdělávací materiál je určen pro bezplatné.
Dělení se zbytkem 3 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
OBRAT STÁDA Uzavřený: všechna zvířata se vrací a chovají v jednom chovu Otevřený: - nákup pro obnovu -různé modifikace podle kategorie,specializace,koncentrace.
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
VY_32_INOVACE_ 14_ sčítání a odčítání do 100 (SADA ČÍSLO 5)
TJ SLAVIA PÍŠŤ TJ SLAVIA PÍŠŤ Muži - I.B třída sk.B Výsledek 15.NE :30 Píšť - Darkovičky NE :30 Píšť - Dolní.
Zábavná matematika.
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
V rámci všech serverů společnosti Aliaweb, spol. s r.o. oslovíte přes uživatelů Kurzy.cz finanční portál pro laiky i odborníky, tj. investice a.
Dělení se zbytkem 6 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Dělení se zbytkem 5 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Název materiálu: OPAKOVÁNÍ 1.POLOLETÍ - OTÁZKY
Vlastnosti sčítání a odčítání
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.

Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. Předpověď počasí na
Nejmenší společný násobek
Čtení myšlenek Je to až neuvěřitelné, ale skutečně je to tak. Dokážu číst myšlenky.Pokud mne chceš vyzkoušet – prosím.
ProcvičujemenásobilkuProcvičujemenásobilku Klikni na libovolné číslo, objeví se.
Násobení zlomků – teorie a cvičení VY_32_INOVACE_19
předpověď počasí na 14. května 2009 OBLAČNOST 6.00.
Pojistné systémy 7. cvičení. Opakování Urči JNP, které musí zaplatit 45letý klient, chce-li si zajistit roční důchod Kč vyplácený na konci roku,
Název materiálu: OPAKOVÁNÍ 1.POLOLETÍ - OTÁZKY
Dělení se zbytkem 8 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Zásady pozorování a vyjednávání Soustředění – zaznamenat (podívat se) – udržet (zobrazit) v povědomí – představit si – (opakovat, pokud se nezdaří /doma/)
Obchodní politika sponzoring kanál TV Nova kanál Nova Cinema pro rok 2012.
TISKOVÁ KONFERENCE 17. Února Pro koho? žena mladšího středního věku („má už něco za sebou“; ví, jak to na světě chodí, ale ještě neztratila naději),
v programu MS PowerPoint
Cvičná hodnotící prezentace Hodnocení vybraného projektu 1.
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
EDITOR BY: SPRESS 15. ledna ledna ledna 2015.
Pojmy a interpretace.
Téma: ABSOLUTNÍ HODNOTA CELÝCH ČÍSEL 2
1 Celostátní konference ředitelů gymnázií ČR AŘG ČR P ř e r o v Mezikrajová komparace ekonomiky gymnázií.
Obchodní politika - Sponzoring Koncepce sponzoringu – přínosy pro klienta  Jeden z nástrojů marketingového mixu, který přináší efektivní investování.
Příklady (část 1.) Kolik budu mít v bance po 4 letech, jestliže dnes vložím 500 tis. Kč při roční úrokové míře 5 %? Kolik budu mít v bance jestliže bude.
Kurzy.cz finanční portál pro laiky i odborníky, tj. investice a osobní finance pro každého cílová skupina 56% mužů, 44% ženy 25% ve věku let, 24%
Přednost početních operací
Téma: Dělení desetinných čísel 2 Vytvořila: Mgr. Martina Bašová VY_32_Inovace2/_095.
Obchodní politika - Sponzoring Koncepce sponzoringu – přínosy pro klienta  Jeden z nástrojů marketingového mixu, který přináší efektivní investování.
Transkript prezentace:

Stanovení výsledné ceny sponzoringu Jaké produkty nabízíme? sponzoring pořadů sponzoring programu injektáže do pořadů (vlastní tvorba + vybrané licencované formáty) Systém uplatnění procentních slev a příplatků na ceník sponzoringu pořadů a pozice sponzora programu: Základní slevy: sleva za podpis ZO do sponzoringu 6 % sleva za objem 5-13 % sleva za dvoukanálovou komunikaci 3-5 % Doplňkové slevy: sleva za včasný podpis multimediální závazné objednávky 4 nebo 7 %* sleva za předplatbu 2-5 %** sleva za nového klienta 15%*** příplatek za co-branding 15 % Výsledná cena sponzoringu je určena: Ceníková cena x koeficient součtu Základních slev *V případě podpisu ZO do 24.11.2011, získává klient nárok na slevu 7%, v případě podpisu ZO do 20.12.2011 slevu 4% z Výsledné ceny sponzoringu. **Sleva za předplatbu: 2% čtvrtletní/ 3% pololetní/ 5% roční předplatba - sleva z Výsledné ceny sponzoringu. ***V případě, že klient neinzeroval na kanálech TV Nova v předchozích 18 měsících ve sponzoringu, má nárok na 15% slevu pro nového klienta z Výsledné ceny sponzoringu. V případě že klient má nárok na dvě a více Doplňkových slev, při výpočtu se Doplňkové slevy se sčítají a aplikují se na Výslednou cenu sponzoringu.

Slevová politika sponzoringu pro kanál TV Nova a Nova Cinema Sleva za objem Objem investice Sleva z ceníku 0,5-1,5 mil. Kč 5% 1,5-3,0 mil. Kč 7% 3,0-4,0 mil. Kč 9% 4,0-5,5 mil. Kč 11% 5,5 a více mil. Kč 13% Sleva za dvoukanálovou komunikaci (Nova + Nova Cinema) Objem Cinema investice Sleva na obou kanálech min. 250 tis. Kč 3% min. 500 tis. Kč 5% Měsíční indexy Tabulka měsíčních koeficientů   Období Koeficient leden 0,8 únor březen 1 duben 1,25 květen červen 1,1 červenec srpen září říjen 1,3 listopad prosinec

Ceník pořadů pro sponzorování, kanál TV Nova Pořady Off PRIME TIME Pořady Den vysílání Čas vysílání Základní cena/ díl 2012 2x10" 4x10" 6x10" Snídaně s Novou PO-PÁ 6:00 - 9:00 30 000 Kč   Tescoma s chutí 6.55,7:55,12:00 45 000 Kč Animované pohádky SO+NE 6:00-9:00 Koření /repríza NE 9:00 40 000 Kč Rady ptáka Loskutáka/repríza SO 9:55 50 000 Kč Koření/premiéra 11:00 65 000 Kč odpolední seriál 12:35 36 000 Kč 55 000 Kč 13:40 14:40 60 000 Kč 15:40 16:05 Babicovy dobroty 17:30 90 000 Kč Dr. House 17:45 105 000 Kč 115 000 Kč Rady ptáka Loskutáka/premiéra 17:55 145 000 Kč Pozn.: Veškeré ceny jsou uvedeny bez DPH, s měsíčním indexem 1

Ceník pořadů pro sponzorování, kanál TV Nova Pořady PRIME TIME Pořady Den vysílání Čas vysílání Základní cena/ díl 2012 2x10" 4x10" 6x10" 8x10" Ulice PO-PÁ 18:30 150 000 Kč 180 000 Kč 210 000 Kč   Ordinace v růžové zahradě 2. ÚT+ ČT 20:00 340 000 Kč 390 000 Kč 430 000 Kč 450 000 Kč Kriminálka Anděl PO 200 000 Kč 220 000 Kč 235 000 Kč Druhý dech ST 160 000 Kč 175 000 Kč 185 000 Kč Dr.House 21:20 Kriminálka (NY,Miami,LV) ÚT+ČT 21:30 Víkend ÚT Mentalista 112 21:45 65 000 Kč 75 000 Kč Zákon a pořádek 22:15 Patty Hewes: Nebezpečná advokátka 23:05 55 000 Kč Pozn.: Veškeré ceny jsou uvedeny bez DPH, s měsíčním indexem 1

Ceník pořadů pro sponzorování, kanál TV Nova, stálé formáty Stálý formát: Filmy Filmy Čas vysílání Základní cena/film za umístění daného počtu vzkazů 2x10" 4x10“ 6x10“ 8x10“ (a více) filmy PT /po-ne/ 20:00 - 22:00 225 000 Kč 285 000 Kč 330 000 Kč 380 000 Kč filmy post PT /po-ne/ 22:00 - 23:00 95 000 Kč 150 000 Kč 180 000 Kč 200 000 Kč filmy OPT /po-ne/ 23:30 40 000 Kč 60 000 Kč 80 000 Kč 100 000 Kč dopolední filmy /po-ne/ 9:00-12:00 30 000 Kč 50 000 Kč sobotní odpolední filmy 12:30 - 17:00 55 000 Kč 75 000 Kč 110 000 Kč nedělní odpolední filmy Stálý formát: Počasí název umístění čas základní cena za díl Počasí po Poledních Televizních novinách 2x10" po-pá 12:30 45 000 po Odpoledních televizních novinách po-pá+ne 17:30 90 000 po Televizních novinách po-ne 19:55 240 000 po Nočních televizních novinách po-čt 22:30-23:00 80 000 Stálý formát: Časomíra Ceny sponzoringu tohoto oblíbeného stálého formátu najdete v sekci věnované sponzoringu programu Pozn.: Veškeré ceny jsou uvedeny bez DPH, s měsíčním indexem 1

Ceník sponzorování - kanál Nova Cinema Filmy Čas vysílání Základní cena/film za umístění daného počtu vzkazů 2x10" 4x10" 6x10" pořady PT /po-ne/ 18:00-23:00 40 000 Kč 60 000 Kč 80 000 Kč pořady OPT /po-ne/ 23:00-18:00 20 000 Kč 25 000 Kč 30 000 Kč Minipořady - kanál Nova Cinema délka minipořadu cena 1 minipořadu/1 díl cena 1 minipořadu/2 díly cena 1 minipořadu/4 a více dílů 1´ 60 000 Kč 55 000 Kč 45 000 Kč 2´ 80 000 Kč 70 000 Kč 50 000 Kč 3´ 95 000 Kč 85 000 Kč vysílání po-pá 18:57, so+ne 17:57 cena zahrnuje odvysílání sponzorského vzkazu před a po pořadu -v uvedené stopáži minipořadu není zahrnut sponzorský vzkaz o délce 5“ nebo 10“, uvedený bezprostředně před a po pořadu -realizace minipořadů na Nova Cinema se započítává do závazné objednávky klienta Pozn.: Veškeré ceny jsou uvedeny bez DPH, s měsíčním indexem 1

Sponzoring programu – ceník pozic pro sponzorování Pozice pro sponzoring programu název umístění čas Cena za sponzorský vzkaz 10“ pozice 1 před odpoledními TN 1x10" po-pá+ne 17:00 43 000 pozice 2 před večerními TN po-ne 19:30 85 000 pozice 3 mezi TN a SN 19:50 120 000 pozice 4 po SN 19:58 110 000 pozice 5 před hlavním pořadem 20:00 pozice 6 po hlavním pořadu 21:00-22:30 90 000 pozice 7 22:30-23:00 60 000 Časomíra název umístění čas Cena za sponzorský vzkaz 10“ Časomíra před Snídaní s Novou 1x10" po-pá 6:00 7 000 časomíra v pravé poledne 12:00 35 000 před odpoledními Televizními novinami po-pá+ne 17:00 43 000 před večerními Televizními novinami po-ne 19:30 85 000 Pozn.: Veškeré ceny jsou uvedeny bez DPH, s měsíčním indexem 1

Sponzoring programu – kampaň pro optimální reach Kampaň sponzora programu: prodej max. 2 klientům na období 14 dní, klientovi je v průběhu 14 denní kampaně doručeno 35 sponzorských vzkazů model pro optimální zásah efektivního Reach ceníková cena pro klienta/14 denní kampaň 2.165.100,-Kč bez DPH - tato cena reflektuje slevu 30% oproti nákupu pozic jednotlivě cena je uvedena bez DPH s indexem 1 Příklad reachové kampaně realizované v roce 2011 - 35 vzkazů za 14 dnů: 17:00 19:30 19:50 20:00 22:30 14.5. x   15.5. 16.5. 17.5. 18.5. 19.5. 20.5. 21.5. 22.5. 23.5. 24.5. 25.5. 26.5. 27.5.