S LABIKY TE, TĚ ve slovech a ve větách Základní škola praktická a základní škola speciální Heřmanův Městec.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Žáci se naučí druhy vět, procvičí si učivo hravou formou Autor
Advertisements

Zdravá strava- básnička
Doplňte i, y HOR - , NAD – LKA, SCHOD -, T – LKO, MOT – KA,
Základní škola praktická a základní škola speciální Heřmanův Městec
AnotaceMateriál tvoří prezentace. Vyjádření vlastnictví, popsat předmět, určit barvu. AutorMgr. Olga Medunová JazykFrancouzština Očekávaný výstup Naučit.
Slabiky ne, ně ve slovech a větách: Základní škola praktická a základní škola speciální Heřmanův Městec.
AnotaceMateriál tvoří prezentace. Procvičování přívlastňovacích zájmen v jednotném a množném čísle. AutorMgr. Olga Medunová JazykFrancouzština Očekávaný.
Ve slovech a ve větách: Základní škola praktická a základní škola speciální Heřmanův Městec.
Žáci procvičují slabiky di a dy ve slovech a ve větách… Autor
Rychle hádej - co je to? A B CD EFGH IJKL MNO P Q R S T UV W X.
ICT 2_2/20 Anotace Písemná práce – Párové souhlásky –b- nebo –p- Autor
ICT 2- 3 – Melodie vzestupná, sestupná
Lidská kostra Základní škola praktická a základní škola speciální
ICT Realizace písně ve 2/4 taktu
ANOTACE Šablona:ICT AJ Zájmena Přivlastňovací a osobní zájmena Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Cizí jazyk Tematický.
ICT – 2 – 3 – 36 HV Dětský sbor Anotace: Prezentace slouží k procvičení poslechových dovedností dětí a zopakování pojmů z hudební výchovy. Prezentace.
Základní škola praktická a základní škola speciální
Základní škola praktická a základní škola speciální Heřmanův Městec.
ICT VL Pískovcové útvary ČR 4.R
Základní škola praktická a základní škola speciální Heřmanův Městec.
dy,ty,ny – di, ti, ni opakování
Obvod čtverce a obdélníka ICT2_1/1
AnotaceMateriál tvoří prezentace. Používání barev v kontextu. AutorMgr. Olga Medunová JazykFrancouzština Očekávaný výstup Naučit se používat barvy ve větách.
ANOTACE Šablona: ICT Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Český jazyk a literatura Tematický okruh: Jazyková výchova.
Žáci procvičují znalosti o stavbě věty,souhlásek, samohlásek. Autor
Procentový počet Prezentace_12
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU AnotaceMoravská a slezská města Autor Václav Jirát Jazyk Čeština Očekávaný výstup Ústně stručně rekapituluje významná.
ANOTACE ANOTACE Šablona: ICT Šablona: ICT Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací.
ICT – 2 – 3 – 39 Poslech - Bedřich Smetana - Má vlast - Vltava
ICT 2 – 3 – HUDEBNÍ VÝCHOVA – hudební rytmus
Anotace Seznámení nebo opakování tvorby času. – 2.část Autor Mgr. Ladislava Cagášková Jazyk Angličtina Očekávaný výstup Žáci zvládnou vyjádřit „anglický“
ICT M 5.R. Počítáme s velkými čísly
Sloh - pohádky Hádej pohádku
AnotaceMateriál tvoří prezentace. Číslovky základní, AutorMgr. Olga Medunová JazykFrancouzština Očekávaný výstup Osvojení a výslovnost číslovek.
AnotaceMateriál tvoří prezentace. Vyjádření vlastnictví oblečení, popis oblečení - barvy. AutorMgr. Olga Medunová JazykFrancouzština Očekávaný výstup Naučit.
Anotace Žáci zvyšují slovní zásobu, učí se naslouchat krátkému textu a dále jej reprodukovat… AutorMgr. Eva Dvořáková Jazyk Čeština Očekávaný výstup Naslouchat.
AnotaceMateriál tvoří prezentace. Opakování předložek a přídavných jmen. AutorMgr. Olga Medunová JazykFrancouzština Očekávaný výstup Ověření znalostí z.
Stavba rostliny, životní podmínky a význam rostlin ICT2_1/28
Základní škola praktická a základní škola speciální Heřmanův Městec  Anotace: třídění podstatných jmen, tvorba vět, řazení podle abecedy  Autor: Mgr.
ICT 2_2/15 Anotace Žáci procvičují párové souhlásky –v- a –f- Autor
Otázky osobní, sociální zralost Základní škola praktická a základní škola speciální Heřmanův Městec.
ICT ČJ VS po M Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Český jazyk a literatura Tematický okruh: Jazyková výchova Anotace:
Stavba těla živočichů Savci
ANOTACE Šablona: ICT PRV ČAJZ Silnice Anotace: zásady bezpečného chování na silnici Autor: Mgr. Kateřina Brandejsová Jazyk :Čeština Očekávaný výstup:
ANOTACE Šablona: ICT Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Český jazyk a literatura Tematický okruh: Jazyková výchova.
ANOTACE Šablona: ICT Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Český jazyk a literatura Tematický okruh: Jazyková výchova.
Logopedická cvičení pro nápravu hlásek c a s v hodinách českého jazyka
ICT M 5.R. Desetinná čísla kolem nás
Počet nohou Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
ICT – 2 – 3 – 5 Hudební výchova - hudební rytmus
česká abeceda obsahuje 42 písmen pořadí písmen nelze měnit
Škola.
Anotace Žáci si zvyšují slovní zásobu, učí se soustředěně naslouchat mluvenému textu, reprodukují text, probíhá asociace dle obrázků Autor Mgr. Eva Dvořáková.
Anotace Žáci pomocí návodných hesel hádají název pohádky, relaxační část hodiny sloužící ke změně práce a motivace AutorMgr. Eva Dvořáková JazykČeština.
Základní škola praktická a základní škola speciální Heřmanův Městec.
Anotace: Žák si osvojí pojmy bydliště a rodiště. Každý z žáků představí místo svého bydliště (nakreslí a zakroužkuje, jaké instituce se v místě nachází).
Základní škola praktická a základní škola speciální Heřmanův Městec.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola J. E. Purkyně a ZUŠ Libochovice AUTOR : Mgr. Jana Christenová NÁZEV: Vy_32_INOVACE_06_Čj_ Vedlejší věty podmětné a předmětné.
VY_32_INOVACE_09_Vyhledávání daných slabik v textu Autor:
Anotace : Výuka předmětu Člověk a příroda Autor : Mgr. Zuzana Šimotová
Písemné násobení (čísla do ) VY_32_Inovace_12TK-1
Sčítání a odčítání do zpaměti VY_32_Inovace_01KJ-1
Matematické rozcvičky (písemné násobení) VY_32_Inovace_05KJ-1
Písemné dělení (čísla do ) VY_32_Inovace_13TK-1 Mgr. Ivana Tkadlecová
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Obvod obdélníku VY_32_Inovace_09KJ-1
Hláska Š VY_32_INOVACE_3B_10 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Základní škola praktická a základní škola speciální Heřmanův Městec
Větné členy VY_32_Inovace_20SJ - 1
Transkript prezentace:

S LABIKY TE, TĚ ve slovech a ve větách Základní škola praktická a základní škola speciální Heřmanův Městec

V YPIŠTE SLOVA S TE A TĚ te tě ………………..... …………………….. ………………….. …………………….. ………………….. … ………………….. …………………….. ………………….. ………………………

D EJTE NÁZEV OBRÁZKU : te, tě

POZORNĚ PŘEČTĚTE TYTO VÝRAZY: tělo protější notes technický zamotej kotel kotě koště potěšil postel kategorie potěžkat otevírat štětina kostel stěna

V YHLEDEJ TE A TĚ VE VĚTÁCH : Nové koště dobře mete. Ve zdravém těle zdravý duch! Tvůj dopis mne velmi potěšil. Tady časem poteče voda. Podej mi prosím můj notes! Neotevírej ty dveře! To kynuté těsto je velmi jemné. Přitáhni tomu koni otěže o něco více! Po úrazu mi otekla noha. Teče voda teče, po kamení skáče…

D OPLŇ DO VĚT TE NEBO TĚ A PAK PŘEPIŠ : Tohle __le pije mléko. Do __sta je lepší dávat smetanu. Má__ doma také barevnou televizi? Mám __ zapsanou v mém no__su. Po__šila jsi mne, že jsi uvařila tak dobrou večeři. __ší mne, jsem Karel. Tyhle žárovky vyrábí firma __sla. Lišku Bystroušku napsal Rudolf __snohlídek.

AnotaceŽák si procvičí slabiky te, tě ve slovech a ve větách AutorMgr.Eva Dvořáková Jazyk Čeština Očekávaný výstup Žák ústně i písemně procvičuje slabiky te, tě ve slovech a ve větách Speciální vzdělávací potřeby - žádné – Druh učebního materiáluPracovní list, test Druh interaktivity Aktivita, test Cílová skupinaŽáci 1. stupně ZŠ (praktické, speciální) Stupeň a typ vzdělávánízákladní vzdělávání –první stupeň Typická věková skupina7 – 10 let Celková velikost909 kB ICT 2_ 2/9

Použité zdroje: Obrázky Klipart Text: Eva Dvořáková