. Kvadratická funkce ° Narýsuj: -1 -1 -1 ° . Dostupné z Metodického portálu www.rvp.cz, ISSN: 1802-4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze
. Kvadratická funkce ° Narýsuj: 1 -5 1 . ° -5 Dostupné z Metodického portálu www.rvp.cz, ISSN: 1802-4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze
. Kvadratická funkce ° Narýsuj: 1,5 -2 -1 Dostupné z Metodického portálu www.rvp.cz, ISSN: 1802-4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze
. . Kvadratická funkce Narýsuj: ° ° -1 -2 Dostupné z Metodického portálu www.rvp.cz, ISSN: 1802-4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze
Posunutí paraboly na ose x 1 -1 2 -2 3 -3 4 -4 1 1 4 4 9 9 16 16 x2 (x – 2)2 4 1 9 16 1 25 4 36 Dostupné z Metodického portálu www.rvp.cz, ISSN: 1802-4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze
Posunutí paraboly na ose x - posunutí na ose x Dostupné z Metodického portálu www.rvp.cz, ISSN: 1802-4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze
Rovnice paraboly Dostupné z Metodického portálu www.rvp.cz, ISSN: 1802-4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze
Kvadratická funkce Rýsuj: 4 Dostupné z Metodického portálu www.rvp.cz, ISSN: 1802-4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze
Kvadratická funkce Rýsuj: -3 Dostupné z Metodického portálu www.rvp.cz, ISSN: 1802-4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze
Kvadratická funkce Rýsuj: -2 Dostupné z Metodického portálu www.rvp.cz, ISSN: 1802-4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze
Kvadratická funkce Rýsuj do: -3 Dostupné z Metodického portálu www.rvp.cz, ISSN: 1802-4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze
Kvadratická funkce Narýsuj: odpověz na otázky: má fce min nebo max 3) hodnota min nebo max 4) f(0)= ; f(1)= ;f(-1)= 5) pro která x je fce nulová 6) pro která x je fce kladná a rostoucí 7) pro která x je fce záporná a klesající Dostupné z Metodického portálu www.rvp.cz, ISSN: 1802-4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze
Kvadratická funkce Narýsuj: odpověz na otázky: má fce min nebo max 3) hodnota min nebo max 4) f(4)= ; f(3)= 5) pro která x je fce záporná 6) pro která x je fce záporná a rostoucí 7) pro která x je fce kladná a klesající Dostupné z Metodického portálu www.rvp.cz, ISSN: 1802-4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze
Kvadratická funkce = x2 – 8x + 7 + 9 - 9 = x2 – 8x + 7 + 9 - 9 Urči vrcholy parabol: = x2 – 8x + 7 + 9 - 9 = x2 – 8x + 7 + 9 - 9 =( x – 4)2 - 9 Dostupné z Metodického portálu www.rvp.cz, ISSN: 1802-4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze
Kvadratická funkce Narýsuj: Dostupné z Metodického portálu www.rvp.cz, ISSN: 1802-4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze
Funkce Narýsuj: Dostupné z Metodického portálu www.rvp.cz, ISSN: 1802-4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze