Cvičení #3 *39TUR 2013/2014 Testování uživatelského rozhraní Adam J. Sporka.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
“W questions” with a preposition
Advertisements

Mobile Internet Forum 2009 Petr Škvařil 8. října 2009 Případové studie mobilního marketingu.
Cvičení #3 Y39TUR Zima 2011/2012 Testování uživatelského rozhraní Adam J. Sporka.
Cvičení #1 *39TUR Léto 2012/2013 Testování uživatelského rozhraní Adam J. Sporka.
Cvičení #1 *39TUR Zima 2013/2014 Testování uživatelského rozhraní Adam J. Sporka.
Registry obyčejný posuvný kruhový
Travelling Maturita oral exam rehearsal
PŘEDSTAVENÍ VÝUKOVÉ AKTIVITY VYUŽÍVAJÍCÍ ICT PRO ŽÁKY Vypracovala: Ilona Plocková.
Past continuous tense Mgr. Ludmila Faltýnková EU OPVK ICT2-4/AJ06 Základní škola Olomouc, Heyrovského 33 Určeno pouze pro výuku Žádná část ani celek nesmí.
trojúhelník n-úhelník použití zdroje
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o. Osvoboditelů 380, Louny Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo sady39Číslo DUM.
Mgr. Ludmila Faltýnková EU OPVK ICT2-4/AJ20
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU: Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO.
Cvičení #8 Testování uživatelského rozhraní. TUR 2011 – INTRODUCTION – [2] Dnešní program Úvod (10’) – –Představit úlohu Testování synchronizačního software.
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU: Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO.
Online piracy Název školyGymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuRozvoj žákovských kompetencí.
Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Jméno autora:Mgr. Věra Vepřeková Třída/ročník: IX. Datum vytvoření: Šablona:III/2č. materiálu:
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Final Oral Exam ZKOUŠKA By Dagmar Machů Škola: SOU Val. Klobouky Ročník: třetí Obor: Kuchař/číšník Název projektu: Zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Reported questions Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Romana Petrová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_428_Minulý čas slovesa TO BE AUTOR: Ing. Magdalena Nemeškalová.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Mgr. Alena Miklíčková. * Obrázky určené k popisu a srovnání * Soubor otázek k diskusi na dané téma * Jednotlivé otázky s ukázkami slovní zásoby * Zadání.
Cvičení #3 Y39TUR Jaro 2011 Testování uživatelského rozhraní Adam J. Sporka.
Mgr. Alena Miklíčková. * Obrázky určené k popisu a srovnání * Soubor otázek k diskusi na dané téma * Jednotlivé otázky s ukázkami slovní zásoby * Zadání.
Geometrical shapes - matematika Mgr. Jana Horáková - ZŠ Brno, Antonínská 3 Metodické pokyny pro učitele Předmět: matematika Jazyk: AJ Jazyková úroveň:
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
How To Upload and Download Flies using Filezilla ?
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jan Rozsíval. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací materiál.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-3.PT-20-Mezilidské vztahy Název školyStřední odborná škola a Střední odborné učiliště,
Kognitivní systémy A6MX33KSY Brain Simulator - Úvod Jaroslav Vítků.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE ZEYEROVA 3354, KROMĚŘÍŽ projekt v rámci vzdělávacího programu VZDĚLÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
 ANOTACE:  Anotace:  Didaktický učební materiál je určen žákům středních škol k zopakování učiva. Prezentace se skládá z přehledu daného učiva a ze.
Jméno autora:Mgr. Jiří Kala Škola:ZŠ Náklo Datum vytvoření (období): září 2013 Ročník:8. Tematická oblast: Témata do hodin angličtiny na 2. stupeň základních.
Název školy:Základní škola Městec Králové Autor:Mgr. Marcela Kloučková Název:VY_32_INOVACE_07_Aj6 Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Téma:přítomné časy.
Listening VY_32_INOVACE_AJ_2_60 Multiple choice Číslo projektu: CZ.1.07./1.5.00/ Název projektu: Zlepšení podmínek pro vzdělávání na SUŠ, Ostrava.
Gymnázium, Brno, Elgartova 3 GE - Vyšší kvalita výuky CZ.1.07/1.5.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Téma: English Grammar.
Jídlo(Food, Meals) B1 Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblastAngličtina: ústní zkouška Datum vytvoření
Gymnázium, Brno, Elgartova 3 GE - Vyšší kvalita výuky CZ.1.07/1.5.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Téma: English Grammar.
Kliknutím lze upravit styl předlohy Mezilidské vztahy (interpersonal relationships) B1 Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky.
Kliknutím lze upravit styl předlohy Maturitní ústní zkouška Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblast.
NÁZEV ŠKOLY:Základní škola Dolní Benešov,přísp.organ.
 Základní škola a mateřská škola, Svoboda nad Úpou, okres Trutnov  Bc. Lucie Ševčíková  VY_22_INOVACE_2.2.2 AJ8,9g_34  Téma: pomocná slovesa 
Department of Economics and Management in Civil Engineering, CTU in Prague, Václav BERAN, Petr DLASK, Dana ČÁPOVÁ, Jaroslava.
Present simple He goes to school every day. She gets up at 6 o´clock.
Tento projekt je spolufinancován Evropskou unií.
VY_32_Inovace_ So x Neither Project 3
Název vzdělávacího materiálu
Angličtina: Martin Luther King
Název vzdělávacího materiálu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Mgr. Věra Tománková Project 2
Rodina (Family) B2 Tematická oblast
Jak si můžeme být jisti, že Alex chápe popisky v jeho repertoáru?
affirmative negative question
Budoucí čas s WILL What will our future look like in five years.
Angličtina: Charles I Tematická oblast
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu OPVK
Životní prostředí (Environment) B1
(Minulý čas průběhový)
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Jazyk a jazyková komunikace, Anglický jazyk, Minulý čas prostý pravidelných.
Název vzdělávacího materiálu
I haven´t seen your ID card.
TaHoma 2.0 – Connected Living
Projekt Anglicky v odborných předmětech, CZ.1.07/1.3.09/
WH-QUESTIONS.
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
Název školy: Základní škola Pardubice – Spořilov
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
Transkript prezentace:

Cvičení #3 *39TUR 2013/2014 Testování uživatelského rozhraní Adam J. Sporka

TUR 2013 – CVIČENÍ – [2] Cvičení kognitivního průchodu Rozehřívací úkol Krátké příklady kognitivního průchodu Volba zařízení a případů užití (use cases) Samostatná práce na kognitivním průchodu Zadání práce

TUR 2013 – CVIČENÍ – [3] Cognitive Walkthrough – Procedure Task-definition question: – –Q0 = “What does the user want to achieve?” – –At the beginning of the test Questions for each step: – –Q1 = “Will the currect action(s) be evident to the users?” – –Q2 = “Will the users connect the label of an action with their goals?” – –Q3 = “Will the user receive a sensible feedback?”

Q1Q2Q3 Krok 1 Krok 2 Krok 3 … A/N Q0: Případ užití: Zařízení, přístroj:

TUR 2013 – CVIČENÍ – [9] Co teď: Vezměte svůj telefon Vyberte si vhodný případ užití Proveďte kognitivní průchod – –Tj. určete kroky průchodu, odpovídejte na otázky, pište si závěry, … Vyměňte si telefon s kolegou ve dvojici Proveďte test stejného případu užití – –Tj. opět určete kroky průchodu, odpovídejte, atd.