Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G
Advertisements

Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005.
Najdi na slepé mapě ČR hory podle zadání.
K názvu pohoří přiřaďte jeho nejvyšší vrchol.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G
Česká republika ODKAZ GEOLOGICKÝCH VĚKŮ II.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005.
Povrch České republiky
Základní škola Rosice, okres Chrudim
Najdi na slepé mapě ČR pohoří podle zadání.
K názvu pohoří přiřaďte jeho nejvyšší vrchol.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005.
Nížiny, pohoří a nejvyšší hory
Téma: Geomorfologie ČR-opakování Autor: Mgr
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Vodárenská 2115 Autor: Mgr. Jana Vítková Materiál: VY_52_INOVACE_PV12.09 Téma: Přírodní podmínky ČR.
Povrch ČR.
Česká republika: Hory Hospodářský zeměpis
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka Projekty SIPVZ Multimediální svět Projekt SIPVZ 2006.
geomorfologické celky
Vnější západní Karpaty
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Vnější západní Karpaty jsou tvořeny druhohorními až třetihorními mořskými uloženinami pískovců a jílovců často s výrazným, mnohonásobně se střídajícím.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005.
Geomorfologie ČR.
Implementace ICT do vzdělávacích oblastí a oborů
NEJVYŠŠÍM VRCHOLEM ŠUMAVY NA ÚZEMÍ ČR JE
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO:
Geomorfologické členění
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název školyGymnázium, Soběslav, Dr. Edvarda Beneše 449/II Kód materiáluVY_32_INOVACE_62_06 Název materiáluZápadní.
VY_32_ INOVACE_ 10_ VLASTIVĚDA 4 Základní škola a Mateřská škola, Potštejn, okres Rychnov nad Kněžnou POVRCH ČR Autor: Mgr.Renata Viktorinová.
Určeno pro:žáky 2.ročník středních škol Vzdělávací obor: Zeměpis Tematický okruh: Česká republika Téma: Česká republika –fyzickogeografická charakteristika.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Konstantinovy Lázně, okres Tachov, příspěvková organizace AUTOR: NÁZEV: VY_32_INOVACE_Vl_01_Povrch ČR TEMA: Povrch ČR ČÍSLO.
Člověk a jeho svět Vlastivěda
POVRCH ČESKÉ REPUBLIKY
Povrch - Geomorfologie
Lokalizace ČR - vybraná místa 2. /povrch ČR/
GEOMORFOLOGICKÉ ČLENĚNÍ ČR 5
Novohradské hory- Kamenec
ČESKÁ REPUBLIKA POHOŘÍ
Lokalizace ČR - vybraná místa 2. /povrch ČR/
K názvu pohoří přiřaďte jeho nejvyšší vrchol.
Člověk a jeho svět Vlastivěda
Nejvyšší vrcholy pohoří ČR VY_32_INOVACE_07 Sada 7
POVRCH ČR ČR má pestré geologické složení, povrch tvoří převážně 2 celky: a) Česká vysočina (záp. část ČR) b) Západní Karpaty (při vých. hranici se Slovenskem)
Transkript prezentace:

Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005

Implementace ICT do vzdělávacích oblastí a oborů Umístění prezentací :

Vzdělávací obor: Zeměpis Třída: VIII.D Vyučující: Mgr. Ivana Klečková Datum: Téma vyučovací hodiny : „ Povrch ČR“„ „ Povrch ČR“„ Vybavení učebny : připojení na INTERNET připojení na školní síť – výukové programy PC – notebook PC – notebook dataprojektor dataprojektor

Zdroje informací Voženílek,V.: Zeměpis 4 – Česká republika, Prodos 2002 Voženílek,V.: Zeměpis 4 – Česká republika, Prodos 2002 Voženílek,V.: Zeměpis 4 – pracovní sešit,Prodos Voženílek,V.: Zeměpis 4 – pracovní sešit,Prodos Školní atlas České republiky, Geodézie ČS 1999 Školní atlas České republiky, Geodézie ČS 1999

Povrch České republiky Povrch České republiky

Utvoř dvojice a dopiš metry: Železné hory Železné hory Drahanská vrchovina Drahanská vrchovina Novohradské hory Novohradské hory Smrčiny Smrčiny České středohoří České středohoří Slavkovský les Slavkovský les Lužické hory Lužické hory Hrubý Jeseník Hrubý Jeseník Jizerské hory Jizerské hory Praděd Luž Kamenec Milešovka Skalky Pešava Háj Smrk Lesný

Kontrola: Železné hory – Pešava 697m Železné hory – Pešava 697m Drahanská vrchovina – Skalky 735m Drahanská vrchovina – Skalky 735m Novohradské hory – Kamenec 1072m Novohradské hory – Kamenec 1072m Smrčiny – Háj 758m Smrčiny – Háj 758m České středohoří – Milešovka 837m České středohoří – Milešovka 837m Slavkovský les – Lesný 983m Slavkovský les – Lesný 983m Lužické hory – Luž 793m Lužické hory – Luž 793m Hrubý Jeseník – Praděd 1491m Hrubý Jeseník – Praděd 1491m Jizerské hory – Smrk 1124m Jizerské hory – Smrk 1124m

K číslu přiřaď správný název:

Zkontroluj si:

Zapiš a u pohoří urči vrchol: Poberounská soustava: Poberounská soustava: Pražská plošina Křivoklátská vrchovina Brdy Plzeňská pahorkatina Český kras / Koněpruské jeskyně / Česká tabule: Jičínská pahorkatina Český ráj – Trosky Prachovské skály Středopolské nížiny: Slezská nížina Vídeňská pánev: Dolnomoravský úval

Vněkarpatské sníženiny: Vněkarpatské sníženiny: Dyjsko-svratecký úval Hornomoravský úval Moravská brána Ostravská pánev Vnější západní Karpaty: Mikulovská vrchovina Ždánický les Chřiby Bílé Karpaty Javorníky Podbeskydská pahorkatina Hostýnsko-vsetínská hornatina Moravskoslezské Beskydy Slezské Beskydy

Dané pojmy vepiš do slepé mapky:

Vylušti křížovku:

Kontrola: 1. Děvín 2. Olšava 3. Brána 4. Odra 5. Lysá 6. Šipka 7. Mlýny Vlárský průsmyk Bílé Karpaty, 284m

Hodnocení vyučovací hodiny Odpadá zápis na tabuli. Odpadá zápis na tabuli. Okamžitá kontrola správnosti samostatné práce. Okamžitá kontrola správnosti samostatné práce. Klady Zápory Klady Zápory

Poznámky k prezentaci Žáci pracují s atlasem,slepou mapkou ČR, nástěnnou mapou, křížovku mají namnoženou před sebou. Žáci pracují s atlasem,slepou mapkou ČR, nástěnnou mapou, křížovku mají namnoženou před sebou. Využití laserového ukazovátka usnadňuje učiteli i žákům orientaci v textu. Využití laserového ukazovátka usnadňuje učiteli i žákům orientaci v textu.