projekt v rámci Operačního programu Hlavní události českých dějin I.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO.
Advertisements

Evropské vlajky 5. ročník
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Doplněk Český jazyk 7. ročník ZŠ
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Počátky českého státu 4.ročník
Matematika - 7. ročník Celá čísla - souhrn
Dělení desetinných čísel Matematika - 6. ročník Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt.
Ovoce a zelenina 4. ročník
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
RENESANCE 4.ročník Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka
Literární výchova 3.ročník ZŠ „ Staré pověsti české“
Povrch a vodstvo ČR 4. ročník
Naše nejstarší minulost v pověstech 4. ročník
Rudolf II. VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST 4. ročník - vlastivěda
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Významné osobnosti českých dějin II. 4. ročník
Matematika – 5. ročník Násobení a dělení desetinných čísel 10 a 100
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Mocniny - úvod Matematika 8. ročník Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního.
Matematika - opakování 5. ročník
Zaokrouhlování čísel na desítky a stovky
Naše vlast Prvouka – 3. ročník
PANOVNÍCI ČESKÝCH ZEMÍ
Převody jednotek objemu
Hospodářské rostliny 4. ročník
Převody jednotek délky a obsahu Matematika – 5. ročník
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Nejstarší české literární památky Literární výchova - 7. ročník
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO.
Matematika - 7. ročník Sčítání celých čísel
Převody jednotek hmotnosti - 1 Matematika - 6. ročník Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Převody jednotek délky
Česká republika 5. ročník
České země v době Přemyslovců 4. ročník
Zaokrouhlování – 5. ročník
Početní výkony s desetinnými čísly - 1
Matematika – Pamětné dělení 5. ročník
Násobení desetinných čísel
Početní výkony s desetinnými čísly - 2
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Sčítáme dvojciferná čísla Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního.
Matematika Násobení a dělení celých čísel 7. ročník
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Určování druhé mocniny a odmocniny
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Dělení se zbytkem 5. ročník
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO.
Středověk Vlastivěda – 4. ročník
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO.
Jednotky hmotnosti 5. ročník
Ptáci 4. ročník Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem
Národní obrození 5. ročník
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem
Přehled významných panovníků
Nejstarší české dějiny, 4.ročník
Transkript prezentace:

projekt v rámci Operačního programu Hlavní události českých dějin I. Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST Hlavní události českých dějin I. 4. ročník

Pravěk je období, během něhož se vyvinul člověk. Souhlasíte? Ano Ne 1 2 3 4 5

Člověk v době kamenné vyráběl svoje nástroje ze železa a dřeva Člověk v době kamenné vyráběl svoje nástroje ze železa a dřeva. Souhlasíte? Ano Ne 1 2 3 4 5

1. kmenový svaz na našem území se jmenoval Sámova říše. Souhlasíte? Ano Ne 1 2 3 4 5

Velkomoravská říše se rozkládala kolem Prahy. Souhlasíte? Ano Ne 1 2 3 4 5

Křesťanství na Moravě šířili dva bratři Konstantin a Metoděj Křesťanství na Moravě šířili dva bratři Konstantin a Metoděj. Souhlasíte? Ano Ne 1 2 3 4 5

První slovanské písmo se jmenovalo slovanka. Souhlasíte? Ano Ne 1 2 3 4 5

První rod, který vládnul na našem území byl rod Lucemburků. Souhlasíte? Ano Ne 1 2 3 4 5

Kníže, kterého dal bratr zavraždit u kostela ve Staré Boleslavi se jmenoval Přemysl. Souhlasíte? Ano Ne 1 2 3 4 5

Babička sv. Václava, která ho naučila číst a psát, se jmenovala Ludmila. Souhlasíte? Ano Ne 1 2 3 4 5

Rod, který dali Přemyslovci vyvraždit, se jmenoval Slavníkovci Rod, který dali Přemyslovci vyvraždit, se jmenoval Slavníkovci. Souhlasíte? Ano Ne 1 2 3 4 5

První český kronikář, který však psal latinsky, se jmenoval Kosmas První český kronikář, který však psal latinsky, se jmenoval Kosmas. Souhlasíte? Ano Ne 1 2 3 4 5

Zlatá bula sicilská byla listina, která uzákonila povinnou školní docházku. Souhlasíte? Ano Ne 1 2 3 4 5

Rotunda sv. Jiří na hoře Říp je postavena v gotickém slohu. Souhlasíte? Ano Ne 1 2 3 4 5

V bitvě na Moravském poli padl Přemysl Otakar II. Souhlasíte? Ano Ne 1 2 3 4 5

„Přemyslovci vymřeli po meči. “: znamená, že neměli mužského potomka „Přemyslovci vymřeli po meči!“: znamená, že neměli mužského potomka. Souhlasíte? Ano Ne 1 2 3 4 5

Otcem vlasti je nazýván Jan Lucemburský. Souhlasíte? Ano Ne 1 2 3 4 5

Koruna, kterou dal Karel IV. vyrobit se nazývá Svatokarolínská Koruna, kterou dal Karel IV. vyrobit se nazývá Svatokarolínská. Souhlasíte? Ano Ne 1 2 3 4 5

Hrad Kašperk byl vybudovaný Karlem IV. na ochranu korunovačních klenot Hrad Kašperk byl vybudovaný Karlem IV. na ochranu korunovačních klenot. Souhlasíte? Ano Ne 1 2 3 4 5

Ve středověku bydlela nejbohatší šlechta na zámcích. Souhlasíte? Ano Ne 1 2 3 4 5

Jan Hus kázal v Betlémské kapli. Souhlasíte? Ano Ne 1 2 3 4 5

Symbolem husitů byl kříž. Souhlasíte? Ano Ne 1 2 3 4 5

Po smrti Jana Žižky se husitské vojsko rozpadlo. Souhlasíte? Ano Ne 1 2 3 4 5

Jiří z Poděbrad nepocházel z královského rodu. Souhlasíte? Ano Ne 1 2 3 4 5

Rytířské zápolení, které se odehrávalo před zraky diváků se nazývá turnaj. Souhlasíte? Ano Ne 1 2 3 4 5

Habsburský rod vládl naší zemi téměř 400 let. Souhlasíte? Ano Ne 1 2 3 4 5

Císař Rudolf II. si jako jediný zvolil za své sídlo Vídeň. Souhlasíte? Ano Ne 1 2 3 4 5

Pohodlné zámky, zahrady a kašny se stavěly v románském slohu Pohodlné zámky, zahrady a kašny se stavěly v románském slohu. Souhlasíte? Ano Ne 1 2 3 4 5

Vynález knihtisku napomohl rozvoji vzdělanosti. Souhlasíte? Ne 1 2 3 4 5

ZŠ J. J. Ryby v Rožmitále p. Tř. (www.zsrozmital.cz) Hlavní události českých dějin – vlastivěda 4. ročník ZŠ Použitý software: držitel licence – ZŠ J. J. Ryby v Rožmitále p. Tř. Windows XP Professional TurningPoint Obrázky z internetu Autor: Mgr. Iva Hořejší ZŠ J. J. Ryby v Rožmitále p. Tř. (www.zsrozmital.cz)