Rostliny A ŽivoČichové našich lesů Lesní patra

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Semenné rostliny 4. ročník
Advertisements

Rostliny našich rybníků 4.ročník
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383
Přírodní společenstva
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem
Evropské vlajky 5. ročník
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Inovace a zkvalitnění výuky projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Listnaté stromy a keře 4. ročník
Přírodověda – Podnebné pásy ( Mírný pás )
Rostliny našich polí – obilniny 4. ročník
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Rostliny v okolí lidských obydlí
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Inovace a zkvalitnění výuky projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Živočichové našich polí Savci 4. ročník
Zemědělství ČR Rostlinná výroba
Ovoce a zelenina 4. ročník
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Inovace a zkvalitnění výuky projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Orientace v krajině Vlastivěda – 4. ročník
Podmínky života na Zemi 5.ročník
Živočichové našich polí PTÁCI 4. ročník
Společenstvo les – test
Zemědělství ČR Živočišná výroba
ŽIVOČICHOVÉ NAŠICH LESŮ
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Matematika – 5. ročník Násobení a dělení desetinných čísel 10 a 100
ŽIVOČICHOVÉ NAŠICH LESŮ
Evropa – vegetace 5. ročník
Matematika – 8.ročník Počítání s mocninami – 1
Matematika – 8.ročník Počítání s mocninami - 2
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Mocniny - úvod Matematika 8. ročník Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního.
Matematika - opakování 5. ročník
Druhá a třetí mocnina a odmocnina - shrnutí
Zaokrouhlování čísel na desítky a stovky
EU Peníze školám Inovace ve vzdělávání na naší škole ZŠ Studánka
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO.
POZNÁVAČKA Živočichové EKOSYSTÉM LES 4. třída.
Ohrožené druhy živočichů II.
Hospodářské rostliny 4. ročník
Převody jednotek délky a obsahu Matematika – 5. ročník
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Zlomky – 5. ročník VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST
Podnebné pásy IV. – 5. ročník / polární podnebný pás /
Podnebné pásy III. – 5. ročník / mírný podnebný pás /
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Inovace a zkvalitnění výuky projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem
Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO.
Matematika - 7. ročník Sčítání celých čísel
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Zaokrouhlování – 5. ročník
Matematika – Pamětné dělení 5. ročník
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Matematika Násobení a dělení celých čísel 7. ročník
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Dělení se zbytkem 5. ročník
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Jana Dobrá Název DUM: VY_32_Inovace_1.3.8 Ekosystém les Název sady: Člověk a jeho svět 4. ročník Číslo projektu:
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO.
Orientace v krajině Vlastivěda – 4. ročník
Název DUM: VY_32_INOVACE_XVI_1_16_Les
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO.
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Člověk a jeho svět, Přírodověda, Rozmanitost přírody, Rostliny v lese Autor:
Jednotky hmotnosti 5. ročník
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Člověk a jeho svět, Přírodověda, Rozmanitost přírody, Živočichové v lese.
Třídění živých organizmů 5. ročník
Ptáci 4. ročník Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem
Jarní květiny Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka
Transkript prezentace:

Rostliny A ŽivoČichové našich lesů Lesní patra Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Inovace a zkvalitnění výuky projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST EU Peníze školám

Název: Rostliny a živočichové našich lesů – lesní patra Anotace: Všechny lesní rostliny a živočichové žijí v lesích v několika lesních patrech. Půdní (kořenové), mechové, bylinné, keřové a stromové patro. Vypracovala: Mgr. Iva Hořejší Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět, Přírodověda Metodika práce s materiálem: Výkladová prezentace, která lze využít i k opakování. Ročník: 4. Datum vytvoření: 10. 11. 2011

Lesní patra Stromové patro Keřové patro Bylinné patro Mechové patro Kořenové (půdní) patro http://fle.czu.cz/~ulbrichova/Skripta_EKOL/lesastruktura/struktura%20a%20vyznam.htm

Kořenové (půdní) patro V kořenovém patře se nacházejí podzemní části rostlin. (kořeny, podhoubí)

Mechové patro V mechovém patře nalezneme mechy a lišejníky.(bělomech sivý, ploník ztenčený)

Mechové patro Roháček bukový Slunéčko sedmitečné Tesařík borový Kovařík Tesařík hnědý

Bylinné patro V bylinném patře rostou některé byliny s jedlými plody. Bylinné patro je rozmanité v listnatých porostech.

Bylinné patro – jedovaté rostliny Rulík zlomocný Vraní oko čtyřlisté Konvalinka vonná Lilek potměchuť

Bylinné patro Zmije obecná klíště Rejsek obecný Mravenec lesní Slepýš křehký

Keřové patro Lýkovec jedovatý Ostružiník maliník Ostružiník křovitý

Keřové patro jezevec liška kuna Prase divoké

Keřové patro srnec jelen lasice

Stromové patro

Stromové patro Výr velký sojka veverka

datel strakapoud

Pěnkava obecná Drozd zpěvný

Téma: Rostliny a živočichové našich lesů - Lesní patra, 4. ročník Použitý software: držitel licence - ZŠ J. J. Ryby v Rožmitále p.Tř. Windows XP Professional PowerPoint www.naturfota.cz Obrázky z internetu Autor: Mgr. Iva Hořejší ZŠ J. J. Ryby v Rožmitále p.Tř. (www.zsrozmital.cz)