MATURITNÍ ZKOUŠKA 2013 JARO AKTUÁLNÍ VÝSLEDKY Zpracoval: Centrum pro zjišťování výsledků vzdělávání - CERMAT ČERVEN 2013.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Stodůlky 1977 a 2007 foto Václav Vančura, 1977 foto Jan Vančura, 2007.
Advertisements

NOVÁ MATURITA Stručná informace o průběhu a přípravě.
CO NÁS ČEKÁ OKOLO MATURIT V ROCE 2012 … A CO V ROCE 2013 Čtyři klíčové změny pro rok 2012 Nový systém hodnocení písemných prací Jak jsme se přihlásili.
Porovnání výroby a prodejů vozidel ve světě za období 2005 až 2012 VÝROBA za uvedené období celkem: ks vozidel PRODEJE za uvedené období celkem:
VÝSLEDKY MZ 2011 PŘIHLÁŠENÍ MZ 2012 A OTÁZKY A NÁMĚTY K DISKUSI O TOM, KUDY DÁL S MATURITNÍM MODELEM Podklad pro první jarní seminář CZESHA k otázkám státní.
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
*Zdroj: Průzkum spotřebitelů Komise EU, ukazatel GfK. Ekonomická očekávání v Evropě Březen.
Aktuální informace o vyšetřování c-erb-2 genu v referenční laboratoři a návrh změny v indikačních kritériích Hajdúch M., Petráková K., Kolář Z., Trojanec.
19.1 Odčítání v oboru do 100 s přechodem přes desítku
Tomáš NETERDA 1961 Sportovní kariéra : plavecké třídy ZŠ Komenského gymnázium Dašická plavecká škola
Násobíme . 4 = = . 4 = = . 4 = = . 2 = 9 .
Kdo chce být milionářem ?
Výzkumy volebních preferencí za ČR a kraje od
NÁSOBENÍ ČÍSLEM 10 ZÁVĚREČNÉ SHRNUTÍ
Téma: SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ CELÝCH ČÍSEL 2
Maturita září Legislativa Zákon č. 561/2004 Sb., o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání.
Maturita 2010/2011 Co je potřeba znát z maturitní vyhlášky.
VY_32_INOVACE_INF_RO_12 Digitální učební materiál
Elektronická učebnice - I
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
VY_32_INOVACE_ 14_ sčítání a odčítání do 100 (SADA ČÍSLO 5)
Střední škola Oselce Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk, Projekt: Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název: Modernizace.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Martina Burgetová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu.
Zábavná matematika.
Dělení se zbytkem 6 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Dělení se zbytkem 5 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Letokruhy Projekt žáků Střední lesnické školy a střední odborné školy sociální ve Šluknově.
Stav studie „Seroprevalence VHC u injekčních uživatelů drog“ k Národní monitorovací středisko pro drogy a drogové závislosti Úřad vlády ČR tel.

Nejmenší společný násobek
Čtení myšlenek Je to až neuvěřitelné, ale skutečně je to tak. Dokážu číst myšlenky.Pokud mne chceš vyzkoušet – prosím.
ProcvičujemenásobilkuProcvičujemenásobilku Klikni na libovolné číslo, objeví se.
Únorové počítání.
Maturita 2015.
Násobení zlomků – teorie a cvičení VY_32_INOVACE_19
52_INOVACE_ZBO2_1364HO Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj vzdělanosti.
Dělení se zbytkem 8 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Zásady pozorování a vyjednávání Soustředění – zaznamenat (podívat se) – udržet (zobrazit) v povědomí – představit si – (opakovat, pokud se nezdaří /doma/)
SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ V OBORU DO 100
TRUHLÁŘ II.ročník Výrobní zařízení Střední škola stavební Teplice
Anotace Prezentace, která se zabývá dělitelností přirozených čísel. AutorPavel Pavlas JazykČeština Očekávaný výstup Žáci rozliší násobek a dělitel. Speciální.
VÝSLEDKY SPOLEČNÉ ČÁSTI MATURITNÍCH ZKOUŠEK 2010/2011.
JARNÍ TERMÍN MATURITNÍ ZKOUŠKY 2012 Signální souhrnné výsledky (tisková konference ) CERMAT
Maturita 2011? Společná část Společná část 2 zkoušky 2 zkoušky Profilová část Profilová část 3 zkoušky 3 zkoušky.
Celá čísla Dělení.
DĚLENÍ ČÍSLEM 7 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ
Analýza knihovnických standardů za rok 2006 knihovny Jmk Provozní doba Nákup knihovního fondu Kč na 1 obyvatele Roční přírůstek Počet studijních míst Veřejně.
Legislativní prostředí
24.1 Písemné sčítání dvojciferných čísel v oboru do 100
Technické kreslení.
Úkoly nejen pro holky.
PÍSEMNÉ ODČÍTÁNÍ Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_623_5TR_M Autor: Mgr.
Přednost početních operací
DĚLENÍ ČÍSLEM 5 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ Zpracovala: Mgr. Jana Francová, výukový materiál EU-OP VK-III/2 ICT DUM 50.
NOVÁ MATURITA Stručná informace o jejím průběhu a přípravě.
Matematika a její aplikace
Opakování 5. ročník Matematické operace
KONTROLNÍ PRÁCE.
Porovnání výroby a prodejů vozidel ve světě
VÝSLEDKY MATURITNÍ ZKOUŠKY V OBOU TERMÍNECH 2011 Signální výsledky a základní poznatky.
SPOLEČNÁ (STÁTNÍ) ČÁST MATURITNÍ ZKOUŠKY 2011 ZAČÍNÁ Od 2.5. do 7.6. probíhá jarní zkušební termín MZ.
PODZIMNÍ TERMÍN MATURITNÍ ZKOUŠKY 2011 TISKOVÁ KONFERENCE CERMAT 15/8.
JARNÍ TERMÍN MATURITNÍ ZKOUŠKY 2011 Signální souhrnné výsledky.
MATURITNÍ ZKOUŠKA 2013 JARO AKTUÁLNÍ VÝSLEDKY Zpracoval: Centrum pro zjišťování výsledků vzdělávání - CERMAT ČERVEN 2013.
PODZIMNÍ TERMÍN MATURITNÍ ZKOUŠKY 2011
Výsledky maturitních zkoušek
Výsledky maturitních zkoušek
Maturity 2018/2019 listopad 2018 L. Jíša.
JARNÍ TERMÍN MATURITNÍ ZKOUŠKY 2011
MATURITNÍ ZKOUŠKA SPOLEČNÁ ČÁST 2018 JARO DIDAKTICKÉ TESTY ČJL, AJ, MA
Transkript prezentace:

MATURITNÍ ZKOUŠKA 2013 JARO AKTUÁLNÍ VÝSLEDKY Zpracoval: Centrum pro zjišťování výsledků vzdělávání - CERMAT ČERVEN 2013

KOLIK MATURUJE ŽÁKŮ 2013 CELKEM 2013 ŘÁDNÝ TERMÍN 2012 CELKEM 2011 CELKEM POČET PŘIHLÁŠENÝCH MATURANTŮ Gymnázia 24,0%26,1%24,4% 25,3% SOŠ 53,6% 51,7% 51,3% SOU 8,8%8,1%9,2% 8,6% Nástavby 13,7%12,2%14,8% POČET ŠKOL POČET ZKUŠEBNÍCH MÍST

KOLIK ŽÁKŮ KONALO ZKOUŠKY všechny termíny 2013 CELKEM MATURITNÍ ZKOUŠKA PŘIHLÁŠENÍ KONAL VŠECHNY POVINNÉ ZKOUŠKY VYKONAL ÚSPĚŠNĚ POVINNÉ ZKOUŠKY NEVYKONAL ÚSPĚŠNĚ (POVINNÉ ZKOUŠKY) SPOLEČNÁ ČÁST %80,1%19,9% PROFILOVÁ ČÁST %92,6%7,4% CELÁ MATURITNÍ ZKOUŠKA %76,7%23,3%

KOLIK ŽÁKŮ KONALO ZKOUŠKY PODLE DRUHU TERMÍNU SPOLEČNÁ ČÁST POVINNÉ ZKOUŠKY CELKEM ŘÁDNÝ TERMÍN OPRAVNÝ/ NÁHRADNÍ TERMÍN CELKEM PŘIHLÁŠENÍ POČET KONAL VŠECHNY ZKOUŠKY POČET %100% USPĚLO POČET %80,1%83,6%42,9% NEUSPĚLO POČET %19,9%16,4%57,1% Pozn.: pouze povinné zkoušky

„ČISTÁ“ NEÚSPĚŠNOST SPOLEČNÉ ČÁSTI MZ (100% = ŽÁCI, KTEŘÍ KONALI ZKOUŠKY) Pozn.: pouze povinné zkoušky CELKEM ŘÁDNÝ TERMÍN OPRAVNÝ/ NÁHRADNÍ TERMÍN ŘÁDNÝ TERMÍN CELKEM VŠICHNI ŽÁCI 19,9%  16,4%57,1%  18,6% 16,9% Gymnázia 2,7%2,5%27,7%4,3% 2,9% Lycea 7,6%6,7%43,2%9,0% 6,7% SOŠ technické a ekonomické 17,9%15,8%47,5%17,7% 11,5% SOŠ ostatní (bez nástaveb) 25,9%22,2%56,5%24,1% 23,6% SOU (bez nástaveb) 35,8%31,1%57,8%36,5% 31,5% Nástavby 45,3%39,4%66,1%39,3% 43,1%

SPOLEČNÁ ČÁST MATURITNÍ ZKOUŠKY ŘÁDNÝ TERMÍN OPRAVNÝ/ NÁHRADNÍ TERMÍN ŘÁDNÝ TERMÍN OPRAVNÝ/ NÁHRADNÍ TERMÍN ŘÁDNÝ TERMÍN POVINNOU ZKOUŠKU ČESKÝ JAZYK Úspěšně složilo 93,6%66,1%90,0%64,9% 92,4% Neúspěšně vykonalo  6,4%33,9%  10,0%35,1% 7,6% POVINNOU ZKOUŠKU MATEMATIKA NEBO CIZÍ JAZYK Úspěšně složilo 87,2%36,7%88,5%46,9% 88,9% Neúspěšně vykonalo  12,8%63,3%  11,5%53,1% 11,1% CIZÍ JAZYK – NEÚSPĚŠNOST  7,9%51,9%  8,4%47,4% 9,0% MATEMATIKA - NEÚSPĚŠNOST  20,6%65,7%  15,7%58,3% 14,4% Pozn.: pouze povinné zkoušky

NEÚSPĚŠNOST U POVINNÝCH ZKOUŠEK ZKOUŠKA ŘÁDNÝ TERMÍN OPRAVNÝ/ NÁHRADNÍ TERMÍN ŘÁDNÝ TERMÍN OPRAVNÝ/ NÁHRADNÍ TERMÍN ŘÁDNÝ TERMÍN ČESKÝ JAZYK ZÁKLADNÍ  6,4%33,9%  10,3%35,1% 9,7% VYŠŠÍ --1,7%0,0% 1,9% MATEMATIKA ZÁKLADNÍ  20,6%65,7%  16,3%58,3% 14,9% VYŠŠÍ --2,9%0,0% 0,6% ANGLIČTINA ZÁKLADNÍ  6,4%46,6%  7,3%46,3% 10,4% VYŠŠÍ --1,3%40,0% 1,3% NĚMČINA ZÁKLADNÍ  20,4%60,5%  19,4%49,2% 24,1% VYŠŠÍ --2,2%- 2,1% CIZÍ JAZYK ZÁKLADNÍ  7,9%51,9%  8,8%47,4% 12,6% VYŠŠÍ --1,3%40,0% 1,3% Pozn.: do neúspěšných jsou započítáni i žáci, kteří se ke zkoušce nedostavili a neomluvili se, popř. jim nebyla omluva uznána. V takovém případě je žák klasifikován stupněm „nedostatečný“.

NEÚSPĚŠNOST U POVINNÝCH ZKOUŠEK VŠECHNY TERMÍNY ZKOUŠKA* DIDAKT. TEST PÍSEMNÁ PRÁCE ÚSTNÍ ZKOUŠKA DIDAKT. TEST PÍSEMNÁ PRÁCE ÚSTNÍ ZKOUŠKA DIDAKT. TEST PÍSEMNÁ PRÁCE ÚSTNÍ ZKOUŠKA ČESKÝ JAZYK ZÁKLADNÍ 2,0%3,3%3,0%0,7%7,7%3,3% 2,7%1,6%3,2% VYŠŠÍ0,0%1,3%0,5% 0,1%0,4%0,9% MATEMATIKA ZÁKLADNÍ 25,6% --19,4% -- 14,9% -- VYŠŠÍ ---2,9% -- 0,6% -- ANGLIČTINA ZÁKLADNÍ 2,6%2,5%3,7%4,0%2,9%4,2% 1,6% 5,8% VYŠŠÍ ---0,1%1,0%0,4% 0,1%0,6%0,2% NĚMČINA ZÁKLADNÍ 9,2%17,2%6,8%12,0%15,4%6,8% 10,9%4,4%8,4% VYŠŠÍ ---0,7%1,5%0,8% 0,0% 1,6% CIZÍ JAZYK ZÁKLADNÍ 3,3%4,2%4,0%5,1%4,6%4,5% 3,1%2,1%5,8% VYŠŠÍ ---0,2%1,0%0,4% 0,1%0,4%0,3% *Do neúspěšných jsou započítáni i žáci, kteří se ke zkoušce nedostavili a neomluvili se, popř. jim nebyla omluva uznána. V takovém případě je žák klasifikován stupněm „nedostatečný“ Pozn.: pouze povinné zkoušky, řádný, opravný i náhradní termín

POVINNÉ ZKOUŠKY - PŘEHLED MZ 2013 JARO POVINNÉ ZKOUŠKY ZKOUŠKA CELKEM PŘIHLÁŠENIKONALINEKONALINEUSPĚLIUSPĚLI ČISTÁ NEÚSPĚŠNOST (%) % SKÓR ČESKÝ JAZYK CELKEM ,170,8 ŘÁDNÝ ,471,2 OPRAVNÝ ,755,0 NÁHRADNÍ ,760,8 2. POVINNÁ ZKOUŠKA CELKEM ,1- ŘÁDNÝ ,8- OPRAVNÝ ,3- NÁHRADNÍ ,3- MATEMATIKA CELKEM ,651,9 ŘÁDNÝ ,654,7 OPRAVNÝ ,729,3 NÁHRADNÍ ,627,0 CIZÍ JAZYK CELKEM ,6- ŘÁDNÝ ,9- OPRAVNÝ ,5- NÁHRADNÍ ,6- ANGLIČTINA CELKEM ,678,9 ŘÁDNÝ ,479,5 OPRAVNÝ ,254,2 NÁHRADNÍ ,565,4 NĚMČINA CELKEM ,164,1 ŘÁDNÝ ,465,8 OPRAVNÝ ,949,1 NÁHRADNÍ ,256,5 RUŠTINA CELKEM ,174,0 ŘÁDNÝ ,874,2 OPRAVNÝ ,058,7 NÁHRADNÍ ,061,8 FRANCOUZŠTINA CELKEM ,783,8 ŘÁDNÝ ,384,3 OPRAVNÝ ,344,5 NÁHRADNÍ ŠPANĚLŠTINA CELKEM ,582,3 ŘÁDNÝ ,084,3 OPRAVNÝ ,650,7 NÁHRADNÍ

MZ 2013 JARO DIDAKTICKÉ TESTY POVINNÉ ZKOUŠKY DIDAKTICKÝ TEST PŘIHLÁŠENIKONALINEKONALINEUSPĚLIUSPĚLI ČISTÁ NEÚSPĚŠNOST (%) % SKÓR ČESKÝ JAZYK CELKEM ,070,1 ŘÁDNÝ ,970,2 OPRAVNÝ ,850,8 NÁHRADNÍ ,062,9 2. POVINNÁ ZKOUŠKA CELKEM ,5- ŘÁDNÝ ,7- OPRAVNÝ ,2- NÁHRADNÍ ,3- MATEMATIKA CELKEM ,651,9 ŘÁDNÝ ,654,7 OPRAVNÝ ,729,3 NÁHRADNÍ ,627,0 CIZÍ JAZYK CELKEM ,3- ŘÁDNÝ ,9- OPRAVNÝ ,0- NÁHRADNÍ ,7- ANGLIČTINA CELKEM ,679,8 ŘÁDNÝ ,380,0 OPRAVNÝ ,151,8 NÁHRADNÍ ,066,6 NĚMČINA CELKEM ,265,7 ŘÁDNÝ ,766,6 OPRAVNÝ ,348,9 NÁHRADNÍ ,059,4 RUŠTINA CELKEM ,174,4 ŘÁDNÝ ,974,5 OPRAVNÝ ,360,0 NÁHRADNÍ514010,074,6 FRANCOUZŠTINA CELKEM ,083,8 ŘÁDNÝ ,084,1 OPRAVNÝ321020,051,6 NÁHRADNÍ ŠPANĚLŠTINA CELKEM ,885,3 ŘÁDNÝ ,786,1 OPRAVNÝ ,053,2 NÁHRADNÍ DIDAKTICKÉ TESTY - PŘEHLED

PÍSEMNÉ PRÁCE - PŘEHLED MZ 2013 JARO PÍSEMNÉ PRÁCE POVINNÉ ZKOUŠKY PÍSEMNÁ PRÁCE PŘIHLÁŠENIKONALINEKONALINEUSPĚLIUSPĚLI ČISTÁ NEÚSPĚŠNOST (%) % SKÓR ČESKÝ JAZYK CELKEM ,467,0 ŘÁDNÝ ,367,3 OPRAVNÝ ,145,2 NÁHRADNÍ ,256,7 CIZÍ JAZYK CELKEM ,2- ŘÁDNÝ ,4- OPRAVNÝ ,6- NÁHRADNÍ ,4- ANGLIČTINA CELKEM ,581,5 ŘÁDNÝ ,181,9 OPRAVNÝ ,351,0 NÁHRADNÍ ,260,2 NĚMČINA CELKEM ,262,1 ŘÁDNÝ ,963,9 OPRAVNÝ ,036,8 NÁHRADNÍ ,349,2 RUŠTINA CELKEM ,176,2 ŘÁDNÝ ,776,5 OPRAVNÝ ,553,6 NÁHRADNÍ ,038,9 FRANCOUZŠTINA CELKEM ,381,4 ŘÁDNÝ ,381,4 OPRAVNÝ NÁHRADNÍ ŠPANĚLŠTINA CELKEM ,379,4 ŘÁDNÝ ,781,0 OPRAVNÝ ,542,4 NÁHRADNÍ

ÚSTNÍ ZKOUŠKY - PŘEHLED MZ 2013 JARO ÚSTNÍ ZKOUŠKY POVINNÉ ZKOUŠKY ÚSTNÍ ZKOUŠKA PŘIHLÁŠENIKONALINEKONALINEUSPĚLIUSPĚLI ČISTÁ NEÚSPĚŠNOST (%) % SKÓR ČESKÝ JAZYK CELKEM ,075,8 ŘÁDNÝ ,876,1 OPRAVNÝ ,349,9 NÁHRADNÍ ,058,9 CIZÍ JAZYK CELKEM ,0- ŘÁDNÝ ,7- OPRAVNÝ ,1- NÁHRADNÍ ,0- ANGLIČTINA CELKEM ,775,6 ŘÁDNÝ ,575,9 OPRAVNÝ ,045,6 NÁHRADNÍ ,456,3 NĚMČINA CELKEM ,865,4 ŘÁDNÝ ,165,9 OPRAVNÝ ,344,2 NÁHRADNÍ ,055,8 RUŠTINA CELKEM ,671,3 ŘÁDNÝ ,571,4 OPRAVNÝ ,059,0 NÁHRADNÍ615010,059,0 FRANCOUZŠTINA CELKEM ,486,8 ŘÁDNÝ ,487,0 OPRAVNÝ211010,056,4 NÁHRADNÍ ŠPANĚLŠTINA CELKEM ,183,5 ŘÁDNÝ ,183,7 OPRAVNÝ110010,059,0 NÁHRADNÍ

13 EVIDOVANÉ ŽÁDOSTI O PŘEZKUM - JARNÍ OBDOBÍ 2013 Stav zpracování žádostí o přezkoumání ke dni

14 Děkuji za pozornost