KINDERGARTEN ČERNOŠICE Journal FEBRUARY 2010 Fairy tales.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
VY_22_INOVACE_J-A-19 Aj pro 4.-5.r. My monster-description……. Základní škola Ostrava, Gebauerova 8, příspěvková organizace Autorka: Mgr.Daniela Ondrisová.
Advertisements

vezmi si tužku a velký papír
15.1 Shapes Elektronická učebnice - I. stupeň Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková organizace Anglický jazyk Autor: Zuzana Tonderová.
KINDERGARTEN ČERNOŠICE Journal January 2011 WINTER.
KINDERGARTEN Č ERNOŠICE Journal April 2011 Life on Earth & Easter.
Cumulative tests Tenses Phrases. Put the verbs into the correct form I need a rest. I _______ (run) all morning! John isn´t here. He _______ (go) to the.
KINDERGARTEN ČERNOŠICE Journal December 2010 Christmas.
KINDERGARTEN Č ERNOŠICE Journal March 2011 Spring is here!
KINDERGARTEN ČERNOŠICE Journal June 2010 Personal Awareness.
Reported speech – nepřímá řeč Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Romana Petrová. Dostupné z Metodického portálu
KINDERGARTEN Č ERNOŠICE Journal May 2011 TOWN AND VILLAGE LIFE & FOOD.
KINDERGARTEN Č ERNOŠICE Journal June Milí rodiče, už brzy se děti dočkají letních prázdnin, a proto se tento měsíc budeme zabývat letním počasím,
KINDERGARTEN ČERNOŠICE Journal November 2010 MY FAMILY & MY HOME.
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace Vzdělávací materiál/DUM Businessland / Introductions 06B2 AutorLadislava Pechová Období vytvořeníŘíjen.
Autumn weather Food and body KINDERGARTEN ČERNOŠICE Journal October 2010 Autumn weather Food and body.
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU: Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO.
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Summer Vacation
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU: Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO.
Easter in the USA and Great Britain
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
ČERNOŠICE KINDERGARTEN Journal October Milí rodiče, v nadcházejícím měsíci říjnu si budeme s dětmi povídat o podzimu a podnikneme výlet vláčkem.
OPAKOVÁNÍ 7.ročník 1. – 3. lekce
So, such, (a) few, (a) little Nominal Subject Clauses Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Romana Petrová. Dostupné z Metodického.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
KINDERGARTEN ČERNOŠICE Journal March 2010 Spring Nature.
WILL / MIGHT GOING TO. Naše planeta bude přelidněná. Na Zemi bude 8.2 miliard lidí. Indie bude mít větší počet obyvatel než Čína. Možná budeme bydlet.
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU: Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO.
FRÁZOVÁ SLOVESA (8.ročník)
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU: Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO:
Nepravidelná slovesa v přítomném a minulém čase Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Mgr. M. Hašková Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Radim Kříž Text messages Text messages are short written messages between mobile phones. Text messaging is sometimes called SMS (short messaging service).
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
Prepositions of TimePrepositions of TimePrepositions of TimePrepositions of Time.
O Základní škola a mateřská škola, Svoboda nad Úpou, okres Trutnov O Bc. Lucie Ševčíková O VY_22_INOVACE_2.2.1 AJ6,7k_18 O Téma: My town – Svoboda nad.
Devils in the Czech Republic. Costumes During the day usually nothing happens, the families watch TV, go for walks and enjoy family comfort Teenagers.
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
My family NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Osoblaha, příspěvková organizace AUTOR: Miroslava Jarkulišová NÁZEV: VY_32_INOVACE_14_ Jazyk anglický TEMA: My family ČÍSLO.
My day – daily routine NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Osoblaha, příspěvková organizace AUTOR: Miroslava Jarkulišová NÁZEV: VY_32_INOVACE_13_ Jazyk anglický TEMA:
ZŠ Týnec nad Labem AUTOR: Lenka Hrnčířová VY_32_INOVACE_04_Anglický jazyk 6.ročník_Halloween Téma: Halloween CZ.1.07/1.4.00/
EU peníze středním školám Název vzdělávacího materiálu: Verbs about clothes I Číslo vzdělávacího materiálu: AJ2-4 Šablona: II/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
EU peníze středním školám Název vzdělávacího materiálu: Love relationship Číslo vzdělávacího materiálu: AJ2-18 Šablona: II/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola, Hradec Králové, Úprkova 1 Autor: Mgr. Medková Blanka Název: VY_32_INOVACE_4C_5_London (5) Téma: 4C_Aj 7.tř.
Jitka Vodrážková Hello, kids! 3. říjen 2011 VY_22_INOVACE_1A_27_THREE_PIGS Storytelling-pohádka O třech prasátkách v angličtině Poslech pohádky, opakování.
AUTOR : Mgr. Alena Bartoňková NÁZEV : VY_32_INOVACE_18_15_A6_Bartonkova TÉMA : Opakování – přítomný čas prostý OBSAH : Opakování – přítomný čas prostý.
Easter in Great Britain NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Osoblaha, příspěvková organizace AUTOR: Miroslava Jarkulišová NÁZEV: VY_32_INOVACE_17_ Jazyk anglický TEMA:
Elektronické učební materiály - II. stupeň Anglický jazyk Autor: Marcela Vojtíšková What did you do yesterday?
Christmas in the UK VY_32_INOVACE_02-57 Ročník: 8. Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Anglický jazyk Tematický okruh: Cvičení.
Elektronické učební materiály - II. stupeň Anglický jazyk Autor: Marcela Vojtíšková Because it was fun! Why did he sleep in the tent?
N ÁZEV ŠKOLY : ZŠ V ARNSDORF, E DISONOVA 2821, OKRES D ĚČÍN, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE J AZYK A JAZYKOVÁ KOMUNIKACE, A NGLICKÝ JAZYK, V ÁNOCE A UTOR : M ICHAELA.
GE - Vyšší kvalita výuky
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ
Jméno autora: Mgr. Jiří Kala Škola: ZŠ Náklo Datum vytvoření (období):
GE - Vyšší kvalita výuky
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
Anglický jazyk – Cvičení na podporu konverzace
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Společnost (Society) B2
Číslo přílohy: VY_ 32_INOVACE_15 _FAIRY TALES Mgr. Libuše Stonawská
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Sepekov Autor:
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
AUTOR: Mgr. Alena Bartoňková
LONDON´S BURNING - práce s textem
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu OPVK
Vloženo: much_many.ppt Začátek. Vloženo: much_many.ppt Začátek.
Transkript prezentace:

KINDERGARTEN ČERNOŠICE Journal FEBRUARY 2010 Fairy tales

Milí rodiče, tento měsíc si ve školce budeme povídat o klasických anglických a českých pohádkách, o zimních příbězích a také karnevalových maskách. Děti seznámíme s typickými pohádkovými postavami, zahrajeme si společně jednoduchou pohádku, a také vyrobíme masky na závěrečný únorový karneval. V tomto měsíci plánujeme tyto oslavy a akce: Brownie day (s dětmi upečeme čokoládové řezy) Valentine´s Day (povíme si o svátku zamilovaných) Coffee Afternoon – 18.2., – (neformální setkání rodičů, dětí a učitelů ve školce, společná diskuse, hra s dětmi) Grandmother´s Day (vyrobíme drobné dárky pro babičky) Divadelní představení „Tučňákův výlet“– 19.2., divadelní spolek KRAB zavítá přímo do naší školky Dopolední karneval pro děti – v posledním únorovém týdnu, příprava masek a dekorací Dále bychom Vás chtěli informovat o možnosti stát se fanoušky KinderGarten na Facebooku, kde se dozvíte více o akcích a novinkách, které pro všechny své klienty pořádá hlavní vedení společnosti KinderGarten. Většina poboček KinderGarten zde přispívá svými fotkami, i my bychom se rádi přidali. Pokud by někomu z Vás vadilo zveřejňování fotek Vašich dětí na Facebooku či Picasa Web Album, prosím dejte nám vědět. Poslední parkická připomínka se týka čištění zoubků děti po obědě. Některé děti už mají svůj kartáček použitý a potřebovaly by nový. Hezký měsíc únor Vám přeje tým KinderGarten Černošice

THE MAIN TOPICS OF THIS MONTH Stories and Fairy Tales 1.Week: Winter stories and fairy tales - Mary and the Twelve Months - Snow White..., Cinderella - Snow Queen 1.Week: Classic English fairy tales - Peter Pan - Winnie the Pooh - Brownie Day Valentine´s Day Week: Drama and Theatre - bad and good characters - a role play ( a princess,a king, a sorcerer...) - pupppet theatre x life theatre 1.Week: Carnival - funny masks - masks in different cultures (Africa, India...) - dressing up EDUCATIONAL: The Alphabet – letters, how to write down my name Colors – basic and additional, dark and light, mixing the colors

BASIC VOCABULARY King, Queen Prince, Princess Dwarf, Giant, Elf Wizard, Witch Sorcerer Magic Wand Fairy, Dragon, Troll Hero, Knight Crow/Raven Theatre Bad x Good Love x Hate Mean x Nice Evil Fairy tale Play Mask Carnival

SONGS AND RHYMES Ring-a-ring o'Roses Ring-a-ring o'roses A pocket full of posies, A-tishoo! A-tishoo! We all fall down. The bird is on the steeple, High above the people, A-Tishoo! A-tishoo! We all kneel down. The King has sent his daughter To fetch a pail of water, A-tishoo! A-tishoo! We all bow down. The wedding bells are ringing, The children they are singing, A-tishoo! A-tishoo! We all fall down. Humpty Dumpty. Humpty Dumpty Sat on a wall, Humpty Dumpty Had a great fall; All the king's horses And all the kings men, Couldn't put Humpty Together again. The Dragon Dance Song. See the dragons dance and prance, dance and prance, dance and prance. See the dragons dance and prance on Chinese New Year's Day. See the dragons hop, hop, hop, hop, hop, hop, hop, hop, hop. See the dragons hop, hop, hop on Chinese New Year's Day. See the dragons shake their tails, shake their tails, shake their tails. See the dragons shake their tails on Chinese New Year's Day. See the dragons turn around, turn around, turn around. See the dragons turn around on Chinese New Year's Day. See the dragons go to sleep, go to sleep, go to sleep. See the dragons go to sleep on Chinese New Year's Day.

USEFUL FLASH CARDS

COLOR IN PICTURES více omalovánek na: school.ws/theme/cp_fairy_tales.htm

NÁMĚTY NA PRÁCI DOMA Fairy Tale Lost in the Woods by Joey Taylor Once upon a time, there lived a king and a queen. They were walking in the woods. Then they got lost and didn’t know what to do. Then an old lady came up to them and said, "Where are you going?" "To get some bread for a party at the castle," they said. The old lady gave them some bread and showed them how to get back to the castle. Everyone went to the party and had fun.

Stavba věže / Barvy a čísla Dítě si s pomocí matky vybere stavební kostky různých barev. V souladu s matčinými radami pak dítě staví věž “Vezmi si dvě červené!” “Vezmi si tři modré!” “Vezmi si zelenou!” atd. EN: “Take two red ones!” “Take three blue ones!” Take a green one!” etc. Matka používá tři barvy, červenou, modrou a zelenou a čísla jedna, dva a tři. Dítě by mělo v souladu s pokyny matky postavit co možná nejvyšší věž. “Postav co nejvyšší věž!” EN: ”Build a tower as high as possible!” Pokud věž spadne, jsou stavební kostky znovu roztříděny podle barev Rodiče mohou začít s barvami. Pak mohou pokračovat s čísly. A na závěr by mohli říct: Parent’s guide Methodology of Very Early Learning “Polož červené sem (atd.).” EN: ”Put the red ones over here." (etc.) “Vezmi si červenou/modrou/žlutou kostku.“ EN: “Take a red/blue/yellow block.“ “Vezmi si jednu/dvě kostku/kostky.“ EN: “Take one/two block(s). “Vezmi si dvě červené kostky.“ EN: “Take two red blocks”

Winter is here hooray !