Sue Ryder Charity Cup ročník benefičního fotbalového turnaje na podporu Domova Sue Ryder
Sue Ryder Charity Cup 2010 Benefiční fotbalový turnaj v malé kopané Pořadatel: Domov Sue Ryder, o.p.s za podpory AC Sparta Praha a Britské obchodní komory v ČR Termín: 9. září 2010 Místo: PRE tréninkové centrum mládeže na Strahově Povrch: umělá tráva Počet účastníků: 20 týmů (max. 10 členů v týmu)
Sue Ryder Charity Cup 2010 Minulý ročník 20 týmů AK Uhlíř, Homola & spol. Würth Wemex – ENA GE Money Bank Magistrát hl. m. Prahy společný tým Domova Sue Ryder a Britské obchodní komory tým Klubu přátel Domova Sue Ryder tým fanoušků AC Sparta Real Top Praha BH Securities CeWe Color ČSOB Ireas Kinstellar KPMG Maternity Center Philip Morris Sheraton Tefos WPB Capital Záštita turnaje - Britská obchodní komora v ČR Sponzoři a partneři Casa Latina Mystic Temple Alkom Security Zámek Berchtold Author ČSOB Mujsport AC Sparta Praha Fotbal SPORTINVEST Marketing CeWeColor Celkový výtěžek pro Domov Sue Ryder Kč Vítěz turnaje – tým ČSOB
Sue Ryder Charity Cup 2010 Minulý ročník Prezentace turnaje Letáky, plakáty Inzerce, webové bannery, Zpravodaj Domova Sue Ryder, newsletter Komunikace turnaje v interních médiích zúčastněných firem (intranet, firemní časopisy) Brožury pro všechny hráče i návštěvníky turnaje Dresy pro všechny hráče Fotografie z turnaje na CD pro všechny týmy Webové stránky ( ww.sparta.cz, Média (deníky, časopisy, webové portály)
Sue Ryder Charity Cup 2010
Přihlaste svůj tým! Není to jen sportovní a společenská událost. Jde o mnohem více… Podpora Domova Sue Ryder Možnost uspořádat firemní den pro zaměstnance Prostor pro vzájemné seznámení podporovatelů Domova Možnost prezentace jednotlivých účastníků Startovné – Kč 1 tým (max. 10 hráčů) Občerstvení Trička pro hráče Logo v brožuře k turnaji Fotodokumentace turnaje pro každý tým
Sue Ryder Charity Cup 2010 Herní systém 4 hřiště = 4 skupiny Týmy budou předem (na místě) rozlosovány do skupin, kde se postupně utkají systémem každý s každým. Ze skupiny postoupí pouze vítěz do semifinále. Další zápasy o umístění ( včetně zápasu o 3. místo) se nehrají. Vítězný tým má právo vyzvat „Tým hvězd“ (v jednání).
Sue Ryder Charity Cup 2010 Program turnaje – 15.30registrace týmů převlečení, rozcvičení a příprava týmů na hřištích – 20.00doprovodný program slavnostní zahájení turnaje – 20.00zápasy ve skupinách semifinále finále 20.50vítěz hraje s "týmem hvězd“(v jednání) vyhlášení výsledků turnaje ukončení turnaje
Sue Ryder Charity Cup 2010 Můžete být např. zde Nebo zde Staňte se sponzorem 2. ročníku Turnaj může nést např. vaše jméno!
Sue Ryder Charity Cup 2010 Co letos nabízíme sponzorům? Hlavní partner turnaje – Kč Startovné – možnost přihlásit 1 tým Jméno partnera v názvu turnaje Logo partnera na pamětních tričkách (vrchní část - záda) Prezentace společnosti dominantním umístěním loga partnera na všech tištěných materiálech souvisejících s turnajem Veřejné poděkování a prezentace společnosti během turnaje moderátorem akce Možnost prezentace partnera formou prezentačního stánku během konání turnaje Možnost prezentace partnera vložením reklamních materiálů do dárkových tašek pro každého účastníka Umístění reklamních bannerů v místě konání turnaje PR článek ve Zpravodaji Domova Sue Ryder Banner partnera na homepage Zmínění partnera ve všech komunikátech směrem k médiím
Sue Ryder Charity Cup 2010 Co letos nabízíme sponzorům? Partner turnaje – Kč Prezentace společnosti umístěním loga partnera na všech tištěných materiálech souvisejících s turnajem Loga partnera na Veřejné poděkování a prezentace společnosti během turnaje moderátorem akce Umístění reklamního banneru v místě konání turnaje Možnost prezentace partnera vložením reklamních materiálů do dárkových tašek pro každého účastníka Zmínění partnera ve všech komunikátech směrem k médiím
Přihlašte Váš tým! Přihlašovací formulář a další informace o Sue Ryder Charity Cup najdete zde:
Sue Ryder Charity Cup 2010 Těšíme se na Vás 9. září! Více informací o Domově: Domov Sue Ryder poskytuje péči seniorům, kteří jsou v důsledku nemoci nebo vysokého věku odkázáni na pomoc druhých. V případě zájmu se obracejte na Mgr. Šárku Augustinovou (vedoucí Kulturního komunitního centra Domova Sue Ryder) Tel.: Mobil: