DĚKUJEME NAŠIM PARTNERŮM ZÁKLADNÍ INFORMACE Noviny BRNOstudent CÍLOVÁ SKUPINAMLADÍ LIDÉ A STUDENTI NÁKLAD15 000 ks výtisků PERIODICITAměsíčník LOKALITAměsto.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
, , Nabídka investiční spolupráce.
Advertisements

aneb KORFBALOVÉ ŠÍLENSTVÍ
PRAGOALARM/PRAGOSEC zabezpečení staveb a stavenišť, protipožární ochrana, systémy pro inteligentní budovy Koncept veletrhu pro rok 2012.
Město Týniště nad Orlicí pro občany SNÍŽENÍ NÁKLADŮ PRO VAŠE DOMÁCNOSTI, FIRMY, OBČANSKÁ SDRUŽENÍ A BYTOVÁ DRUŽSTVA.
Kompletní nabídka reklamních ploch na letišti Leoše Janáčka Ostrava Červen 2011.
Stavební veletrhy Brno 2012 Zvýšení efektu účasti
Přehled pořádaných akcí, které můžete sponzorovat :
Realitní kancelář Kuk Zadavatel: Ing. Ivana Němečková Student: Kristýna Lejsková Obor na třída: L/51 Podnikání, P2 Školní rok: 2012/2013.
S nordic walking holí, vydej se do okolí Prezentace projektů spolupráce IV kolo PRV Ob č anské sdru ž ení MAS St ř ední Vsetínsko.
Pivní a vinné slavnosti 2014
Beach Centrum Club o.s. Nabídka spolupráce Sezóna
Klientská prezentace Anna Tomanová 3.ročník bc
Lando CZ s. r. o. S. K. Neumanna PARDUBICE.
specialista na firemní květinový servis
12. září 2014 Slide N° září 2014 Slide č. 1 Sekretariát Urbact URBACT II Evropský program územní spolupráce při integrovaném a udržitelném.
S námi máte informační předstih!
PREZENTACE KA 7 KONFERENCE PROJEKTU ITP ITP Ing. Jaromír Čáp, Národní vzdělávací fond, o.p.s. Velké Karlovice, Institut Trhu Práce.
Partner serveru speciální nabídka. Partnerství – Kč/měsíc Vážení obchodní přátelé, Finanční server pro vás připravil.
Tour sportovních akcí pro firemní týmy
Stáže ve firmách - vzdělávání praxí Kulatý stůl s odbornou veřejností FOND DALŠÍHO VZDĚLÁVÁNÍ Stroupežnického 30, Praha
Stáže pro mladé zájemce o zaměstnání Představení projektu Fond dalšího vzdělávání, Na Maninách 20, Praha 7
– personální server Dobrý den, dovolujeme si Vám touto cestou představit personální server HledámPráci.cz. HledámPráci.cz.
MISTR ČESKÉ REPUBLIKY V SOFTBALLU žen roku 2006 a 2007 hledá partnera pro SPOLUPRÁCI! Softballový klub SK JOUDRS Praha, který patří mezi špičku nejen v.
Seriál sportovních akcí pro firemní týmy
Prezentace PROJEKTU SENIOR POINT
Párování nabídek a poptávek a spolupráce mezi RK a bankou
© NSZM ČR1 Zdravé město C H R U D I M Fórum, 11. dubna 2011.
Michal Pluta Česká spořitelna, a.s. IX / 2008
Nabídka partnerství na dětských veletrzích Mámy drží spolu!
Online prodeje jako součást multikanálového přístupu v praxi
1 Mobile Internet Fórum října Ekosystém internetové reklamy Cílení dle kontextu (klíčová slova, sekce) Reklamní formáty (bannery, text,
1 Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název školy: Obchodní akademie, Střední.
Dobrý den, jsem Mgr. Zdeněk Šafář * (Trutnov) Kontakt:
EDITOR BY: SPRESS 15. ledna ledna ledna 2015.
Proškolení studentů k projektu Inovace a podpora praxí VŠPJ
Prezentace pečovatelské služby
Scope2 INDEX 1. Internet mktng and sales 2. Marketing Strategy 3. International M. 4. Tenders and public procurement 5. Q & A E-commerce (Elektronické.
OTEVÍRÁME KURZY PODNIKÁNÍ Termíny: – Jak založit podnikání (od 8:30 hod) – Jak vytvořit úspěšnou nabídku pro zákazníka (od 8:30 hod)
FILMFEST, s.r.o Talent marketingových komunikací.
Průběh realizace aktivit projektu TIME Průběh realizace aktivit projektu TIME Lenka Zábranská.
1. Datum vytvoření: Téma: Datum vytvoření: Téma: Inzerát Cíl prezentace: Zvládnutí základů inzerátuCíl prezentace: Zvládnutí základů inzerátu.
Kurzy.cz finanční portál pro laiky i odborníky, tj. investice a osobní finance pro každého cílová skupina 56% mužů, 44% ženy 25% ve věku let, 24%
RU měsíčně bez fulltextového vyhledávání Všechny kontakty na jednom místě ověřených firem a institucí produktů a služeb
Věrnostní program 2011 Národní památkový ústav a Plzeňský Prazdroj
Nabídka reklamních ploch
Aktivní motivace žáků ZŠ = jistota pro budoucnost řemesel CZ.1.07/1.1.04/ INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským.
Úvod Proč studovat informatiku?
Budoucnost digitálních TV v ČR Agenda 1. Inflace TV cen v ČR 2. Usnadní nové televize život na českém mediálním trhu? 3. Regionální souvislosti.
AMILO Car a.s. Talent marketingových komunikací.
P R E Z E N T A C E F OR G OLF a PŘÁTELÉ Turnaje For Golf a přátelé 2010 V letošním roce plánujeme 10 – 11 turnajů. V každém turnaji bude soutěžit.
Projekt: Klidnější život s dobrým rodinným rozpočtem „Jak se starat o rodinné finance“ InHelp, o.p.s. 5.Května 3, Milovice.
Evropská obchodní akademie1 Projektové řízení fundraising Evropská obchodní akademie Děčín projektové řízení klíčová kompetence školského pracovníka.
AMILO CAR A.S. Talent marketingových komunikací. O firmě / instituci Prodáváme a pronajímáme prémiové vozy Česko a Slovensko pro B2C / EU pro B2B Vize.
Jan Martof Služby v oblasti reklamních a dárkových předmětů aneb darovat „propisku“ už nestačí.
MARKETINGOVÝ MIX.
Spotřebitel a maloobchodní prodejna. Maloobchod  Poslední článek distribučního řetězce  Zahrnuje služby pro domácnosti.
Přístupnost v praxi aneb jaký smysl mají testy, provedené handicapovanými uživateli Mgr. Radek Pavlíček, RNDr. Hana Bubeníčková, duben 2007.
Reklama. Cíle marketingu n poskytnout informace n zvýšit poptávku (stimulovat) n odlišit výrobek (diferencovat) n zdůraznit užitek a hodnotu výrobku To.
Na dětské veletrhy s ODMAMINKY.CZ…. Podzimní dětské veletrhy 2015: 8. – 11. října PRAHA Letňany 8. – 11. října PRAHA Letňany 13. – 15. listopadu PRAHA.
Podnikatelský záměr: Turnaj v malé kopané. Základní info: turnaj v amatérské malé kopané dvoudenní turnaj přínos pro Olomoucký kraj a město Olomouc, široké.
SK Slavia Praha pozemní hokej Nejstarší a nejúspěšnější klub v ČR
Yekaterina Vanina Yelena Vanina Arina Kositskikh Maxim Kim.
Masarykova univerzita - univerzita s budoucností1 VELETRH PRACOVNÍCH PŘÍLEŽITOSTÍ pro studenty a absolventy vysokých škol v Brně JOBCHALLENGE 2011 Šárka.
Systém trvale udržitelného rozvoje podnikání pro město Aš Skupina 4.
Katherine z.s. Kateřina Kloudová Etiketa do škol.
» 1 Bankovnictví Odborný časopis pro profesionální finance Měsíčník je zaměřen na vyšší a top management odpovědný za řízení a tržní úspěch.
DITTRICHOVA PRAHA 2 ZELENÁ LINKA PRO EXPORT Novinky na rok 2010.
Časopis pro profesionály ve stavebnictví
Transkript prezentace:

DĚKUJEME NAŠIM PARTNERŮM

ZÁKLADNÍ INFORMACE Noviny BRNOstudent CÍLOVÁ SKUPINAMLADÍ LIDÉ A STUDENTI NÁKLAD ks výtisků PERIODICITAměsíčník LOKALITAměsto Brno MATERIÁLnovinový papír, křída BAREVNOSTplněbarevný VAZBAlepený POČET STRAN16 – 24 DISTRIBUCEaktivní roznášení – kameloti DISTRIBUČNÍ MÍSTAstřed města Brna, koleje VUT a MU, fakulty VUT, MU, MENDELU a VFU, kampus VUT a MU Web Brnostudent-akce.cz CÍLOVÁ SKUPINAMLADÍ LIDÉ A STUDENTI OBSAH WEBUreklamní bannery o rozměru 295 x 590 mm, nabídka produktů za akční ceny v omezeném množství PROPAGACE WEBUnoviny BRNOstudent, prezentace na sportovních a kulturních akcích DALŠÍ INFORMACEweb je přístupný každému kdo má internet, je bezplatný a návštěvníci se nemusí registrovat Venkovní reklamní plochy CÍLOVÁ SKUPINAMLADÍ LIDÉ A STUDENTI UMÍSTĚNÍ PLOCHv místech vysokých škol a na frekventovaných místech kde se nachází naše cílová skupina DALŠÍ INFORMACEv případě zájmu Vám zašleme rodné listy našich ploch

CÍLE NAŠICH PROJEKTŮ Noviny BRNOstudent PRAVIDELNĚ přinášet zajímavé informace cílové skupině UPŘEDNOSTNIT kvalitu obsahu nad množstvím umisťované inzerce DOSTÁVAT se stále více do podvědomí cílové skupiny za pomoci partnerství v dalších projektech ROZŠIŘOVAT spolupráci s institucemi, které jsou pro cílovou skupinu důležité z hlediska informací VYTVOŘIT dlouhodobou spolupráci s našimi partnery VŽDY zajistit individuální přístup k našim partnerům Web Brnostudent-akce.cz ZVÝŠIT povědomí o partnerovi u cílové skupiny mladí lidé a studenti PROPAGOVAT vybranou nabídku partnera ZAJISTIT, aby partner při prezentaci své nabídky na webu neutrpěl finanční ztrátu VYTVOŘIT s partnerem dlouhodobou spoluprací při prezentaci jeho nabídek Venkovní reklamní plochy UMOŽNIT partnerům být dlouhodobě na očích cílové skupině ve vybrané lokalitě VYBRAT pro partnera nejzajímavější lokalitu z hlediska jeho nabídky ZAJISTIT kompletní servis při realizaci zakázky

PROČ PRÁVĚ CÍLOVÁ SKUPINA MLADÍ LIDÉ A STUDENTI PROTOŽE v průběhu školního roku má tato skupina přibližně lidí PROTOŽE ovlivňuje ekonomiku mnoha firem ve městě Brně PROTOŽE se jedná o skupinu, která dosahuje finančních příjmů PROTOŽE město Brno je univerzitním městem PROTOŽE aktivně tráví svůj volný čas PROTOŽE firmy mohou tuto skupinu naučit využívat jejich produkty či služby do budoucna

PROČ K OSLOVENÍ MLADÝCH LIDÍ A STUDENTŮ VYUŽÍT NAŠICH PROJEKTŮ Noviny BRNOstudent PROTOŽE vycházejí v tištěné formě a firmy tak mohou zveřejnit více informací o své nabídce PROTOŽE není žádné jiné tištěné masmédium ve městě Brně, které se zaměřuje na tuto cílovou skupinu PROTOŽE díky distribuci oslovujeme mladé lidi a studenty napříč městem Brnem PROTOŽE distribuce každého vydání novin je prováděna pouze aktivně za pomoci kamelotů PROTOŽE cílem novin není každé číslo zahltit pouze reklamou, ale snažíme se držet poměr 50:50 PROTOŽE pro umístění vaší inzerce nabízíme minimální rozměr ¼ strany, aby vaše inzerce byla dostatečně viditelná a měla smysl Web Brnostudent-akce.cz PROTOŽE máme zajištěnou propagaci webu PROTOŽE není žádný jiný web, který svoji nabídku směřuje výhradně k cílové skupině mladí lidé a studenti PROTOŽE se držíme pravidla spokojený partner/spokojený zákazník PROTOŽE prodejní ceny neurčujeme, ale domlouváme se na nich s partnerem Venkovní reklamní plochy PROTOŽE jejich umístění je na frekventovaných místech PROTOŽE cílová skupina u ploch tráví čas a může jsi tak prohlédnout vaši nabídku umístěnou na ploše PROTOŽE můžete dlouhodobě oslovit cílovou skupinu za nízké náklady PROTOŽE budete stále na očích

JAK MŮŽETE NAŠE PROJEKTY VYUŽÍT PRO SVOJI PROPAGACI Noviny BRNOstudent UMÍSTĚNÍM klasického inzerátu o minimální velikosti ¼ strany – rozměr 87x127 mm UMÍSTĚNÍM klasického inzerátu v kombinaci s PR článkem o rozměru dle dohody UMÍSTĚNÍM klasického inzerátu v kombinaci se soutěží o rozměru dle dohody UMÍSTĚNÍM pouze PR článku vč. fotografií o rozměru dle dohody UMÍSTĚNÍM kvízu se soutěží o hodnotné ceny VYTVOŘENÍM dlouhodobé partnerské spolupráce s novinami, která bude pro partnera novin zajišťovat mnoho výhod Web Brnostudent-akce.cz UMÍSTĚNÍM reklamního webu na hlavní stránku webu UMÍSTĚNÍM nabídky za akční cenu v omezeném množství Venkovní reklamní plochy UMÍSTĚNÍM reklamního banneru na vybranou plochu

TERMÍNY VYDÁNÍ NOVIN ROK 2013 ČÍSLOTERMÍN VYDÁNÍTERMÍN UZÁVĚRKY Březen Duben Květen Červen Říjen Listopad Prosinec

KONTAKTY KUDÝN Petr - vedoucí projektu Tel.: GARECOVÁ Veronika - inzerce - noviny / web / plochy Tel.: UČŇOVÁ Martina - redakce BRNOstudent Tel.: Kanceláře BBPress media s.r.o., Zelný trh 12, Brno