Kampaň Strany zelených Filip Huněk 21. 11. Praha.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Sociální média pro eshopy: Hračka, nebo nové zisky?
Advertisements

2 3 Lokalita Pod Javornic kou silnicí 4 směr Solnice směr Javornice směr Vamberk CENTRUM 10min. směr Častolovice.
Města ČR – orientace na mapě
Vyhodnocení dotazníku – Barcamp Brno 2012 Magdaléna Katolická magdalena [at] marketingovevyzkumy.cz
Kterak jsou PPC systémy vpravdě platbou za zobrazení Dušan Janovský.
Slovní úlohy o směsích (řešené lineární rovnicí o jedné neznámé)
Mobilní display kampaně
Best Online Media Mediální zastoupení 21 webů zejména z oblasti informačních technologií připravuje internetové reklamní kampaně na míru a nyní uvádí ve.
Kampaň Nahá celebrita Martin Kožíšek, Manažer pro internetovou bezpečnost.
Beach Centrum Club o.s. Nabídka spolupráce Sezóna
*Zdroj: Průzkum spotřebitelů Komise EU, ukazatel GfK. Ekonomická očekávání v Evropě Březen.
Návrh spolupráce pro Czech Digital s.r.o.
Marketingový potenciál sociálních sítí pro e-shopy Filip Huněk Jsou sociální sítě vhodným nástrojem marketingu pro e-shopy?
Rozbor a výsledky integrovaných mobilních kampaní Aktuálně.cz Ondřej Švihálek, Centrum Holdings 13. října 2010.
Zavedená společnost specializující se na služby v oblasti: Daňové poradenství Účetnictví Ekonomické poradenství Mzdy a personalistika
Instagram jako budoucí prodloužená ruka Facebooku? Filip Huněk Co očekávat od sociální sítě, kterou loni Facebook koupil za miliardu dolarů a lze ji vůbec.
ANALÝZA mzdové, věkové a vzdělanostní struktury pracovníků knihoven v ČR 2003 – signály Zlata Houšková Celostátní porada vysokoškolských knihoven.
Počty v lásce chytrý muž + chytrá žena = románek
Mobilní marketing.  Cíl: Představení nového modelu  Komunikační mix: banery na O2 mobil landing page  Timing: 3 týdny V.
Politika a politické strany
Hlavní město Praha „Zdravé město Praha 2010“ Krajské oddělení protidrogové prevence PRM MHMP Mgr. Nina Janyšková.
WINALITE Jeden svět Jeden tým Jeden sen Zveme Vás ke spolupráci
Kdo chce být milionářem ?
Výzkumy volebních preferencí za ČR a kraje od
Výsledky NetMonitoru a AdMonitoringu za červenec 2008 Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR) MEDIARESEARCH, a. s. a GEMIUS, S. A
Moravskoslezský kraj, Ostrava – Jak dál?. Počet obyvatel Moravskoslezský kraj – dnes (2010) – tis. obyvatel - pokles za posledních 20 let o 40 tis.!
VY_32_INOVACE_ 14_ sčítání a odčítání do 100 (SADA ČÍSLO 5)
Střední škola Oselce Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk, Projekt: Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název: Modernizace.
Projekt PŘÍPRAVA+ v Moravskoslezském kraji Závěrečná konference CLARION CONGRESS HOTEL 29. února 2012 Mgr. Martin Kovalský vedoucí monitoringu trhu práce.
Zábavná matematika.
V rámci všech serverů společnosti Aliaweb, spol. s r.o. oslovíte přes uživatelů Kurzy.cz finanční portál pro laiky i odborníky, tj. investice a.
Dělení se zbytkem 6 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Dělení se zbytkem 5 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Letokruhy Projekt žáků Střední lesnické školy a střední odborné školy sociální ve Šluknově.
Státní energetická koncepce – její sočasnost a budoucnost Ing. Drahomír Šelong oddělení energetické politiky Ministerstvo průmyslu a obchodu Listopad 2007.
Nejmenší společný násobek
Čtení myšlenek Je to až neuvěřitelné, ale skutečně je to tak. Dokážu číst myšlenky.Pokud mne chceš vyzkoušet – prosím.
Věra Boháčová, DiS. nutriční terapeutka Poradenské centrum Výživa dětí
SUŠMÁNIE aneb všechny barvy SUŠ. SUŠMÁNIE Poděkování:
Bezpečnost silničního provozu v roce 2009 Tisková konference, 15. ledna 2010 ministr dopravy Gustav Slamečka.
1 Mobile Internet Fórum října Ekosystém internetové reklamy Cílení dle kontextu (klíčová slova, sekce) Reklamní formáty (bannery, text,
Learning English during summer? Martina Guzova 12 May 2011.
Kouzlo placeného poradenství!
Dělení se zbytkem 8 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Právní aspekty genderového rozpočtování v České republice JUDr. Kristýna Outlá Praha.
Sexuální život u pacientů s mentálním postižením v ÚSP
Zásady pozorování a vyjednávání Soustředění – zaznamenat (podívat se) – udržet (zobrazit) v povědomí – představit si – (opakovat, pokud se nezdaří /doma/)
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Není –li uvedeno jinak, je tento.
SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ V OBORU DO 100
Inzertní balíček iHNed.cz + Kurzy.cz. Počet page views (PV) Zdroj: Netmonitor, únor 2010 Na serverech iHNed.cz a Kurzy.cz bylo v únoru 2010 zobrazeno.
Startegie a perspektivy trhu s biopalivy v ČR Česká zemědělská universita, Praha, listopad Česká asociace petrolejářského průmyslu a obchodu.
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace
Vyhodnocení efektivnosti internetové reklamní kampaně – případová studie Bc. Milan Hnátek.
Pojmy a interpretace.
VZDĚLÁVÁNÍ ÚČASTNÍKŮ KOMUNITNÍHO PLÁNOVÁNÍ SOCIÁLNÍCH SLUŽEB VE SPRÁVNÍCH OBVODECH HL. MĚSTA PRAHY.
Standard Eurobarometer 71 / Spring 2009 – TNS Opinion & Social Standard Eurobarometer EUROBAROMETR 71 VEŘEJNÉ MÍNĚNÍ V EVROPSKÉ UNII Jaro 2009 ZVEŘEJNĚNÍ.
1 Celostátní konference ředitelů gymnázií ČR AŘG ČR P ř e r o v Mezikrajová komparace ekonomiky gymnázií.
Volební kampaň podzim Podporovatelé TOP podporovatelů samolepek na auto plakátů A2 250 velkoplošných plachet a billboardů.
E-knihovna pro knihovníky Seminář E-knihy III, NTK,
Formáty Internetové a mobilní reklamy a její výhody a nevýhody
THEME 7 Social Security Welfare State Types of Social Security Systems.
Strategie značky a komunikace
Internetový speciál VOLBY 2006 (v rámci iHNed.cz) Unikátní volební internetový speciál vydavatelství Economia. cíle projektu komplexní a profesionální.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005.
Přednost početních operací
DĚLENÍ ČÍSLEM 5 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ Zpracovala: Mgr. Jana Francová, výukový materiál EU-OP VK-III/2 ICT DUM 50.
Autor: Ondřej Šimeček Verze: 1.1.3
Behaviorální cílení v kostce Petr Dobroslávek. Značka chce znát své zákazníky. Nic nového. Marketing potřebuje znát svou CS. Nic nového. Internet je část.
Pij s rozumem: Vyhodnocení webu a FB 2015.
Zapomenutý volič a skryté nerovnosti
Transkript prezentace:

Kampaň Strany zelených Filip Huněk Praha

2,44

Měli jsme plán

Politické zadání

Volební tým

Koho potřebujete pro komunikaci ?

Nárůst fanoušků nebyl cílem Rap

Nekopírujeme skladbu FB PrahaBrnoOlomoucOstravaPlzeňHradec Kr

Skladba FB v ČR

Cílem bylo být viděn Dostali jsme se na zásah 1,2 milionu uživatelů týdně

Organic

Paid

Koho jsme vlastně zasáhli?

A kdo na nás reagoval?

Odpovědět na všechny dotazy

Na co se nás lidé ptali 1. OZE - všeobecně proč ne jádro a jak ho chce SZ nahradit? - fotovoltaika a kdo může za to, že je elektřina tak drahá? 2. Všeobecně o směřování strany - jsme levice nebo pravice? - spolupráce s KSČM? - koalice s Piráty a Změnou - proč jsme ji neudělali a uděláme ji? 3. Evropská unie - zůstat nebo odejít z EU? - Euro - kdy a jestli vůbec? 4. Potraviny a zemědělství - GMO a Monsanto? - kvalitnější potraviny budou dražší, jak si to lidé budou moci dovolit? - řepka a biopaliva - co je výhodného na přidávání biosložky do paliv? 5. Sociální oblast - jakým způsobem chcete zajistit místa ve školkách? - proč jsme pro kvóty, není to naopak diskriminace mužů a protěžování žen bez ohledu na jejich kvalifikaci? - jak chceme dokázat zaměstnavateli pochybení nebo diskriminování žen?

Kdo nás viděl? Matky s dětmi Fanoušci neziskovek Fanoušci alternativních způsobů života Fanoušci TOP09 a Karla Fanoušci ANO Lidé z naší databáze Praha, Brno, MSK, JMK, SČK CZ

Jak nás viděl Podpora postů Unpublished posts Sponsored stories Podpora eventu

impresí kliknutí Cíleno na fanoušky jiných politiků impresí Cíleno na SČK social impresí kliknutí Sponsored na liking, CZ 18+

Trocha čísel Reklamu vidělo unikátních uživatelů Frekvence zobrazení 6,15 Imprese CPM 0,93 euro CTR 1,001 % CPC 0,09 euro

Úspěšný obsah

Rap Téměř zhlédnutí Průměrná doba sledování 1:45 (video má 2:36)

Hanák zhlédnutí Průměrná doba sledování 0:48 (video má 0:57)

Událost

Událost pro srovnání

Událost

3,19

Díky za pozornost Dotazy? Filip