32_09_22: Výtvarné materiály: Jak? Na co?

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Drama – vývoj a rozdělení
Advertisements

Slovesa - přechodníky 32_04_05: Mluvnice – Anotace Jazyk
Slovesa a mluvnické kategorie
32_04_03: Mluvnice – Slovesné třídy
32_04_25 Podmět Anotace Prezentace: Základní větný člen – podmět, výklad s animacemi Vzdělávací oblast, vzdělávací obor Jazyk a jazyková komunikace, Český.
32_07_21 Věty jednočlenné a dvojčlenné
VY_32_INOVACE_27. What colour is it? VY_32_INOVACE_27.
32_04_36 Příběhy o dětech Anotace Příběhy o dětech
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Karolína Beranová Projekt MŠMT ČREU PENÍZE ŠKOLÁM Číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/
Druhy výtvarného umění
Přímá řeč 12_03_17: Čtenářská gramotnost – Anotace Jazyk
32_04_02: Literatura – Druhy literatury
Vzdělávací oblast: Umění a kultura
Interaktivní prezentace zaměřená na teorii výsadby stromku
Základní škola Sedmikráska, o.p.s.
ICT VL Pískovcové útvary ČR 4.R
Základní škola Bohutín, okres Příbram
32_09_21: Výtvarné materiály: Jak? Čím?
Anotace Prezentace o abstraktním umění – seznámení s jedním ze směrů moderního výtvarného umění- slouží jako úvod v hodině Vzdělávací oblast, vzdělávací.
Vy 32_11_34 Pokojové rostliny
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Vyvození a procvičení učiva
VY_32_Inovace_ICT2.4_3-51 Anotace
Žáci procvičují znalosti o stavbě věty,souhlásek, samohlásek. Autor
ICT VL PRAVĚK II – 4.R. Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět Vzdělávací obor: Člověk a jeho svět Tematický okruh: Místo, kde žijeme Anotace:
32_09_34 Organzová krása- výtvarné tvoření -prezentace
ICT VL Naše okolí 5.R Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět Vzdělávací obor: Člověk a jeho svět Tematický okruh: Místo, kde žijeme Anotace:
Sloh - pohádky Hádej pohádku
Anotace Žáci zvyšují slovní zásobu, učí se naslouchat krátkému textu a dále jej reprodukovat… AutorMgr. Eva Dvořáková Jazyk Čeština Očekávaný výstup Naslouchat.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Karolína Beranová Projekt MŠMT ČREU PENÍZE ŠKOLÁM Číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/
Vyvození a procvičení učiva žák rozezná, pojmenuje, vymodeluje a popíše základní operace s úsečkami; nachází v realitě jejich reprezentaci Autor: Mgr.
Otázky osobní, sociální zralost Základní škola praktická a základní škola speciální Heřmanův Městec.
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Výtvarná výchova Ročník.
česká abeceda obsahuje 42 písmen pořadí písmen nelze měnit
Vyvození a procvičení učiva žák vyvodí vzorec výpočtu povrchu kvádru; nachází v realitě jejich reprezentaci Autor: Mgr. Michaela Suchardová Autorem materiálu.
Vyvození a procvičení učiva žák vyvodí pojem povrch krychle, vyvodí jeho výpočet; nachází v realitě jejich reprezentaci Autor: Mgr. Michaela Suchardová.
Vytvořeno v rámci projektu EU peníze školám – Základní škola Ústí nad Labem, Vojnovičova 620/5, příspěvková organizace Anotace Barvy a jejich míchání -
Násobení a dělení lomených výrazů
Projekt MŠMTEU peníze středním školám Název projektu školyICT do života školy Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ ŠablonaIII/2 Sada 33 AnotaceHistorie.
Název školyZákladní škola a mateřská škola Libchavy Název a číslo projektu EU peníze pro ZŠ Libchavy CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivityIII/2.
Síťový transformátor VY_32_INOVACE_36_722
Základy organické chemie
Kótování VY_32_INOVACE_26_511
Zařizovací předměty VY_32_INOVACE_26_525
STŘEDNÍ ŠKOLA STAVEBNÍ A TECHNICKÁ Ústí nad Labem, Čelakovského 5, příspěvková organizace Páteřní škola Ústeckého kraje Kámen VY_32_INOVACE_25_500 Projekt.
AUTOR: Mgr. Jitka Křížková, MBA NÁZEV: VY_32_INOVACE_1B_10
Materiály pro povrchovou úpravu výrobků VY_32_INOVACE_28_572
Zásoby, peněžní prostředky, pohledávky
Subjekty trhu VY_32_INOVACE_40_802
Vnitřní struktura technických materiálů
Převislé konstrukce VY_32_INOVACE_02_022
Legendy VY_32_INOVACE_26_512
Markýzy VY_32_INOVACE_02_024
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Kreslení základních strojních součástí
VZDĚLÁVACÍ MATERIÁL kód:
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Lineární nerovnice 2 VY_32_INOVACE_10_199
STŘEDNÍ ŠKOLA STAVEBNÍ A TECHNICKÁ Ústí nad Labem, Čelakovského 5, příspěvková organizace Páteřní škola Ústeckého kraje Beton VY_32_INOVACE_25_499 Projekt.
Nabídka VY_32_INOVACE_40_800
Stavba atomu VY_32_INOVACE_12_227
Funkcionalismus VY_32_INOVACE_46_938
Výrazy-algebraické vzorce
Investiční majetek VY_32_INOVACE_41_828
Typy čar VY_32_INOVACE_26_522
Starověké Řecko VY_32_INOVACE_46_921
Sklady, skladování VY_32_INOVACE_41_829
Zvukové izolace VY_32_INOVACE_02_039
Blízký východ a Persie VY_32_INOVACE_46_918
Propagace, reklama VY_32_INOVACE_41_831
Transkript prezentace:

32_09_22: Výtvarné materiály: Jak? Na co? Anotace  Výtvarné materiály - prezentace Vzdělávací obor, vzdělávací oblast Téma  Člověk a umění, výtvarná výchova Teorie výtvarné tvorby, Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT v oblasti Umění a kultura, Kapitoly z teorie výtvarné kultury Autor  Mgr. Lucie Marková Jazyk  český Očekávaný výstup  žáci se seznámí s výtvarnými medii sloužícími jako podklad Speciální vzdělávací potřeby  ne Klíčová slova  malba, kresba, karton, deska, papír … Druh učebního materiálu  prezentace Potřebné pomůcky  dataprojektor, psací potřeby Druh interaktivity  prezentace - výklad Cílová skupina  11 – 15 let Stupeň a typ vzdělávání  6. – 9. ročník ZŠ Potřebný čas  cca 20 min Celková velikost  1916 kB Zdroj  vlastní, fotoarchiv autorky Vytvořeno v rámci projektu EU peníze školám – Základní škola Ústí nad Labem, Vojnovičova 620/5, příspěvková organizace

Výtvarné materiály: Jak? Na co? Mgr. Lucie Marková Vytvořeno v rámci projektu EU peníze školám – Základní škola Ústí nad Labem, Vojnovičova 620/5, příspěvková organizace

Historie Pravěk Lidé kreslí na jeskynní stěny rudkou, hlínou a uhlím např. jeskyně Altamira a Lascaux Starověk Malby na stěnách - fresky Středověk Malby na stěnách, plátna, malované sklo Moderní doba Dostupná široká škála materiálů Vytvořeno v rámci projektu EU peníze školám – Základní škola Ústí nad Labem, Vojnovičova 620/5, příspěvková organizace

Papíry Vyrábí se ze dřeva (celuloza), použity mohou být i rostlinné materiály – bavlna, konopí Byl vynalezen v Číně Vytvořeno v rámci projektu EU peníze školám – Základní škola Ústí nad Labem, Vojnovičova 620/5, příspěvková organizace

Papíry Ruční papír Tiskové papíry – novinový, knihtiskový… Druhy papírů Ruční papír Tiskové papíry – novinový, knihtiskový… Psací a kreslicí papíry – knihový, průklepový, pauzovací.. Obalové papíry – balíkový, pergamenový, parafínový… Vytvořeno v rámci projektu EU peníze školám – Základní škola Ústí nad Labem, Vojnovičova 620/5, příspěvková organizace

Papíry Kartony Tiskové – ofsetový, brožovací, křídový… Psací, kreslicí, rýsovací – konfekční, kreslicí, rýsovací… Technicko promyslové – pergamenový, stínidlový, na vlnitou lepenku… Vytvořeno v rámci projektu EU peníze školám – Základní škola Ústí nad Labem, Vojnovičova 620/5, příspěvková organizace

Plátno Textilní látka natažená na dřevěném rámu Vhodné pro akvarel, akrylové, temperové barvy a olejomalbu Pocházejí z počátku 15. století Vytvořeno v rámci projektu EU peníze školám – Základní škola Ústí nad Labem, Vojnovičova 620/5, příspěvková organizace

Ostatní Dřevo – ozdobný nábytek, malované truhly, malby na dřevěné desky Sklo – malované sklo, vitráže Látka – malování na hedvábí nebo plátno Vytvořeno v rámci projektu EU peníze školám – Základní škola Ústí nad Labem, Vojnovičova 620/5, příspěvková organizace

Zdroje: Obrázky => fotoarchiv autora. Vytvořeno v rámci projektu EU peníze školám – Základní škola Ústí nad Labem, Vojnovičova 620/5, příspěvková organizace