82-51-L/02 Uměleckořemeslné zpracování dřeva Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, 335 01 Nepomuk, www.stredniskolaoselce.cz Projekt: Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/34.0801 Název: Modernizace výuky všeobecných a odborných předmětů Název sady: Výrazy, funkce, rovnice Číslo DUMu: VY_42_INOVACE_22_02 Název DUMu: PRŮNIK A SJEDNOCENÍ INTERVALŮ Pro obor vzdělávání: 82-51-L/01 Uměleckořemeslné zpracování kovu 82-51-L/02 Uměleckořemeslné zpracování dřeva Předmět: Matematika Ročník: první Autor: Pavel Vacík Datum: 02.09.2012
Průnik a sjednocení intervalů Příklad: Urči průnik a sjednocení intervalů 1. Oba intervaly znázorníme na jedné společné číselné ose 2.Do průniku patří ta část číselné osy, nad kterou leží grafy obou intervalů 3.Do sjednocení patří ta část číselné osy, nad kterou leží graf alespoň jednoho z obou intervalů
Urči průnik a sjednocení intervalů
Použití intervalů Řešení lineárních nerovnic Řešení soustavy dvou lineárních nerovnic o jedné neznámé Řešení kvadratických nerovnic
Řešení lineárních nerovnic 12x < 2.(x+20) 12x < 2x + 40 12x - 2x < 40 10x < 40 x < 4
Řešení soustavy dvou lineárních nerovnic o jedné neznámé
Grafické řešení kvadratických nerovnic
Zdroj materiálů: www.meta-calculator.com Není –li uvedeno jinak, je autorem tohoto materiálu a všech jeho částí, autor uvedený na titulním snímku.