1NPRG054 Vývoj vysoce výkonného software - 2012/2013 David Bednárek Domácí úkol.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
VIZUALIZACE V MATLABU Štěpánka Velebová
Advertisements

ÚVOD DO C++ 3 TŘÍDY a objekty - POKRAČOVÁNÍ
Seminář C++ 5. cvičení Dědičnost Ing. Jan Mikulka.
Proxy. Definice  zástupce nebo náhradník za dotyčný objekt  proxy i zastoupený objekt dědí od stejného interfacu  proxy kontroluje přístup k objektu.
Programování 2 Cvičení 5.
Pole, ukazatele a odkazy
BLIŽŠÍ POHLED NA TŘÍDY, DĚDIČNOST - úvod
Uživatelská rozhraní Uživatelská rozhraní 9. cvičení.
Formy dějepisného vyučování Přednáška č. 7 ZS AR 2013/2014.
Vývoj vysoce výkonného software
C++ Přednáška 3 Konstantní a statické členy tříd, ukazatel this, konstantní instance třídy Ing. Jiří Kulhánek , kat. 352, VŠB TU Ostrava 2004.
Programování v C++ Cvičení.
ROZHODOVACÍ PROCESY PRO VÍCECESTNÉ TELEMATICKÉ APLIKACE Filip Ekl
Materiály k přednášce Úvod do programování Ondřej Čepek.
Větvení cykly J a v a Začínáme programovat Lucie Žoltá.
J a v a Začínáme programovat Lucie Žoltá. Odkazy - oficiální stránky (překladače, help, metody, vývojové prostředí NetBeans,...)
C# - struktury, výčtové typy, pole
Hana Kotinová Struktura a cíl práce Metody předzpracování dat Systémy předzpracování dat Historie vývoje DPT Jak program pracuje Budoucnost.
Aktivity ČTÚ pro období let 2014 a 2015
Seminář C++ 9. cvičení Šablony Ing. Jan Mikulka. Šablony ► template – vzory, podle kterých může překladač tvořit skupiny podobných tříd nebo funkcí, které.
PB161 Jmenné prostory, I/O proudy PB161 | Jmenné prostory, IO proudy PB161 – Programování v jazyce C++ Objektově Orientované Programování.
Třída jako zdroj funkcionality
Seminář C cvičení STL, Trolltech Ing. Jan Mikulka.
Adapter. Adapter – pojem Součástka navržená k propojení dvou „nekompatibilních“ zařízení Definice slova podle Cambridge Advanced Learner's Dictionary:
Objektové orientované programování Objektově orientované problémy v PHP Lukáš Masopust 2008.
Objektové programování
Seminář C cvičení Obsluha výjimek Ing. Jan Mikulka.
Diskové systémy.
Strategy. Strategy – „All-in-1“ na začátek class AStrategy { public: virtual void Algorithm()=0; protected: AStrategy(); }; class SpecificStrategy: public.
Metainformační systém založený na XML Autor: Josef Mikloš Vedoucí práce: Ing. Jan Růžička, Ph.D. V/2004.
Seminář C++ 4. cvičení Objekty Ing. Jan Mikulka. Co je objekt ► obraz třídy i instance ► třída – definovaná za pomocí klíčového slova class ► instance.
 termín: středa :59  vytvořit kontejner – dvourozměrná matice  dopředné (forward) iterátory přes sloupce i řádky  velikost fixní, určená parametry.
6. cvičení Polymorfismus
Časová složitost algoritmů
A1PRG - Programování – Seminář Ing. Michal Ukazatele a pole 10 Verze
PB161 Právo friend, přetěžování operátorů, přetypování PB161 | Friend, operátory PB161 – Programování v jazyce C++ Objektově Orientované Programování.
Memento. Obnovení operačního systému ( Windows | Linux...) Všichni víme, co jsou transekce v databázi Memento – zálohování databáze.
Čísla Desetinná čísla. čísla desetinná se v PC ukládají jiným způsobem než čísla celá – výpočty s nimi provádí dvě odlišné části procesoru při výpočtech.
Perfektní kódy.
KIV/PPA1 cvičení 8 Cvičící: Pavel Bžoch. Osnova cvičení Objekty v Javě Třída Konstruktor Metody Metody a proměnné třídy x instance Program sestávající.
C# - předávání parametrů Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na Obchodní akademii T.G. Masaryka, Kostelec nad Orlicí.
IB111 Programování a algoritmizace
Pokročilé programování v C++ (část B) David Bednárek
Dědičnost - inheritance dědičnost je jednou z forem znovupoužitelnosti dědičnost je jednou z forem znovupoužitelnosti B A Třída A je předkem třídy B Třída.
7. Typ soubor Souborem dat běžně rozumíme uspořádanou množinu dat, uloženou mimo operační paměť počítače (na disku). Pascalský soubor je abstrakcí skutečného.
13/04/20151 Indexery (1) Členy třídy (struktury) umožňující třídě (struk- tuře) používat hranaté závorky a pracovat s ní podobně jako s polem (používat.
13/04/20151 Datový typ třída – class (1) Datový typ definovaný uživatelem Poskytuje mechanismus pro modelování entit, s nimiž manipulují aplikace Charakterizuje.
Principy OOP Objektově orientované programování vychá-zí ze třech základních principů (rysů): zapouzdření (encapsulation) dědičnost (inheritance) polymorfismus.
Netrvaloppa21 Vytvořte třídu Student pro reprezentaci struktury student na ZČU. Atributy třídy budou fakulta a osobniCislo. Název třídy: Student proměnné.
Pokročilé programování v C++ (část B)
NP-úplné problémy v grafech
Jazyk C A0B36PRI - PROGRAMOVÁNÍ Část II.
Service layer. Service layer – úvod Problém  Vytvoření API aplikace  Odstínění bussiness logiky a transakčního chování od zbytku aplikace  Kam s aplikační.
NEÚPLNÁ PODMÍNKA V JAVĚ úkol 1_26. ZADÁNÍ Napište zdrojový kód k zadanému vývojovému diagramu.
Observer Martin Dráb Návrhové vzory, Co to je?  Definuje závislost 1:N mezi objekty  Závislé objekty jsou informovány o změně stavu  Konzistentní.
Uživatelská rozhraní Cvičení 12a Martin Němec A
PROGRAMOVÁNÍ 3ITA,3ITB Jaroslav Burdys Hlavní zdroj:
Praha & EU: Investujeme do vaší budoucnosti Evropský sociální fond Gymnázium, Praha 10, Voděradská 2 Projekt OBZORY Datové typy a operátory Základní programové.
NÁZEV ŠKOLY: Střední odborná škola Net Office, spol. s r.o., Orlová-Lutyně AUTOR: Ing. Adéla Tomalová NÁZEV: Podpora výuky v technických oborech TEMA:
NÁZEV ŠKOLY: S0Š Net Office, spol. s r.o., Orlová-Lutyně AUTOR: Ing. Adéla Tomalová NÁZEV: Podpora výuky v technických oborech TEMA: Objektově orientované.
Y36PJC Programování v jazyce C/C++
NÁZEV ŠKOLY: S0Š Net Office, spol. s r.o., Orlová-Lutyně
Vícerozměrná pole (1) Jazyk C povoluje, aby pole mělo více rozměrů (dimenzí) než jeden Z vícerozměrných polí bývá nejčastěji použí-váno pole dvourozměrné.
Číselné soustavy a kódy
Y36PJC Programování v jazyce C/C++
NÁZEV ŠKOLY: Střední odborná škola Net Office, spol. s r. o
Typový příklad 3 – zadání 1
C# přehled vlastností.
NÁZEV ŠKOLY: S0Š Net Office, spol. s r.o., Orlová-Lutyně
Adapter
Transkript prezentace:

1NPRG054 Vývoj vysoce výkonného software /2013 David Bednárek Domácí úkol

 Referenční algoritmus for( i = 0; i < L; ++ i) for( j = 0; j < M; ++ j) { c[i][j] = false; for( k = 0; k < N; ++ k) c[i][j] |= a[i][k] & b[k][j]; }  Toto není nejrychlejší algoritmus  Nevyhovuje z hlediska cache  Uložení po bitech umožňuje paralelní operace  Násobení booleovských matic  Datová struktura pro matici  Plýtvání prostorem povoleno  Očekávaný počet sloupců > 50  Rozměr určen předem  Parametry konstruktoru  Operace násobení  Testovací mechanismus  Naplnění/alokace matic  Opakované provedení násobení  Měření času  Mimo standard C++ Domácí úkol č. 2 2NPRG054 Vývoj vysoce výkonného software /2013 David Bednárek

 Předepsané rozhraní matice  Umožňuje připojení k jinému testovacímu mechanismu class matrix { public: matrix(size_t m, size_t n); size_t vsize() const; size_t hsize() const; bool get(size_t i, size_t j) const; void set(size_t i, size_t j, bool e); void assign_mul( const matrix & a, const matrix & b); private: //... };  Neřešíme kompletnost a odolnost třídy (copy/move-metody apod.)  Násobení booleovských matic  Datová struktura pro matici  Plýtvání prostorem povoleno  Očekávaný počet sloupců > 50  Rozměr určen předem  Parametry konstruktoru  Operace násobení  Testovací mechanismus  Naplnění/alokace matic  Opakované provedení násobení  Měření času  Mimo standard C++ Domácí úkol č. 2 3NPRG054 Vývoj vysoce výkonného software /2013 David Bednárek

DÚ 1 – porovnání výsledků 4NPRG054 Vývoj vysoce výkonného software /2013 David Bednárek

DÚ2 5NPRG054 Vývoj vysoce výkonného software /2013 David Bednárek