Hadronyche modesta chřestýš trpasličí parazitická forma vlka kalašnikov.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
PROČ SE MÁME UČIT CHEMII?
Advertisements

Bažant obecný (Phasianus colchicus)
Nabídka háčkovaného prádla pro rok 2012 – skladem k Lenka Doležalová
III/2 XVII ABC
VY_32_INOVACE_ 19_ Rozmanitost přírody Zelenina (SADA ČÍSLO 2)
1. DO KTERÉHO ŘÁDU SAVCŮ PATŘÍ ZÁSTUPCI NA OBRÁZCÍCH?
Všechny žáby jsou modré.
MINISTRANTI NAPAJEDLA
Diskrétní matematika Opakování - příklady.
Člověk moudrý Homo sapiens. what_did_the_immediate_ancesto.php
Prezentace Barbora Jirasová.
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383
Vzdělávací oblast: Člověk a příroda
Anthropos Brno 2008 Exkurze žáků 6. třídy ZŠ Krucemburk.
© GfK 2012 | On-line shopping - Multichannel 2012 | Praha On-line shopping Postřehy z výzkumu GfK Czech Multichannel Marketing & Sales 2012, Praha,
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
GLOBE GAMES 2013 Název: Srovnání okamžité teploty vzduchu s okamžitou teplotou vody.
Zdroj: Kombinatorika Zdroj:
 Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o.  Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT  Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
VY_32_INOVACE_21-14 Test č.2 Podmíněná pravděpodobnost Nezávislé jevy.
Velikonoční inspirace

Poznáváme vyšší rostliny Autor: Mgr.Diana Mücksteinová Gymnázium K. V. Raise, Hlinsko, Adámkova , duben
Pole.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2 Č. materiálu: VY_32_INOVACE_86.
Užitkové rostliny mírného pásu
Balíková Jitka T3. Kdo chová zebru? V jedné ulici v cizinecké čtvrti stojí vedle sebe pět domků různých barev. V každém z nich žije muž jiné národnosti,
DĚLENÍ ČÍSLEM 5 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ Zpracovala: Mgr. Jana Francová, výukový materiál EU-OP VK-III/2 ICT DUM 50.
Vzdělávací oblast: Informační a komunikační technologie Vzdělávací obor: Informatika Téma: Excel - tabulka a graf 2 Klíčová slova: Tabulka, součet, buňka,
Pavouci Josef Šťastný.
1. Přírodopis 7.ročník Plazi - ještěři.
Piktogramy – co je to?.
Míchání barev Máme pět základních barev: Bílou Červenou Modrou Žlutou
Colour a picture Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Optické klamy a jevy Test Petr Okrajek.
Žákovská prezentace Následující práce, je prací žáka (žáků) ZŠ T. G. Masaryka Jihlava. Je určena pouze jako prezentace výsledků práce žáků školy
Najdi ve větách členy rodiny Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Ekologie jako věda Obory ekologie.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je PhDr. Bohumila Fillová. ANOTACE Soubor slouží k opakování slovní zásoby podle obrázků v.
MOJE RODINA Josef Novák.
Amerika – Přírodní krajiny
Ptáci sadů a ovocných zahrad (2)
Vzorová prezentace Nadpis : Tučně Styl pozadí 12
Úkoly nejen pro Kačenky.
Živý obal Země ( rostliny a živočichové)
Lidské rasy 1 Název školy
Moje osoba.
úvod souhvězdí barva a teplota hvězd vznik a zánik hvězd červení obři supernova, bílý trpaslík kontrolní otázky.
Barva těles. Barva neprůhledného tělesa je určena tím, jakou složku bílého světla těleso odráží a jakou pohlcuje. Žlutý citrón odráží žluté světlo, ostatní.
Základní škola a Mateřská škola Mírová 81, Mimoň, příspěvková organizace GEOMETRICKÉ TVARY Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře.
AUTOR: Eva Strnadová NÁZEV:VY_52_INOVACE_04_05_29_SLUNEČNÍ SOUSTAVA
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Člověk a jeho svět, 1 Název školy, adresa:
Sortiment JOVI Pro školy a školky
Rasismus Obr.1 ZŠ Hejnice M. Hradil.
Autor: Mgr.Renata Viktorinová
VÝŽIVA A ZDRAVÍ Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné
Člověk a barvy Barvy jsou přítomny v nesčetných různých formách a jevech Člověk je schopen prostým okem rozeznat aspoň 2000 různých odstínů Člověk barvy.
AUTOR: Lenka Hrnčířová
NÁZEV ŠKOLY: MŠ a ZŠ Veselí nad Moravou, 1045 Kollárova
ČLOVĚK.
Kolářová, Marková, Pecha 8.B
SŠ, ZŠ a MŠ, Karviná, příspěvková organizace
OCHRANA PŘÍRODY Chráněná území ČR
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Zbečno 23, okres Rakovník
AUTOR: Mgr. Ludmila Faiková
STÁTNÍ SYMBOLY ČR VY_32_INOVACE_F20
NÁZEV ŠKOLY:MŠ a ZŠ Veselí nad Moravou, 1045 Kollárova
pH Kyselost nebo zásaditost roztoků
Transkript prezentace:

Hadronyche modesta chřestýš trpasličí parazitická forma vlka kalašnikov

preference barvy kdo má rád modrou? kdo má oblíbenou červenou (růžovou)?

co máme společného? co většina lidí preferuje je evolučně podmíněno –strach z hadů a pavouků –oblíbenost mláďat –červená/žlutá a černá = nebezpečí –oblíbenost sladkých a tučných jídel –různá preference barev žen a mužů –…..

savanová teorie primát r. Homo se vyvinul v prostředí savan pleistocénní krajina je „naše domácí“, tu máme rádi obliba parků apod. © 2008 Karen Carr

Ovlivňuje člověk krajinu?

S. Amerika před 15 tis. lety Barry Roal Carlsen

S. Amerika před 13 – 14 tis. lety příchod lidí Fred R Hinojosa. centerfirstamericans.com

vyhynutí megafauny

vliv megafauny na krajinu