Vzorce na umocnění.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Stodůlky 1977 a 2007 foto Václav Vančura, 1977 foto Jan Vančura, 2007.
Advertisements

Druhá mocnina dvojčlenu
Města ČR – orientace na mapě
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
19.1 Odčítání v oboru do 100 s přechodem přes desítku
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
základní pojmy posloupností
Rozklad mnohočlenů na součin pomocí vzorců
Goniometrické funkce (práce s kalkulačkou)
Distribuční úlohy LP.
Rozklad čísla na součin prvočísel
Násobek a dělitel. Jeden rohlík stojí 2 Kč. Kolik Kč budou stát dva, tři, čtyři, nebo pět rohlíků? Čísla 2, 4, 6, 8, 10, 12, 14, 16 atd. jsou násobky.
Násobíme . 4 = = . 4 = = . 4 = = . 2 = 9 .
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Nový Jičín, Komenského 66, p. o
Výzkumy volebních preferencí za ČR a kraje od
Střední škola Oselce Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk, Projekt: Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název: Modernizace.
Nejmenší společný násobek
VY_32_INOVACE_INF_RO_12 Digitální učební materiál
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
Krácení a rozšiřování postupného poměru.
Markéta Zakouřilová ZŠ Jenišovice VY_32_INOVACE_169
PYTHAGOROVA VĚTA příklady
VY_32_INOVACE_ 14_ sčítání a odčítání do 100 (SADA ČÍSLO 5)
Očísluj dopisy násobky čísla 2
Zkvalitnění výuky přírodovědných předmětů s cílem zvyšování motivace
Zábavná matematika.
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
Dělení se zbytkem 6 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Dělení se zbytkem 5 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Název Číselné výrazy Předmět, ročník
Letokruhy Projekt žáků Střední lesnické školy a střední odborné školy sociální ve Šluknově.
Očísluj dopisy násobky čísla 2
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Největší společný dělitel
Výuka anglického, německého jazyka a matematiky na středních školách ve třídách s integrovanými žáky se specifickými poruchami učení pomocí informačních.
Nejmenší společný násobek, největší společný dělitel
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. Předpověď počasí na
Nejmenší společný násobek
Čtení myšlenek Je to až neuvěřitelné, ale skutečně je to tak. Dokážu číst myšlenky.Pokud mne chceš vyzkoušet – prosím.
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
ProcvičujemenásobilkuProcvičujemenásobilku Klikni na libovolné číslo, objeví se.
výpočet obvodu a obsahu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKR LOUNY
Únorové počítání.
Násobení zlomků – teorie a cvičení VY_32_INOVACE_19
ARITMETICKÁ POSLOUPNOST, SOUČET PRVNÍCH N ČLENŮ Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je RNDr. Zdeněk Binar Obchodní akademie a.
Procvičování vzorce.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Není –li uvedeno jinak, je tento.
Dělení se zbytkem 8 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_152_Násobíme, dělíme 8 hravou formou AUTOR: Jana Dzubáková.
Zásady pozorování a vyjednávání Soustředění – zaznamenat (podívat se) – udržet (zobrazit) v povědomí – představit si – (opakovat, pokud se nezdaří /doma/)
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Není –li uvedeno jinak, je tento.
TRUHLÁŘ II.ročník Výrobní zařízení Střední škola stavební Teplice
Druhá mocnina rozdílu (a – b)2.
Celá čísla Dělení.
Střední škola Oselce Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk, Projekt: Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název: Modernizace.
DĚLENÍ ČÍSLEM 7 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ
Analýza knihovnických standardů za rok 2006 knihovny Jmk Provozní doba Nákup knihovního fondu Kč na 1 obyvatele Roční přírůstek Počet studijních míst Veřejně.
Téma: ABSOLUTNÍ HODNOTA CELÝCH ČÍSEL 2
Název šablony:Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT zaměření VM:2. ročník – Matematika a její aplikace – Matematika – Násobení a dělení autor.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Přednost početních operací
Téma: Dělení desetinných čísel 2 Vytvořila: Mgr. Martina Bašová VY_32_Inovace2/_095.
Násobilka 6, 7, 8, 9 VY_32_INOVACE_090, 5. sada, M ANOTACE
Násobilka 2, 3, 4, 5 VY_32_INOVACE_085, 5. sada, M ANOTACE
opakování malé násobilky
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Slovní úlohy řešené soustavou rovnic
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Дац.В.А.Міхедзька Геапалітычнае становішча Беларусі ў я гг. XX ст. Заходняя Беларусь у складзе польскай дзяржавы 1.Рыжская мірная дамова 1921 г.
Transkript prezentace:

Vzorce na umocnění

(A + B)2 = A2 + 2AB + B2 ( + )2 = 2 + 2 . . + 2 Pokračovat

( + )2 = 2 + 2 . . + 2 ( + )2 = 2 + 2 . . + 2 ( + )2 = 2 + 2 ..  +  2 ( + )2 = 2 + 2 .. + 2 (+ )2 = 2 + 2 .. +  2 Pokračovat

(A + B)2 = A2 + 2AB + B2 (x + 3)2 = = x2 + 2.x.3 + 32 = x2 + 6x + 9 A = x B = 3 (x + 3)2 = = x2 + 2.x.3 + 32 = x2 + 6x + 9 Pokračovat

( + )2 = 2 + 2 . . + 2 x 3 ( + )2 = = 2 + 2. . + 2 = x2 + 6x + 9 x x 3 ( + )2 = 2 + 2 . . + 2 (x + 3)2 = x 3 ( + )2 = = 2 + 2. . + 2 = x2 + 6x + 9 x x 3 3 Pokračovat

(A + B)2 = A2 + 2AB + B2 A = 2x B = 5 (2x + 5)2 = = (2x)2 + 2.2x.5 + 52 = 4x2 + 20x + 25 Pokračovat

( + )2 = 2 + 2 . . + 2 (2x + 5)2 = 5 2x ( + )2 = = 2 + 2. . + 2 = 4x2 + 20x + 25 5 5 2x 2x Pokračovat

Další příklady (x + 4)2 = (x + 7)2 = (2x + 1)2 = (3x + 1)2 = Výsledek Pokračovat

! (A – B)2 = A2 – 2AB + B2 ! ! ! ( - )2 = 2 – 2 . . + 2 Pokračovat

Vyzkoušejte si to: (x - 3)2 = (x - 5)2 = (2x - 1)2 = (4x - 1)2 = Výsledek Pokračovat

Nyní vše dohromady: (x + 3)2 = (x - 6)2 = (3x + 1)2 = (8x - 1)2 = Výsledek