MATEMATIKA PRO 1. ROČNÍK POČÍTÁNÍ DO 9.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
VY_32_INOVACE_Čj-Ml 6.,7.14 Anotace: Prezentace je zaměřena na dělení podstatných jmen. Obsahuje dělení podstatných jmen na konkrétní a abstraktní a pomnožná,
Advertisements

SLOVNÍ ÚLOHY Odčítání od 20.
Začni kliknutím na modré tlačítko.
VY_32_INOVACE_10_Sčítání a odčítání do 10 (SADA ČÍSLO 5)
VY_32_INOVACE_ 05_ Lidé a čas Určování času (SADA ČÍSLO 2)
VY_32_INOVACE_18_Porovnávání čísel do 100 (SADA ČÍSLO 5)
VY_32_INOVACE_07_Porovnávání čísel do 5 (SADA ČÍSLO 5)
Odčítání v druhé desítce bez přechodu
VY_32_INOVACE_19_Geometrické tvary (SADA ČÍSLO 5)
7.1 Odčítání v oboru V krabici byly žárovky.
VY_32_INOVACE_11_Porovnávání čísel do 10 (SADA ČÍSLO 5)
Autor výukového materiálu:Monika Matoušková Základní škola a Praktická škola, Kutná Hora Datum (období) vytvoření výuk. materiálu: O12 Číslo klíčové.
MATEMATICKÉ LOTO.
MaSo jaro O soutěži MaSo Co je to MaSo? o dvakrát za rok o nejen počítání o soutěž družstev  spolupráce, komunikace, týmová hra Třinácté MaSo,
Matematika a její aplikace Číslo a početní operace ve 4. třídě Odhad výsledků VY_32_INOVACE_16 Sada 24 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T.
VY_32_INOVACE_ 13_porovnávání čísel do 20 (SADA ČÍSLO 5)
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO:
Téma: Násobení desetinných čísel
Matematika a její aplikace Číslo a početní operace ve slovních úlohách na I. stupni ZŠ 2 Slovní úloha s praktickým znázorněním VY_42_INOVACE_28 Sada 2.
Elektronická učebnice - I
VY_32_INOVACE_03_Sčítání do 5 (SADA ČÍSLO 5) INFORMACE PRO UČITELE Jméno autora výukového materiálu: Mgr. Lenka Červinková Datum (období), ve kterém.
DĚLENÍ ČÍSLEM 2 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ Zpracovala: Mgr. Jana Francová, výukový materiál EU-OP VK-III/2 ICT DUM 44.
Matematické operace s desetinnými čísly
VY_32_INOVACE_04_ Odčítání do 5 (SADA ČÍSLO 5) INFORMACE PRO UČITELE Jméno autora výukového materiálu: Mgr. Lenka Červinková Datum (období), ve kterém.
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace Vzdělávací materiál, šablona – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků základní.
M ENU O autorovi Test Hra O autorovi Test Hra. O AUTOROVI Ahoj, Jmenuji se Sára Mádrová,jsem ze třídy 5.B a dojíždím z Mukařova. Matematiku jsem si vybrala.
Matematika a její aplikace Číslo a početní operace na I. stupni ZŠ Počítání do sta s tajenkou VY_42_INOVACE_25 Sada 1 Základní škola T. G. Masaryka, Český.
Otázky z matematiky Konec Najdi obrázek
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace Vzdělávací materiál, šablona – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků základní.
Matematika nám jde L I O A E K V C =
22.1 Násobení a dělení číslem 1 a 10 – násobení číslem 1
Matematika pro stavební obory 6. Autor: RNDr. Zdeněk Bláha.
Číslo v digitálním archivu školyVY_32_INOVACE_M6_05 Sada DUMMatematika 6 Předmět Matematika Název materiálu Sčítání a odčítání do bez přechodu desítek.
Číslo 2 VY_32_INOVACE_1A_02 Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Sada 1 Matematika MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny.
Základní škola Čelákovice VY_32_INOVACE_027_Složené zlomky.
12.1 Odčítání do 20 s přechodem přes desítku
Matematické operace Velká násobilka.
VY_32_Inovace_ Numerace do 100 Matematika 2.ročník
VY_32_Inovace_ Písemné odčítání v oboru do 100
ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu CZ.1.07/1.4.00/
VY_32_Inovace_4.3.7 Násobení a dělení 7 Matematika 3. ročník
Procvičování porovnávání a sčítání zlomků
ANOTACE Materiál je určen pro žáky 4. ročníku, je určen k procvičování učiva. Materiál obsahuje prezentaci s učivem o zlomcích. Doplněno řešením. Žáci.
Číslo 3 VY_32_INOVACE_1A_03 Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Výpočty rezistorů 1. příklad: Vypočítej výsledný odpor rezistorů zapojených za sebou. R1 R2 R3 R4 R7 R6 R5 R1 = 100 Ω R2 = 50 Ω R3 = 25 Ω R4 = 75 Ω R5.
AUTOR: Šárka Doležalová
AUTOR: Mgr. Lenka Rousová NÁZEV: VY_32_INOVACE_3A_03
Počítání do 100 procvičování II..
AUTOR: Mgr. Marie Benabdelmalek NÁZEV: VY_32_INOVACE_2C_12
Materiál je připraven pro práci s interaktivní tabulí.
VY_32_Inovace_ Násobení a dělení 10 Matematika 3. ročník
VY_32_Inovace_ Numerace do sčítání Matematika 2.ročník
Matematické operace Velká násobilka.
VY_32_Inovace_ Numerace do 100 – odčítání bez přechodu přes 10
Název školy:. ZŠ a MŠ T. G. Masaryka Fulnek Autor:. Mgr
Číslo DUM: VY_32_INOVACE_M2_19
VY_32_Inovace_4.3.8 Násobení a dělení 8 Matematika 3. ročník
Začni kliknutím na modré tlačítko.
Název školy Autor: Název: Téma: Číslo projektu: ZŠ a MŠ Březno
Název školy: ZŠ a MŠ Verneřice Autor výukového materiálu:
Sčítání a odčítání desítek do 100
Desetinná čísla HRA.
Matematické operace Velká násobilka.
SČÍTÁNÍ DESETINNÝCH ČÍSEL S PŘECHODEM
ZŠP a ZŠS Uherský Brod projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
3 : : 4 Počítání s poměrem 5 : 20 VY_42_INOVACE_31_01.
Název školy: ZŠ a MŠ Březno
Název školy:. ZŠ a MŠ T. G. Masaryka Fulnek Autor:. Mgr
Dělení se zbytkem 6-9 (puzzle)
Základní škola Čelákovice
Transkript prezentace:

MATEMATIKA PRO 1. ROČNÍK POČÍTÁNÍ DO 9

MATÝSEK ZAČAL VE ŠKOLE POČÍTAT DO 9, ALE MOC MU TO NEJDE MATÝSEK ZAČAL VE ŠKOLE POČÍTAT DO 9, ALE MOC MU TO NEJDE. POMŮŽEŠ MU S NĚKTERÝMI ÚKOLY?

ROZDĚL KOLEČKA TAK, ABY JICH BYLO VŠUDE 9.

ODEBER TOLIK KOLEČEK, ABY JICH ZŮSTAL DANÝ POČET. 6 4 2 5 ODEBER TOLIK KOLEČEK, ABY JICH ZŮSTAL DANÝ POČET.

PŘIŘAĎ K OBRÁZKŮM PŘÍKLADY. 1 + 8 2 +7 7 + 2 3 + 6 5 + 4 4 + 5

Přiřaď k danému příkladu správné znázornění. 9 – 5 = 4 9 – 3 = 6 9 – 1 = 8 2. 1. 3. 9 – 7 = 2 9 – 9 = 0 9 – 2 = 7 4. 5. 6. A D B E C F

9 – 2 = 7 7 + 2 = 8 9 – 9 = 1 3 + 6 = 9 9 – 1 = 7 9 – 6 = 3 9 – 5 = 3 2 + 7 = 9 4 + 5 = 9 9 – 3 = 6 9 - 4 = 5 9 – 0 = 9 5 + 4 = 9 1 + 8 = 7 6 + 3 = 7

Jsi šikulka!!!