NÁRODNÍ ZNAČKA KVALITY KLASA Informace o výsledcích kampaně v letech

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Rádi bychom Vám představili jedinečnou novinku na trhu s krmivem pro psy. Rádi bychom Vám představili jedinečnou novinku na trhu s krmivem pro psy.
Advertisements

PREZENTACE ZNAČEK KLASA A REGIONÁLNÍ POTRAVINA Seminář „Kvalitní a bezpečné potraviny“ , Země živitelka, České.
Strategie Jihovýchod – jsou kraje připraveny na budoucnost?
Printforum 2011 Přednáška Technologická přeměna – a důsledky pro tiskárny Prof. Dr. Thomas Helbig Poradce podniků v polygrafickém průmyslu
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:
OVLIVŇOVÁNÍ SPOTŘEBITELE
AUTOR: Mgr. Lenka Bečvaříková ANOTACE: Tento modul slouží jako výukový materiál pro žáky 2. ročníku gymnázia na předmět OSZ KLÍČOVÁ SLOVA: Konkurenční.
Příprava na kohezní politiku EU nadnárodní, národní a krajská úroveň Workshop pro zástupce ORP Olomouckého kraje, , Přerov.
TISKOVÁ KONFERENCE KVALITNÍ EVROPSKÝ VÝROBEK.
Průzkum: Čeští zákazníci neznají rizika nákupu spotřebního zboží.
1 AOV „Nástroje a distribuční cesty v současné ekonomické a obchodní situaci mezi výrobcem a spotřebitelem v aplikaci společností Sanitec“ Ing.Michal.
Vedlejší specializace MARKETING (3MK)
Ing. Daniel Konczyna U MARKETING Ing. Daniel Konczyna U
Možné dopady strategie Evropa 2020 na malé na malé a střední podniky Ing. Pavel Bartoš, viceprezident HK ČR Praha Strategie EVROPA 2020 Nové.
Outdoorová komunikace - strategie pojišťovny Kooperativa -
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace
„Z retailu do e-commerce a zpět“ … více otázek než odpovědí… Jitka Dvořáková.
TISKOVÁ KONFERENCE KVALITNÍ EVROPSKÝ VÝROBEK.
Testování obalu přednáška.
HAMÉ NABÍDKA CO-PROMOTION Česká republika Slovensko
Praha, 1. června 2012 Ministerstvo zemědělství Regionální potravina tisková konference.
9.Komunikace.
Ondřej Škorpil 27. října 2011 American Center Řízení agendy CSR ve Skupině ČSOB Na cestě k efektivitě: Jak integrovat CSR do strategického řízení firmy.
Návrh designu obalů pro značku ETA , PRESTIGE Management pro ETA.
Podpora prodeje v MOB Maloobchod musí předat informace o své : společnosti, nabídce, cenách, cílové skupině zákazníků Podpora prodeje znamená cílenou komunikaci.
Koncept farmářských prodejen
Operační program Podnikání a inovace (OPPI) Vladimír Kebo, Sněm RVŠ 22.listopadu 2007.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není- li uvedeno jinak, je Ing. Petra Andrlová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání.
Konference „Inovace a technologie v rozvoji regionů“ Inovace a marketingový výzkum Duben 2004 / Příspěvek v diskusi / RNDr. Tomáš Raiter / obchodní ředitel,
doc.PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
doc. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace
Projekt Anglicky v odborných předmětech, CZ.1.07/1.3.09/
Zajištění bezpečnosti potravin v České republice
Tomáš Kubeša Sdružení obrany spotřebitelů
Podklady pro akvizici Lybar a Biolit - Marketing.
Jan Martof Služby v oblasti reklamních a dárkových předmětů aneb darovat „propisku“ už nestačí.
Důvody vstupu na zahraniční trhy
TISKOVÁ KONFERENCE KVALITNÍ EVROPSKÝ VÝROBEK.
KREATIVNĚ ORIENTOVANÁ PÉČE O KLÍČOVÉHO ZÁKAZNÍKA- NOVÁ FIREMNÍ STRATEGIE.
14. října 2008 PRODUKT jednotlivé úrovně produktu Mgr. Eliška Kubíčková.
Preferenční kritéria při nákupu potravin Preferential factors affecting food purchases.
Vítejte na Marketingu. Identita, image Identita = komplexní obraz firmy utvářený filozofií, historií, zásadami vedení, současností i budoucností Tvoří.
Vítejte na Marketingu.
Interkulturní marketing Mgr. Evžen Staněk Interkulturní marketing a komunikace DISTRIBUCE V MEZINÁRODNÍM MARKETINGU.
VÝZKUM A INTERNET Internet Advertising Conference Vít Smékal, OMG
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o. Osvoboditelů 380, Louny Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo sady 34Číslo.
Tvorba značky. Značka Hodnota Investice Přínosy Systém hodnot.
Regionální potravina. Projekt Regionální potravina podpora malých a středních producentů potravin cílem je představit to nejlepší z potravinářské produkce.
Mediální plán.
Marketing maloobchodu. Obsah 1. Marketingová komunikace v obchodní firmě 2. Nástroje komunikace obchodní firmy 3. Interní nástroje 4. Atmosféra prodejny.
Bradáčová, Šaková.  Velmi jednoduchá stránka, jejímž účelem není přímá podpora prodeje zboží, ale marketingová komunikace.  Technické problémy: 
4. P – Promotion – komunikace Jde o komunikaci se zákazníkem. Pro komunikaci firma obvykle volí tzv. princip AIDA. A – Awareness (upoutání pozornosti),
Setkání s řešiteli pro veřejnou zakázku
OBAL VÝROBKU Obal je u některých výrobků jejich nedílnou součástí je u některých výrobků jejich nedílnou součástí slouží především k ochraně výrobku.
PROGRAM ROZVOJE VENKOVA
České Budějovice, červen 2016
Zemědělci a potravináři se ode dna musejí odrážet společně
CZECH SALES ACADEMY Hradec Králové – VOŠ a SOŠ s.r.o.
NÁRODNÍ ZNAČKA KVALITY KLASA
KVALITNÍ POTRAVINY PRO ČESKÉ ZÁKAZNÍKY! OTAZNÍKY PŘETRVÁVAJÍ
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
KVALITNÍ POTRAVINY PRO ČESKÉ ZÁKAZNÍKY! OTAZNÍKY PŘETRVÁVAJÍ
Vítejte na Marketingu.
Atraktivní zaměstnavatel
VŠCHT Praha Ústav konzervace potravin říjen 2017
Zadání seminární práce Marketingový mix vybraného sportovního produktu
Passport PhDr. Ivana Reznerová
Passport Centrum informačních a knihovnických služeb
Transkript prezentace:

NÁRODNÍ ZNAČKA KVALITY KLASA Informace o výsledcích kampaně v letech 2009 - 2011 Příloha č. 5

Komunikační cíle značky v roce 2009 Zvýšit spotřebitelskou preferenci a nákupy kvalitních potravin (rozvoj segmentu kvalitních potravin) Zvýšit prodejnost výrobků ve vybraných obchodních řetězcích Zvýšit loyalitu spotřebitelů Díky regionálnímu cílení komunikace přiblížit KLASU novým finálním spotřebitelům Zafixovat nové komunikační i kreativní sdělení komunikace

Zásady nové komunikační strategie značky z roku 2009 I. GRAFICKÉ I KREATIVNÍ OŽIVENÍ ZNAČKY II. ZMĚNA POMĚRU INVESTIC Z MÉDIÍ DO PODPOR PRODEJŮ III. SILNÝ DŮRAZ NA ZVIDITELNĚNÍ VÝROBKŮ V OBCHODECH IV. JASNÁ ARGUMENTACE BENEFITU ZNAČKY

Klíčové sdělení kampaně „Výjimečná kvalita zaručena“

Proč to můžeme tvrdit? Výrobky označené Klasou mají vždy min 1 výjimečnou charakteristiku navíc a liší se tím od ostatních potravin prodávaných v ČR

Podpůrné argumenty pro naše sdělení? KLASA je pečeť výjimečné kvality potravin, jelikož označené výrobky mají vždy něco navíc Výjimečnou recepturu Výjimečný způsob přípravy Výjimečné suroviny Výjimečnou kontrolu kvality

Vizualizace kampaně 2009-10

Vizualizace kampaně 2009-10

Vizualizace kampaně 2009-10

Vizualizace kampaně 2009-10

Vizualizace kampaně 2009-10

Posun strategie značky pro rok 2011 Jednoduchá forma a styl, který si spotřebitelé oblíbili (hrdina versus antihrdina). Inovace a rozšíření obsahu (nové kategorie s novými slogany) „NAŠE KVALITA ZARUČENA“

Vizualizace kampaně 2011

Vizualizace kampaně 2011

Vizualizace kampaně 2011

Vizualizace kampaně 2011

Vizualizace kampaně 2011

Vizualizace kampaně 2011

Integrované řešení kampaně 2011 ATL BTL

Kvantitativní výzkum pozice značky KLASA mezi spotřebiteli ZDROJ: STEM/MARK 12/2011