NÁRODNÍ ZNAČKA KVALITY KLASA Informace o výsledcích kampaně v letech 2009 - 2011 Příloha č. 5
Komunikační cíle značky v roce 2009 Zvýšit spotřebitelskou preferenci a nákupy kvalitních potravin (rozvoj segmentu kvalitních potravin) Zvýšit prodejnost výrobků ve vybraných obchodních řetězcích Zvýšit loyalitu spotřebitelů Díky regionálnímu cílení komunikace přiblížit KLASU novým finálním spotřebitelům Zafixovat nové komunikační i kreativní sdělení komunikace
Zásady nové komunikační strategie značky z roku 2009 I. GRAFICKÉ I KREATIVNÍ OŽIVENÍ ZNAČKY II. ZMĚNA POMĚRU INVESTIC Z MÉDIÍ DO PODPOR PRODEJŮ III. SILNÝ DŮRAZ NA ZVIDITELNĚNÍ VÝROBKŮ V OBCHODECH IV. JASNÁ ARGUMENTACE BENEFITU ZNAČKY
Klíčové sdělení kampaně „Výjimečná kvalita zaručena“
Proč to můžeme tvrdit? Výrobky označené Klasou mají vždy min 1 výjimečnou charakteristiku navíc a liší se tím od ostatních potravin prodávaných v ČR
Podpůrné argumenty pro naše sdělení? KLASA je pečeť výjimečné kvality potravin, jelikož označené výrobky mají vždy něco navíc Výjimečnou recepturu Výjimečný způsob přípravy Výjimečné suroviny Výjimečnou kontrolu kvality
Vizualizace kampaně 2009-10
Vizualizace kampaně 2009-10
Vizualizace kampaně 2009-10
Vizualizace kampaně 2009-10
Vizualizace kampaně 2009-10
Posun strategie značky pro rok 2011 Jednoduchá forma a styl, který si spotřebitelé oblíbili (hrdina versus antihrdina). Inovace a rozšíření obsahu (nové kategorie s novými slogany) „NAŠE KVALITA ZARUČENA“
Vizualizace kampaně 2011
Vizualizace kampaně 2011
Vizualizace kampaně 2011
Vizualizace kampaně 2011
Vizualizace kampaně 2011
Vizualizace kampaně 2011
Integrované řešení kampaně 2011 ATL BTL
Kvantitativní výzkum pozice značky KLASA mezi spotřebiteli ZDROJ: STEM/MARK 12/2011