Slabiky ne, ně ve slovech a větách: Základní škola praktická a základní škola speciální Heřmanův Městec.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Žáci se naučí druhy vět, procvičí si učivo hravou formou Autor
Advertisements

Doplňte i, y HOR - , NAD – LKA, SCHOD -, T – LKO, MOT – KA,
Základní škola praktická a základní škola speciální Heřmanův Městec
AnotaceMateriál tvoří prezentace. Vyjádření vlastnictví, popsat předmět, určit barvu. AutorMgr. Olga Medunová JazykFrancouzština Očekávaný výstup Naučit.
S LABIKY TE, TĚ ve slovech a ve větách Základní škola praktická a základní škola speciální Heřmanův Městec.
Ve slovech a ve větách: Základní škola praktická a základní škola speciální Heřmanův Městec.
Žáci procvičují slabiky di a dy ve slovech a ve větách… Autor
Rychle hádej - co je to? A B CD EFGH IJKL MNO P Q R S T UV W X.
ICT 2_2/20 Anotace Písemná práce – Párové souhlásky –b- nebo –p- Autor
Lidská kostra Základní škola praktická a základní škola speciální
PŘIVLASTŇOVACÍ ZÁJMENA
ICT Realizace písně ve 2/4 taktu
ANOTACE Šablona:ICT AJ Zájmena Přivlastňovací a osobní zájmena Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Cizí jazyk Tematický.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU AnotaceZemědělství Autor Václav Jirát Jazyk Čeština Očekávaný výstup Ústně stručně rekapituluje základní informace.
ICT VL Naše okolí 5.R. Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět Vzdělávací obor: Člověk a jeho svět Tematický okruh: Místo, kde žijeme Anotace:
ICT – 2 – 3 – 36 HV Dětský sbor Anotace: Prezentace slouží k procvičení poslechových dovedností dětí a zopakování pojmů z hudební výchovy. Prezentace.
Základní škola praktická a základní škola speciální
Základní škola praktická a základní škola speciální Heřmanův Městec.
ICT VL Pískovcové útvary ČR 4.R
Základní škola praktická a základní škola speciální Heřmanův Městec.
dy,ty,ny – di, ti, ni opakování
ANOTACE ANOTACE Šablona: ICT Šablona: ICT Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací.
Obvod čtverce a obdélníka ICT2_1/1
AnotaceMateriál tvoří prezentace. Používání barev v kontextu. AutorMgr. Olga Medunová JazykFrancouzština Očekávaný výstup Naučit se používat barvy ve větách.
ANOTACE Šablona: ICT Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Český jazyk a literatura Tematický okruh: Jazyková výchova.
Žáci procvičují znalosti o stavbě věty,souhlásek, samohlásek. Autor
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU AnotaceMoravská a slezská města Autor Václav Jirát Jazyk Čeština Očekávaný výstup Ústně stručně rekapituluje významná.
ANOTACE ANOTACE Šablona: ICT Šablona: ICT Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací.
ICT VL Naše okolí 5.R Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět Vzdělávací obor: Člověk a jeho svět Tematický okruh: Místo, kde žijeme Anotace:
ICT – 2 – 3 – 39 Poslech - Bedřich Smetana - Má vlast - Vltava
ICT 2 – 3 – HUDEBNÍ VÝCHOVA – hudební rytmus
Anotace Seznámení nebo opakování tvorby času. – 2.část Autor Mgr. Ladislava Cagášková Jazyk Angličtina Očekávaný výstup Žáci zvládnou vyjádřit „anglický“
ICT M 5.R. Počítáme s velkými čísly
Sloh - pohádky Hádej pohádku
AnotaceMateriál tvoří prezentace. Číslovky základní, AutorMgr. Olga Medunová JazykFrancouzština Očekávaný výstup Osvojení a výslovnost číslovek.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Š ABLONA : ICT ČJ Č ÍSLOVKY 5.R. Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Český jazyk a literatura Tematický okruh: Jazyková.
Anotace Žáci zvyšují slovní zásobu, učí se naslouchat krátkému textu a dále jej reprodukovat… AutorMgr. Eva Dvořáková Jazyk Čeština Očekávaný výstup Naslouchat.
Stavba rostliny, životní podmínky a význam rostlin ICT2_1/28
Základní škola praktická a základní škola speciální Heřmanův Městec  Anotace: třídění podstatných jmen, tvorba vět, řazení podle abecedy  Autor: Mgr.
ICT 2_2/15 Anotace Žáci procvičují párové souhlásky –v- a –f- Autor
Otázky osobní, sociální zralost Základní škola praktická a základní škola speciální Heřmanův Městec.
Stavba těla živočichů Savci
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
ANOTACE Šablona: ICT PRV ČAJZ Silnice Anotace: zásady bezpečného chování na silnici Autor: Mgr. Kateřina Brandejsová Jazyk :Čeština Očekávaný výstup:
ANOTACE Šablona: ICT Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Český jazyk a literatura Tematický okruh: Jazyková výchova.
ANOTACE Šablona: ICT Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Český jazyk a literatura Tematický okruh: Jazyková výchova.
Logopedická cvičení pro nápravu hlásek c a s v hodinách českého jazyka
ICT M 5.R. Desetinná čísla kolem nás
ICT – 2 – 3 – 5 Hudební výchova - hudební rytmus
česká abeceda obsahuje 42 písmen pořadí písmen nelze měnit
Škola.
Anotace Žáci si zvyšují slovní zásobu, učí se soustředěně naslouchat mluvenému textu, reprodukují text, probíhá asociace dle obrázků Autor Mgr. Eva Dvořáková.
Anotace Žáci pomocí návodných hesel hádají název pohádky, relaxační část hodiny sloužící ke změně práce a motivace AutorMgr. Eva Dvořáková JazykČeština.
Základní škola praktická a základní škola speciální Heřmanův Městec.
Základní škola praktická a základní škola speciální Heřmanův Městec.
Anotace Prezentace pro žáky k finanční gramotnosti, seznámení s podobou českých mincí Autor Čekalová Sylva Jazyk Čeština Očekávaný výstup Vyjasnění pojmů.
VY_32_INOVACE_09_Vyhledávání daných slabik v textu Autor:
Anotace : Výuka předmětu Člověk a příroda Autor : Mgr. Zuzana Šimotová
Písemné násobení (čísla do ) VY_32_Inovace_12TK-1
Sčítání a odčítání do zpaměti VY_32_Inovace_01KJ-1
Matematické rozcvičky (písemné násobení) VY_32_Inovace_05KJ-1
Písemné dělení (čísla do ) VY_32_Inovace_13TK-1 Mgr. Ivana Tkadlecová
Název školy: Základní škola speciální Litvínov, Šafaříkova 991
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Obvod obdélníku VY_32_Inovace_09KJ-1
Anotace : Výuka předmětu Člověk a příroda Autor : Mgr. Zuzana Šimotová
ZAJÍMAVOSTI OBCE ANOTACE
Základní škola praktická a základní škola speciální Heřmanův Městec
Transkript prezentace:

Slabiky ne, ně ve slovech a větách: Základní škola praktická a základní škola speciální Heřmanův Městec

Pozorně přečtěte tyto výrazy: někdo nemoc někdo nemoc nebe něco nebe něco koně konev koně konev nervy německý nervy německý neděle slůně neděle slůně štěně na koleně štěně na koleně v kůlně ponechat v kůlně ponechat nečistý toner nečistý toner

Vypište slova s ne a ně: ne ně ne ně …………………… ………………………

Dejte název obrázku: ne, ně ne, ně

Vyhledejte ne a ně ve větách: To je ale roztomilé štěně! To je ale roztomilé štěně! Nejste nemocný? Nejste nemocný? Někdo má rád kávu s mlékem. Někdo má rád kávu s mlékem. Divocí koně se pasou na travnatých stepích. Divocí koně se pasou na travnatých stepích. Nezapomněla jsi konev na zahradě? Nezapomněla jsi konev na zahradě? Neštěstí nechodí nikdy samo! Neštěstí nechodí nikdy samo! Sladká vůně vanilky nás přivábila. Sladká vůně vanilky nás přivábila. Nezacházej slunce, nezacházej ještě… Nezacházej slunce, nezacházej ještě…

Doplň do vět ne nebo ně a přepiš: Na dostihy přivezli nové ko__. Na dostihy přivezli nové ko__. Vezmi ko__v a zalej zahrádku! Vezmi ko__v a zalej zahrádku! Tato __moc je velmi nakažlivá! Tato __moc je velmi nakažlivá! __kdo se pokusil vyloupit náš dům. __kdo se pokusil vyloupit náš dům. Nezapomněl jsi na __co? Nezapomněl jsi na __co? To slů__ je ale hravé! To slů__ je ale hravé! Na __bi vyšla první hvězda. Na __bi vyšla první hvězda. Ty máš záplatu na kole__? Ty máš záplatu na kole__?

ICT 2_2/5 Anotace Žáci si procvičí slabiky ne, ně ve slovech a ve větách Autor Mgr. Eva Dvořáková Jazyk Čeština Očekávaný výstup Žáci si procvičují slabiky ne, ně ve slovech a ve větách, možno použít jako test Speciální vzdělávací potřeby - žádné – Druh učebního materiáluPracovní list, test Druh interaktivity Aktivita, test Cílová skupina Žáci prvního stupně ZŠ praktické a speciální Stupeň a typ vzdělávánízákladní vzdělávání – první stupeň Typická věková skupina7 – 10 let Celková velikost 695kB

–POUŽITÉ ZDROJE: Obrázky Klipart Text: Eva Dvořáková Text: Eva Dvořáková