Monitoring letové aktivity Návrh na zpracování výsledků.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
PLAYBOY Kalendar 2007.
Advertisements

PKML.
Stodůlky 1977 a 2007 foto Václav Vančura, 1977 foto Jan Vančura, 2007.
ČEŠTINA PRO CIZINCE A AZYLANTY A1, A2 (učební materiály)
Města ČR – orientace na mapě
Léčba křečových žil metodou ASVAL
Napoleon Bonaparte.
*Zdroj: Průzkum spotřebitelů Komise EU, ukazatel GfK. Ekonomická očekávání v Evropě Březen.
Příprava R&R studie Obsluha by měla měřit alespoň 10 dílů - nebo více Vyberte díly, které reprezentují výrobní proces z dlouhodobého hlediska Vyberte alespoň.
Aktuální informace o vyšetřování c-erb-2 genu v referenční laboratoři a návrh změny v indikačních kritériích Hajdúch M., Petráková K., Kolář Z., Trojanec.
19.1 Odčítání v oboru do 100 s přechodem přes desítku
Téma 3 ODM, analýza prutové soustavy, řešení nosníků
Urči název a zařaď do příslušné skupiny
Tomáš NETERDA 1961 Sportovní kariéra : plavecké třídy ZŠ Komenského gymnázium Dašická plavecká škola
Dynamické rozvozní úlohy
Násobíme . 4 = = . 4 = = . 4 = = . 2 = 9 .
Výzkumy volebních preferencí za ČR a kraje od
NÁSOBENÍ ČÍSLEM 10 ZÁVĚREČNÉ SHRNUTÍ
Téma: SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ CELÝCH ČÍSEL 2
Vizualizace projektu větrného parku Stříbro porovnání variant 13 VTE a menšího parku.
VY_32_INOVACE_INF_RO_12 Digitální učební materiál
Animace Demo Animace - Úvodní animace 1. celé najednou.
Dělení se zbytkem 3 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Elektronická učebnice - I
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
VY_32_INOVACE_ 14_ sčítání a odčítání do 100 (SADA ČÍSLO 5)
Střední škola Oselce Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk, Projekt: Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název: Modernizace.
Zábavná matematika.
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
Dělení se zbytkem 6 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Dělení se zbytkem 5 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Letokruhy Projekt žáků Střední lesnické školy a střední odborné školy sociální ve Šluknově.
Stav studie „Seroprevalence VHC u injekčních uživatelů drog“ k Národní monitorovací středisko pro drogy a drogové závislosti Úřad vlády ČR tel.
Nejmenší společný násobek, největší společný dělitel

Nejmenší společný násobek
Čtení myšlenek Je to až neuvěřitelné, ale skutečně je to tak. Dokážu číst myšlenky.Pokud mne chceš vyzkoušet – prosím.
ProcvičujemenásobilkuProcvičujemenásobilku Klikni na libovolné číslo, objeví se.
Únorové počítání.
Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_412_3TR_M Autor: Mgr. Jana Siederová 1 Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383.
52_INOVACE_ZBO2_1364HO Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj vzdělanosti.
Dělení se zbytkem 8 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Sexuální život u pacientů s mentálním postižením v ÚSP
Zásady pozorování a vyjednávání Soustředění – zaznamenat (podívat se) – udržet (zobrazit) v povědomí – představit si – (opakovat, pokud se nezdaří /doma/)
Rozvojový plán statutárního města České Budějovice v oblasti sociálních služeb na období Ing. Martina Kučerová.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Není –li uvedeno jinak, je tento.
SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ V OBORU DO 100
Hrubá - prostá incidence nádorů kolorekta u mužů 1. Maďarsko 88,29 2. Česká Republika 86,73 3. Japonsko 77,74 4. Německo 75,39 5. Nový Zéland71,77 6. Austrálie.
TRUHLÁŘ II.ročník Výrobní zařízení Střední škola stavební Teplice
Lounky PRO Vratimov, o.s. ( 1 Charitativní sbírka Lounky 06/2013.
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
EDITOR BY: SPRESS 15. ledna ledna ledna 2015.
Celá čísla Dělení.
DĚLENÍ ČÍSLEM 7 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ
Fyzika 2 – ZS_4 OPTIKA.
Analýza knihovnických standardů za rok 2006 knihovny Jmk Provozní doba Nákup knihovního fondu Kč na 1 obyvatele Roční přírůstek Počet studijních míst Veřejně.
Číslo projektu CZ.1.07/1.500/ Číslo materiálu VY_42_INOVACE_matematika_22 Název školy Táborské soukromé gymnázium, s. r. o. Autor Bc. Ivana Kotková.
MS PowerPoint Příloha - šablony.
1 Celostátní konference ředitelů gymnázií ČR AŘG ČR P ř e r o v Mezikrajová komparace ekonomiky gymnázií.
Technické kreslení.
Úkoly nejen pro holky.
END 1.Přítelem 2.Druhem 3.Milencem 4.Bratrem 5.Otcem 6.Učitelem 7.Vychovatelem 8.Kuchařem 9.Elektrikářem 10.Instalatérem 11.Mechanikem 12.Návrhářem 13.Stylistou.
Přednost početních operací
DĚLENÍ ČÍSLEM 5 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ Zpracovala: Mgr. Jana Francová, výukový materiál EU-OP VK-III/2 ICT DUM 50.
Predikce chemických posunů
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
KONTROLNÍ PRÁCE.
Gymnázium, Broumov, Hradební 218
Porovnání výroby a prodejů vozidel ve světě
Transkript prezentace:

Monitoring letové aktivity Návrh na zpracování výsledků

Krátká charakteristika lokality a chiropterologického výzkumu v ní prováděného Dosud zaznamenané druhy v zimním období Dosud zaznamenané druhy v letním období Úvod

Metodika Popis transektů, body, linie Metodika popsaná v ČESON Označení echolokačně nerozlišených komplexů (Myotis brandtii/mystacinus, Myotis myotis/blythii, Plecotus auritus/austriacus), pro uživatele FD- detektorů co vše zahrnují Myotis sp. Mapy s transekty Tabulky se souřadnicemi a charaktery sledovaných transektů

datum VIdatum VIIdatum VIIItransektbiotopZačátek/A SŠZačátek/A VD Konec /B SŠ Konec /B VD Radotínské údolíPL49°59'58''14°18'52''49°59'36''14°18'30'' Kopaninský lesL49°59'31''14°18'17''49°59'9''14°18'14'' Kočovka A, BR49°59'4''14°18'26''49°59'5''14°18'29'' KosořV49°59'13''14°19'9''49°59'22''14°19'38'' Na hořícni A, BI-E49°59'34''14°19'34''49°59'29''14°19'42'' KlapiceL49°58'43''14°20'19''49°59'3''14°20'52'' Kala A, BR49°57'54''14°16'34''49°57'49''14°16'25'' Hradinovský kopec L49°57'46''14°16'20''49°57'23''14°16'35'' VonoklasyV49°57'11''14°16'39''49°56'45''14°16'30'' Les u KarlíkuL49°57'43''14°16'24''49°56'31''14°15'34'' Karlík A, BI-E49°56'38''14°15'15''49°56'34''14°15'24'' Zadní TřebaňRE49°55'9''14°11'38''49°55'41''14°10'51'' LoděnicePL49°57'9''14°7'46''49°57'37''14°7'55'' Chlum A, BS-HP,DP49°56'55''14°8'21''49°56'52''14°8'18'' SrbskoV49°56'47''14°8'29''49°56'18''14°7'57'' KodaI-E49°56'7''14°7'48''49°55'60''14°6'55'' Srbské štolyRE49°56'30''14°8'3''49°56'59''14°7'45'' KozelS-DP49°57'18''14°7'32''49°57'28''14°7'9''

Výsledky Statistické rozdíly mezi lokalitami v aktivitě Statistické rozdíly mezi sezónami v aktivitě Zhodnocení jednotlivých biotopů (aktivita, druhové složení) Rozdíly v druhovém složení Druhové zastoupení na jednotlivých transektech Druhy s největší aktivitou Vzácné druhy

Transekt/transectbbareserenilmdaummyommys*mnatnnocpaur*pnatppipppygvmur N sp. Radotínské údolí Kopaniský les Kočovka Kosoř Na hořícni Klapice++ 2 Kala Hradinovský kopec Vonoklasy Les u Karlíku Karlík Zadní Třebaň Loděnice Chlum Srbsko Koda Srbské štoly Kozel Zastoupení z/ representation from min+ (%) 27,333,923,955,329,642,732,242,623,532,140,024,929,2 Bubovický potok

Potok v lese Les Rybník/řeka Vesnice Intravilán+extravilán Skály

Diskuze Nové druhy pro lokalitu Problematika nejasně určených druhů Potenciální druhy na lokalitě (je-li výzkum prováděn např. v přilehlých oblastech) Zhodnocení výsledků aktivity s literárními údaji

(c) Anna Zieglerová Děkuji za pozornost