C3 - Vodafone Confidential Classified on: 29.1.2009 Printed on: 7.10.2009 Vodafone + Seznam.cz: Mobilní internet a mobilní reklama 8. října 2009 Tomáš.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Trh s TV reklamou a nové TV stanice Červen • Propad sledovanosti zastaven, Sledovanost TV.
Advertisements

Auto jako umělecké plátno očima odborníků z praxe.
Mobilní služby a reklama
Jak úspěšně inzerovat pomocí PPC. Obsah (aneb co všechno se dozvím )  Pro koho je PPC vhodné  Hlavní výhody pro klienta  Proč používat právě.
Jsou televize dalším ohroženým druhem?
Nastartuj svou kariéru u nás, pozemšťane.
Internet a televize - rivalové nebo partneři? Klubový večer SPIR , klub Avion.
Ambientní média Českých aerolinií
Pavla Chlebounová 3MA381. Webové stránky Internetový obchod Internetová reklama Tištěná propagace.
… najdu tam, co neznám !.
Mobilní display kampaně
Best Online Media Mediální zastoupení 21 webů zejména z oblasti informačních technologií připravuje internetové reklamní kampaně na míru a nyní uvádí ve.
Obchodní politika Základní údaje  Prodejní cílovou skupinou TV Nova v roce 2008 jsou „Dospělí 15-54“ „Dospělí 15-54“ znamená osoby ve věku 15.
Český Internet po (uši v?) krizi Marek Antoš. snímek |datum |dokument | 1. Internetové prostředí 2.
WIKIREALITY Tomáš Vyskočil Czech Internet Forum
Rozbor a výsledky integrovaných mobilních kampaní Aktuálně.cz Ondřej Švihálek, Centrum Holdings 13. října 2010.
Zahraniční inspirace Mobile Internet Fórum Marián Nič Crazy Tomato, s. r. o
08/29/2007Author / Presentation title1 Internet je jen jeden - mobilní i v mobilu Štěpán Tůma, Senior manažer řízení kategorie a produktů 23. září 2008.
Mobilní marketing.  Cíl: Představení nového modelu  Komunikační mix: banery na O2 mobil landing page  Timing: 3 týdny V.
Sdružení pro internetovou reklamu Mobilní metokomise.
Mobile Internet Forum 2009 Petr Škvařil 8. října 2009 Případové studie mobilního marketingu.
OSTATNÍ DRUHY DOPRAVY.
S námi máte informační předstih!
Trendy na internetu aneb co právě frčí Václav Fořt WEBMINT s.r.o.
Výsledky NetMonitoru a AdMonitoringu za červenec 2008 Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR) MEDIARESEARCH, a. s. a GEMIUS, S. A
Prezentace webu studentské společnosti FimArt, o. s. – 1. Internetová strategie webu  Prolinkování s partnerskými weby  Microsite festivalu.
ACOMWARE s.r.o. Hvězdova 1689/2a, Praha 4 Tel.: facebook.com/acomware twitter.com/acomware.
TOP CZ digitální trendy – 2014 Tomáš Veselý. Digitální inovace Co je zajímavé z pohledu inzerenta?
Postoje k mobilnímu marketingu Alena Ivánková Research Project Manager, MEDIARESEARCH 13/10/2010 – Mobile Internet Forum.
Technologie a možnosti rozvoje mobilních sítí Jiří Peterka.
Internetový obchod s tváří Setkání s Pavlem Zendulkou ze společnosti Armed Store s.r.o. Případová studie Armed Store1.
Jaroslav Jíra, GfK Czech Quo vadis PR? Public Relations Summit 2009 GfK CzechPR Summit
1 Mobile Internet Fórum října Ekosystém internetové reklamy Cílení dle kontextu (klíčová slova, sekce) Reklamní formáty (bannery, text,
Start projektu AdMonitoring - monitoring internetové reklamy hotel Majestic Plaza.
Nové razítko pro velké zakázky razítko s otiskem Printy 4911, 4912 a 4913 za cenu, kterou znáte…
Měření mobilních služeb Mobilní metokomise Mobile Internet Forum 2010.
Srovnání reklamy na internetových portálech Aneta Cihlářová
Unilever & digitální média Jaroslav Cír 16. května 2007.
C2 - Vodafone Restricted Classified on: Owner: PremFili Printed on: Open/Printed by: Filip, Přemysl, VF-CZ Dobrovolnictví z pohledu firmy.
Vyhodnocení efektivnosti internetové reklamní kampaně – případová studie Bc. Milan Hnátek.
Využití internetu a sociálních sítí v lesní pedagogice Jiří Dolejší
Mobilní trh v číslech Internet Advertising Conference 2011 Pracovní skupina pro mobilní reklamu.
Telekomunikace 14TC Semestrální práce:
Tomáš Václav, manažer produktového marketingu V Praze dne 23. září 2008 Internet v mobilu, nebo mobilní Internet?
Servisní koncepty Meteor – Trost Řešení pro firemní vozové parky
Reklamní programy „Za málo peněz hodně reklamy.“.
Aplikace DVB-T Český Telecom, a.s.. 2 Agenda DVB-T MHP Platforma ČTc DVB-T MHP Platforma ČTc – aplikace Shrnutí cílů společnsti Český Telecom, a.s.
Kurzy.cz finanční portál pro laiky i odborníky, tj. investice a osobní finance pro každého cílová skupina 56% mužů, 44% ženy 25% ve věku let, 24%
1 © Mediaresearch, a.s., 2008 NetMonitor a AdMonitoring Výsledky za říjen 2008.
Jak přenést svět na display
Reklama a její význam pro podnikání Draženov Blížejov Studánka září 2010.
Mobilní Reklama v ČR. Mobilní reklama včera – dnes - zítra Predikce z let 2006 – 2008 Case study - ČR Nástroje a možnosti Výhled do budoucna Příklady.
Nové funkce v novém Skliku
Jak propagovat web? Jiří Pilnáček, Turistika.cz, s.r.o.
Internetová reklama a reklama pro internetové stránky Školení Market Express.
PPC Cílená, měřitelná a efektivní reklama Aleš Miklík, Lupa.cz.
Základní škola a mateřská škola T. G. Masaryka Milovice, Školská 112, Milovice projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Efektivní reklama na internetu Luboš Plotěný
Mobilní Reklama jako součást Mobilního Marketingu Příklady z ČR Bratislava,
… najdu tam, co neznám !. … najdu tam, co neznám ! Historie vývoje Leden 2009 první kroky k vývoji nového systému Duben 2009.
VÝZKUM A INTERNET Internet Advertising Conference Vít Smékal, OMG
Provázanost mobilní reklamy s webem Tomáš Košťál … najdu tam, co neznám !
0 možnosti videoreklamy reklama a měření instant messaging aplikací reklama a měření v mobilech NETRADIČNÍ ZPŮSOBY INTERNETOVÉ REKLAMY A JEJÍ MĚŘENÍ (Robert.
… najdu tam, co neznám! Měření efektivity PPC reklamy.
DIGITÁLNÍ STRATEGIE CZECHTOURISM 2015 KOMUNIKAČNÍ A MEDIÁLNÍ STRATEGIE.
Porovnání výsledků kampaní v závistlosti na kreativě
Co dokážeme připravit pro HbbTV v ČR?
Mobilní Marketing jeho pozice a potenciál v ČR …
O2 Duo Mobil Praha, 3. dubna 2007.
Název školy : Základní škola a mateřská škola,
Transkript prezentace:

C3 - Vodafone Confidential Classified on: Printed on: Vodafone + Seznam.cz: Mobilní internet a mobilní reklama 8. října 2009 Tomáš Mátl, Ivan Mikula

C3 - Vodafone Confidential Classified on: Printed on: Penetrace mobilního internetu umožnila rozvoj mobilních služeb Vodafone CZ datové tarify – celkové počty zákazníků 10/200802/200910/ % báze mobilní internet a VF live jako traffic generátor

C3 - Vodafone Confidential Classified on: Printed on: Mobilní služby umožnily rozvoj mobilní reklamy, která funguje Vodafone – mobilní kampaně Počet zadavatelů: 2008: 1H/2009: Vracející se zadavatelé: Průměrné CTR: Max CTR: ,2% 4,2% Seznam.cz – mobilní kampaně Spuštěn prodej tří reklamních formátů Mobilní firemní zápisy Mobilní display reklama PPC Sklik Atraktivní služby na „otevřeném“ mobilním internetu umožňují monetizaci mobilní reklamou Mobilní médium prokázalo svoji efektivitu