Autor materiálu:RNDr. Pavlína Kochová Datum vytvoření:říjen 2013 Vzdělávací oblast:Jazyk a jazyková komunikace Vyučovací předmět:Anglický jazyk Ročník:3.,4.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
1 Škola: Gymnázium, Brno, Slovanské náměstí 7 Šablona: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název projektu: Inovace výuky na GSN prostřednictvím.
Advertisements

Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Václav Pospíšil CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_1.2.AJ3,4.07/Po Autor materiálu:
Jméno autora: Mgr. Olga Bayerlová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_11_AJ1G Ročník: I. Anglický jazyk Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková.
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Appearance Length: 80 to 130 cm The tail measures 11 to 25 cm Males usually weigh 18 to 30 kg Females weigh 8 to 21 kg Male can weigh up to 38 kg, reportedly.
Metodický list Pořadové číslo: VY_32_INOVACE_ I.C.20 Název pro školu:EU AJ 1.stupeň 20 Název materiálu:Christmas Autor:Mgr. Hana Opálková Vzdělávací obor:Anglický.
Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/ Klíčová aktivita: II/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji. výuky cizích jazyků Šablona číslo: VY_22_1_30.
Jméno autora: Mgr. Mária Filipová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_02_AJ_EP Ročník: 1. – 4. ročník Vzdělávací oblast:Jazyk a jazyková.
Jméno autora: Mgr. Mária Filipová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_14_AJ_FT Ročník: 1. – 4. ročník Vzdělávací oblast:Jazyk a jazyková.
Zvířatae Anotace: Žáci si v prezentaci osvojí základní fráze a slovní zásobu na téma Zvířata, což je podpořeno vizuálně i sluchově. Žáci si procvičí čtení.
Jméno autora: Mgr. Mária Filipová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_14_AJ_CM Ročník: 1. – 4. ročník Vzdělávací oblast:Jazyk a jazyková.
Lada Leszkowová, Gymnázium K.V. Raise Hlinsko, 2014 leden
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Adele – poslech, práce s textem.
Jméno autora: Mgr. Olga Bayerlová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_15_AJ2V Ročník: I. Anglický jazyk Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková.
Autor materiálu:RNDr. Pavlína Kochová Datum vytvoření:říjen 2013 Vzdělávací oblast:Jazyk a jazyková komunikace Vyučovací předmět:Anglický jazyk Ročník:3.,4.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-3.PT-19-Služby Název školyStřední odborná škola a Střední odborné učiliště, Dubno.
Jméno autora:Mgr. Mária Filipová Datum vytvoření: Číslo DUMu:VY_32_INOVACE_05_AJ_ACH Ročník: 1. – 4. ročník Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Hana Syrovátková Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-2.PT-15-Česká republika Název školyStřední odborná škola a Střední odborné učiliště,
ŠkolaStřední průmyslová škola Zlín Název projektu, reg. č.Inovace výuky prostřednictvím ICT v SPŠ Zlín, CZ.1.07/1.5.00/ Vzdělávací.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: 3 Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_ANJ_VL_3_15.
Abba – poslech, práce s textem.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Profiles Here you can find some information on members of the czech team. i i Information Základní škola náměstí E. Beneše, Varnsdorf, Czech republic
Sporty a aktivity e Anotace: Žáci si v prezentaci osvojí základní výrazy a fráze na téma Sporty a aktivity. Fráze si mohou procvičit dle zadání v prezentaci.
Jméno autora: Mgr. Mária Filipová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_07_AJ_CM Ročník: 1. – 4. ročník Vzdělávací oblast:Jazyk a jazyková.
Autor materiálu:RNDr. Pavlína Kochová Datum vytvoření:říjen 2013 Vzdělávací oblast:Jazyk a jazyková komunikace Vyučovací předmět:Anglický jazyk Ročník:3.,4.
WALES „Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr.Dana Brdíčková.
Název šablony:Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT zaměření VM: 5. ročník – Jazyk a jazyková komunikace – Cizí jazyk - Anglický jazyk – My day.
Elektronická učebnice - II
Předpřítomný čas Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ondřej Hoberla. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Jméno autora: Mgr. Olga Bayerlová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_01_AJ1G Ročník: I. Anglický jazyk Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková.
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Jméno autora:Mgr. Mária Filipová Datum vytvoření: Číslo DUMu:VY_32_INOVACE_06_AJ_ACH Ročník: 1. – 4. ročník Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková.
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU: Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO.
Modal Verbs = způsobová slovesa.
Číslo: VY_32_INOVACE_15_05 Digitální učební materiál vznikl v rámci projektu "Inovace + DVPP", EU peníze do škol, CZ.1.07/1.4.00/ Název: UNIT 1.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Jméno autora: Mgr. Olga Bayerlová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_07_AJ1G Ročník: II. Anglický jazyk Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková.
Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Jméno autora:Mgr. Věra Vepřeková Třída/ročník: IX. Datum vytvoření: Šablona:III/2č. materiálu:
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Jméno autora: Mgr. Olga Bayerlová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_18_AJ1G Ročník: II. Anglický jazyk Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková.
Jméno autora: Mgr. Olga Bayerlová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_18_AJ3E Ročník: II. Anglický jazyk Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková.
Jazyk a jazyková komunikace Cizí jazyk Slovesné časy v angličtině Past Simple Practice II VY_22_INOVACE_17 Sada 1 Základní škola T. G. Masaryka, Český.
Jazyk a jazyková komunikace Cizí jazyk Komunikace Zjisti, o čem se mluví 1 VY_22_INOVACE_26 Sada 2 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Číslo: Digitální učební materiál vznikl v rámci projektu "Inovace + DVPP", EU peníze do škol, CZ.1.07/1.4.00/ Název: Present simple – Wh- questions.
VY_32_INOVACE_16_TO BE PREZENTACE
Educational program: Mechanic - electrician Title of program: Technical training II. class Astable multivibrator Worked out: Bc. Chumchal Miroslav Projekt.
Autor materiálu:RNDr. Pavlína Kochová Datum vytvoření:říjen 2013 Vzdělávací oblast:Jazyk a jazyková komunikace Vyučovací předmět:Anglický jazyk Ročník:3.,4.
Jazyk a jazyková komunikace Cizí jazyk Nezbytná gramatika v angličtině Prepositions of time VY_22_INOVACE_22 Sada 4 Základní škola T. G. Masaryka, Český.
Autor materiálu:RNDr. Pavlína Kochová Datum vytvoření:listopad 2013 Vzdělávací oblast:Jazyk a jazyková komunikace Vyučovací předmět:Anglický jazyk Ročník:3.,4.
Jazyk a jazyková komunikace Cizí jazyk Komunikace Eating at the Restaurant VY_22_INOVACE_12 Sada 2 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G.
 Hra je určená pro dvě družstva nebo dva žáky – žluté x zelené  Po kliknutí na tlačítko s číslicí se zobrazí otázka, s otázkou se zároveň zobrazí napovídající.
EU PENÍZE ŠKOLÁM Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: 585.
Konverzace v anglickém jazyce ročník
Přejít na první stránkuLONDON Test yourself by Ludmila Lukavcova double-decker.
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o. Osvoboditelů 380, Louny Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo sady 02Číslo.
Číslo: Digitální učební materiál vznikl v rámci projektu "Inovace + DVPP", EU peníze do škol, CZ.1.07/1.4.00/ Název: Present simple – Yes/No questions.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2č. materiálu:VY_32_INOVACE_08.
Jméno autora: Mgr. Mária Filipová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_01_AJ_EP Ročník: 1. – 4. ročník Vzdělávací oblast:Jazyk a jazyková.
Jazyk a jazyková komunikace Cizí jazyk Slovesné časy v angličtině Present Continuous Practice VY_22_INOVACE_14 Sada 1 Základní škola T. G. Masaryka, Český.
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
Jazyk a jazyková komunikace Cizí jazyk Nezbytná gramatika v angličtině Tvorba otázky VY_22_INOVACE_32 Sada 4 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov,
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_204_Systém organismů AUTOR: Jana Harbichová ROČNÍK, DATUM:
1 Škola: Gymnázium, Brno, Slovanské náměstí 7 Šablona: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název projektu: Inovace výuky na GSN prostřednictvím.
Sports, competitions, races
Název školy : Základní škola a mateřská škola,
Transkript prezentace:

Autor materiálu:RNDr. Pavlína Kochová Datum vytvoření:říjen 2013 Vzdělávací oblast:Jazyk a jazyková komunikace Vyučovací předmět:Anglický jazyk Ročník:3.,4. Téma:Sports and Competition in Britain Druh materiálu:prezentace + aktivita Klíčová slova: Association football, Rugby, Cricket,greyhound races, betting steeplechase Anotace:Seznámení studentů s populárnímií britskými sporty pomocí prezentace učitele, úkolů pro studenty, práce s internetem, zapojení receptivních a produktivních dovedností. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je RNDr. Pavlína Kochová CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_1.2AJ3,4.10/Žž

Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je RNDr. Pavlína Kochová CZ.1.07/1.5.00/ Metodické pokyny: Studenti se seznámí s oblíbenými britskými sporty a průběžně vyhledávají odpovědi na otázky doplňující základní informace. Tento vyučovací materiál pokryje jednu vyučovací jednotku (45 min) VY_32_INOVACE_1.2AJ3,4.10/Žž

Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je RNDr. Pavlína Kochová CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_1.2AJ3,4.10/Žž

Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je RNDr. Pavlína Kochová CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_1.2AJ3,4.10/Žž Association football Rugby football Cricket Golf TennisBadminton Squash Field hockey Snooker Billiards CurlingTable tenis

Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je RNDr. Pavlína Kochová CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_1.2AJ3,4.10/Žž The public schools of the Victorian era believed that organized competitive games had many psychological benefits. These games developed sense of fair play. Observing rules influences behaviour before, during and after the game. You had to be a good loser. To cheat was shameful, to lose was a part of the game. Team sports were the best, as they developed team spirit. Modern sport is of course different. Even in Britain top players in any sport have a professional attitude.

Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je RNDr. Pavlína Kochová CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_1.2AJ3,4.10/Žž Sport plays an important role in people´ s lives in Britain – especially for men it is the main form of entertainment. Many millions of people také part in some kind of sport at least once a week, other millions are spectators who follow one or more sports. In Britain hundreds of sports are played, some of which may not be seen as sports at all – croquet, indoor bowling, darts, snooker, board games, etc The British are fond of competition. However trivial it can seem, there are competitions organized in which gardeners bring their cabbages, leeks, onions, carrots, etc. in the hope of being awarded as the best. The same is the situation with animals.

Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je RNDr. Pavlína Kochová CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_1.2AJ3,4.10/Žž There is a duty of local authorities to provide and maintain playing fields and other faciities. They are usually very cheap or free. There is also a law that prevents the TV rights to the most famous sporting occasions being sold to satelite channels that cannot be recieved by most people.

Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je RNDr. Pavlína Kochová CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_1.2AJ3,4.10/Žž

Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je RNDr. Pavlína Kochová CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_1.2AJ3,4.10/Žž “Cricket is more than just a sport; it symbolizes a way of life – a sllow and peacefull rural way of life long sunny summer afternoons, smel of new-mown grass and sound of leather (the ball) connecting with willow (the wood from which cricket bats are made).” [1] a bat-and-ball game played between two teams of 11 players at the centre of a field is a rectangular 22-yard long pitch one team takes turn to bat, attempting to score runs; he other team fields. Each turn is known as an innings the bowler delivers the ball to the batsman who attempts to hit the ball with his bat far enough for him to run to the other end of the pitch and score a run the batsman continues batting until he is out. The batting team continues batting until ten batsmen are out, at which point the teams switch roles and the fielding team comes in to bat.

Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je RNDr. Pavlína Kochová CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_1.2AJ3,4.10/Žž “There are two versions of this fast and aggressive game: rugby union and rugby league. …. Real difference is a matter of social history …… Because of these social origins rugby league in Britain is seen a working class sport, while rugby union is a sport for all middle classes. Except in south Wales. There, rugby union is a sport for all classes, and more popular than football.” [1] rugby union, is a full contact team sport it is based on running with the ball in hand each team starts the match with 15 players on the field and seven substitutes players in a team are divided into eight forwards (two more than in rugby league) and seven backs. players use an oval-shaped ball on a field with H-shaped goalposts on each goal line points are scored in several ways: a try, scored by grounding the ball in the in-goal area (5 points) and a subsequent conversion kick (2 points); a successful penalty kick or a drop goal each (3 points) forward passing (throwing the ball ahead to another player) is not allowed

Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je RNDr. Pavlína Kochová CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_1.2AJ3,4.10/Žž “Traditionally the favourite sports of the British upper class are hunting, shooting and fishing. The most widespread form of hunting is foxhunting – indeed that is what the word “hunting” usually means in Britain. This is a popular pastime among some members of the higher social classes and a few people from lower social ca=lasses, who often see their participation as a mark of newly won status” [1] Foxhunting A group of people on horses, ride around with a pack of dogs. When a dog picks up the sent of a fox, somebody blows a horn and the fox chase starts. The fox sometimes escapes but usually it is torn to pieces by the dogs before the hunters come. The sport is controversial, (banned in Scotland in 2002, and in England and Wales in November 2004), though shooting foxes as vermin remained legal. Shooting killing birds with guns (pastime for higher social classes) can take place during certain period Hare-coursing The only kind of hunting of working classes Hunting with greyhound dogs chasing hares Fishing popular among all classes; angling - competitive version

Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je RNDr. Pavlína Kochová CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_1.2AJ3,4.10/Žž people feel to be involved in sport at least by placing bet on future results In 1993 a sum of £12.7 billion was wagered (£ 289 per adult). £9.5 billion was won about one half of the sum was bet on horses or greyhounds 74% of adult population gambled at least once a year there was one betting shop for 3,000 adults

Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je RNDr. Pavlína Kochová CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_1.2AJ3,4.10/Žž

Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je RNDr. Pavlína Kochová CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_1.2AJ3,4.10/Žž 1.Association football, Rugby, Cricket, Golf, Tennis, Badminton, Squash, Field hockey, Snooker, Billiards, Curling, Table tennis 2.Students own ansvers e.g. rounders, car races, etc. 3.Horse racing is an ;different types of horse races.: flat racing, steeple chasing (racing over jumps), and harness racing, where horses trot or pace while pulling a driver in a sulky.Greyhound racing - the dogs chase a lure (traditionally an artificial 'hare' or 'rabbit') on a track until the greyhounds cross the finish line. There are 26 registered stadiums in Britain, and a betting system with a turnover of £75,100, Calendar a)January /February – Five Nations Championship in rugby union played on five Saturdays between England, France, Ireland, Scotland and Wales b)March/April – The Boat Race – crews of Oxford and Cambridge Universities compete in rowing; The Grand Nationat steeplechase at Aintree c)May - The Cup Final – The English Football Association final at Wembley, London d)June - The Derby at Epson racecourse (rain on the flat); June/July - Wimbledon tennis fortnight e)August – The Charity Shield football match at Wembley between last season´s Cup Final and League winners f)November/December – The Varsity Match in rugby between Oxford and Cambridge Universities at Twickenham

Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je RNDr. Pavlína Kochová CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_1.2AJ3,4.10/Žž 1.Football 2.Rugby 3.Cricket 4.Golf 5.Tennis 6.Badminton 7.Squash 8.Field hockey 9.Snooker 10.Billiards 11.Curling 12.Table tennis 13.O´DRISCOLL, James. Britain. Oxford: OUP, ISBN X.