Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
1 Škola: Gymnázium, Brno, Slovanské náměstí 7 Šablona: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název projektu: Inovace výuky na GSN prostřednictvím.
Advertisements

Jméno autora: Mgr. Olga Bayerlová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_11_AJ1G Ročník: I. Anglický jazyk Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková.
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Zábava. e Anotace: Žáci si v prezentaci osvojí a opakují slovní zásobu k tématu Zábava – TV, kino, hudba. Výrazy si procvičí dle zadání v prezentaci. Vzdělávací.
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
The European Union 2.stupeň
Metodický list Pořadové číslo: VY_32_INOVACE_ I.C.20 Název pro školu:EU AJ 1.stupeň 20 Název materiálu:Christmas Autor:Mgr. Hana Opálková Vzdělávací obor:Anglický.
Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/ Klíčová aktivita: II/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji. výuky cizích jazyků Šablona číslo: VY_22_1_30.
Dny, měsíce a roční období e
Zvířatae Anotace: Žáci si v prezentaci osvojí základní fráze a slovní zásobu na téma Zvířata, což je podpořeno vizuálně i sluchově. Žáci si procvičí čtení.
Lada Leszkowová, Gymnázium K.V. Raise Hlinsko, 2014 leden
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: 3 Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_ANJ_VL_3_20.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
2.1 School Practise „have got“
Písně - poslech, práce s textem. Anotace: Žáci si v prezentaci procvičí poslech a čtení, což je podpořeno vizuálně a sluchově. Žáci také pracují s textem.
Adele – poslech, práce s textem.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-3.PT-19-Služby Název školyStřední odborná škola a Střední odborné učiliště, Dubno.
Jméno autora:Mgr. Mária Filipová Datum vytvoření: Číslo DUMu:VY_32_INOVACE_05_AJ_ACH Ročník: 1. – 4. ročník Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková.
Nakupováníe Anotace: Žáci si v prezentaci osvojí základní fráze na téma Nakupování, což je podpořeno vizuálně a sluchově. Žáci si procvičí čtení a dále.
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-2.PT-15-Česká republika Název školyStřední odborná škola a Střední odborné učiliště,
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: 3 Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_ANJ_VL_3_15.
Popis lidí a věcí e Anotace: Žáci si v prezentaci osvojí slovní zásobu potřebnou při popisu věcí a osob. Výrazy si mohou procvičit dle zadání v prezentaci.
Abba – poslech, práce s textem.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Škola1. ZŠ T.G.Masaryka Milevsko AutorMgr. Lenka Soldátová Číslo VY_32_INOVACE_62 Název Sloveso být – to be Téma hodiny Záporné tvary slovesa „být“ Předmět.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Sporty a aktivity e Anotace: Žáci si v prezentaci osvojí základní výrazy a fráze na téma Sporty a aktivity. Fráze si mohou procvičit dle zadání v prezentaci.
Jméno autora: Mgr. Mária Filipová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_07_AJ_CM Ročník: 1. – 4. ročník Vzdělávací oblast:Jazyk a jazyková.
Název šablony:Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT zaměření VM: 5. ročník – Jazyk a jazyková komunikace – Cizí jazyk - Anglický jazyk – My day.
Elektronická učebnice - II
Přítomné časy, budoucí – will, minulý čas prostý - 6. ročník Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu.
Jméno autora: Mgr. Olga Bayerlová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_01_AJ1G Ročník: I. Anglický jazyk Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková.
Vzdělávací oblast: Anglický jazyk Autor: Mgr. Martina Hulenková
Vzdělávací oblast: Anglický jazyk Autor: Mgr. Martina Hulenková
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Gymnázium, Broumov, Hradební 218 Vzdělávací oblast: Anglický jazyk – gramatika, slovní zásoba Číslo materiálu: EU Název: Present simple Autor: Mgr.
Číslo: VY_32_INOVACE_15_05 Digitální učební materiál vznikl v rámci projektu "Inovace + DVPP", EU peníze do škol, CZ.1.07/1.4.00/ Název: UNIT 1.
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Jméno autora: Mgr. Olga Bayerlová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_07_AJ1G Ročník: II. Anglický jazyk Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková.
Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Jméno autora:Mgr. Věra Vepřeková Třída/ročník: IX. Datum vytvoření: Šablona:III/2č. materiálu:
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Jméno autora: Mgr. Olga Bayerlová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_18_AJ3E Ročník: II. Anglický jazyk Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková.
Jazyk a jazyková komunikace Cizí jazyk Slovesné časy v angličtině Past Simple Practice II VY_22_INOVACE_17 Sada 1 Základní škola T. G. Masaryka, Český.
Jazyk a jazyková komunikace Cizí jazyk Komunikace Zjisti, o čem se mluví 1 VY_22_INOVACE_26 Sada 2 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Číslo: Digitální učební materiál vznikl v rámci projektu "Inovace + DVPP", EU peníze do škol, CZ.1.07/1.4.00/ Název: Present simple – Wh- questions.
Jazyk a jazyková komunikace Cizí jazyk Slovesné časy v angličtině To be going to VY_22_INOVACE_30 Sada 1 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov,
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
VY_32_INOVACE_16_TO BE PREZENTACE
Jazyk a jazyková komunikace Cizí jazyk Nezbytná gramatika v angličtině Prepositions of time VY_22_INOVACE_22 Sada 4 Základní škola T. G. Masaryka, Český.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
EU PENÍZE ŠKOLÁM Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: 585.
Číslo: Digitální učební materiál vznikl v rámci projektu "Inovace + DVPP", EU peníze do škol, CZ.1.07/1.4.00/ Název: Present simple – Yes/No questions.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2č. materiálu:VY_32_INOVACE_08.
Maturita oral exam rehearsal Lada Leszkowová, GKVR Hlinsko, 2013 prosinec The Czech Republic.
Maturita oral exam rehearsal Lada Leszkowová, GKVR Hlinsko, prosinec 2013.
Škola1. ZŠ T. G. Masaryka Milevsko AutorMgr. Lenka Soldátová ČísloVY_32_INOVACE_68 NázevPresent simple - negative Téma hodinyČinnosti doma i ve škole PředmětAnglický.
Jméno autora: Mgr. Mária Filipová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_01_AJ_EP Ročník: 1. – 4. ročník Vzdělávací oblast:Jazyk a jazyková.
Jazyk a jazyková komunikace Cizí jazyk Slovesné časy v angličtině Present Continuous Practice VY_22_INOVACE_14 Sada 1 Základní škola T. G. Masaryka, Český.
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
PRESENT SIMPLE questions
Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/ s názvem „ Výuka na gymnáziu podporovaná.
Označení DUM 14 _ 16 _ Pl _ DUM Autor Příjmení a jméno: Pavelková Irena, Bc. Škola: Základní škola a Mateřská škola Štěpánkovice, příspěvková organizace.
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_204_Systém organismů AUTOR: Jana Harbichová ROČNÍK, DATUM:
1 Škola: Gymnázium, Brno, Slovanské náměstí 7 Šablona: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název projektu: Inovace výuky na GSN prostřednictvím.
Škola1. ZŠ T. G. Masaryka Milevsko AutorMgr. Lenka Soldátová Číslo Název Téma hodiny PředmětAnglický jazyk Ročník/y/ Anotace Očekávaný výstup Druh učebního.
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Transkript prezentace:

Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 Anglický jazyk Sada: 3 Číslo materiálu v sadě: 2 Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky

Název: Sports Jméno autora: Mgr. Jana Novotná Předmět: anglický jazyk Jazyk: anglický, český Klíčová slova: sports, verbs – go, play, do, the Olympic Games, sportsperson Cílová skupina: žák 2. ročníku Stupeň a typ vzdělání: střední odborné Očekávaný výstup: žák si procvičí slovní zásobu z oblasti sportu. Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 tř. 17.listopadu 49, Olomouc

Metodický list/anotace: Žáci si na základě této prezentace osvojí slovní zásobu z oblasti sportu, procvičí si vyhledávání různých informací v textu a dokážou hovořit o svém vztahu ke sportu. Datum vytvoření:

1. Which sport is it? Picture 1 Picture 2 Picture 4 Picture 5 Picture 3 Picture 6

2. Match the sport with the correct verb from the box. PLAY DO GO cycling volleyball athletics gymnastics skating karate archery floorball football cricket skiing weightlifting snowboarding judo rollerblading

3. Complete the sentences with the words from the box. Change the verbs into the past simple if necessary. PASS SCORE MISS KICK COMPETE LOSE WIN THROW 1.We ___ eight points in ten minutes, but we didn´t ___ the game. 2.She ___ in the London Olympics in David Backham ___ a penalty and the match finished 0 – 0. 4.Ben ___ the ball to me and I ___ it, but I missed the goal. 5.My favourite discipline is a javelin ___. 6.Thierry Henry scored two goal, but France still ___ the match.

4. Read the text. The Olympic Games The Olympic Games are an important international event featuring summer and winter sports. Olympic Games are held every two years, with summer and winter Olympic Games taking turns. Each seasonal games happens every four years. Originally, the ancient Olympic Games were held in Olympia, Greece, from the 8th century BC to the 5th century AD. The first "modern" Olympics happened in 1896 in Athens, Greece. People choose to play in the Olympics to represent the place they are from. Over time the Olympics have become bigger. The Winter Games were created for ice and snow sports. The Paralympic Games were created for athletes with physical disabilities. The celebration of the Games includes many rituals and symbols, such as Olympic flag and torch, as well as the opening and closing ceremonies. The first, second, and third place finishers in each event receive gold, silver, and bronze medals.

5. Are the sentences true (T) or false (F)? 1.The Summer Olympic Games take place every 2 years. 2. The ancient Olympic Games were held in Athens, Greece. 3.The first modern Olympic Games happened in 19th century. 4.The Paralympic Games were created for people with psychical disabilities. 5.At the beginning of the Olympics there is an opening ceremony. 6.All the winners get gold, silver and bronze medals.

6. Answer the questions. 1.What sports do you like doing? 2.When and where do you do them? 3.What sports do you enjoy watching TV? 4.Can you describe your P.E. lessons at school? 5.Which sports can be practised only outdoors? 6.Which sports are the most popular in your country? 7.Who is your favourite sportsperson? Why? 8.Would you like to be a professional sportsperson? Why? Why not?

Použitá literatura: vlastní zdroje Internet Picture 1 WENDT,G. Wikimedia Commons [online].[cit ]. Dostupné na: Dostupné pod licencí Creative Commons Attribution – Share Alike 2.0 Germany. Picture 2 EncMstr. Wikimedia Commons [online].[cit ]. Dostupné na: Dostupné pod licencí Creative Commons Attribution – Share Alike 3.0 Unported. Picture 3 KASTOM. Wikimedia Commons [online].[cit ]. Dostupné na: _2._Memoria%C5%82_Kamili_Skolimowskiej_-_Warszawa,_ jpg _2._Memoria%C5%82_Kamili_Skolimowskiej_-_Warszawa,_ jpg Dostupné pod licencí Creative Commons Attribution – Share Alike 3.0 Unported.

Picture 4 FINIZIO, M. Wikimedia Commons [online].[cit ]. Dostupné na: Dostupné pod licencí Creative Commons Attribution – Share Alike 2.0 Italy. Picture 5 SHORT, W. Wikimedia Commons [online].[cit ]. Dostupné na: Dostupné pod Public Domain Picture 6 TRAILPILOT. Wikimedia Commons [online].[cit ]. Dostupné na: Dostupné pod licencí Creative Commons CC0 – 1.0 Universal Public Domain Dedication Text – The Olympic Games The Olympic Games. Wikipedia [online].[cit ]. Dostupné na: