Instagram jako budoucí prodloužená ruka Facebooku? Filip Huněk Co očekávat od sociální sítě, kterou loni Facebook koupil za miliardu dolarů a lze ji vůbec využít pro marketingové účely?
↘ l Co už všichni víme ↘ L Užití Instagramu ↘ L Příklady zajímavých kampaní ↘ Instagram jako prodloužená ruka Facebooku Obsah
Co už všichni víme
↘ Volně dostupná aplikace pro mobilní telefony, jež umožňuje sdílení fotografií Instagram
↘ lVznik: 10/2010 ↘ Zakladatelé ze Stanfordu: Kevin Systrom Mike Krieger ↘ Aktuální vlastník: Facebook ↘ Instagram zakoupen za cca:1mld. USD Zdroj: Instagram
↘ Počet uživatelů celosvětově: cca 150 mio. Instagram Zdroj:
↘ Počet uživatelů v ČR a SR: Instagram Zdroj:
↘ Filtry
↘ #Hashtagy
↘ Sdílení
Užití Instagramu
↘ Mobile App vs. Web Užití
↘ iOS vs. Android Užití Zdroj:
↘ Video ↘ 06/2013 – První video s milionem „likes“ Užití
↘ Sdílení se vyplácí Užití Zdroj:
↘ Velké značky jsou na Instagramu Užití Zdroj:
↘ Selfie ↘ Oxford Dictionaries Word of the Year for 2013 Užití
↘ Užití v ČR
↘ Nedělní ráno 2012 – přes 200 fotografií Užití v ČR ↘ Blíže viz též: Weekend‘s hashtag project Zdroj:
Příklady zajímavých kampaní
↘ 02/ Ford Fiesta - #Fiestagram
↘ 08/ Ellie Goulding – Anything Could Happen
↘ 10/2012 – Comodo NYC – Instagram Menu
↘ 02/2013 – Friskis & Svettis - #Friskissthlm
↘ 11/2013 – RedBull - THE SHOW
Instagram jako prodloužená ruka Facebooku
Zdroj:
↘ Instagram by měl začít do konce roku posílat i zprávy Instagram a Facebook ↘ Instagram dohání Snapchat. ↘ Ten se snažil Facebook koupit za 3 mld. USD ↘ Neúspěšně ↘ Další krok k tomu být s uživatelem kdekoliv a kdykoliv Zdroj:
↘ Kontakt: Filip Huněk ↘ Telefon: ↘ Aqua Digital s.r.o. ↘ Office: Na Jezerce 1451/2a, Praha 4 ↘ Web: ↘ Facebook: ↘ Otázky?