R1 = 10  R2 = 20  R 3 =70  R 4 = 30  R 5 = 20  R 6 = 40  R 7 = 10  Ucelk = 230 V 1.Sečtu R1 a R2 R12=R1+R2 R12=10+20 R12=30  2.Vypočtu odpor Ra3.Vypočtu.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Základní škola Zlín, Nová cesta 268, příspěvková organizace
Advertisements

Trojúhelník výkonů Ing. Jaroslav Bernkopf Trojúhelník výkonů
Stodůlky 1977 a 2007 foto Václav Vančura, 1977 foto Jan Vančura, 2007.
Indukční stroje 5 jednofázový motor.
CELKOVÝ ODPOR REZISTORŮ SPOJENÝCH V ELEKTRICKÉM OBVODU
zpracovaný v rámci projektu EU
Metody pro popis a řešení střídavých obvodů
Systém 3 rozhodčích Hlavní zásady •inside – outside teorie –míč ve vnitřním poli, rozhodčí ve vnějším poli –míč ve vnějším poli, rozhodčí ve vnitřním.
Střídavý proud v energetice
ZŠ, ZUŠ a MŠ Kašperské Hory, Vimperská 230 Předmět: FYZIKA Ročník: 9.
Gymnázium, Havířov-Město, Komenského 2, p.o
Výsledný odpor rezistorů spojených v elektrickém poli za sebou
VY_32_INOVACE_09-15 Střídavý proud Test.
Řešení stejnosměrných obvodů
Elektrická práce. Elektrická energie
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU Základní škola a mateřská škola Dvorce, okres Bruntál, příspěvková organizace Pořadové číslo projektu:
Gymnázium, Havířov-Město, Komenského 2, p.o
Aplikace Matlabu v el.výpočtech 2
Základy elektrotechniky Řešení stejnosměrných obvodů s jedním zdrojem
19.1 Odčítání v oboru do 100 s přechodem přes desítku
Rozvozní úloha s dělenou dodávkou Jan Fábry Vysoká škola ekonomická v Praze ___________________________________________________________________________.
Výsledný odpor rezistorů spojených v elektrickém poli vedle sebe
Aplikace Matlabu v el.výpočtech 1
Tato prezentace byla vytvořena
Násobíme . 4 = = . 4 = = . 4 = = . 2 = 9 .
Tento materiál byl vytvořen jako učební dokument projektu inovace výuky v rámci OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost VY_32_INOVACE_D3 – 05.
Projekt Anglicky v odborných předmětech, CZ.1.07/1.3.09/
NÁSOBENÍ ČÍSLEM 10 ZÁVĚREČNÉ SHRNUTÍ
Téma: SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ CELÝCH ČÍSEL 2
VY_32_INOVACE_INF_RO_12 Digitální učební materiál
Struktura bipolárního tranzistoru opakování z přednášek
Paralelní a sériový obvod
VY_32_INOVACE_ 14_ sčítání a odčítání do 100 (SADA ČÍSLO 5)
ARITMETICKÁ POSLOUPNOST I
Integrovaná střední škola, Hlaváčkovo nám. 673,
Zábavná matematika.
Spojování rezistorů Jak se značí odpor a jakou má jednotku
Obecný postup řešení těchto typů jednoduchých příkladů:
Reostat. Dělič napětí (potenciometr)
Nejmenší společný násobek
Čtení myšlenek Je to až neuvěřitelné, ale skutečně je to tak. Dokážu číst myšlenky.Pokud mne chceš vyzkoušet – prosím.
Základní škola Zlín, Nová cesta 268, příspěvková organizace
Projekt Anglicky v odborných předmětech, CZ.1.07/1.3.09/
Polovodičová dioda Shockleyho rovnice: I = I0[exp(U/UT)-1]
Dělení se zbytkem 8 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Zásady pozorování a vyjednávání Soustředění – zaznamenat (podívat se) – udržet (zobrazit) v povědomí – představit si – (opakovat, pokud se nezdaří /doma/)
Základy elektrotechniky Řešení stejnosměrných obvodů s více zdroji
MODEL DVOJBRANU K K K U1 I1 U2 I2
44.1 Písemné násobení jednociferným činitelem
Základy elektrotechniky Řešení stejnosměrných obvodů s jedním zdrojem
O elektrických veličinách v sítích
DĚLENÍ ČÍSLEM 7 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ
Název materiálu: ŘAZENÍ SPOTŘEBIČŮ – výklad učiva.
Soutěž pro dvě družstva
Kompendium fyziky pro 8. a 9. ročník
FY_097_ Rozvětvený elektrický obvod_Výsledný odpor rezistorů za sebou
MODEL DVOJBRANU - ADMITANČNÍ PARAMETRY
Je dán dvojbran, jehož model máme sestavit. Předpokládejme, že ve zvoleném klidovém pracovním bodě P 0 =[U 1p ; I 1p ; U 2p ; I 2p ] jsou známy jeho diferenciální.
Výsledný odpor rezistorů spojených vedle sebe
Tato prezentace byla vytvořena
Téma: ABSOLUTNÍ HODNOTA CELÝCH ČÍSEL 2
Jméno autora: Mgr. Zdeněk Chalupský Datum vytvoření:
Rezistor. Je to elektrotechnická součástka, která svým
INVERZNÍ ANALÝZA V GEOTECHNICE. Podstata inverzní analýzy Součásti realizace inverzní analýzy Metody inverzní analýzy Funkce inverzní analýzy.
Funkční hodnota a argument funkce
Anotace Prezentace, která se zabývá reostatem. Autor Mgr. Michal Gruber Jazyk Čeština Očekávaný výstup Žáci znají, jak využít reostat ke změně proudu či.
Predikce chemických posunů
Výukový program: Mechanik - elektrotechnik Název programu: Elektronika II.ročník Operační zesilovače: Invertující zesilovače – Část 2 – Odvození Vypracoval.
VY_32_INOVACE_08-12 Spojování rezistorů.
KIRCHHOFFOVÝCH ZÁKONŮ
Transkript prezentace:

R1 = 10  R2 = 20  R 3 =70  R 4 = 30  R 5 = 20  R 6 = 40  R 7 = 10  Ucelk = 230 V 1.Sečtu R1 a R2 R12=R1+R2 R12=10+20 R12=30  2.Vypočtu odpor Ra3.Vypočtu Rb 4.Vypočtu Rc 5.Vypočtu R celko R celko = Ra+Rb+Rc R celko = R celko = 41  6. Vypočtu celkový proud V1V1 7.Vypočtu napětí na I.uzlu U1 = I celk ×R a U1 = 5.61A×21  U1 = 117,8V 8.Vypočtu napětí na II.uzlu U2 = I celk ×R a U2 = 5.61A×12  U2 = 67.32V 9.Vypočtu napětí na III.uzlu U3 = I celk ×R a U3 = 5.61A×8  U3 = 44,88 V V3V3 V2V2 Úkol zní: Vypočti proudy, které prochází jednotlivými rezistory (odpory) a napětí na voltmetrech V1-V3.

R1 = 10  R2 = 20  R 3 =70  R 4 = 30  R 5 = 20  R 6 = 40  R 7 = 10  Ucelk = 230 V U3 44,88V U V U1 117,8V I celk – 5.61 A R12=30  I R12 I R3 10.Vypočtu proudy na I.uzlu 11.Vypočtu proudy na II.uzlu12.Vypočtu proudy na III.uzlu Brnkačka ne?

U = 10 V R1 = 3  R2 = 5  R3 = 15  Jaké proudy protékají odpory R1, R2 a R3? (2 body) Jaký je výsledný odpor sítě ? (1 body) R5 3 Taky brnkačka ne?