Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ ŠKOLA: STŘEDNÍ ŠKOLA PRÁVNÍ – PRÁVNÍ AKADEMIE, S.R.O. TYP ŠABLONY: III/2 INOVACE A ZKVALITNĚNÍ VÝUKY PROSTŘEDNICTVÍM ICT PROJEKT: CZ.1.07/1.5.00/ TEMATICKÁ OBLAST: PERSONALISTIKA AUTOR: ING. IVETA KUBISTOVÁ TÉMA: CVIČENÍ MZDOVÝCH FOREM ČÍSLO MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_PE_15_CVICENI MZDOVE FORMY DATUM TVORBY: KLÍČOVÁ SLOVA: ZAMĚSTNANEC, MZDA ANOTACE: SOUBOR SLOUŽÍ K PROCVIČENÍ ZÁKLADNÍCH MZDOVÝCH FOREM
VYPRACUJTE NÁSLEDUJÍCÍ ÚKOLY CVIČENÍ – MZDOVÉ FORMY
Úkol č.1 Rozhodněte, zda bude pro tyto zaměstnance vhodnější úkolová, časová či podílová mzda. ÚKOLOVÁČASOVÁPODÍLOVÁ Sekretářka Pracovník u pásu Brigádník na sběru jahod Obchodní referent Konstruktér Řidič autobusu
Úkol č.2 Jaká je průměrná mzda v ČR? ,- Kč Jaká je průměrná mzda v Libereckém kraji a v Praze? ,- Kč a ,- Kč
Úkol č.3 Vstupte na stránky ČSÚ a porovnejte údaje. Český statistický úřad
Zdroje: ČSÚ. [online]. [cit Klínský, Münch, Chromá : Ekonomika, Ekonomická a Finanční gramotnost pro střední školy, 2010, Eduko ISBN: