Určipodm.Doplň!Sečti!Odečti!Násob!Vyděl! 1 000 2 000 3 000 4 000 5 000.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Přijímací zkoušky na SŠ MATEMATIKA Připravil PhDr. Ivo Horáček, PhD.
Advertisements

Druhá mocnina dvojčlenu
VI. Řešení úloh v testech Scio z matematiky
Sčítání, odčítání mnohočlenů. Počítej zpaměti: 1.8x 6 – 7x 6 = 2.x 3 + x 3 = 3.5y 2 - 5y 2 = 4.2a 2 + 2a 2 = 5.2x 3 y – xy 3 + 3x 3 y + 2xy 3 = 6.2ko.
19.1 Odčítání v oboru do 100 s přechodem přes desítku
AutorMgr. Lenka Závrská Anotace Očekávaný přínos Tematická oblastOperace s reálnými čísly Téma PředmětMatematika RočníkPrvní Obor vzděláváníUčební obory.
Násobek a dělitel. Jeden rohlík stojí 2 Kč. Kolik Kč budou stát dva, tři, čtyři, nebo pět rohlíků? Čísla 2, 4, 6, 8, 10, 12, 14, 16 atd. jsou násobky.
Násobíme . 4 = = . 4 = = . 4 = = . 2 = 9 .
Zlomky Vzorce Procenta Úměrnost
Markéta Zakouřilová ZŠ Jenišovice VY_32_INOVACE_169
VY_32_INOVACE_ 14_ sčítání a odčítání do 100 (SADA ČÍSLO 5)
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
VY_32_INOVACE_M.3.16_Násobení a dělení č.7_prezentace
Očísluj dopisy násobky čísla 2
EU – OP – VK Matematika – 8.B Mgr. Václav Calábek.
Největší společný dělitel
Tvorba číselných výrazů

Nejmenší společný násobek
Čtení myšlenek Je to až neuvěřitelné, ale skutečně je to tak. Dokážu číst myšlenky.Pokud mne chceš vyzkoušet – prosím.
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
VY_42_INOVACE_379_ROVNICE Jméno autora VMMgr. Václav Hendrych Datum vytvoření VM prosinec 2011 Ročník použití VM 9. ročník Vzdělávací oblast/obormatematika.
Posloupnosti, řady Posloupnost je každá funkce daná nějakým předpisem, jejímž definičním oborem je množina všech přirozených čísel n=1,2,3,… Zapisujeme.
ARITMETICKÁ POSLOUPNOST, SOUČET PRVNÍCH N ČLENŮ Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je RNDr. Zdeněk Binar Obchodní akademie a.
Rozdíl druhých mocnin a2 - b2 Autor: Vladislava Hurajová.
Násobení mnohočlenů.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Není –li uvedeno jinak, je tento.
Násobení, dělení mocnin
Násobilka 4 VY_32_INOVACE_087, 5. sada, M ANOTACE
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Není –li uvedeno jinak, je tento.
Druhá mocnina rozdílu (a – b)2.
Matematika a její aplikace
DĚLITELNOST Prvočísla Dělitel Násobek Znaky dělitelnosti Čísla složená.
Celá čísla Dělení.
Rovnice Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Kamila Kočová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: 1802–4785,
24.1 Písemné sčítání dvojciferných čísel v oboru do 100
Úkoly nejen pro holky.
Matematika a její aplikace Číslo a početní operace na I. stupni ZŠ Násobky 6 VY_42_INOVACE_34 Sada 1 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G.
Jednotky obsahu km2 ha a m2 dm2 cm2 mm2.
Přednost početních operací
Násobilka 6, 7, 8, 9 VY_32_INOVACE_090, 5. sada, M ANOTACE
Násobilka 2, 3, 4, 5 VY_32_INOVACE_085, 5. sada, M ANOTACE
opakování malé násobilky
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Matematika a její aplikace
DĚLITELNOST PŘIROZENÝCH ČÍSEL
Autor: Ondřej Šimeček Verze: 1.1.3
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
NÁZEV: VY_32_INOVACE_470_Matematické operace
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:IV/2Č. materiálu:VY_42_INOVACE_35.
Násobení mnohočlenů. c d ab S Obsah velkého obdélníku S = (a+b).(c+d)
Opakování – desetiminutovka Početní výkony s přirozenými
AnotacePrezentace, která se zabývá násobením desetinného čísla číslem přirozeným. AutorPavel Pavlas JazykČeština Očekávaný výstupŽáci vynásobí desetinné.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Riskuj - pravidla Otázky si skupina může zvolit libovolně
Opakování na 3. písemnou práci
EU PENÍZE ŠKOLÁM Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: 585.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost, Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
AnotacePrezentace, která se zabývá dělením desetinného čísla číslem 10, 100, …. AutorPavel Pavlas JazykČeština Očekávaný výstupŽáci vydělí desetinné číslo.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Není –li uvedeno jinak, je tento.
Převodyvel.úhlůČástiúhlůPolovinaúhlů Sečti! Sečti!Řešrovnosti
Základní škola a Mateřská škola, Liberec, Barvířská 38/6, příspěvková organizace Název : VY_32_inovace_06 Informatika - MS Excel – Matematické operace.
Dělitelnost J. Šiřická Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je RNDr. Radomíra Kučerová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
Jak se dá řešit úloha typu
Mocnina součinu, zlomku a mocniny
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Vlastějovice, okres Kutná Hora AUTOR: Mgr. Olga Sýsová NÁZEV: VY_32_INOVACE_33_MATEMATIKA 3. ROČNÍK ZŠ TÉMA:
Celá čísla shrnutí učiva.
Mocniny s přirozeným mocnitelem
Transkript prezentace:

Určipodm.Doplň!Sečti!Odečti!Násob!Vyděl!

14r 21s 2 Správná odpověď: Urči podmínky S ǂ 0

Správná odpověď: Urči podmínky x ǂ y

Urči podmínky r-2 5r-10 Správná odpověď: r ǂ 2

Urči podmínky (u+1) u 2 - u Správná odpověď: u ǂ 0 u ǂ 1

Urči podmínky Správná odpověď: sǂ2

Doplň! Správná odpověď: 42

Správná odpověď: Doplň! rs

Správná odpověď: Doplň! mn

Správná odpověď: Doplň! u-v

Správná odpověď: Doplň! (3m+n)²

Sečti! Odečti! Urči podm.! Správná odpověď: 6+a 2

Sečti! Odečti! Urči podm.! Správná odpověď: 3m 5 mǂ0mǂ0

Správná odpověď: Sečti! Odečti! Urči podm.! u+1 u ǂ +-1

Správná odpověď: Sečti! Odečti! Urči podm.! n n ǂ 0; n ǂ +-1

Správná odpověď: Sečti! Odečti! Urči podm.! x²-2xy-4y² 5(x²-y²) x ǂ +-1

Vynásob! Správná odpověď: 2t v u ǂ 0;v ǂ 0

Správná odpověď: Vynásob! c 4 d 2 dǂ0dǂ0

Správná odpověď: Vynásob! v ǂ -u

Správná odpověď: Vynásob! (x+1) x-1 X ǂ +-1

Správná odpověď: Vynásob! y²-x² xy x ǂ 0;y ǂ 0;x ǂ +-y

Vyděl! Správná odpověď: 1 28v v ǂ 0

Správná odpověď: Vyděl! b 3 a ǂ 0; b ǂ 0

Správná odpověď: Vyděl! z z+3 z ǂ -3

Správná odpověď: Vyděl! y-z 2yz y ǂ 0;z ǂ 0;y ǂ -z

Správná odpověď: Vyděl! u³+v³ 2(u-v) u ǂ +-v