Students, graduates and young people. Cesky-Jazyk.czCesky-Jazyk.czvisitors per week 85 00034 000 unique visitors per week Fajn-Brigady.czFajn-Brigady.cz.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
PLAYBOY Kalendar 2007.
Advertisements

Stodůlky 1977 a 2007 foto Václav Vančura, 1977 foto Jan Vančura, 2007.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Střední odborné učiliště Liběchov Boží Voda Liběchov Registrační číslo projektu: Šablona: IV/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji.
Přijímací zkoušky na SŠ MATEMATIKA Připravil PhDr. Ivo Horáček, PhD.
Města ČR – orientace na mapě
Hraní s desetinnými čísly
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
*Zdroj: Průzkum spotřebitelů Komise EU, ukazatel GfK. Ekonomická očekávání v Evropě Březen.
SINOVÁ VĚTA PRO III. ROČNÍK SOU Poznámky pro žáky se SPU DOC PDF
AutorMgr. Lenka Závrská Anotace Očekávaný přínos Tematická oblastOperace s reálnými čísly Téma PředmětMatematika RočníkPrvní Obor vzděláváníUčební obory.
9 CELÁ ČÍSLA
Násobíme . 4 = = . 4 = = . 4 = = . 2 = 9 .
Dělení desetinných čísel 3. část
Zápis čísla v desítkové soustavě
Kdo chce být milionářem ?
Výzkumy volebních preferencí za ČR a kraje od
NÁSOBENÍ ČÍSLEM 10 ZÁVĚREČNÉ SHRNUTÍ
Střední odborné učiliště Liběchov Boží Voda Liběchov Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: IV/2 Inovace a zkvalitnění.
Vizualizace projektu větrného parku Stříbro porovnání variant 13 VTE a menšího parku.
VY_32_INOVACE_INF_RO_12 Digitální učební materiál
Vzdělávací materiál v rámci projektu EU peníze školám Školní rok: 2011/2012 Ročník: Předmět: Téma: Anotace: Autor : Vzdělávací materiál je určen pro bezplatné.
Dělení se zbytkem 3 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Lineární rovnice Běloun 91/1 a
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
VY_32_INOVACE_ 14_ sčítání a odčítání do 100 (SADA ČÍSLO 5)
Střední škola Oselce Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk, Projekt: Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název: Modernizace.
Zábavná matematika.
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
Mapa zájmu - plány.
V rámci všech serverů společnosti Aliaweb, spol. s r.o. oslovíte přes uživatelů Kurzy.cz finanční portál pro laiky i odborníky, tj. investice a.
Dělení se zbytkem 6 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Dělení se zbytkem 5 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Vlastnosti sčítání a odčítání
Letokruhy Projekt žáků Střední lesnické školy a střední odborné školy sociální ve Šluknově.
Stav studie „Seroprevalence VHC u injekčních uživatelů drog“ k Národní monitorovací středisko pro drogy a drogové závislosti Úřad vlády ČR tel.
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.

Nejmenší společný násobek
Čtení myšlenek Je to až neuvěřitelné, ale skutečně je to tak. Dokážu číst myšlenky.Pokud mne chceš vyzkoušet – prosím.
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
Únorové počítání.
Násobení zlomků – teorie a cvičení VY_32_INOVACE_19
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
Měřítko mapy, plánu Matematika – 7. ročník
ARITMETICKÁ POSLOUPNOST, SOUČET PRVNÍCH N ČLENŮ Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je RNDr. Zdeněk Binar Obchodní akademie a.
52_INOVACE_ZBO2_1364HO Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj vzdělanosti.
Dělení se zbytkem 8 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Násobení a dělení čísel (10,100, 1000)
Zásady pozorování a vyjednávání Soustředění – zaznamenat (podívat se) – udržet (zobrazit) v povědomí – představit si – (opakovat, pokud se nezdaří /doma/)
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Není –li uvedeno jinak, je tento.
SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ V OBORU DO 100
Gymnázium a obchodní akademie Chodov Smetanova 738, Chodov Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
54.1 Pamětné násobení a dělení do
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
Celá čísla Dělení.
Střední škola Oselce Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk, Projekt: Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název: Modernizace.
DĚLENÍ ČÍSLEM 7 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ
1 Celostátní konference ředitelů gymnázií ČR AŘG ČR P ř e r o v Mezikrajová komparace ekonomiky gymnázií.
Technické kreslení.
E-knihovna pro knihovníky Seminář E-knihy III, NTK,
Úkoly nejen pro holky.
Porovnání různých metod léčby akustického traumatu
Kurzy.cz finanční portál pro laiky i odborníky, tj. investice a osobní finance pro každého cílová skupina 56% mužů, 44% ženy 25% ve věku let, 24%
Přednost početních operací
Násobilka 2, 3, 4, 5 VY_32_INOVACE_085, 5. sada, M ANOTACE
DĚLENÍ ČÍSLEM 5 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ Zpracovala: Mgr. Jana Francová, výukový materiál EU-OP VK-III/2 ICT DUM 50.
KONTROLNÍ PRÁCE.
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Horky nad Jizerou 35 Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Předmět:Anglický jazyk Ročník:1.-4.
Transkript prezentace:

Students, graduates and young people

Cesky-Jazyk.czCesky-Jazyk.czvisitors per week unique visitors per week Fajn-Brigady.czFajn-Brigady.cz iReferaty.cziReferaty.cz Ctenarsky-Denik.czCtenarsky-Denik.cz KamPoMaturite.czKamPoMaturite.cz VysokeSkoly.comVysokeSkoly.com MissMaturita.czMissMaturita.cz Super-Brigady.czSuper-Brigady.cz ZapniMozek.czZapniMozek.cz Secondary school students and graduates optime(zavi)optime.cz, údaje vycházejí z celoročního průměru 2013 v jednotlivých měsících se budou lišit Cesky-Jazyk.czCesky-Jazyk.czsecondary school Fajn-Brigady.czFajn-Brigady.czsecondary school iReferaty.cziReferaty.cz secondary school Ctenarsky-Denik.czCtenarsky-Denik.czsecondary school KamPoMaturite.czKamPoMaturite.czapplicants for further study VysokeSkoly.comVysokeSkoly.com applicants for universities MissMaturita.czMissMaturita.czsecondary school Super-Brigady.czSuper-Brigady.cz secondary school ZapniMozek.czZapniMozek.czsecondary school impressions per week

University students, graduates, young people optime(zavi)optime.cz, údaje vycházejí z celoročního průměru 2013 v jednotlivých měsících se budou lišit VSEborec.cz VSEborec.cz visits per week unique visitors per week Unium.cz Unium.cz Seminarky.cz Seminarky.cz Vzdelani.cz Vzdelani.cz Fajn-Brigady.cz Fajn-Brigady.cz InWork.czInWork.cz Super-Brigady.czSuper-Brigady.cz VSEborec.czVSEborec.czstudents of VSE Praha Unium.czUnium.czuniversity students Seminarky.czSeminarky.cz university students Vzdelani.czVzdelani.cz mostly from age Fajn-Brigady.czFajn-Brigady.cz mostly from age InWork.czInWork.cz mostly from age Super-Brigady.czSuper-Brigady.cz mostly from age impressions per week

Primary school students optime(zavi)optime.cz, Pravopisne.czvisits per week unique visitors per week Cesky-Jazyk.czCesky-Jazyk.cz Matematika.cz coming soon Ctenarsky-Denik.czCtenarsky-Denik.cz StredniSkoly.com Pravopisne.czprimary school students Cesky-Jazyk.cz Cesky-Jazyk.cz primary school students Matematika.cz primary school students v přípravě Ctenarsky-Denik.czCtenarsky-Denik.cz primary school students StredniSkoly.com primary school students impressions per week údaje vycházejí z celoročního průměru 2013 v jednotlivých měsících se budou lišit

KamPoMaturite.czKamPoMaturite.cz MissMaturita.czMissMaturita.cz Unium.czUnium.cz targetting by age, region Fajn-Brigady.czFajn-Brigady.cz targetting by age, region Autoskola-Testy.czAutoskola-Testy.cz Unium.czUnium.cz targetting by age, region Fajn-Brigady.czFajn-Brigady.cz targetting by age, region Seminárky.czSeminárky.cz Fajn-Brigady.czFajn-Brigady.cz targetting by age, region Unium.czUnium.cz targetting by age, region Direct mailing and newsletters - recipients 15 – 19 let 18 – 21 let optime(zavi)optime.cz, – 26 let nad 26 let

KamPoMaturite.KamPoMaturite.CZprinted magazine for all secondary school graduates banner ads web branding articles text ads direct mailing ads in s newsletters etc. Communication channels optime(zavi)optime.cz,