SEO pro novou firmu Bartošová Lenka 3MA381 8.4.2009.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
PLAYBOY Kalendar 2007.
Advertisements

Metodický list Pořadové číslo: VY_32_INOVACE_I.C.10 Název pro školu:
2 3 Lokalita Pod Javornic kou silnicí 4 směr Solnice směr Javornice směr Vamberk CENTRUM 10min. směr Častolovice.
Ondřej Pečený Patří do muzea? Ondřej Pečený
Štěpán Šípal Gymnázium Čakovice. Dnešní témata  Vznik XHTML a předchůdci  Základní prvky XHTML dokumentu  Tagy a atributy  Elementy a jejich druhy.
Pavla Chlebounová 3MA381. Webové stránky Internetový obchod Internetová reklama Tištěná propagace.
FC Waterpipe SP tým Historie 14. Května 2005 Klub založen.
*Zdroj: Průzkum spotřebitelů Komise EU, ukazatel GfK. Ekonomická očekávání v Evropě Březen.
Jak se stát miláčkem vyhledávačů
Český Internet po (uši v?) krizi Marek Antoš. snímek |datum |dokument | 1. Internetové prostředí 2.
Tvorba stránek  komu jsou stránky určeny  grafická úprava stránek  obsah  motivy vzhledu stránky
Spektra zatížení Milan Růžička 1 Dynamická pevnost a životnost
Vliv konceptu zelených budov na provozní fázi výstavbového projektu Ing. Jiří Dobiáš LEED AP.
Ručně vyráběný kalendář 2014 »» výsledky hlasování ««
Školení internetového vyhledávače. Co je to internetový vyhledávač Aplikace na internetu,která dokáže podle klíčového slova najít internetovou.
Manažerské informační systémy Ing. Dagmar Řešetková
 Search engine optimization  Jeden z prvních kroků při tvorbě obsahu webových stránek  Výrazně ovlivňuje dohledatelnost, návštěvnost a tím i úspěšnost.
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace Vzdělávací materiál, šablona – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků základní.
Školení zaměstnanců web + intranet v Praze.
XHTML Tvorba webových stránek. Vývoj značkovacích jazyků HTML – HyperText Markup Language  Značkovací jazyk pro vytváření www stránek. Pomocí značek.
INTERNETOVÉ VYHLEDÁVAČE
Tabulka otázek Rozstřel
Matematika – opakování 4
Lineární rovnice Běloun 91/1 a
Jazyk HTML.
Informace – vyhledávání informací
Vlastnosti tónů Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Monika Odehnalová. Materiál zpracován v rámci projektu Implementace ICT.
Formální stránka práce
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ předpověď počasí na 13. května 2014.
PowerPoint II. Miroslav Lorenc.
1 Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace Vzdělávací materiál/DUMVY_52_INOVACE_01/A3 AutorIng. Marie Grygarová Období vytvořeníZáří 2012.
projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není – li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.

Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. Předpověď počasí na
SEO SEO Optimalizace webových stránek pro vyhledávače Jan Nemrava, KIZI, FIS VŠE
, Elektronické služby knihoven prakticky, Praha Portál STM Lucie Hejná Státní technická knihovna
Násobení zlomků – teorie a cvičení VY_32_INOVACE_19
předpověď počasí na 14. května 2009 OBLAČNOST 6.00.
Název materiálu: OPAKOVÁNÍ 1.POLOLETÍ - OTÁZKY
VY_32_INOVACE_4.3.IVT1.10/Ku Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Pavla Kubínková CZ.1.07/1.5.00/ Validita stránek.
LOM SVĚTLA Jaroslav Solfronk 2013 Příroda II.
Startegie a perspektivy trhu s biopalivy v ČR Česká zemědělská universita, Praha, listopad Česká asociace petrolejářského průmyslu a obchodu.
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není – li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Gymnázium, Obchodní akademie a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Hodonín Tvorba webu Úvod do CSS 1.
1 Ekonomický růst a trh práce (několik postřehů) František Cvengroš Smilovice, prosinec 2004.
Markéta Wolfová.  efektivní organizace záložek  sdílení zajímavých odkazů, dokumentů, obrázků, videí  označování a komentování materiálů.
Manažerské informační systémy Ing. Dagmar Řešetková
Budování mini webů pro získávání nových klientů CK je tak snadné.
Příprava před schůzkou Získávání klientů a kontaktů Školení Market Express.
HRAJEME SI S ČÍSLY ODČÍTÁNÍ V OBORU DO 20 VY_32_INOVACE_19 Vypracovala: Klumparová Zuzana ZŠ a MŠ OLŠOVEC, přísp. org.
NENÍ OPTIMALIZACE PRO VYHLEDÁVAČE SEO. Co je to SEO? Optimalizace pro vyhledávače je stejný nesmysl jako Optimalizováno pro MSIE verze 6 SEO je zvýšení.
Manažerské informační systémy Ing. Dagmar Řešetková
XHTML – odkazy Mgr. Lenka Švancarová Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Lenka Švancarová. Dostupné z Metodického portálu.
XHTML – obrázky Mgr. Lenka Švancarová Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Lenka Švancarová. Dostupné z Metodického portálu.
ZŠ Benešov, Jiráskova 888 Společná setkání nad výtvarnými díly 3 3D decoupage– 7. r. Mgr. Lenka Pavlíková.
Tereza Konečná /0 Obálka 2/1 Obálka Titulní list/patitul 2/2.
Jak propagovat web? Jiří Pilnáček, Turistika.cz, s.r.o.
Název prezentace Autor prezentace Základní škola Blovice Družstevní Blovice.
Školení WordPress a publikování na webu Mgr. Pavel Krejčí
Školení internetového vyhledávače
TOMÁŠ RUPRICH E-TECHNOLOGIE LS 2008/09 Google hacking.
Vyhledávání na internetu, SEO
1 Základy marketingového výzkumu Online marketing.
SEO – optimalizace pro vyhledávače Tereza Balabánová
Social Media Marketing SEO & Linkbuilding 2012/11/30.
Tribuna českého obchodu TZB
SEO optimalizace Milan Šmíd.
Transkript prezentace:

SEO pro novou firmu Bartošová Lenka 3MA

BARTOŠOVÁ LENKA  3MA381  2 SEO Search Engine Optimization Proč je dobré být na předních pozicích vyhledávačů? Co optimalizací získám?

BARTOŠOVÁ LENKA  3MA381  3 3 základní kroky SEO optimalizace 1.Analýza klíčových slov 2.Vhodné rozmístění slov na stránce 3.Tvorba zpětných odkazů

BARTOŠOVÁ LENKA  3MA381  4 3 základní kroky SEO optimalizace 1.Analýza klíčových slov 2.Vhodné rozmístění slov na stránce 3.Tvorba zpětných odkazů

BARTOŠOVÁ LENKA  3MA381  5 Analýza klíčových slov

BARTOŠOVÁ LENKA  3MA381  6 Analýza klíčových slov

BARTOŠOVÁ LENKA  3MA381  7 Analýza klíčových slov

BARTOŠOVÁ LENKA  3MA381  8 3 základní kroky SEO optimalizace 1.Analýza klíčových slov 2.Vhodné rozmístění slov na stránce 3.Tvorba zpětných odkazů

BARTOŠOVÁ LENKA  3MA381  9 Úprava webu Používání (X)HTML značek podle normových předpisů Váha slov

BARTOŠOVÁ LENKA  3MA381  10 Úprava webu Používání titulku (title) Nadpisy (h1 až h6), font size Popisy u obrázků (alt) Zdůraznění (em)

BARTOŠOVÁ LENKA  3MA381  11 3 základní kroky SEO optimalizace 1.Analýza klíčových slov 2.Vhodné rozmístění slov na stránce 3.Tvorba zpětných odkazů

BARTOŠOVÁ LENKA  3MA381  12 Odkazy Krátká a neměnná URL adresa Odkazy na vlastním webu

BARTOŠOVÁ LENKA  3MA381  13 Tvorba zpětných odkazů PageRank (u Google) S-Rank (u Seznamu) Závisí na  počtu stránek, které na vás odkazují  na jejich velikosti  na počtu odkazů, které obsahují

BARTOŠOVÁ LENKA  3MA381  14 Princip Pageranku PR(A) = 1/1 + 1/3 = 1,33 A D C B PR(C) = 1/2 PR(B) = 1/2 + 1/3 + 1/1 = 1,83 PR(D) = 1/3 PR(B) = 1,33/2 + 0,5/3 + 0,33/1 = 1,62

BARTOŠOVÁ LENKA  3MA381  15 Jak zjistit PR? Google Toolbar (PR 1–10) Google Directory

BARTOŠOVÁ LENKA  3MA381  16 Co které číslo znamená?

BARTOŠOVÁ LENKA  3MA381  17 Získávání odkazů? Publikujte na oborových webech! Registrujte se do katalogů! Vyměňujte odkazy!

BARTOŠOVÁ LENKA  3MA381  18 Otázky?

BARTOŠOVÁ LENKA  3MA381  19 Děkuji za pozornost!