Projekt Moderní škola, registrační číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/21.3590 Příjemce: Základní škola Velké Přílepy, okr. Praha-západ, Pražská 38, 252 64 Velké.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu.
Advertisements

Výukový materiál zpracován v rámci oblasti podpory 1.5 „EU peníze středním školám“ Název školy Obchodní akademie a Hotelová škola Havlíčkův Brod Název.
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ • Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. • Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
Rychlost, dráha, čas, zrychlení – řešené příklady
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Střední odborné učiliště Liběchov Boží Voda Liběchov Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: IV/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Digitalizace výuky Příjemce
Trojčlenka Ing. Kamila Kočová
TROJČLENKA.
EU peníze školám Základní škola a Mateřská škola Tábor, Helsinská 2732 Název projektu: Moderní škola – naše budoucnost Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Projekt: Bohutín – škola porozumění a bezpečí Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Příjemce: Základní škola Bohutín, okres Příbram, Bohutín.
Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“
Projekt Moderní škola, registrační číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Příjemce: Základní škola Velké Přílepy, okr. Praha-západ, Pražská 38, Velké.
Projekt Moderní škola, registrační číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Příjemce: Základní škola Velké Přílepy, okr. Praha-západ, Pražská 38, Velké.
Projekt Moderní škola, registrační číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Příjemce: Základní škola Velké Přílepy, okr. Praha-západ, Pražská 38, Velké.
Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám „Spolu to dokážeme“ Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo materiálu: VY_32_INOVACE_02.
Projekt Moderní škola, registrační číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Příjemce: Základní škola Velké Přílepy, okr. Praha-západ, Pražská 38, Velké.
VII. Řešení úloh v testech Scio z matematiky
Projekt Moderní škola, registrační číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Příjemce: Základní škola Velké Přílepy, okr. Praha-západ, Pražská 38, Velké.
„EU peníze středním školám“ Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Číslo a název šablony klíčové aktivity
Násobíme . 4 = = . 4 = = . 4 = = . 2 = 9 .
Kdo chce být milionářem ?
NÁSOBENÍ ČÍSLEM 10 ZÁVĚREČNÉ SHRNUTÍ
Základní škola Bohutín, okres Příbram, Bohutín 37, VY_32_INOVACE_11M20_Už umím počítat do 10, do 20 Už umím počítat do 10, do 20 Autor materiálu:
Vzdělávací materiál v rámci projektu EU peníze školám Školní rok: 2011/2012 Ročník: Předmět: Téma: Anotace: Autor : Vzdělávací materiál je určen pro bezplatné.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
Projekt Moderní škola, registrační číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Příjemce: Základní škola Velké Přílepy, okr. Praha-západ, Pražská 38, Velké.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Martina Burgetová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu.
Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu.
Dělení se zbytkem 6 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Lekce 4 čas.
Nejmenší společný násobek, největší společný dělitel
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
III. Řešení úloh v testech Scio z matematiky
Matematika – 9.ročník Slovní úlohy o pohybu - 2
Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu.
Střední škola Oselce Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk, Projekt: Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název: Modernizace.
Gymnázium a obchodní akademie Chodov Smetanova 738, Chodov Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Projekt Moderní škola, registrační číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Příjemce: Základní škola Velké Přílepy, okr. Praha-západ, Pražská 38, Velké.
Obojživelníci- vývoj žáby
Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu.
Název příjemce Základní škola, Bojanov, okres Chrudim Registrační číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu Škola nás baví Výukový materiál.
„EU peníze středním školám“ Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu.
Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu.
Konstrukce rovnoběžníku z trojúhelníku
Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu.
EU Peníze školám Inovace ve vzdělávání na naší škole ZŠ Studánka
„EU peníze středním školám“ Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Projekt Moderní škola, registrační číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Příjemce: Základní škola Velké Přílepy, okr. Praha-západ, Pražská 38, Velké.
„EU peníze středním školám“ Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
opakování malé násobilky
Projekt Moderní škola, registrační číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Příjemce: Základní škola Velké Přílepy, okr. Praha-západ, Pražská 38, Velké.
Matematika a její aplikace Slovní úlohy na 2. stupni základní školy Slovní úloha – přímá úměrnost 2 VY_42_INOVACE_10 Sada 4 Základní škola T. G. Masaryka,
Výukový materiál zpracován v rámci oblasti podpory 1.5 „EU peníze středním školám“ Název školy Obchodní akademie a Hotelová škola Havlíčkův Brod Název.
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Projekt MŠMT ČREU PENÍZE ŠKOLÁM Číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/
EU Peníze školám Inovace ve vzdělávání na naší škole ZŠ Studánka
Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu.
Projekt Moderní škola, registrační číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Příjemce: Základní škola Velké Přílepy, okr. Praha-západ, Pražská 38, Velké.
Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu.
Projekt Moderní škola, registrační číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Příjemce: Základní škola Velké Přílepy, okr. Praha-západ, Pražská 38, Velké.
„EU peníze středním školám“ Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu.
Výtvarné umění od pravěku k dnešku
Transkript prezentace:

Projekt Moderní škola, registrační číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Příjemce: Základní škola Velké Přílepy, okr. Praha-západ, Pražská 38, Velké Přílepy Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělání pro konkurenceschopnost. Materiál je určen k bezplatnému používání pro potřeby výuky a vzdělávání na všech typech škol a školských zařízení. Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu. Autor materiálu: Název materiálu: Sada: Předmět: Zařazení materiálu: Šablona: Číslo DUM: Ověření materiálu ve výuce: Datum ověření: Třída: Ověřující učitel: Nepřímá úměrnost Mgr. Pavlína Ben Saidová Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT (III/2) Matematika, 7. ročník 32_01 32_01_05 Mgr. Pavlína Ben Saidová VII

Metodické pokyny / anotace: Výukový materiál slouží k procvičování slovních úloh k tématu nepřímá úměrnost. Na barevném listě je vždy uvedeno zadání úlohy, kterou žáci sami počítají. Pro kontrolu, popř. jako pomoc při neúspěchu, slouží následující list. Zde je uveden zápis slovní úlohy, výpočet i slovní odpověď. Klíčová slova: slovní úlohy, nepřímá úměrnost, zápis, výpočet, odpověď

NEPŘÍMÁ ÚMĚRNOST kolikrát více … tolikrát méně

Pokud Michala přečte denně 30 stran knihy, přečte celou knihu za 8 dní. Kolik stran by musela denně přečíst, aby přečetla celou knihu za 12 dní?

Pokud Michal přečte denně 30 stran knihy, přečte celou knihu za 8 dní. Kolik stran by musel denně přečíst, aby přečetl celou knihu za 12 dní? 8 dní ……… 30 stran 12 dní ……… x stran x : 30= 8 : 12 x/30 = 8/12 x = 8/ x = 20 stran Aby Michal přečetl knihu za 12 dní, musel by denně přečíst 20 stran.

Tři malíři vymalují chodbu školy za 54 hodin. Za kolik hodin by tuto chodbu vymalovali čtyři malíři?

Tři malíři vymalují chodbu školy za 54 hodin. Za kolik hodin by tuto chodbu vymalovali 4 malíři? 3 malíři..…….. 54 h 4 malíři ……….. x h x : 54 = 3 : 4 x/54 = 3/4 x = 3/4. 54 x = 40,5 hodiny Tři malíři by chodbu školy vymalovali za 40,5 hodiny.

Bude-li na orbu použit traktor se čtyřmi radlicemi, zorá pole za 42 hodin. Jak dlouho bude trvat orba při použití traktoru se 6 radlicemi?

4 radlice …….. 42 h 6 radlic ………... x h x : 42 = 4 : 6 x/42 = 4/6 x = 4/6. 42 x = 28 h Traktor se šesti radlicemi zorá pole za 28 hodin.

Čtyři zahradnice osází záhon za 36 hodin. Za kolik hodin by stejný záhon osázelo 9 zahradnic?

Čtyři zahradnice osází záhon za 36 hodin. Za kolik hodin by stejný záhon osázelo 9 zahradnic? 4 zahradnice ……….. 36 h 9 zahradnic …………... x h x : 36 = 4 : 9 x/36 = 4/9 x = 4/9. 36 x = 16 h Devět zahradnic by záhon osázelo za 16 hodin.

Dva bagry vyhloubí základy domu za 18 h. O kolik bagrů více by muselo na stavbě pracovat, aby byla jáma hotova za dobu o 9 hodin kratší?

Dva bagry vyhloubí základy domu za 18 h. O kolik bagrů více by muselo na stavbě pracovat, aby byla jáma hotova za dobu o 9 hodin kratší? 18 h …………..… 2 bagry (18 – 9) h …….. x bagrů x : 2 = 18 : 9 x/2 = 18/9 x = 18/9. 2 x = 4 bagry zvýšení počtu bagrů o: (4 – 2) = 2 bagry Aby byla jáma hotova za dobu o 9 hodin kratší, musely by být použity dva bagry navíc.

Loď pluje rychlostí 36 km/h. Do cíle vzdáleného 9 km se dostane za 15 min. Jakou rychlostí by musela plout, aby byla v cíli o 25 min později?

Loď pluje rychlostí 36 km/h. Do cíle vzdáleného 9 km se dostane za 15 min. Jakou rychlostí by musela plout, aby byla v cíli o 25 min později? 15 min ……………… 36 km/h ( ) min ……… x km/h x : 36 = 15 : 40 x/36 = 15/40 x = 15/ x = 13,5 km/h Aby byla loď v cíli o 25 minut později, musela by plout rychlostí 13,5 km/h.

Seznam použité literatury a pramenů: obrazky/traktor-mahindra-kabina-celni-nakladac-01.jpg obrazky/traktor-mahindra-kabina-celni-nakladac-01.jpg lednice-016.jpg lednice-016.jpg bagr-koleckova-knizka-pro-kluky-a-pro-holky.jpg bagr-koleckova-knizka-pro-kluky-a-pro-holky.jpg _3-Vyhlidkova-lo-Classic-River-Praha.jpg _3-Vyhlidkova-lo-Classic-River-Praha.jpg