Identifikace zdroje dotazů z nezávislého příjmu SSR mód S odpovědí od letadla Jan Mirvald.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
PLAYBOY Kalendar 2007.
Advertisements

PKML.
Oprava vozovky silnice II/468 (ulice 1. máje, Jablunkovská) termín: 24
Stodůlky 1977 a 2007 foto Václav Vančura, 1977 foto Jan Vančura, 2007.
Energie.
3. přednáška Distribuční úlohy LP.
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
*Zdroj: Průzkum spotřebitelů Komise EU, ukazatel GfK. Ekonomická očekávání v Evropě Březen.
Aktuální informace o vyšetřování c-erb-2 genu v referenční laboratoři a návrh změny v indikačních kritériích Hajdúch M., Petráková K., Kolář Z., Trojanec.
9 CELÁ ČÍSLA
Téma 3 ODM, analýza prutové soustavy, řešení nosníků
Tomáš NETERDA 1961 Sportovní kariéra : plavecké třídy ZŠ Komenského gymnázium Dašická plavecká škola
Násobíme . 4 = = . 4 = = . 4 = = . 2 = 9 .
Zápis čísla v desítkové soustavě
Výzkumy volebních preferencí za ČR a kraje od
NÁSOBENÍ ČÍSLEM 10 ZÁVĚREČNÉ SHRNUTÍ
Téma: SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ CELÝCH ČÍSEL 2
Vizualizace projektu větrného parku Stříbro porovnání variant 13 VTE a menšího parku.
Vzdělávací materiál / DUMVY_32_INOVACE_02B14 Příkazový řádek: obsah souborů PŘÍKLADY AutorIng. Petr Haman Období vytvořeníLeden 2013 Ročník / věková kategorie3.
VY_32_INOVACE_INF_RO_12 Digitální učební materiál
ČLOVĚK A JEHO SVĚT 2. Ročník - hodiny, minuty Jana Štadlerová ŽŠ Věšín.
Dělení se zbytkem 3 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Lineární rovnice Běloun 91/1 a
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
VY_32_INOVACE_ 14_ sčítání a odčítání do 100 (SADA ČÍSLO 5)
Očísluj dopisy násobky čísla 2
Střední škola Oselce Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk, Projekt: Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název: Modernizace.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Martina Burgetová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu.
Zábavná matematika.
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
Dělení se zbytkem 6 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Dělení se zbytkem 5 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Vlastnosti sčítání a odčítání
Letokruhy Projekt žáků Střední lesnické školy a střední odborné školy sociální ve Šluknově.
Očísluj dopisy násobky čísla 2
Stav studie „Seroprevalence VHC u injekčních uživatelů drog“ k Národní monitorovací středisko pro drogy a drogové závislosti Úřad vlády ČR tel.
Nejmenší společný násobek, největší společný dělitel
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není – li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.

Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. Předpověď počasí na
Čtení myšlenek Je to až neuvěřitelné, ale skutečně je to tak. Dokážu číst myšlenky.Pokud mne chceš vyzkoušet – prosím.
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
73.1 Zaokrouhlování desetinných čísel
Dělení se zbytkem 8 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Náhoda, generátory náhodných čísel
Zásady pozorování a vyjednávání Soustředění – zaznamenat (podívat se) – udržet (zobrazit) v povědomí – představit si – (opakovat, pokud se nezdaří /doma/)
SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ V OBORU DO 100
TRUHLÁŘ II.ročník Výrobní zařízení Střední škola stavební Teplice
Disciplína: M4- zJan Gruber zMichal Horváth zMilan Bruncvík zKarel Neffe Zodpovědný trenér: Petr Blecha Jménonej.05I.06III.06XI.06I. 07III.07I.08I.09III.09.
Cvičná hodnotící prezentace Hodnocení vybraného projektu 1.
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
EDITOR BY: SPRESS 15. ledna ledna ledna 2015.
Celá čísla Dělení.
Střední škola Oselce Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk, Projekt: Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název: Modernizace.
DĚLENÍ ČÍSLEM 7 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ
Sčítání, odčítání do sta
MS PowerPoint Příloha - šablony.
Úkoly nejen pro holky.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO:
Základní škola Podbořany, Husova 276, okres Louny
Zdravotní stav obyvatel v Ústeckém kraji RNDr. Jiří Skorkovský
Přednost početních operací
DĚLENÍ ČÍSLEM 5 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ Zpracovala: Mgr. Jana Francová, výukový materiál EU-OP VK-III/2 ICT DUM 50.
Predikce chemických posunů
Matematika a její aplikace
KONTROLNÍ PRÁCE.
Porovnání výroby a prodejů vozidel ve světě
Autor Příjmení a jméno: Fialová Kamila, Mgr. Škola: Základní škola a Mateřská škola Štěpánkovice, příspěvková organizace Adresa: Zahradní 10, Štěpánkovice,
Transkript prezentace:

Identifikace zdroje dotazů z nezávislého příjmu SSR mód S odpovědí od letadla Jan Mirvald

►Zpráva přijatá jako odpověď od letadla ►DF – downlink format ►AA – aircraft adress ►PI – parity/interrogator identifier ►CL - Code label ►IC - Interrogator code (II/SI) Popis problematiky DF (bity 1 – 5) CA (bity 6 – 8) AA (bity 9 – 32) PI (bity 33 – 56)

Popis problematiky ►Vytvoření paritního pole PI ►Informační bity M (m 1, m 2, … m 32 ) a x 24 M(x) ►Uměle vytvořený polynom ►G(x) = 1 + x 3 + x 10 + x 12 + x 13 + x 14 + …+ x 20 + x 21 + x 22 + x 23 + x 24 ►Dělení polynomů x 24 M(x) a G(x) ►Důležitý je zbytek po dělení R(x), obsahuje paritní bity p i

Popis problematiky ►Sekvence 24 bitů a i ►17 bitů představují nuly ►3 bity představují CL ►4 bity představují IC (II/SI) ►Modulo 2 součet bitů a i a p i paritní pole uložené ve zprávě

Popis problematiky ►Souvislost CL a IC CL = 0 0 0v IC je uložen II 1 – 15 CL = 0 0 1v IC je uložen SI 1 – 15 CL = 0 1 0v IC je uložen SI 16 – 31 CL = 0 1 1v IC je uložen SI 32 – 47 CL = 1 0 0v IC je uložen SI 48 – 63

Postup dekódování paritního pole 1.Zpráva uložená v souboru s daty 2.Načtení zprávy do programu Matlab 1.Načtení zprávy 2.Převedení výpočtů do binární soustavy 3.Vybrání části zprávy, se kterou bude program počítat 3.Převedení modulo 2 součtu 4.Dělení polynomů M(x) a G(x)

Postup dekódování paritního pole 5.Výsledek dělení a zbytek R(x) 6.Výpočet paritních bitů p i převrácením hodnoty zbytku R(x) 7.Operace upraveného modulo 2 součtu 8.Určení 3 bitů CL a 4 bitů IC (II/SI)

Určení násobnosti krytí radarů 9.Kontrola adres letadel a časů jejich vysílání 10. Kontrola IC a určení násobnosti pokrytí

46 s b4d ABCD A8C _30_AB_CD_28_00_03_CA_0E_DB_D8_1A_8C_89_ 46 s b4dc ABCD C _30_AB_CD_28_00_03_CA_0E_DB_D8_18_8C_89_ 46 s b4e ABCD C _30_AB_CD_28_00_03_CA_0E_DB_D8_18_8C_89_ s C17ECE 0 0 1FE0000 A8823C CF _20_00_00_00_08_03_E6_84_0C_C4_C1_7E_CE_ s 602b B _20_13_63_28_00_06_1A_24_F0_09_47_B9_09_ s 602b B _20_13_63_28_00_06_1A_24_F0_09_47_B9_09_ s 602b0c B _20_13_63_28_00_06_1A_24_F0_09_47_B9_09_ s 602b B _20_13_63_28_00_06_1A_24_F0_09_47_B9_09_ s 602b B _20_13_63_28_00_06_1A_24_F0_09_47_B9_09_ s 602bb C _20_13_64_28_00_03_E6_84_0C_C4_46_8C_29_ s 602bbc C _20_13_64_28_00_03_E6_84_0C_C4_46_8C_29_ s 602bc C _20_13_64_28_00_03_E6_84_0C_C4_46_8C_29_ s 602bc C _20_13_64_28_00_03_E6_84_0C_C4_46_8C_29_ s 602bc C _20_13_64_28_00_03_E6_84_0C_C4_46_8C_29_ s 602c6c C1EE FD A C E6FA6D 90_3C_1E_E4_29_00_02_A3_8F_E1_AA_54_2F_D6_ s 602c C1EE FD A C E6FA6D 90_3C_1E_E4_29_00_02_A3_8F_E1_AA_54_2F_D6_ s 602c C1EE FD A C E6FA6D 90_3C_1E_E4_29_00_02_A3_8F_E1_AA_54_2F_D6_ s 602c C1EE FD A C E6FA6D 90_3C_1E_E4_29_00_02_A3_8F_E1_AA_54_2F_D6_ s 602c7c C1EE FD A C E6FA6D 90_3C_1E_E4_29_00_02_A3_8F_E1_AA_54_2F_D6_ s 602d C04BEE _20_13_64_28_00_06_1A_24_F0_09_C0_4B_EE_ s 602d C04BEE _20_13_64_28_00_06_1A_24_F0_09_C0_4B_EE_ s 602d C04BEE _20_13_64_28_00_06_1A_24_F0_09_C0_4B_EE_ s 602d2c C04BEE _20_13_64_28_00_06_1A_24_F0_09_C0_4B_EE_ s 602d C04BEE _20_13_64_28_00_06_1A_24_F0_09_C0_4B_EE_ f 602f spi f 602f spi f 602f spi f 602f spi f 602f spi s 603d FFFF 0 11 EE3E7D C_51_FF_FF_EE_3E_7D_ s 603d1c FFFF 1 11 EE3E7D C_51_FF_FF_EE_3E_7D_ s 603d FFFF 3 11 EE3E7D C_51_FF_FF_EE_3E_7D_ s 603d FFFF 4 11 EE3E7D C_51_FF_FF_EE_3E_7D_ s 603d FFFF 2 11 EE3E7D C_51_FF_FF_EE_3E_7D_ s 603d FFFF 5 11 EE3E7D C_51_FF_FF_EE_3E_7D_ s 603d2c FFFF 6 11 EE3E7D C_51_FF_FF_EE_3E_7D_ s 603d FFFF 7 11 EE3E7D C_51_FF_FF_EE_3E_7D_ s 603d FFFF 8 11 EE3E7D C_51_FF_FF_EE_3E_7D_ s 603dec FFFF BD C_60_FF_FF_7B_D2_05_ Vzorek primárních dat od společnosti ERA systémové časymod S adresa identifikace stanice DF obsah zprávy

Děkuji Vám za pozornost. Vaše dotazy?