Zahraniční inspirace Mobile Internet Fórum Marián Nič Crazy Tomato, s. r. o. 8.10.2009.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Středisko podpory poradenských služeb Národní vzdělávací fond, o.p.s. Opletalova Praha 1 Ing. Zuzana Freibergová
Advertisements

Jak vybudovat úspěšný webový portál?
Vstupte úspěšně na online trh ACOMWARE s.r.o. • Hvězdova 1689/2a, Praha 4 • Tel.: •
Komunitní síť a mobilní služba (nejen) pro auta… Ondřej Švihálek,
Vstupní analýza Vilém Čekajle
Využití potenciálu mobilního kanálu
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_2_15.
… najdu tam, co neznám !.
Mobilní display kampaně
Best Online Media Mediální zastoupení 21 webů zejména z oblasti informačních technologií připravuje internetové reklamní kampaně na míru a nyní uvádí ve.
Kampaň Nahá celebrita Martin Kožíšek, Manažer pro internetovou bezpečnost.
*Zdroj: Průzkum spotřebitelů Komise EU, ukazatel GfK. Ekonomická očekávání v Evropě Březen.
Rozbor a výsledky integrovaných mobilních kampaní Aktuálně.cz Ondřej Švihálek, Centrum Holdings 13. října 2010.
Řízení vztahu se zákazníky integrované do ERP systému
Mobilní Internet v ČR Situace a stav na přelomu 2008/9 Patrick Zandl Lupa.cz.
Mobilní marketing.  Cíl: Představení nového modelu  Komunikační mix: banery na O2 mobil landing page  Timing: 3 týdny V.
C3 - Vodafone Confidential Classified on: Printed on: Vodafone + Seznam.cz: Mobilní internet a mobilní reklama 8. října 2009 Tomáš.
Mobile Internet Forum 2009 Petr Škvařil 8. října 2009 Případové studie mobilního marketingu.
OSTATNÍ DRUHY DOPRAVY.
Nabídka produktů pro pracovníky v oboru farmacie
EGovernment Zpracoval: Ing. Tomáš Vašica 1 Datum: Jednání implementátorů ORP Moravskoslezského kraje Zpracoval: Ing. Tomáš Vašica Datum: 20.
MOBILNÍ TELEFONY.
TOP CZ digitální trendy – 2014 Tomáš Veselý. Digitální inovace Co je zajímavé z pohledu inzerenta?
Postoje k mobilnímu marketingu Alena Ivánková Research Project Manager, MEDIARESEARCH 13/10/2010 – Mobile Internet Forum.
Národní informační portál s podporou call centra (NIP) Fórum cestovního ruchu listopadu 2011 Pardubice.
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
Technologie a možnosti rozvoje mobilních sítí Jiří Peterka.
ACOMWARE s.r.o. Hvězdova 1689/2a, Praha 4 Tel.: facebook.com/acomware twitter.com/acomware.
projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ předpověď počasí na 13. května 2014.
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. Předpověď počasí na
Představení administračního systému WebSunTool WebSun.eu.
Výzkumy CzechTourism Fórum cestovního ruchu listopadu 2011
Internetový obchod s tváří Setkání s Pavlem Zendulkou ze společnosti Armed Store s.r.o. Případová studie Armed Store1.
Online prodeje jako součást multikanálového přístupu v praxi
předpověď počasí na 14. května 2009 OBLAČNOST 6.00.
1 Mobile Internet Fórum října Ekosystém internetové reklamy Cílení dle kontextu (klíčová slova, sekce) Reklamní formáty (bannery, text,
Metodická podpora úprav RVP ZV
Měření mobilních služeb Mobilní metokomise Mobile Internet Forum 2010.
Srovnání reklamy na internetových portálech Aneta Cihlářová
Reklamní kampaň pro ……… Nejlepší taneční songy od světových DJ´s Zdroj: Dance Radio, Play.cz, v tis. Internetová poslechovost na FM v Praze.
STRANA 1RWE Transgas ENERGIE BUDOUCNOSTI MÁ JEN JEDNO JMÉNO V Praze
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
Vnějšího prostředí Marián Vávra Ekonomické modelování.
Vyhodnocení efektivnosti internetové reklamní kampaně – případová studie Bc. Milan Hnátek.
Rozdíl je v lidech TechIN - Propojení studia a praxe , Karviná Rozdíl je v lidech TechIN - Propojení studia a praxe , Karviná ROZVOJEM.
Mobilní trh v číslech Internet Advertising Conference 2011 Pracovní skupina pro mobilní reklamu.
Tomáš Václav, manažer produktového marketingu V Praze dne 23. září 2008 Internet v mobilu, nebo mobilní Internet?
Jan Křečan ISSS 2006 Profesionální řešení komunikace pro státní správu a samosprávu.
Aplikace DVB-T Český Telecom, a.s.. 2 Agenda DVB-T MHP Platforma ČTc DVB-T MHP Platforma ČTc – aplikace Shrnutí cílů společnsti Český Telecom, a.s.
UNIV2 Kraje Obchodní akademie, Kostelec nad Orlicí Federal-Mogul Friction Products a.s. Henri Ramczyk.
Rozvoj nehlasových služeb Současnost a budoucnost mobilních sítí
Mobilní Reklama v ČR. Mobilní reklama včera – dnes - zítra Predikce z let 2006 – 2008 Case study - ČR Nástroje a možnosti Výhled do budoucna Příklady.
Budoucnost digitálních TV v ČR Agenda 1. Inflace TV cen v ČR 2. Usnadní nové televize život na českém mediálním trhu? 3. Regionální souvislosti.
BlackBerry BES - Hosting Brno Radek Farkaš FreeCom Consulting s.r.o.
Nové funkce v novém Skliku
M ULTIKANÁLOVÝ PRODEJ V Č R A Z AHRANIČÍ PÁR ČÍSEL NA ÚVOD Ondřej Klega ACOMWARE s.r.o. ACOMWARE s.r.o. Hvězdova 1689/2a, Praha.
Téma: Co funguje v mobilním marketingu
Martin Dolejš Senior Key Account Manager. Mobilní telefon jako součást celkového mediálního mixu.
Mobilní Marketing. Co je Mobilní Marketing? Všechna řešení, která využívají nástrojů mobilní komunikace pro komunikaci s uživatelem a zákazníkem. SMS,
Mobilní komunikace ve státní správě a samosprávě Možnosti využití mobilních sítí pro komunikaci s občany a a správními orgány.
Mobilní Reklama jako součást Mobilního Marketingu Příklady z ČR Bratislava,
VÝZKUM A INTERNET Internet Advertising Conference Vít Smékal, OMG
Téma: Jak vytvořit mobilní kampaň? Autor: Tereza Hubičková, O2 Media.
Provázanost mobilní reklamy s webem Tomáš Košťál … najdu tam, co neznám !
Mobilní, Voice a Online nástroje pro konverzi návštěvníka webu v zákazníka Pavel Kotyza –
0 možnosti videoreklamy reklama a měření instant messaging aplikací reklama a měření v mobilech NETRADIČNÍ ZPŮSOBY INTERNETOVÉ REKLAMY A JEJÍ MĚŘENÍ (Robert.
Vývoj mobilních her a současné trendy
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Co dokážeme připravit pro HbbTV v ČR?
Transkript prezentace:

Zahraniční inspirace Mobile Internet Fórum Marián Nič Crazy Tomato, s. r. o

2 AGENDA mobilní inspirace proč se inspirovat zahraničím? rozdílnosti mezi trhem ČR a jinými trhy globální hráči příklady

3 ČR vs zahraničí jiný kraj - jiný uživatel - jiné prostředí velikost trhu penetrace trhu konkurence vyspělost trhu legislativní rámec technické standardy potřeby zákazníků

4 Pozice ČR v Evropě Na špici i na chvostu penetrace SIMkaret počet SMS na obyvatele zavádění nových služeb MVNO průměrné ceny technologie

5 Mobilní Marketing v ČR „ČR je mobilní velmoc“ První pokusy –Jsem příliš sexy…pro –M-payment (SMSkou) –Cell Broadcast (O2) Souteže –různé short-codes –PR SMS jednotná čísla, tarify –Žádné MT subscriptions Mobilní reklama –Standardy ještě neustaveny –První nabídka v 2007 (Vodafone) –ČR - early adopter

6 Globální trh

7

8 Case studies Příklady „z blízkého zahraničí“ Evropské trhy relevantní k podmínkám v ČR koordinace všech hráčů využití nástrojů, které mobilní marketing nabízí relevantní výsledky

9 Knorr – mobilní kuchařka Co dnes navařit.mobi jednoduchá Java Aplikace objednání přes PR SMS využití místní kuchařské „celebrity“ 20 polévkových receptů nákupní doporučení

10 SonyEricsson – „Drei“ Reklama na mobil v mobilu bannerová kampaň na portálu mobilního operátora podpora prodeje mobilního telefonu SonyEricsson C510 41% nárůst prodeje přes E-shop 8000 odpovědí na mobilní dotazník CTR

11 Guinness – SMSyourself SMSky na ex SMS soutěž „napiš, jak ti chutnalo pivo a vyhraj zájezd do pivovaru“ zapojení hospod a barů do soutěže POS materiály jednoduchý koncept virální a PR prvek USA, Irsko

12 Adidas London Marathon 42 km Big Brother interaktivní kampaň pro účastníky i diváky Londýnského marathonu účastníku, 1 mio diváků registrace účastníka na mobilních stránkách sledování účastníka za pomoci RFID tagu informace pro účastníky i diváky (počasí, trasa, výsledky, doprovodný program atd…) více než 3000 přihlášení do aplikace v průměru 17 dotazů na status účastníka personalizované vzkazy na interaktivních obrazovkách zásah víc než 0,5 mio lidí 5200 účastníkům byl „odeslán“ personalizovaný vzkaz

13 BMW – zimní pneu Jak nasadit ty správné gumy výměna pneu před zimní sezónou cílená MMS kampaň kontakty z opt-in báze personalizovaný vzkaz kontakt na nejbližšího dealera 1200 oslovených 5,2 % oslovených zareagovalo hned po oslovení 30% oslovených přišlo vyměnit zimní pneu k dealerům BMW

14 Mobilní reklama – ČR : svět Klíčové ukazatele CTR – 20%, 10% parametry jsou u kampaní výjimečné neexistuje dokazatelný parametr, který CTR zvyšuje CPT jsou podobné nebo dražší než ceny ČR

15 Diskuze Děkuji za pozornost  Marián Nič  Klimentská , Praha 1