Řešení Microsoft Dynamics CRM 4.0 ve vazbě na služby telefonie

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Logistika v silniční dopravě
Advertisements

© 2000 VEMA počítače a projektování spol. s r. o..
Stránka 1, © Vema, a. s.. Stránka 2, © Vema, a. s. Podnikové aplikace  Integrovaný podnikový systém (Integrated Business System):  komplex aplikací.
ARBES FEIS [BI] ARBES Technologies, s.r.o.
Microsoft Dynamics NAV poskytuje řešení pro středně velké organizace, kterým zjednodušuje a urychluje konkrétní business procesy. Systém Microsoft Dynymics.
Řízení vztahu se zákazníky integrované do ERP systému
Generální ředitelství cel Projekt ECR brána případová studie
Zefektivňování, zvyšování výkonnosti a kvality
Aleš Chudý ředitel divize IW Microsoft Slovakia.
Nabídka personálních služeb
Komunikační systém lokalit HN v ploše Ing. Stanislav Borecký 30. října 2006.
Ruber, Saitz.  Customer Relationship Management  Systémy pro řízení vztahů se zákazníky  Zjednodušeně : ◦ shromažďování ◦ zpracování ◦ využití informací.
Telephone-based Presales Technical Support Peter Rus.
Oblast nástrojů Prostředí Popis produktů Kritéria Vyhodnocení.
GORDIC ® + CA = vaše cesta ke zvýšení kvality a efektivity služeb DRMS FORUM Ing. Jakub Fiala vedoucí týmu CA Technologies programátor,
Informační systémy podnikové systémy CRM
Česká spořitelna – banka pro franchising!
SAP Ing. Jiří Šilhán.
GX SOLUTIONS, a.s. Výrobce a dodavatel komplexních řešení pro monitorování a správu různých typů vozového a strojového parku v rozličných oblastech působení.
O2 Car Control Tomáš Trejbal Manažer marketingu pro korporátní zákazníky V Brně dne 9. června 2009.
INOVACE V PODNIKU Inovace předmětu v rámci studijního oboru
Ing. Jiří Šilhán.  představuje komplex aplikačního a základního software, technických prostředků, podnikových procesů a personálních zdrojů určených.
Copyright © 2011, atlantis Microsoft Lync ™ Stručný úvod do podnikové komunikace.
Inovace výuky ve vazbě na požadavky Mezinárodních výukových standardů doc. Ing. Marie Pospíšilová,CSc. SVŠES.
2 Jan Tomíšek Nová organizace služeb 3 Základní typy služeb poskytovaných společností Vema operativní hotline konzultace školení implementační implementace.
Inovativní produkty a technologie SCSISpokojenost zákazníka zákazníka Profesinální klientský servis v oblasti kontaktních center Samsung Value System.
Hodnocení, realizace a kontrolní etapa. Hodnotí se tři skupiny kriterií: A)Prospěšnost – žádoucnost 1. Jak navržená strategie pomáhá dosažení cílů? 2.
Jaromír Skorkovský ESF MU KAMI
ITIL Information Technology Infrastructure Library.
Datové schránky ve velké společnosti SharePoint partenrská konference Microsoft Pavel Salava Mainstream technologies,
Novinky a strategie společnosti Vema, a. s.
Zvyšování kvality poskytovaných služeb - efektivní řízení servisní péče Konference SIS2010, Brno Petr Bříza, Versino CZ, s.r.o.
Konference SI Praha Ladislav Přívozník is:energy czech a.s.
Systém managementu jakosti QMS
Stipendijní informační portál - Informační Strategie.
Navision se stal součástí Microsoft 11 července Rizika Nasazení IS v malých a středních podnicích Václav Vinklárek Microsoft Business Solutions Česká.
www.itg.cz; 1 Úspěšné CRM znamená řízení procesů, lidských zdrojů a technologie Jan Dohnal ITG s.r.o. katedra informačních.
Ondřej Škorpil 27. října 2011 American Center Řízení agendy CSR ve Skupině ČSOB Na cestě k efektivitě: Jak integrovat CSR do strategického řízení firmy.
Systémové pojetí hospodářské organizace
Aplikace DVB-T Český Telecom, a.s.. 2 Agenda DVB-T MHP Platforma ČTc DVB-T MHP Platforma ČTc – aplikace Shrnutí cílů společnsti Český Telecom, a.s.
Statutárního města Liberec
Outsourcing ICT systémová a aplikační integrace v pojetí O2 Projekt Integrace sítě Ministerstva zemědělství.
Podnikání na Internetu letní semestr 2004 Jana Holá VIII.
Seznámení se službami Office 365 Microsoft Online Services Přechod ze sady BPOS na služby Office 365 pro stávající uživatele BPOS.
Multiplatformní, řídící systém elektronického vzdělávání pro školy eDoceo Multiplatformní, řídící systém elektronického vzdělávání pro školy Tomáš Hrdonka.
IP telefonie v síti CESNET2 Sven Ubik Brno,
Aleš Chudý IW BG Lead Microsoft Corporation. Lidé jsou klíčové aktivum firem Nové trendy práce Software jako platforma Strategická iniciativa (horizont.
Výstavba otevřených optických sítí první zkušenosti
Případová studie (řešení kontaktního centra a portálu HelpDesk) Petr Taševský Obchodní manažer – oddělení ENTERPRISE Případová studie (řešení kontaktního.
Microsoft Dynamics CRM
3i3 BUSINESS DEVELOPEMENT INVENTA, s.r.o. Cesta k řízenému růstu firmy Ing. Vladimír Brichta Ing. Miroslav Tůma, Ph.D.
ASP a.s. ASP a.s. ASP a.s. je mezinárodní softwarová společnost zaměřená na komplexní implementaci a maintenance FM systémů společností a institucí. 
GORDIC spol. s r. o. pobočka Ostrava. Obsah prezentace Varianty řešení -TC Kraje -TC Kraje – hosting dodavatele Maintenance, kompletní aplikační podpora.
IDEA Web Systém 5.0 Pavel Bezstarosti IDEA spol. s r.o
Prof. Molnár1 Podnikové informační systémy Outsourcing IS/IT a ASP Prof. Ing. Zdeněk Molnár, CSc Ústav řízení a ekonomiky podniku
Informační systémy Tomáš Maděra. Historie společnosti LCS International, a.s. založeno 1990 česká firma z aložení dceřiné společnosti na Slovensku.
Vratislav Paulík ředitel projektů
2 Karla Halenková Setkání uživatelů 2001 Báze znalostí produkt pro naplnění uživatelem.
CRM a jeho možné využití
Potřebujete vybudovat business aplikaci? Pokryje dílčí obchodní potřeby určité skupiny zaměstnanců, jednoho nebo více týmů Bude vytvořena / připravena.
BSC 1992 Robert S. Kaplan a David P. Norton článek navrhující měření výkonnosti organizací – BSC – Vyrovnaný přehled výsledků kniha The Balanced.
Petr Mikšovič CEO, SOVA NET, s.r.o. Význam on-line strategie v B2B.
Podnikatelský plán Vzor a struktura.
Přednáška Akce: Přednášející: Ing. Zdeněk Čežík | Konzultant managementu a podnikových procesů | TFM Výzvy Facility managera.
IS jako nástroj moderního personálního managementu Vít Červinka
Primární emise akcií (IPO) VOKT (P-10)
Zajímavé novinky v produktech Open Stanislav Nisler Moravská Třebová
Ekonomika malých a středních podniků
Informační systémy podnikové systémy CRM
Transkript prezentace:

Řešení Microsoft Dynamics CRM 4.0 ve vazbě na služby telefonie 5.4.2017 Řešení Microsoft Dynamics CRM 4.0 ve vazbě na služby telefonie Tomáš Jeřábek Konzultant ERP a CRM 1

5.4.2017 2

Agenda Microsoft Dynamics CRM 4.0 IP telefonie v Microsoft Dynamics CRM 4.0 Route mapa vývoje

Řešení Microsoft Dynamics Divize Microsoft zaměřená na podniková řešení 22 let zkušeností (následník Great Plains, Damgaard, Navision) 260 tis. zákazníků Microsoft Dynamics celosvětově 16 tis.zákazníků AX celosvětově 201 zákazníků AX v ČR 11 000+ zákazníků CRM celosvětově 60+ v České republice integrace s ostatními produkty Microsoft

Microsoft Dynamics - Innovations

Co znamená CRM? Řízení vztahů se zákazníky (CRM) je celopodniková business strategie zaměřená na zlepšování komunikace se zákazníky. Řízení vztahů se zákazníky spočívá v zásadě ve třech základních krocích: hledání a rozvoj vztahů se zákazníky, udržování jejich spokojenosti, prohlubování těchto vztahů tak, aby se zvyšovala ziskovost firmy. Co znamená CRM? Řízení vztahů se zákazníky (CRM) je celopodniková business strategie zaměřená na zlepšování komunikace se zákazníky. Řízení vztahů se zákazníky spočívá v zásadě ve třech základních krocích: hledání a rozvoj vztahů se zákazníky, udržování jejich spokojenosti a prohlubování těchto vztahů tak, aby se zvyšovala ziskovost firmy. Microsoft Dynamics CRM Hosting odpovídá těmto výzvám a pomáhá budovat plodnější a produktivnější vztahy se stávajícími zákazníky a navazovat vztahy se zákazníky novými, a to bez ohledu na velikost organizace, odvětví podnikání či hardware. Řešení Microsoft Dynamics™ CRM Hosting zahrnuje všechny osvědčené postupy z oblasti řízení vztahů se zákazníky a poskytuje veškerou flexibilitu, funkčnost a známé prostředí, které očekáváte od všech produktů společnosti Microsoft a navíc je celé dostupné přes internet. Toto řešení pracuje stejně jako vy a vaše firma a naplní vaše očekávání toho, jak by měly technologie fungovat. PRODEJ: VYŠŠÍ PRODUKTIVITA A ÚSPĚŠNOST PRODEJE Pokud dáte obchodníkům k dispozici nástroje zvyšující efektivitu práce, promítne se to do zvýšení obratu. Právě proto řešení Microsoft Dynamics CRM Hosting pomáhá zvýšit efektivitu obchodníků, lépe řídit týmy a snadněji vyhledávat informace potřebné k rozhodování a navíc bez nároků na hardware. V kanceláři i v terénu mají obchodní zástupci ihned k dispozici komplexní funkce pro automatizaci prodejních úkolů, díky kterým se mohou rychle připojit k datům, reagovat na požadavky zákazníků a využívat každou příležitost, jakmile se naskytne. Microsoft Dynamics CRM Hosting tak představuje pro vaše obchodní oddělení důležitou konkurenční výhodu a pro vaši firmu je zásadním faktorem přispívajícím k dosažení podnikatelského úspěchu. MARKETING: LEPŠÍ PŘEHLED O ZÁKAZNÍCÍCH A EFEKTIVNÍ MARKETINGOVÉ INVESTICE Na to, abyste upoutali pozornost potenciálního zákazníka, máte jen krátkou chvíli. Podaří-li se vám rychle předat to správné sdělení, zvyšuje se pravděpodobnost úspěchu. Díky produktu Microsoft Dynamics CRM Hosting můžete z firemních dat, která jsou dostupné odkudkoliv, získat relevantní informace, na jejichž základě lze činit kvalifikovaná rozhodnutí. Získáte lepší přehled o motivaci zákazníků, a můžete tedy lépe cílit svou marketingovou práci, a to on-line i off-line. Můžete rychleji reagovat na nové příležitosti, monitorovat úspěšnost kampaní, individualizovat sdělení, a tak využívat svůj marketingový rozpočet efektivněji a účinněji. Microsoft Dynamics CRM promění vaše data v marketingové kampaně, na které budou zákazníci reagovat častěji než dříve. Díky tomu se zvýší obrat vaší firmy. SERVIS: VYŠŠÍ SPOKOJENOST KLIENTŮ A EFEKTIVITA ZÁKAZNICKÉHO SERVISU Nikdo nemá k vašim zákazníkům blíže než členové týmu zákaznických služeb. Právě je žádají zákazníci o pomoc jako první, a pokud jim připravíte podmínky k tomu, aby svou práci mohli vykonávat dobře, mohou rozvíjet vztahy, které přispívají k prosperitě firmy. Produkt Microsoft Dynamics™ CRM Hosting vám umožní nejen upevňovat vztahy se zákazníky, ale dokonce i snížit náklady související s poskytováním prvotřídní zákaznické podpory. Známé, intuitivní rozhraní a pokročilé funkce, které zvyšují produktivitu práce s aplikací Microsoft Dynamics CRM Hosting, pomáhají pracovníkům zákaznického centra rychle řešit požadavky a potíže zákazníků.

Zákazníci ovlivňují obchodní úspěch společností Efektivní řízení vztahu se zákazníkem – od marketingu až po servis – je kritické pro dosahování růstových cílů a profitability společností. “… společnosti s vysokou mírou spokojenosti zákazníků dosahují skvělých výsledků v rámci S&P 500, a to především pak v posledních letech. Nejedná se jenom o vysokou návratnost investic, ale jejich celková hodnota akcií a cash flow jsou mnohem stabilnější.” - Harvard Business Review Economist Intelligence Unit survey, 2007 V roce 2007 takřka všechny společnosti očekávají růst prodeje, ale pouze 30 % z nich očekává dvojciferný růst. V roce 2006 došlo k poklesu profitability a výhled na rok 2007 očekává opětovné zaostávání profitability za růstem prodeje.

Co od CRM chtějí uživatelé? 4/5/2017 8:30 PM Co od CRM chtějí uživatelé? Použitelnost Flexibilita Spravovatelnost Základní pilíře řešení Microsoft Dynamics CRM pro podniky. Tři klíčové pilíře postavené na analytických základech a výkonnosti. “Potřebujeme řešení, které nám usnadní naši práci – ne ji ztíží.” “Potřebujeme řešení, které bude odpovídat našemu podnikání. “Potřebujeme řešení, které se bude jednoduše spravovat” Analytické funkce a nástroje Výkonnost a Škálovatelnost MICROSOFT CONFIDENTIAL © 2006 Microsoft Corporation. All rights reserved. Microsoft, Windows, Windows Vista and other product names are or may be registered trademarks and/or trademarks in the U.S. and/or other countries. The information herein is for informational purposes only and represents the current view of Microsoft Corporation as of the date of this presentation. Because Microsoft must respond to changing market conditions, it should not be interpreted to be a commitment on the part of Microsoft, and Microsoft cannot guarantee the accuracy of any information provided after the date of this presentation. MICROSOFT MAKES NO WARRANTIES, EXPRESS, IMPLIED OR STATUTORY, AS TO THE INFORMATION IN THIS PRESENTATION.

Řešení Microsoft Dynamics CRM – nástroje a fce pro CRM od prvního kontaktu, přes prodej až po následnou péči o klienta – MOS - zacílení nových zákazníků, správě marketingových kampaní, řízení obchodních aktivit a řešení a eskalaci servisních případů – vytvoření uceleného (360°) pohledu na zákazníky (sledování veškerých komunikací  web, telefon, osobní kontakt, e-mail, klasická pošta), podporuje týmovou práci a jednotný obraz o společnosti navenek. From DataSheet: Microsoft Dynamics CRM je komplexní řešení pro řízení zákaznických vztahů, které poskytuje veškeré nástroje a funkce potřebné pro vytvoření a udržení dobrého přehledu o zákaznících – od prvního kontaktu, přes prodej až po následnou péči o klienta. S moduly Prodej, Marketing a Servis Microsoft Dynamics CRM nabízí funkce a možnosti k lepšímu zacílení nových zákazníků, správě marketingových kampaní, řízení obchodních aktivit a řešení a eskalaci servisních případů. Řešení poskytuje vašim lidem nástroje a informace, které potřebují k vytvoření uceleného (360°) pohledu na zákazníky, umožňuje udržovat zákaznické informace na jednom místě, podporuje týmovou práci a pomáhá v plnění úkolů v rámci nastavených fi remních procesů.

Úplný (360°) zákaznický pohled Klíčové výhody Úplný (360°) zákaznický pohled Vyšší produktivita Připravenost ke změně Úspěšný projekt Dosažení úplného (360°) pohledu na zákazníky napříč celou organizací Pomoc uživatelům dělat lépe jejich práci a soustředit se na zákazníky Použití technologie jako katalyzátoru podnikatelských změn Dosažení projektových cílů s dodržením harmonogramu i rozpočtu a rychlou návratností investic SQL Pass Summit 2006

Microsoft Dynamics CRM Nejrychleji rostoucí CRM řešení 11 000+ zákazníků celosvětově a 60+ v České republice „Výhodou je přímé propojení s běžnými kancelářskými aplikacemi bez nutnosti jakéhokoli dodatečného přihlašování. Míru přijetí uživateli zvyšuje rovněž intuitivní ovládání a poměrně vysoký stupeň uživatelské přívětivosti zvolené aplikace“ PhDr. Martin Pěchouček Manažer podpory obchodu korporátního bankovnictví ČSOB

IP telefonie v CRM 4.0 ARCHITEKTURA PROPOJENÍ:

IP telefonie v CRM 4.0 STRUKTURA ŘEŠENÍ: 1. Konfigurace systému a administrace uživatele 2. Klient Call Centra 3. Profile browser – Dialogový panel „Přijetí hovoru“ 4. Click-to-Call 5. Správa telefonních hovorů a nahrávek telefonních hovorů 6. Plánování servisních pohotovostí

Konfigurace systému, administrace uživatele - Fronty telefonní ústředny - Telefonní přístroje - Uživatel a Role zabezpečení KONFIGURACE UŽIVATELE: - Vztah „Uživatel – Fronty telefonní ústředny“ - Vztah „Uživatel – Telefonní přístroj“

Klient Call Centra

Příchozí hovor

Další prvky řešení CLICK-TO-CALL SPRÁVA HOVORŮ A JEJICH NAHRÁVEK: - Vytáčení čísel v prostředí aplikace SPRÁVA HOVORŮ A JEJICH NAHRÁVEK: - Připojení hovoru k Aktivitám a Případům PLÁNOVÁNÍ SERVISNÍCH POHOTOVOSTÍ - Pro servisní organizace zajištění dosažení servisního technika i mimo pracovní dobu Call Centra

Route mapa vývoje Konektor Microsoft Dynamics CRM 4.0 a IP telefonie „Beta“ – [30.11.2009] Verze 1.0 – [31.1.2010] Verze 2.0 – [31.3.2010] vývoj Konektor Microsoft Dynamics CRM 4.0 a IP telefonie čas 11/2009 01/2010 03/2010

„Beta“ – 30.11.2009 5.4.2017 Konektor CTI vs. CRM Komponenty konektoru plně funkční V dalších etapách pouze rozšiřování funkcionalit Konfigurace a administrace Systém – seznamy front telefonních ústředen a telefonních přístrojů Uživatel – přiřazení front a přístrojů Klient Call Centra Přihlášení/odhlášení k ústředně Výběr telefonního přístroje Změna stavu ve frontách Přijetí hovoru, Click-to-Call Všechna tlačítka pro ovládání hovoru a vztažených entit CRM Neparametrizovatelný obsah panelu s informacemi o volajícím Přijmout, zavěsit, přesměrovat, odmítnout hovor Klient hovorů a nahrávek Zaznamenávání informací o uskutečněných hovorech Přiřazení (či zahození) nahrávek k záznamu hovoru Servisní pohotovost Vytvoření nové servisní pohotovosti Přesměrování hovoru na servisního technika 5.4.2017

Verze 1.0 – 31.1.2010 5.4.2017 Konektor CTI vs. CRM Rozšiřování funkcionality v závislosti na nových požadavcích Konfigurace a administrace Systém – načtení front telefonních ústředen a telefonních přístrojů z ústředny Uživatel – nastavení výchozího telefonu, automatické přihlášení Klient Call Centra Zjednodušení GUI dle Rolí zabezpečení Přijetí hovoru Uživatelsky parametrizovatelný obsah dialogového panelu s informacemi o volajícím Click-to-Call U telefonních čísel v CRM bude ikona pro spojení telefonního hovoru Klient hovorů a nahrávek Nahrávky lze přikládat k původním entitám v CRM Nahrávky lze mazat, třídit a přehrávat. 5.4.2017

Připomínky - Funkcionalita, Správa, Administrace Verze 2.0 – 31.3.2010 Připomínky - Funkcionalita, Správa, Administrace Další vývoj a zapracování na základě zpětné vazby od zákazníků a uživatelů Ladění Instalace Vytvoření instalačního balíčku včetně průvodce instalací z důvodu zjednodušení nasazení do ostrého provozu 5.4.2017

DĚKUJI ZA POZORNOST