Vymezení HMWB v českých a moravských oblastech povodí Srovnání oblastí povodí Labe, Odry, Moravy, Dyje a Ohře.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“
Advertisements

Stodůlky 1977 a 2007 foto Václav Vančura, 1977 foto Jan Vančura, 2007.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Vodstvo ČR pro 4. ročník ZŠ
Násobíme . 4 = = . 4 = = . 4 = = . 2 = 9 .
Výzkumy volebních preferencí za ČR a kraje od
NÁSOBENÍ ČÍSLEM 10 ZÁVĚREČNÉ SHRNUTÍ
Mezinárodní spolupráce České republiky v oblasti vodního hospodářství
VY_32_INOVACE_INF_RO_12 Digitální učební materiál
Elektronická učebnice - I
VY_32_INOVACE_ 14_ sčítání a odčítání do 100 (SADA ČÍSLO 5)
Zábavná matematika.
Dělení se zbytkem 6 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
V OLEBNÍ SYSTÉMY Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu CZ.1.07/1.1.04/
Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Ivana Vávrová
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO:
Čtení myšlenek Je to až neuvěřitelné, ale skutečně je to tak. Dokážu číst myšlenky.Pokud mne chceš vyzkoušet – prosím.
Dělení se zbytkem 8 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Sexuální život u pacientů s mentálním postižením v ÚSP
Zásady pozorování a vyjednávání Soustředění – zaznamenat (podívat se) – udržet (zobrazit) v povědomí – představit si – (opakovat, pokud se nezdaří /doma/)
Hrubá - prostá incidence nádorů kolorekta u mužů 1. Maďarsko 88,29 2. Česká Republika 86,73 3. Japonsko 77,74 4. Německo 75,39 5. Nový Zéland71,77 6. Austrálie.
TRUHLÁŘ II.ročník Výrobní zařízení Střední škola stavební Teplice
Česká republika-1 poloha, rozloha…
Cíl Start Cíl Start.
Celá čísla Dělení.
DĚLENÍ ČÍSLEM 7 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
ŘEKY ČESKÉ REPUBLIKY.
Analýza knihovnických standardů za rok 2006 knihovny Jmk Provozní doba Nákup knihovního fondu Kč na 1 obyvatele Roční přírůstek Počet studijních míst Veřejně.
24.1 Písemné sčítání dvojciferných čísel v oboru do 100
Úkoly nejen pro holky.
Jméno autora: Mgr. Vlasta Kollariková Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_09_OSVZ_ON Anotace: Seznámit s nebezpečím povodní a záplav.
Přednost početních operací
Opakování – přírodní poměry ČR
ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: , ; fax:
KONTROLNÍ PRÁCE.
Porovnání výroby a prodejů vozidel ve světě
HYDROLOGIE ČESKÁ REPUBLIKA.
Vodstvo Česka.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Povrch a vodstvo ČR 4. ročník
Vodní toky Jan Dušek.
Česká republika: Řeky Hospodářský zeměpis
Řeky, jezera, rybníky a přehradní nádrže
Řeky, jezera, rybníky a přehradní nádrže
Autor: Mgr. Alois Javůrek Doctrina ZŠ Liberec
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Řeka protékající Prahou
Klikni na správnou řeku nebo vodní nádrž
VODSTVO ČESKÉ REPUBLIKY
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Klikni na správnou řeku nebo vodní nádrž
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Příbor, Dukelská 1346, příspěvková org. AUTOR: Mgr. Vlasta Geryková VYTVOŘENO: NÁZEV: VY_32_Zeměpis_04_Česká republika – vodstvo.
Název vzdělávacího materiálu Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblast fyzická geografie České republiky Datum.
VY_32_INOVACE_12_07_Česká republika - vodstvo
Základní škola a Mateřská škola Valašské Meziříčí, Poličná 276, okres Vsetín, příspěvková organizace projekt č. CZ.1.07/1.4.00/ Č. DUMu: VY_52_INOVACE_625.
Najdi na slepé mapě České republiky řeky podle zadání.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy
Vodstvo ČR -Prezentace s výkladem
Škola ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí Autor
Vodstvo České republiky
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Sepekov Autor:
Opakování - přehrady
Člověk a jeho svět Vlastivěda Česká republika
Základní škola, Hrádek 203 Projekt: CZ.1.07/1.400/
Název školy Základní škola a mateřská škola, Jetřichov, okres Náchod
Základní škola, Hradec Králové
JAK DOBŘE NAPLÁNOVAT ZMÍRŇUJÍCÍ OPATŘENÍ NA VODNÍCH NÁDRŽÍCH
Vodstvo – řeky ČR – slepá mapa
Česká republika vodstvo.
Transkript prezentace:

Vymezení HMWB v českých a moravských oblastech povodí Srovnání oblastí povodí Labe, Odry, Moravy, Dyje a Ohře

Kritéria – navržené možnosti 1.W_ASNW ≥ 1 2.W_ASNW ≥ 1,5 3.(W_ASNW ≥ 1) OR (MSNW ≥ 5) 4. (W_ASNW ≥ 1,5) OR (MSNW ≥ 5,5)

1. W_ASNW ≥ 1 Labe41,6 % Dyje 72,1 % Morava 66,5 % Odra 64,5 % Ohře64,3 % Berounka 39,2 % Berounka 39,2 % Dolní Vltava 48,2 % Dolní Vltava 48,2 %

2. W_ASNW ≥ 1,5 Labe23,4 % Dyje 45,0 % Morava 48,6 % Odra 48,2 % Ohře51,9 % Berounka17,5 % Dolní Vltava33,7 %

3. (W_ASNW ≥ 1) OR (MSNW ≥ 5) Labe43,5 % Dyje 72,9 % Morava 67,6 % Odra 65,5 % Ohře65,1 % Berounka42,3 % Dolní Vltava48,2 %

4. (W_ASNW ≥ 1,5) OR (MSNW ≥ 5,5) Labe33,2 % Dyje 48,1 % Morava 53,6% Odra 55,5 % Ohře54,3 % Berounka25,8 % Dolní Vltava37,4 %

Situace v zahraničí Povodí Adour Garonne 674 VÚ196 silně ovlivněných (30%) 22 umělých (3%). Parametry: Hydromorfologické změny Změny vodního režimu Diskontinuita vodních toků

Situace v zahraničí Kandidáti HMWB v rakouských povodích nejistíjistí Rýn36 %32 % Labe57 %21 % Dunaj 47 %35 % Rakousko celkem46 %35 %

Situace v zahraničí