LES ADVERBES PŘÍSLOVCE VY_32_INOVACE_5B19. ADVERBES DU LIEU Ailleursjinde, jinam Autourokolo Autre partjinde, jinam Dedansuvnitř Dehorsvenku Dessousvespod,

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
DÉSCRIPTION DU LIEU VY_32_INOVACE_5B16.
Advertisements

PASSÉ COMPOSÉ (MINULÝ ČAS SLOŽENÝ)
LE SPORT VY_32_INOVACE_5B20.
LE CANADA VY_32_INOVACE_5A11.
VY_32_INOVACE_8A13 Reakce kyseliny sírové s manganistanem draselným – efektní experiment Blesky pod vodou Gymnázium a Střední odborná škola, Lužická 423,
Pravidla pro tvorbu elektronické prezentace
LES PRONOMS INDÉFINIS NEURČITÁ ZÁJMENA
VY_32_INOVACE_7B12 Databáze Typy čísel.
IMPÉRATIF ROZKAZOVACÍ ZPŮSOB
LES PRONOMS POSSESSIFS
FUTUR SIMPLE BUDOUCÍ ČAS
Efektní motivační experiment – zapálení vaty skleněnou tyčinkou
Časové výrazy Les expressions temporelles
LES VERBES AU PRÉSENT PŘÍTOMNÝ ČAS
Gymnázium a Střední odborná škola, Lužická 423, Jaroměř
VY_32_INOVACE_7C6 OddílY výhody použití.
Prof. Ph.Dr. MIROSLAV TYRŠ
CONDITIONNEL PRÉSENT PODMIŇOVACÍ ZPŮSOB
VY_32_INOVACE_9C3 TKÁNĚ.
VY_32_INOVACE_7C14.  Rozložení snímků obsahují formátování a rozmístění jednotlivých částí obsahu.  Rozložení obsahuje také motiv, tedy nastavení formátování.
Gymnázium a Střední odborná škola, Lužická 423, Jaroměř Mgr. Ilona Čechová Vznik Československa VY_32_INOVACE_1B10.
Rozklad dichromanu amonného
Jan Palach VY_32_INOVACE_2A2.
Gymnázium a Střední odborná škola, Lužická 423, Jaroměř Název: Test - vlastnosti elektromagnetických vln Autor: Mgr. Miloš Boháč © 2012 VY_32_INOVACE_6C-10.
Katalyzátory – efektní experiment Katalytický svařák
Gymnázium a Střední odborná škola, Lužická 423, Jaroměř Název: Světlo - viditelná část spektra elektromagnetických vln Autor: Mgr. Miloš Boháč ©
Destilace – důkaz ethanolu ve stolním víně
VY_32_INOVACE_B3 IMPARFAIT MINULÝ ČAS.
KURZOVNÍ LÍSTKY, PŘEVODY MĚN
VY_32_INOVACE_3C19 Gymnázium a SOŠ,Lužická 423, Jaroměř Ing. Daniela Řípová Past Perfect.
legenda české a světové gymnastiky
Redoxní reakce - reakce glukosy s methylenovou modří
VY_32_INOVACE_8A4 Reakce sodíku s vodou
Gymnázium a Střední odborná škola, Lužická 423, Jaroměř Mgr. Martin Rolek Příprava kyslíku – peroxidová střela VY_32_INOVACE_8A2.
L‘ AGRICULTURE ET L‘ INDUSTRIE DE LA FRANCE VY_32_INOVACE_5A8.
Sublimace chloridu amonného – efektní motivační experiment Umělá mlha
Historie databází, jejich význam a základní pojmy
Grafika 7 CorelDraw – tvarování objektů VY_32_INOVACE_7B7.
vznik kmitů, rezonance © 2012 VY_32_INOVACE_6C-14
VY_32_INOVACE_1C14 Tyrš a Sokol Křížovka - opakování.
LE LUXEMBOURG VY_32_INOVACE_5A12. CONTENU O INFORMATIONS GÉNÉRALES O LA GÉOGRAPHIE O LA POLITIQUE O LES SPÉCIALITÉS
VY_32_INOVACE_6B5 Gymnázium a Střední odborná škola, Lužická 423, Jaroměř Název: Přenos tepla Autor: Mgr. Miloš Boháč © 2012.
Gymnázium a Střední odborná škola, Lužická 423, Jaroměř Mgr. Ilona Čechová Sametová revoluce VY_32_INOVACE_2B17.
VY_32_INOVACE_5A10.  informations générales  la géographie  le systéme politique  l‘ économie  les villes principales  les produits typiques CONTENU.
VY_32_INOVACE_7C20 Předloha snímku Jana Vosáhlová.
Gymnázium a Střední odborná škola, Lužická 423, Jaroměř
VY_32_INOVACE_5A17.  Le Moyen Age  La Rennaissance  Le XVIIIe siecle  Le Romantisme  Le Réalisme  Le Symbolisme  Le XXe siecle CONTENU.
VY_32_INOVACE_6B-13 Gymnázium a Střední odborná škola, Lužická 423, Jaroměř Název: Mechanické vlastnosti pevných látek Autor: Mgr. Miloš Boháč.
Grafické objekty v prezentaci Jana Vosáhlová VY_32_INOVACE_7C17.
Gymnázium a Střední odborná škola, Lužická 423, Jaroměř PaedDr. Miroslava Drahorádová ČASOVÁNÍ SLOVES TYPU МОЧЬ / ПОМОЧЬ VY_32_INOVACE_5C16.
VY_32_INOVACE_7A3 FINANČNÍ MATEMATIKA PŘEVODY MĚN.
Lucerna VY_32_INOVACE_1A3. sedmipatrový palác z roku 1912 s převážně secesními interiéry budovou je vedena pasáž spojující Štěpánskou a Vodičkovu ulici.
VY_32_INOVACE_2C20 Pracovní list Věra Čáslavská.
George Orwell 1984 (Nineteen Eighty-Four)
SKLOŇOVÁNÍ PODSTATNÝCH JMEN
VY_32_INOVACE_7B1 Grafika 1 Rozdělení grafiky.
VY_32_INOVACE_7B13 Databáze Vstupní maska.
VY_32_INOVACE_7A5 FINANČNÍ MATEMATIKA RODINNÉ HOSPODAŘENÍ.
Reakce karbidu vápenatého s vodou
VY_32_INOVACE_7A4 FINANČNÍ MATEMATIKA RODINNÝ ROZPOČET.
Kouzelné písmo – motivační efektní experiment Gymnázium a Střední odborná škola, Lužická 423, Jaroměř Mgr. Martin Rolek VY_32_INOVACE_8A12.
Hoření – motivační experiment Nehořlavý kapesník
VY_32_INOVACE_5A6 LA SOCIÉTÉ DE LA FRANCE.
VY_32_INOVACE_2C18 Emil Zátopek legenda atletiky.
VY_32_INOVACE_5A5.   informations générales  les frontieres  les montagnes  les fleuves  le climat CONTENU.
ČÍSELNÉ ŘADY, SEZNAMY Tabulkové procesory 2 VY_32_INOVACE_7C9.
VY_32_INOVACE_5A9 LA BELGIQUE.
VY_32_INOVACE_9A14 KVĚTNÍ VZOREC A KVĚTNÍ DIAGRAM
VY_32_INOVACE_8A9 Příprava salmiaku
Model hasícího přístroje
Transkript prezentace:

LES ADVERBES PŘÍSLOVCE VY_32_INOVACE_5B19

ADVERBES DU LIEU Ailleursjinde, jinam Autourokolo Autre partjinde, jinam Dedansuvnitř Dehorsvenku Dessousvespod, dolů Dessusnahoře, nahoru En arrièrevzadu, zpět Enodtamtud

ADVERBES DU LIEU Icizde D‘iciodtud, tudy Làtam De làodtamtud, tamtudy Loindaleko Nulle partnikde, nikam Partoutvšude Quelque partněkde, někam Ytam

ADVERBES DU TEMPS Alorstehdy Auparavantdříve Autrefoiskdysi Avantpředem, dříve Depuisod té doby Désormaisnadále Dorénavantnapříště Enfinkonečně

ADVERBES DU TEMPS Ensuitepoté Jadiskdysi Jamaisnikdy Longtempsdlouho Maintenantnyní Parfoisněkdy Seulementteprve, až Soudainnáhle Tardpozdě Toujoursvždy, stále, pořád

ADVRBES INTÉRROGATIFS Combienkolik Commentjak Oùkde, kam Pourquoiproč Quandkdy D‘où, par oùodkud, kudy

ADVERBES DE LA MANIÈRE Ainsitak Biendobře Deboutvestoje Ensemblespolečně Malšpatně Viterychle Volontiersrád, ochotně Exprèsnaschvál

ADVERBESDE LA QUANTITÉ Assezdost Autanttolik Beaucoupmnoho, hodně Bienznačně Davantagevíce Environkolem, asi Peumálo Presquetéměř Tanttolik Troppříliš

ADVERBES DU COMPARAISON Mieuxlépe Moinsméně Pishůře Plusvíce Plutôtspíše

AUTRES ADVERBES Certainementjistě Certesurčitě En effetovšem Évidemmentovšem Heureusementnaštěstí Malheureusementnaneštěstí, bohužel Parfaitementnaprosto, zajisté Peut-êtresnad, možná Sans-doutebezpochyby Sûrementurčitě

LES FORMES ADVERBIALES Příslovce tvoříme připojením přípony –ment k ženskému rodu přídavného jména Actifactiveactivement Douxdoucedoucement Certaincertainecertainement Courageuxcourageusecourageusement Francfranchefranchement Teltelletellement

ADVERBES -TVOŘENÍ Absoluabsolument Polipoliment Vraivraiment Constantconstament Évidentévidemment Violentviolemment Énormeénormément Précisprécisément

JINÉ PROSTŘEDKY VYJADŘOVÁNÍ PŘÍSLOVCÍ Chanter justezpívat čistě Chanter fauxzpívat falešně Parler basmluvit šeptem Parler hautmluvit nahlas Sentir bonvonět Sentir mauvaispáchnout Travailler durpracovat těžce Voir rougevidět rudě, vztekat se

STUPŇOVÁNÍ PŘÍSLOVCÍ Beaucoupplusle plus Peumoinsle moins Bienmieuxle mieux Malpisle pis Viteplus vitele plus vite Vitemoins vitele moins vite

MERCI POUR VOTRE ATTENTION

Gymnázium a Střední odborná škola, Lužická 423, Jaroměř Projekt: Škola v digitálním světě aneb Uchop svoji šanci Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM: VY_32_INOVACE_5B19 Jméno autora:Jana Jašíková Název práce:Les adverbes Předmět:Francouzský jazyk Ročník:3. Ročník, skupina 3.A, 3.L Časová dotace:cca 20 minut Vzdělávací cíl:S pomocí výukové prezentace se studenti naučí tvořit a používat tvary příslovcí. Zároveň si novou látku i procvičí. Pomůcky:počítač, dataprojektor, (active board), Inovace:Studenti zhlédnou prezentaci s využitím ICT a doplní si nové informace a procvičí novou látku Poznámka: Materiály jsou určeny pro bezplatné používání a pro potřeby výuky a vzdělání na všech typech školských zařízení. Jakékoliv další využití podléhá autorskému zákonu. Vytvořeno dne: