Světadíly SLEPÉ MAPY.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Advertisements

Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Martina Brabcová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu.
Tagesablauf Střední odborná škola Otrokovice Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Dana Novotná Dostupné z.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Martina Brabcová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu.
Najdi na slepé mapě Afriky státy podle zadání
Výukový matriál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1.5 EU peníze školám registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Autor:Mgr. Martina Daňková Zpracováno:8.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
ČLOVĚK A PŘÍRODA Zeměpis
 v roce 2012 žije na Zemi přes 7 miliard obyvatel.
Afrika Socioekonomická geografie 1
Člověk a jeho svět – Člověk a jeho zdraví – Trávicí soustava
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Výukový matriál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1.5 EU peníze školám registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Autor:Mgr. Martina Daňková Zpracováno:12.10.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Bednářová Hana ANOTACE Žáci přiřazují obrázky k hlásce ( písmenu ). Druh učebního.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Martina Brabcová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu.
Jak je to dál ? Vypravuj. Princeznička na bále C Č D Ď H CH I J K L M N Ň O P Q R Ř S Š T Ť U V W X Y Z Ž B A E F G poztrácela korále….
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Afrika - poloha.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není – li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
2.Kolik % povrchu zabírá světový oceán
Elektronická učebnice - I
Světadíly Materiál byl vytvořen v rámci projektu
KOLIK STUPŇŮ MAJÍ POLÁRNÍ KRUHY?
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr : Hana Bednářová ANOTACE Žáci dopočítávají - přidávají ovoce na misku podle zadaného.
Mateřská škola, Základní škola a Praktická škola, Horní Česká 15, Znojmo EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:
Co začíná tam, kde končí naše země?
Základní škola Rosice, okres Chrudim Rosice 97, Rosice; IČO: ; tel.: ; Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám 1 Registrační číslo projektuCZ. 1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_UCE_014.
INFORMATIKA 7 Formátování odstavce III2 - I7- 03.
Evropa – poloha na Zemi Hranice Evropy, poloostrovy, ostrovy
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Martina Brabcová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_462_Zaokrouhlování na miliony 2 AUTOR: Mgr. Martina Ringová.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
VY_32_INOVACE_09_Oceány (1) (2) (SADA ČÍSLO 6). INFORMACE PRO UČITELE Jméno autora výukového materiálu: Bc. Milena Švermová Datum (období), ve kterém.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Martina Brabcová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Martina Burgetová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU AnotaceSvětadíly a oceány Autor Václav Jirát Jazyk Čeština Očekávaný výstup Ústně je schopen rekapitulovat jednotlivé.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Bednářová Hana ANOTACE Žáci se seznámí s podstatnými jmény. Druh učebního materiáluDUM.
Obst Střední odborná škola Otrokovice Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Dana Novotná. Dostupné z Metodického.
Státy a jejich hranice Stát = základní politická a mocenská jednotka
 Hodně štěstí :*  Jdi na start Jdi na start.  Kolik je =   
Mgr. Petr Králík
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace Vzdělávací materiál, šablona – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji čtenářské a informační gramotnosti.
Název školy ZŠ Zlonice, okres Kladno Adresa školy Komenského 305, Zlonice Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ , Moderní škola Číslo materiálu v sadě VY_32_INOVACE_š04_s01_01.
VY __III/2__ INOVACE __237. Autor DUMAlena Kopřivová Datum (období) vzniku DUM Ročník a typ školy6. ročník základní školy praktické ŠVP„Učíme.
Název školy: ZŠ NETVOŘICE, OKRES BENEŠOV
Název školy: Speciální základní škola,Louny Poděbradova640, příspěvková organizace Autor: Mgr. Erika Pospíšilová Název materiálu: VY__32_INOVACE_19_IV_Z9_Riskuj.
Amerika – Austrálie – Evropa Asie –Afrika - Antarktida
Název školy: Základní škola T. G
Světové oceány ČLOVĚK A PŘÍRODA/ ZEMĚPIS/ 2012
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Příbor, Dukelská 1346, příspěvková org.
Youtube (Marek Haškovec)
Evropa – poloha, rozloha, členitost
VY_32_INOVACE_01_Poloha České republiky
POLOHA ČESKÉ REPUBLIKY
Marta Podhradská ZŠ LEHNICE
zpracovaný v rámci projektu
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
ZŠP a ZŠS Uherský Brod projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
Základní škola a Praktická škola Dvůr Králové nad Labem
Vodstvo světa – řeky Učivo 9. třídy Název školy
VY_52_INOVACE_06_02_Evropa (poloha, členitost, rozloha)
Název školy: Základní škola Chomutov, Písečná 5144 Název materiálu: VY_52_INOVACE_01_Světadíly_a_oceány_ib2 Číslo projektu: CZ1.07/1.4.00/ Autor:
Co začíná tam, kde končí naše země?
DUM II. / 15. Světadíly Bc. Zdeněk Klíma.
Transkript prezentace:

Světadíly SLEPÉ MAPY

Kolik je na obrázku světadílů? Jeden Tři Šest Pět

ASIE, AMERIKA, AFRIKA, EVROPA, AUSTRÁLIE SPRÁVNĚ. PĚT. ASIE, AMERIKA, AFRIKA, EVROPA, AUSTRÁLIE DÁLE

ŠPATNĚ. ZPĚT

Který světadíl vidíš na obrázku? Amerika Evropa Asie Afrika Austrálie

SPRÁVNĚ. DÁLE

ŠPATNĚ. ZKUS TO ZNOVU. ZPĚT

Který světadíl vidíš na obrázku? Amerika Evropa Asie Afrika Austrálie

SPRÁVNĚ. DÁLE

ŠPATNĚ. ZPĚT

Který světadíl vidíš na obrázku? Amerika Evropa Asie Afrika Austrálie

SPRÁVNĚ. DÁLE

ŠPATNĚ. ZPĚT

Který světadíl vidíš na obrázku? Amerika Evropa Asie Afrika Austrálie

SPRÁVNĚ. DÁLE

ŠPATNĚ. ZPĚT

Který světadíl vidíš na obrázku? Amerika Evropa Asie Afrika Austrálie

SPRÁVNĚ. ALE JENOM SEVERNÍ. DÁLE

ŠPATNĚ. ZPĚT

Který světadíl vidíš na obrázku? Amerika Evropa Asie Afrika Austrálie

SPRÁVNĚ. ALE JENOM JIŽNÍ. DÁLE

ŠPATNĚ. ZPĚT

TAK TEĎ SI UŽ SNAD NÁZVY SVĚTADÍLŮ NESPLETEŠ!

Použité obrázky: http://officeimg.vo.msecnd.net/en-us/images/MH900290683.jpg http://officeimg.vo.msecnd.net/en-us/images/MH900291918.jpg http://officeimg.vo.msecnd.net/en-us/images/MH900431620.jpg http://officeimg.vo.msecnd.net/en-us/images/MH900449065.jpg

ZŠ T. G. Masaryka Otrokovice