1 Pedagogický software 2004 Sekce 3: Systémy řízení výuky (LMS), distanční a celoživotní vzdělávání Předsedající: doc. Ing. Tomáš Kubálek, CSc. RNDr. Josef.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
PLAYBOY Kalendar 2007.
Advertisements

Ústav distančního vzdělávání OPF SU Karviná
Uplatnění eLearningu na českých univerzitách - desetiletá historie
Zkušenosti s e-learningovými kurzy na FES Univerzity Pardubice
Proč studovat na Vysoké škole Karla Engliše?
Města ČR – orientace na mapě
Virtuální vzdělávací prostředí na FaME UTB ve Zlíně Virtuální vzdělávací prostředí na FaME UTB ve Zlíně E-learn 2002 Žilina 5. – 6. února 2002 E-learn.
na EDUCE – Střední odborné škole, s.r.o.
Informační systém pro řízení fitness klubů
*Zdroj: Průzkum spotřebitelů Komise EU, ukazatel GfK. Ekonomická očekávání v Evropě Březen.
Spektra zatížení Milan Růžička 1 Dynamická pevnost a životnost
Fakulta bezpečnostního inženýrství VŠB–TUO
Možnost studia na Fakultě stavební a uplatnitelnost stavebních oborů
Střední průmyslová škola, Karviná
Obor S - Informační systémy ve stavebnictví
1 Projekt Akademie distančního vzdělávání Monika Všetulová, Miroslava Dvořáková Olomouc 2007.
AutorMgr. Lenka Závrská Anotace Očekávaný přínos Tematická oblastOperace s reálnými čísly Téma PředmětMatematika RočníkPrvní Obor vzděláváníUčební obory.
Projekty Olomouckého kraje a jeho příspěvkových organizací
Informace pro studenty
Informace o studiu na KITTV 2011/2012
1 Proč OI ? Informatický program zaměrený na základy matematiky a algoritmizace, programování a počítačových věd Malý program s osobním přístupem odborníků.
Cesta ke kvalitě AUTOEVALUACE - Vytváření systému a podpora škol v oblasti vlastního hodnocení aneb Cesta ke kvalitě PhDr. Ivana Shánilová, manažerka aktivity.
Násobíme . 4 = = . 4 = = . 4 = = . 2 = 9 .
OBHAJOBA ZÁVĚREČNÉ PRÁCE MENDELOVA ZEMĚDĚLSKÁ A LESNICKÁ UNIVERZITA V BRNĚ KOORDINACE V OBLASTI ICT 2008.
Distanční studium na OPF SU František Koliba Petr Korviny.
Vizualizace projektu větrného parku Stříbro porovnání variant 13 VTE a menšího parku.
Vzdělávací materiál / DUMVY_32_INOVACE_02B14 Příkazový řádek: obsah souborů PŘÍKLADY AutorIng. Petr Haman Období vytvořeníLeden 2013 Ročník / věková kategorie3.
Výukový matriál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1
Dělení se zbytkem 3 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
Hana Landová Univerzita Karlova v Praze, ÚISK Zdeňka Civínová
ICT podpora komunikace nejen v distančním vzdělávání DisCo 2010, Plzeň, Jiří Jelínek Lukáš Novotný Fakulta managementu Jindřichův Hradec VŠE.
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
Dělení se zbytkem 6 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Dělení se zbytkem 5 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
E-learningový kurz e-learningu OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Další vzdělávání pracovníků škol GP – oblast podpory 1.3 CZ1.07/1.3.05/ Ostrava,
Výsledky výzkumu ve vzdělávacích institucích doc. Ing. Josef Vaculík, CSc. Ing. Petr Urbanec Univerzita Pardubice.
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.

Metodická podpora úprav RVP ZV
Zásady pozorování a vyjednávání Soustředění – zaznamenat (podívat se) – udržet (zobrazit) v povědomí – představit si – (opakovat, pokud se nezdaří /doma/)
Informační vzdělávání na VŠ: aktivity v roce 2005/2006 Výsledky dotazníkového šetření Eva Dohnálková, Hana Landová, Jana Liptáková.
Studijní opory pro distanční vzdělávání z hlediska pedagoga Jitka Komárková Ústav systémového inženýrství a informatiky Fakulta ekonomicko-správní Univerzita.
Řešení elektronického docházkového systému Vema
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
EDITOR BY: SPRESS 15. ledna ledna ledna 2015.
Studijní programy a LMS František Koliba Petr Korviny Katedra Informatiky OPF v Karviné SU v Opavě
Zkušenosti s elektronickou podporou výuky
Technické kreslení.
MoodleMoot.cz 2011, Ostrava, PragoData Consulting, s.r.o. 1 Moodle a okolní svět Ing. Marek Kocan.
Petr Korviny SCO 2007 Brno Usnadnění tvorby elektronických studijních textů pro distanční vzdělávání Petr Korviny
Aplikace DVB-T Český Telecom, a.s.. 2 Agenda DVB-T MHP Platforma ČTc DVB-T MHP Platforma ČTc – aplikace Shrnutí cílů společnsti Český Telecom, a.s.
KONTROLA A MĚŘENÍ Měření součástí ve 3D
E-learningový kurz e-learningu OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Další vzdělávání pracovníků škol GP – oblast podpory 1.3 CZ1.07/1.3.05/ Vysoká.
Přednost početních operací
Úvod Proč studovat informatiku?
ELearning na FIM UHK Fakulta informatiky a managementu Univerzita Hradec Králové.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Poznatky a zkušenosti z projektu CZ / /0058 „Prohloubení manažerských dovedností řídicích pracovníků malých a středních podniků“ Jiří Vaněk.
Autor: Ondřej Šimeček Verze: 1.1.3
Inovace vzdělávání v regionu Morava a Slezsko. Představení projektu VIRTUNIV. Konference SCO´ – BRNO Danuše BAUEROVÁ
Copyright (C) 1999 VEMA počítače a projektování, spol. s r.o.1 Lucián Piller Intranet HR.
Univerzita Karlova v Praze Pedagogická fakulta Ústav profesionálního rozvoje pracovníků ve školství (od října 2001) ředitelka: PhDr. Jana Kohnová Ústav.
E-learningový kurz e-learningu OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Další vzdělávání pracovníků škol GP – oblast podpory 1.3 CZ1.07/1.3.05/ Vysoká.
VEŘEJNÁ EKONOMIKA A SPRÁVA
Univerzita Karlova, Praha Pedagogická fakulta Středisko vzdělávací politiky Myslíkova 7, Praha 1 Tel.:
Tvorba e-learningových kurzů v LMS Moodle
E-learning z druhé strany: pohled studentů Jiří Zounek Ústav pedagogických věd FF MU A. Nováka Brno
KOMUNIKAČNÍ A INFORMAČNÍ SYSTÉMY
Transkript prezentace:

1 Pedagogický software 2004 Sekce 3: Systémy řízení výuky (LMS), distanční a celoživotní vzdělávání Předsedající: doc. Ing. Tomáš Kubálek, CSc. RNDr. Josef Milota

2 Přehled příspěvků 1 1. Výuka stavební mechaniky s podporou internetu na FSV ČVUT Jandeková D., Konvalinka P., ČVUT Praha 2. Analýza autorských systémov na tvorbu multimediálnych aplikacií pre prostredie e- learningu Bubeníková E., Hudec R., ŽU Žilina 3. Systematický přístup k tvorbě elektronického kurzu Vaněk J., SLU Opava 4. Ďalšie vzdelávanie učiteľov chémie distančnou formou Lichvárová M., UMB Banská Bystrica 5. Zavádění e- learningu ve vzdělávaní pracovníků státní správy v rezortu zemědělství Šilhová Z., Ústav zemědělských a potravinářských informací Praha 6. Automatizované prostředí pro tvorbu a prezentaci průvodců distančním studiem na FM VŠE Kincl T., Jelínek J., VŠE v Praze 7. Inovácia samostatnej práce edukanta počítačom Beisetzer P., PU Prešov 8. Získavanie IKT kompetencií študentov v prírodovedných predmetoch na PDF TU Mišút M., Gazdíková V., Školková K., PdF TU Trnava

3 Přehled příspěvků 2 9. Distanční vzdělávání s podporou prostředků e- learningu Pavlas R., TU Ostrava 10. Využití LMS eDoceo v distanční formě navazujícího magisterského studia Podniková ekonomika a management Volkmerová B., Kubálek T., FPH VŠE v Praze 11. Celoživotní vzdělávaní na VUT v Brně Bejček V., VUT v Brně 12. E-learningový systém eTask: filosofie, zkušenosti a perspektivy Milota J., Nýdl V., JU České Budějovice 13. Řešení společnosti Microsoft pro výukové portály – Learning Gateway Knyttl J., Microsoft 14. Nevýhody a nedostatky e- Learningu Naiman K., Chalupníková R., UP Pardubice, UHK Hradec Králové 15. Řízení výuky informačních a komunikačních technologií Jehlička V., Radocha K., UHK Hradec Králové 16. Elektrotechnika a její humanistické pojetí v distančním vzdělávání Serafín Č., UP Olomouc 17. Zkušenosti z tvorby elektronických studijních materiálů Dvorský J., Kudělka M., Snášel V., TU Ostrava, UP Olomouc

4 Přehled příspěvků Tvorba elektronických studijních náplní Horký E., OPF Karviná 19. Zkušenosti s e- learningem na Pedagogické fakultě MU v Brně Váňová T., MU v Brně 20. Univerzitní e- learningový systém na Technické univerzitě v Liberci Linka A., Brzezina M., TU Liberec 21. Pojetí informace v připravovaném Rámcovém vzdělávacím programu pro základní a gymnaziální vzdělávaní (RVP ZV a GV) Jonák Z., Výzkumný ústav pedagogický v Praze 22. WebCT – softwarový nástroj na podporu DiV na FIM UHK Rohrová H., UHK Hradec Králové 23. Elektronická podpora výuky distančního vzdělávání na VVŠ PV ve Vyškově Pluskal D., Šotová J., VVŠ PV Vyškov 24. Skúsenosti s on-line vzdelávaním na PdF TU Gabaľová V., Horváth R., Mišút M., TU Trnava 25. Skúsenosti so správou elektronického vzdelávaceho systému Horváth R., Školková K., TU Trnava 26. LMS systém Learning Space v distančním vzdělávání Burianová E., Klimeš, C., PdF OU, Ostrava

5 Přehled příspěvků Learning Objects jako řešení problému tvorby e-learningových kurzů Icha J., PdF JU České Budějovice 27. E-learning in Learning Organization Pomazalová N., Vojenská akademie Brno 28. Mandrakelinux – snadná cesta ke svobodnému software Bíbr I., QCM, s.r.o. 29. Open Source projekt LMS systému eDoceo Hrdonka T., Trask Solution, s.r.o. 30. Vytvoření webového rozhraní ke komponentě studium pro ČVUT Gajdoš P., Trask Solution, s.r.o. 31. Software pro stanovení opatření k půdám ve zranitelných oblastech dle akčního programu nařízení vlády č. 103/2003 Sb. Mika K., Lechner R., ZF JU České Budějovice 32. Zjednodušení výpočtu vodní eroze pro výuku i zemědělskou praxi Pěkná D., Ondr P., ZF JU, katedra pozemkových úprav 33. Zkušenosti s vlastním provozním informačním serverem pro podporu výuky PF JU České Budějovice

6 Nezveřejněné příspěvky Systém podpory výuky Moodle ( Mudrák D., UK Praha Zkušenosti s tvorbou podpůrných textů pro distanční studium ekonomie Štancl L., VVŠ PV Vyškov Systémy řízení výuky (LMS) Prokop R., SOŠ telekomunikační a SOU telekomunikační Ostrava Organizace hybridního mezinárodního studijního programu: první zkušenosti a doporučení Kačín R., Šubrta V., VŠE v Praze Školní projekty s využitím virtuálních vzdělávacích prostředí Černochová M., Siňor S., UK Praha Postery LMS Moodle a jeho využití na FF MU Mikšík D., MU Brno