Číslo a název projektu CZ.1.07/1.5.00/34.0619 OP: Vzdělávání pro konkurenceschopnost Zvyšování vzdělanosti pomocí e-prostoru Název a adresa školy Soukromá.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Číslo a název projektu CZ.1.07/1.5.00/ OP: Vzdělávání pro konkurenceschopnost Zvyšování vzdělanosti pomocí e-prostoru Název a adresa školy Soukromá.
Advertisements

Číslo a název projektu CZ.1.07/1.5.00/ OP: Vzdělávání pro konkurenceschopnost Zvyšování vzdělanosti pomocí e-prostoru Název a adresa školy Soukromá.
VY_32_INOVACE_422, 22. sada, Prvouka
Tematická oblast: Ruční zpracování kovů Okruh: Závity
Číslo v digitálním archivu školyVY_52_INOVACE_P8_26 Sada DUMPřírodopis 8 Předmět Přírodopis Název materiáluSmysly člověka 1. část Anotace Žáci pomocí prezentace.
VY_52_INOVACE_PŘ.9.19 – SOPEČNÁ ČINNOST - prezentace
Číslo a název projektu CZ.1.07/1.5.00/ OP: Vzdělávání pro konkurenceschopnost Zvyšování vzdělanosti pomocí e-prostoru Název a adresa školy Soukromá.
Číslo a název projektu CZ.1.07/1.5.00/ OP: Vzdělávání pro konkurenceschopnost Zvyšování vzdělanosti pomocí e-prostoru Název a adresa školy Soukromá.
Číslo a název projektu CZ.1.07/1.5.00/ OP: Vzdělávání pro konkurenceschopnost Zvyšování vzdělanosti pomocí e-prostoru Název a adresa školy Soukromá.
Číslo a název projektu CZ.1.07/1.5.00/ OP: Vzdělávání pro konkurenceschopnost Zvyšování vzdělanosti pomocí e-prostoru Název a adresa školy Soukromá.
Číslo a název projektu CZ.1.07/1.5.00/ OP: Vzdělávání pro konkurenceschopnost Zvyšování vzdělanosti pomocí e-prostoru Název a adresa školy Soukromá.
Číslo a název projektu CZ.1.07/1.5.00/ OP: Vzdělávání pro konkurenceschopnost Zvyšování vzdělanosti pomocí e-prostoru Název a adresa školy Soukromá.
Poznávání částí lidského těla.
Číslo a název projektu CZ.1.07/1.5.00/ OP: Vzdělávání pro konkurenceschopnost Zvyšování vzdělanosti pomocí e-prostoru Název a adresa školy Soukromá.
Číslo a název projektu CZ.1.07/1.5.00/ OP: Vzdělávání pro konkurenceschopnost Zvyšování vzdělanosti pomocí e-prostoru Název a adresa školy Soukromá.
VY_32_INOVACE_PSYM24860ZAPBOU Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj.
Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ OP: Vzdělávání pro konkurenceschopnost Zvyšování vzdělanosti pomocí e-prostoru Název a adresa školySoukromá.
ROZMNOŽOVÁNÍ MECHŮ VY_52_INOVACE_B1 – 30 AUTOR: Mgr. Iveta Bartošová
Číslo a název projektu CZ.1.07/1.5.00/ OP: Vzdělávání pro konkurenceschopnost Zvyšování vzdělanosti pomocí e-prostoru Název a adresa školy Soukromá.
Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ OP: Vzdělávání pro konkurenceschopnost Zvyšování vzdělanosti pomocí e-prostoru Název a adresa školySoukromá.
VY_32_INOVACE_F Soustava rozmnožovací - žena AUTOR : Mgr. Iveta Bartošová VYTVOŘENO : květen 2012 STRUČNÁ ANOTACE : Zápis vyučovací hodiny Časová.
VY_32_INOVACE_A1-05 HALOGENIDY AUTOR : Mgr. Iveta Bartošová VYTVOŘENO : listopad 2011 STRUČNÁ ANOTACE : Zápis vyučovací hodiny Časová náročnost : 1 vyučovací.
UHLIČITANY A SÍRANY VY_32_INOVACE_A AUTOR: Mgr. Iveta Bartošová
Základní škola Kladruby 2011  Škola: Základní škola Kladruby Husova 203, Kladruby, Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Modernizace výuky Autor:Petr.
Anotace Prezentace určená k opakování a procvičování učiva o chemických prvcích Autor Ing. Lenka Kalinová JazykČeština Očekávaný výstup Žák rozlišuje chemické.
Vypravování o prázdninách
VY_32_INOVACE_PSYPS12360ZAP Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Mácová Lucie ANOTACE Materiál seznamuje žáky s obdobím třetihor – přírodními podmínkami,
VY_32_INOVACE_TMM20860BOU Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Rozvoj.
VY_32_INOVACE_PSYM23660ZAPBOU Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj.
Zaokrouhlování čísel na desítky
Zaokrouhlování čísel na stovky
VY_32_INOVACE_PSYPS14060ZAP Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj.
VY_32_INOVACE_PSYM22860ZAPBOU Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj.
VY_32_INOVACE_TMM211060BOU Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Rozvoj.
VY_32_INOVACE_423, 22. sada, Prvouka
VY_32_INOVACE_F Soustava rozmnožovací - muž AUTOR : Mgr. Iveta Bartošová VYTVOŘENO : květen 2012 STRUČNÁ ANOTACE : Zápis vyučovací hodiny Časová.
VY_32_INOVACE_TMM21560BOU Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Rozvoj.
VY_32_INOVACE_PSYM22660ZAPBOU Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj.
PŘÍRODOPIS-8. ročník NEMOCI SRDCE A CÉV.
VY_32_INOVACE_421, 22. sada, Prvouka
Sudoku Dominik Hrbáč V.B.
VY_32_INOVACE_CH.8.16 –KARBOXYLOVÉ KYSELINY- prezentace
Vzdělávací oblast: Český jazyk – sloh Autor: Vlasta Lindovská
Základní škola a Mateřská škola Vraclav, okres Ústí nad Orlicí Vraclav 52, e:mail: Tel.: www: zsvraclav.cz Č íslo projektuCZ.1.07/1.4.00/
VY_32_INOVACE_TMM20960BOU Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Rozvoj.
VY_32_INOVACE_TMM22660BOU Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1
VY_32_INOVACE_PSYPS12560ZAP Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj.
Květ VY_52_INOVACE_B1 – 16 AUTOR: Mgr. Iveta Bartošová
Název a číslo učebního materiálu: VY_52_INOVACE_29_SVALY_PREDNI_CAST
OPYLENÍ a OPLOZENÍ VY_52_INOVACE_B1 – 20 AUTOR: Mgr. Iveta Bartošová
Chromatografie VY_32_INOVACE_CH1 – 01 AUTOR: Mgr. Jana Krajinová
Anotace Prezentace určená k opakování a procvičování učiva o destilované vodě Autor Ing. Lenka Kalinová Jazyk Čeština Očekávaný výstup Žák zná vlastnosti.
Vzdělávací oblast: Český jazyk – sloh Autor: Vlasta Lindovská
VY_32_INOVACE_TMM20460BOU Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Rozvoj.
VY_32_INOVACE_PSYPS13660ZAP Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj.
Digitální učební materiál vytvořený v rámci projektu: HUMANIZACÍ ŠKOLSTVÍ K ROVNÝM PŘÍLEŽITOSTEM CZ.1.07/1.4.00/ Dětský domov, základní škola, školní.
VY_32_INOVACE_426, 22. sada, Prvouka
Zpracoval: ing. Pavel Králík Zlato, stříbro, platina, měď
VY_32_INOVACE_PSYPS15860ZAP Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj.
VY_32_INOVACE_CH VZDUCH - prezentace
VY_32_INOVACE_TMM20660BOU Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Rozvoj.
VY_32_INOVACE_TMM BOU Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Rozvoj.
VY_32_INOVACE_TMM20760BOU Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1
VY_32_INOVACE_PSYPS13960ZAP Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj.
Název a číslo učebního materiálu: VY_52_INOVACE_30_SVALY_ZADNI_CAST
Obecná geologie Vznik života na Zemi Vznik života na Zemi - před více než 4 mld. let naráží planetka velikosti Marsu do Země ( t = 6000°C, vysoký tlak)
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_VERA_MERKLOVA_PECE_O_VLASY_DIAGNOZA_VLASU_PREZENTACE_1 7 Název školyStřední škola služeb,
Diagnóza vlasu - metody
Transkript prezentace:

Číslo a název projektu CZ.1.07/1.5.00/34.0619 OP: Vzdělávání pro konkurenceschopnost Zvyšování vzdělanosti pomocí e-prostoru Název a adresa školy Soukromá střední škola a jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Č. Budějovice, s.r.o., Jeronýmova 28/22, České Budějovice Kód materiálu Klíčová aktivita V/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji odborných kompetencí žáků středních škol Název materiálu Vzdělávací materiál č.16 Diagnóza vlasů Autor PhDr. Alena Švepešová Tematická oblast Tvorba účesu Anotace Vzdělávací materiál „ „Diagnóza vlasů je určen pro výklad učiva pro obory Kadeřník – kadeřnice. Ročník . Ročník –U1.A Datum tvorby ŘÍJEN 2013 Pokud není uvedeno jinak, použitý materiál je z vlastních zdrojů autora

Zpracovala PhDr. Alena Švepešová Diagnóza vlasů Zpracovala PhDr. Alena Švepešová Použitá literatura:Technologie I. Pro učení obor kadeřník Paedr. Ladislav Polívka a kol.,Informatorium Praha 1998

Diagnóza vlasů Je rozpoznání a systematické označení stavu vlasů. Diagnóza vlasů je pro kadeřníka důležitou částí jeho odborných znalostí.

Vlastnosti vlasů pevnost pružnost nasávací schopnost tažnost

U vlasů určujeme Co je přirozené Co je získané

Na základě diagnózy rozdělujeme vlasy Zdravé vlasy – vlasy jsou hladké Suché, zcitlivělé vlasy – vlasy nejsou hladké šupinky se nepřekrývají Oslabené, poškozené vlasy –lámou se a štěpí se jim konečky

Přirozené přirozenou kvalitu – vlasy jemné, středně jemné, silné, skelné přirozenou nasávací schopnost – nízká, střední, vysoká přirozenou tvárnost – vlasy rovné, tvárné, vlnité, kudrnaté, krepaté Přirozená barva

Získané získanou tvárnost – preparace – kudrnaté, vlnité, rovné barva vlasů – přírodní - chemické získanou zvýšenou nasávací schopnost – chemickým působením na vlasy (preparace, barvení)

METODY PRO STANOVENÍ DIAGNÓZY VLASŮ HMATEM Určujeme kvalitu jemné vlasy na omat hebké, čím silnější tím jsou na omat hrubší OBRÁZEK POUŽIT Z http://www.google.cz/imgres?um=1&sa=N&hl=cs&tbm=isch&tbnid=OZhT2IFq9l8cdM:&imgrefurl=http://www.vedanasbavi.cz/zprava-lekce-pro-tento-tyden-hmat&docid=C-24.10.2013QnYDDn33vCGM&imgurl=http://www.vedanasbavi.cz/obs:0 24.10.2013

METODY PRO STANOVENÍ DIAGNÓZY VLASŮ Zrakem Suchý nebo mastný vlas a nasávací schopnost, tvar, barvu Deformaci lebky, jizvy, výrůstky Obrázek použit z:http://www.google.cz/imgres?um=1&hl=cs&biw=1280&bih=815&tbm=isch&tbnid=-j-oxArxzSiUIM:&imgrefurl=http://clanky.katalogmobilu.cz/2441-stahnete-si-zdarmadsp=24&ved=1t:429,r:15,s:0,i:132&tx=120&ty=86 24.10.2013

METODY PRO STANOVENÍ DIAGNÓZY VLASŮ DOTAZEM Použijeme při nejasnosti nebo při ujišťění se v diagnóze ( kdy byla použita barva – jak je to dlouho, zda se jedná o přírodní barvu …) Obrázek použit z:http://www.google.cz/imgres?um=1&hl=cs&biw=1280&bih=815&tbm=isch&tbnid=eOpE6OXD4rU6dM:&imgrefurl=http://deosum.com/Articles/123-tajemna-sila-vulgarnich-slov.aspx&docid=JBS4yPB4trfbEM&imgurl=http://deosum.com/Images/o-slovech.gif&w=400&h=, 24.10.2013

METODY PRO STANOVENÍ DIAGNÓZY VLASŮ Speciální přístroje, mikroskop Digitální hairtester ( DHT ) je přístroj, který diagnostikuje kvalitu vlasů. Analyzuje jejich pevnost a pružnost a stanoví, jestli jsou vlasy FIL (hydrofilní), tedy ty, které potřebují posílit vnitřní strukturu Použito z:http://www.harologi.cz/o-harologi/co-je-digitalni-hair-tester-dh24.10.2013

Diagnózu vlasů zjišťujeme u každého zákazníka vždy při rozčesávání vlasů Dále zjišťujeme: tvar hlavy – zploštění, bulky, propadliny stav pokožky – lisiny, jizvy, bradavice kvalita vlasů

Jemné vlasy obrazek google -jemné vlasy 24.10.2013)

Suché vlasy http://www.google.cz/imgres?um=1&hl=cs&biw=1280&bih=815&tbm=isch&tbnid=-d-bD0ozqESBpM:&imgrefurl=http://slecna.info/tvuj-svet/qa-mastne-a-suche-vlasy-co-s-tim/&docid=3OTCbvWNM7bZsM&imgurl=http://slecna.info/wp-content/uploads/7550_235.jpg&w=235&h=283&ei=AHBtUuGvM9OLhQeomoGYDw&zoom=1&iact=hc&vpx=2&vpy=209&dur=1828&hovh=226&hovw=188&tx=88&ty=112&page=1&tbnh=132&tbnw=123&start=0&ndsp=27&ved=1t:429,r:0,s:0,i:84 24.10.2013

Mastné vlasyhttp://www. google. cz/imgres

Typologie vlasů – dle barvy obrázek použit z:http://www. google

Typologie podle barvy Zrzavé Blond Hnědé Černé Šedé

Obrázek použit z :http://www. google. cz/imgres

Tvary vlasů Rovný – tzv.mongolský typ Střední – lehce zvlněný tzv.kavkazký typ Kudrnatý tzv. africký typ

Afro styl obrázek použit z:http://www.zerty.cz/afro-paruky 24.10.2013

Vlasy dlouhé Na hlavě Vousy Ochlupatění těla

Krátké vlasy Řasy Obočí Chlupy v nose Chloupky ve zvukovodu