Energie, aneb jak se ve 21. století (alternativně) zahřát?

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Semaine Franco-Tchèque Týden Francouzko-česká výměna Semaine Franco-Tchèque Týden Francouzko-česká výměna.
Advertisements

Výstavba větrné elektrárny v lokalitě Varnsdorf-Špičák RCA Research.
Lihovar Vizovice La distillerie de Visovice Visovice’s distillery
ŠKOLA:Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO ŠABLONY:III/2.
Les fautes des Tchèques en français Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Rozvoj.
ŠKOLA:Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO ŠABLONY:III/2.
ŠkolaStřední průmyslová škola Zlín Název projektu, reg. č.Inovace výuky prostřednictvím ICT v SPŠ Zlín, CZ.1.07/1.5.00/ Vzdělávací.
Prévisions météo Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Rozvoj žákovských kompetencí.
UČÍME V PROSTORU Název předmětu: Název a ID tématu: Zpracoval(a): Zdravotechnika Příprava teplé vody II (STA56) Ing. Vladimíra Straková STAVEBNICTVÍ.
Shanghai Shanghai habitants ville importante de Chine Shanghai est située sur la rivière Huang Pu, et se compose donc de deux parties distinctes,
ŠKOLA:Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO ŠABLONY:III/2.
Společenské a hospodářské prostředí
Négation Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Rozvoj žákovských kompetencí.
Adam Jur č o 4.A Obnovitelné Zdroje. Co jsou obnovitelné zdroje ? „Obnovitelné p ř írodní zdroje mají schopnost se p ř i postupném spot ř ebovávání č.
Liste de règles Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Rozvoj žákovských kompetencí.
Naše škola v krabici - Klima školy Our school in box - School climate.
Razvan, Jeremy, yohan, Matej, Zuzka. 1)Présentation du lycée 2)Les expériences 3)ABK6 et Saint-Gobain 4)L’Hermione et La Rochelle 1)Prohlídka lycea 2)Experimenty.
Bilanční centrum Ing. Pavel Brychta, CSc. ředitel Bilančního centra
Zdroje energie v ČR a koncepce energetiky do budoucnosti Vypracoval: Michal Zelenský.
ŠkolaStřední průmyslová škola Zlín Název projektu, reg. č.Inovace výuky prostřednictvím ICT v SPŠ Zlín, CZ.1.07/1.5.00/ Vzdělávací.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Logement - révision Francouzština Autor: Mgr. Dagmar Mynářová
Ester Maternová. L´article définiLELALES L´article indéfiniUNUNEDES L´article contractéDUDE LADES AUA LAAUX.
Passé composé Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť
Sur la route Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Rozvoj žákovských kompetencí.
1 Škola: Gymnázium, Brno, Slovanské náměstí 7 Šablona: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název projektu: Inovace výuky na GSN prostřednictvím.
Qui / Que Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Rozvoj žákovských kompetencí.
Pronoms Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Rozvoj žákovských kompetencí pro.
Poser une question Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Rozvoj žákovských kompetencí.
Article partitif Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Rozvoj žákovských kompetencí.
Publicité Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Rozvoj žákovských kompetencí.
Interdictions Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Rozvoj žákovských kompetencí.
Enigmes Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Rozvoj žákovských kompetencí pro.
Inscriptions Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Rozvoj žákovských kompetencí.
Panneaux Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Rozvoj žákovských kompetencí.
Tri des déchets Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Rozvoj žákovských kompetencí.
Smart board Tomáš Plaček, Jan Kovařík, Daniel Šulc.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není- li uvedeno jinak, je Mgr. Libuše Kocourková Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu.
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
Mgr. Alena Miklíčková. * Obrázky určené k popisu a srovnání * Soubor otázek k diskusi na dané téma * Jednotlivé otázky s ukázkami slovní zásoby * Zadání.
Au restaurant Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Rozvoj žákovských kompetencí.
Magasins Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Rozvoj žákovských kompetencí.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Hana Syrovátková Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu.
Alternativní Zdroje Energie Autoři: Jiří Preclík Pavel Kopáček Emil Pišta : VII. D třída: VII. D.
1 Škola: Gymnázium, Brno, Slovanské náměstí 7 Šablona: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název projektu: Inovace výuky na GSN prostřednictvím.
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:Anzhela Sabadosh NÁZEV: VY_32_INOVACE_07B_01_ le corps humain TEMA:Civilisation.
PETIT DÉJEUNER RESTAURANT FRUITS ET LÉGUMES. SNÍDANĚ RESTAURACE OVOCE A ZELENINA.
Comment les jeunes passent-ils leur temps libre en République Tchèque?/Jak tráví volný čas mládež v České republice? Rédactrices/Vytvořily: Cécile Saffroy,
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:Mgr. Martina Chalupová NÁZEV:VY_32_INOVACE_09B_16 Umwelt TEMA:My a svět kolem nás.
Projet Nancy-Brno Alimentation, restauration, hôtellerie Jak se jí ve Francii, jak se jí u nás.
P ROJET COMMUN SUR L ’ ALIMENTATION EN R ÉPUBLIQUE T CHÈQUE ET EN F RANCE ( – )
PROJET NANCY – BRNO 2011 Le déjeuner, la cantine, la viande et la charcuterie.
Název: Tschechische Republik Autor: Mgr. Anna Řeháková Název SŠ:VOŠ, SPŠ automobilní a technická Tem. oblast:Reálie České republiky Ročník:3. – 4. ročník.
Le Lycée Carnot de Dijon Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblast La vie en France Datum vytvoření Ročník4.
Les commerces Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblast Život ve Francii Datum vytvoření RočníkSekunda,
Milan Kundera Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblastFrankofonie Datum vytvoření Ročník3., 4. ročník.
Security Systems BU Communication Systems Slide 1 Představení nových reproduktorů.
GE - Vyšší kvalita výuky
Název vzdělávacího materiálu
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
Téma: À la table VY_32_INOVACE_297.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
What do you have to think about when planning something?
La galette des rois Tematická oblast Život ve Francii Datum vytvoření
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL zpracovaný v rámci projektu
La météo Tematická oblast Vocabulaire Datum vytvoření Ročník
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
Úspora energií L‘économies d‘énergie The economy of energy
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a praktická škola Arkadie, o. p. s
Les Incas Les fils du Soleil Dlouho po Babylonu Velké Čínské zdi
Transkript prezentace:

Energie, aneb jak se ve 21. století (alternativně) zahřát? Gymnázium Slovanské náměstí 7, Brno RNDr. Hana Gorodecká Kristýna Beranová, VI.A Tomáš Ilgner, VI.A Kateřina Němcová, III.A

obsaH Seznámení s týmem Výběr tématu Zpracování Dotazníky Prezentace Články

NÁŠ TÝM RNDr. Hana Gorodecká Kateřina Němcová Kristýna Beranová Tomáš Ilgner

PROČ JSME SI TÉMA VYBRALI? Zájem o danou problematiku Využití alternativní energie v našem okolí Zaujetí na první pohled

PRŮZKUM MÍNĚNÍ V NAŠÍ ŠKOLE Otázka č. 1: Máte přehled o alternativních zdrojích energie? Otázka č. 2: Myslíte si, že je výhodné zaměřit se na alternativní zdroje energie? Otázka č. 3: Myslíte si, že by se měly snížit výkupní ceny „solární" energie? Otázka č. 4: Považujete za správné využívat ornou půdu pro výstavbu solárních elektráren? Otázka č. 5: Byl(a) byste ochotný(á) nainstalovat na svou nemovitost solární kolektory pro ohřev vody v případě finanční dostupnosti? Otázka č. 6: Považujete solární a větrné elektrárny za prvek výrazně hyzdící okolní krajinu?

Lokální akce v naší škole U nižších ročníků Představení a přiblížení jednotlivých zdrojů alternativní energie Diskuze Uvědomění si problematiky, její pozitiva i negativa

ČLÁNKY V RÁMCI SOUTĚŽE Přednáška o problematice alternativních zdrojů energie Průzkum mínění v otázkách alternativní energie Je odklon od jádra skutečnou výhrou? Energie ze slunce - dobrá partie, ale jak pro koho Letem světem problematikou solární energie Ohřívat vodu sluncem se vyplatí!

POUŽITÉ ZDROJE Obrázky obsažené v této prezentaci: http://i.idnes.cz/09/092/c460/KRC2dc2b8_panelydnes.jpg http://www.ekobydleni.eu/obrazky/vetrna-energie/vetrne-elektrarny-cina.jpg Obrázky z webu naší školy

About us We attend gymnasium Slovanské náměstí 7 in Brno. As a theme of our project, we chose issue of alternative energy sources. We organized a local event for younger schoolmates in the form of presentation and questionnaires. We asked for basic awareness of alternative energetics. Wir kommen aus Gymnasium Slovanské náměstí (Slawischer Platz) in Brno (Brünn). Als Thema unseres Projektes haben wir die Problematik alternativer Energiequellen gewählt. Wir haben für jüngere Mitschüler Präsentationen und Fragebögen vorbereitet, in denen wir nach ihren Grundkenntnissen über die alternative Energetik gefragt haben. Nous sommes du lycée Slovanské náměstí 7 á Brno. Pour le thème du projet, nous avons choisi la problemématique des sources alternatives de l‘ énergie. Nous avons organisé une activité locale pour les camarades d‘ école moins agés sous la forme d‘ une présentation et des questionnaires où nous avons démandé sur la connaissance fondementale et sur l‘ énergétique alternative. Somos de Instituto Slovanské náměstí 7 en Brno. Para nuestra paticipación en esta competición hemos elegido el tema „Recursos alternativos de energía“. Hemos oraganizado un evento para nuestros compaňeros menores de la escuela. Les hemos preguntado por sus conocimientos básicos sobre energía y los recursos naturales renovables.