 Úvodní snímek – název a jméno  Osnova prezentace  Obrázky a grafy  Závěr, prostor pro otázky, poděkování, shrnutí  Vhodný slide na závěr – dlouho.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Kdo to udělal? Who did it?. Proč to udělal? Why did he do it?
Advertisements

Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
OZNAČENÍ MATERIÁLU: AJ166 NÁZEV VZDĚLÁVACÍHO MATERIÁLU: The USA NÁZEV ŠKOLY: Základní škola, Znojmo, Václavské nám. 8 ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/
Wars Štěpán Bechynský Developer Evangelist Microsoft.
Novinky ze zahraničí IVIG 2008
Evoluce Katalýza. © 2011 Nature Publishing Group. Published by Nature Publishing Group.2 Figure 1 Rapid evolutionary innovation during an Archaean.
Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/ Klíčová aktivita: II/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji. výuky cizích jazyků Šablona číslo: VY_22_1_30.
Daniel.steigerwald.cz Třídy, dědičnost a OOP v Javascriptu.
Zvířatae Anotace: Žáci si v prezentaci osvojí základní fráze a slovní zásobu na téma Zvířata, což je podpořeno vizuálně i sluchově. Žáci si procvičí čtení.
Tutorial: Mechanic - electrician Topic: Electric measurement the 2nd. year Measuring devices 1 Prepared by: Ing. Jiří Smílek Projekt Anglicky v odborných.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2č. materiálu:VY_32_INOVACE_04.
Lada Leszkowová, Gymnázium K.V. Raise Hlinsko, 2014 leden
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: 3 Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_ANJ_VL_3_20.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
2.1 School Practise „have got“
Adele – poslech, práce s textem.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-3.PT-19-Služby Název školyStřední odborná škola a Střední odborné učiliště, Dubno.
Mission of the Chamber – since 1996
1 Škola: Gymnázium, Brno, Slovanské náměstí 7 Šablona: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název projektu: Inovace výuky na GSN prostřednictvím.
SharePoint technologie WSS 3.0 a MOSS 2007 Tomáš Kutěj TSP – Office platform Microsoft.
Píseň “ABC” Reakce?. Kdo je tady? Kdo má domácí úkol?
ŠkolaStřední průmyslová škola Zlín Název projektu, reg. č.Inovace výuky prostřednictvím ICT v SPŠ Zlín, CZ.1.07/1.5.00/ Vzdělávací.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: 3 Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_ANJ_VL_3_15.
Abba – poslech, práce s textem.
1 Škola: Gymnázium, Brno, Slovanské náměstí 7 Šablona: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název projektu: Inovace výuky na GSN prostřednictvím.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Integrated Development Environment datové modely pro SharePoint Michal Černík.
WALES „Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr.Dana Brdíčková.
Elektronická učebnice - II
Přítomné časy, budoucí – will, minulý čas prostý - 6. ročník Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu.
Předpřítomný čas Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ondřej Hoberla. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU: Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO.
Musím to udělat? Do I have to do this?. Proč tam musíme jít? Why do we have to go there?
Modal Verbs = způsobová slovesa.
42.1 Reported statements (Nepřímá řeč)
Čím pojedete na dovolenou ? Co takhle autíčkem ?.
DIANA NARVÁEZ Hlavní město Ekv. Je Quito nacházející se v horách Ekv se dělí na 4 časti: Amazonie, Hory, Přimoří a Galapágy V Ekv. Žije 12´
Tato prezentace je hrazena z projektu: Spolupráce s partnery – základ kvalitní odborné výuky Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.01/
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Jméno autora: Mgr. Olga Bayerlová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_18_AJ1G Ročník: II. Anglický jazyk Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková.
Jméno autora: Mgr. Olga Bayerlová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_18_AJ3E Ročník: II. Anglický jazyk Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková.
Jazyk a jazyková komunikace Cizí jazyk Komunikace Zjisti, o čem se mluví 1 VY_22_INOVACE_26 Sada 2 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Daily problems in the job Npor.Konvalinka Petr. Glossary Mobbing - sesypat se Mobbing - sesypat se Bullying - šikana, šikanování Bullying - šikana, šikanování.
Konverzace v anglickém jazyce ročník
Setkání uživatelů SFX Statistické reporty SFX.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2č. materiálu:VY_32_INOVACE_08.
Maturita oral exam rehearsal Lada Leszkowová, GKVR Hlinsko, 2013 prosinec The Czech Republic.
Travelling Maturita oral exam rehearsal
Jméno autora: Mgr. Mária Filipová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_01_AJ_EP Ročník: 1. – 4. ročník Vzdělávací oblast:Jazyk a jazyková.
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
1 Škola: Gymnázium, Brno, Slovanské náměstí 7 Šablona: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název projektu: Inovace výuky na GSN prostřednictvím.
All About Friends
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_180 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Mgr. Eleonora Klasová Předmět.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_178 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Mgr. Eleonora Klasová Předmět.
Internet Explorer 8 Štěpán Bechynský Developer Evangelist Microsoft s.r.o.
READING – BRITISH LITERATURE
Mgr. Alena Miklíčková. * Obrázky určené k popisu a srovnání * Soubor otázek k diskusi na dané téma * Jednotlivé otázky s ukázkami slovní zásoby * Zadání.
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-3.PT-20-Mezilidské vztahy Název školyStřední odborná škola a Střední odborné učiliště,
Obchodní akademie a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Jihlava Šablona 32 VY_32_INOVACE_166.ANJ.12 Formal and informal letters - Elementary.
SPŠ stavební a Obchodní akademie, Kladno, Cyrila Boudy 2954 COVER LETTER Autor: Mgr. Kateřina Suková EU peníze školám CZ.1.07/1.5.00/
EU peníze středním školám Název vzdělávacího materiálu: B2 – Verbs – Computers Číslo vzdělávacího materiálu: ICT12-19 Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění.
SPŠ stavební a Obchodní akademie, Kladno, Cyrila Boudy 2954 PAYMENT + INVOICE Autor: Mgr. Kateřina Suková EU peníze školám CZ.1.07/1.5.00/
Daily Routine Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Pavlína Horáčková. Dostupné z Metodického portálu ; ISSN ,
Digitální učební materiál
Revison of the 2nd semester
Foreign Travel using Federal Funds
Transkript prezentace:

 Úvodní snímek – název a jméno  Osnova prezentace  Obrázky a grafy  Závěr, prostor pro otázky, poděkování, shrnutí  Vhodný slide na závěr – dlouho se na něj kouká

 Optimalizujeme velikost písma i velikost polí pro písmo a pro obrázky a tabulky  Nepíšeme hrubky a překlepy  Jsme jednotní ve stylu písma, barev, animací…  Pokud chceme něco složitějšího – př.video, flash – musíme se připravit

 Sledujeme posluchače, nikoliv okno, zem, obrazovku  Nečteme slidy - mluvíme plynule, pomalu a sami  95% úspěchu spočívá v tom, jak artikulujeme a jak vypadáme, než obsah  Dodržíme čas – 1slide=1 minuta

 Version 3.03 of Adobe SVG Viewer is an update provided by Adobe to fix a potential secuirty risk on Windows® computers. In addition, the ActiveX control has been signed in order to allow users to avoid the ActiveX security warning introduced with Windows XP Security Pack 2.  Adobe SVG Viewer 3.03 addresses a potential security risk in the ActiveX control whereby a malicious web page could determine whether or not a file with a particular name exists on the user's computer. The contents of the file could not be viewed via this vulnerability, and directory listings could not be obtained. Adobe is not aware of any malicious exploit of this potential security risk, but we are grateful to Hyperdose Security for bringing this potential security risk to our attention. Adobe SVG Viewer 3.03 also includes the fixes provided in Adobe SVG Viewer 3.02.Hyperdose Security  Adobe SVG Viewer 3.02  Version 3.02 of Adobe SVG Viewer is an update provided by Adobe to fix a potential secuirty risk on Windows computers, and to fix a bug in the installer which prevented installation on some Windows XP systems.  Adobe SVG Viewer 3.02 addresses a potential security risk in libpng described by CERT vulnerability Please see the CERT vulnerability note for details. Adobe SVG Viewer 3.02 also includes the fixes provided in Adobe SVG Viewer 3.01.CERT vulnerability  Adobe SVG Viewer 3.01  Version 3.01 of Adobe SVG Viewer is an update provided by Adobe to fix potential security risks on Windows computers.  Adobe SVG Viewer 3.01 addresses one potential security risk by disabling SVG scripts if you disable ActiveScripting in Internet Explorer. This security risk only affects customers who browse the Web on Windows computers in Internet Explorer with ActiveScripting disabled. By default, ActiveScripting is enabled, so most users are not currently at risk. Because of the way that the HTML OBJECT tag is implemented in Internet Explorer, Adobe SVG Viewer 3.01 cannot determine the URL of a file embedded with the OBJECT tag. The URL is required to determine the security zone, which is required to determine the state of the ActiveScripting setting. Therefore, to fail safe against this potential security flaw Adobe SVG Viewer 3.01 always disables scripting when it determines that the SVG file is embedded using the OBJECT tag. When authoring in SVG, Adobe recommends that you not use the OBJECT tag and instead use the EMBED tag when embedding SVG in HTML pages.  Adobe SVG Viewer 3.01 also includes a fix for a potential security risk involving the JavaScript alert call when used in conjunction with JavaScript executing in another thread. It was possible for an SVG document to pop up an alert dialog while another script in the HTML document changed the location of the window to a private domain. When the original script regained control it would have been able to access private domains and potentially send protected information to a remote machine.

 Dodržujme pravidlo 7 x 7 Rozsypaný čaj nikdo nečte  jsme struční a konkrétní

 Nejdůlezitější informace  Podstatné informace  Čím více barev, tím lépe

 /cs-cz/articles/office/10-tips-for- presenting-with-PowerPoint.mspx /cs-cz/articles/office/10-tips-for- presenting-with-PowerPoint.mspx   pdf pdf  ce%20-text.pdf ce%20-text.pdf

 Užijeme si svou prezentaci, vždyť nemusíme být dokonalí, ale odvedli jsme kus práce…