Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
ČÍSLOVKY, POZDRAVY, NÁRODNOSTI
Advertisements

Projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR.
Rozdělení hlásek DUM 14/1.
ZVUKOVÁ STRÁNKA SLOVA Mgr. Michal Oblouk.
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol.
Andalucía Název školyGymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuRozvoj žákovských kompetencí pro.
Metodický list Pořadové číslo: VY_32_INOVACE_I.B.07 Název pro školu:
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
ČESKÝ JAZYK 1. ROČNÍK Čtení - slabiky Jana Štadlerová ZŠ Věšín.
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Český jazyk – 2.ročník „Slovo, slabika, hláska, písmeno“
Inovace bez legrace CZ.1.07/1.1.12/
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/ s názvem „Výuka na gymnáziu podporovaná.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/ s názvem „Výuka na gymnáziu podporovaná.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/ s názvem „Výuka na gymnáziu podporovaná.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
ŠPANĚLŠTINA (español) Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Josef Ledvoň. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Menu Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
El verbo ser Název školyGymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuRozvoj žákovských kompetencí.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
IMPERFECTO x INDEFINIDO
Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/ s názvem „Výuka na gymnáziu podporovaná.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor:Mgr. Kateřina Průšová Název materiálu:
LA LENGUA ESPAÑOLA, PRONUNCIACIÓN. Svým původem je španělština jazyk románský (stejně jako francouzština, italština, portugalština aj.). Vznikla z.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: PaedDr. Milena Cempírková Název DUM: VY_32_Inovace_ Rozpoznávání a čtení slabik z písmen L A M Téma: Český.
Literatura hispanoamericana
PaedDr. Milena Cempírková VY_32_Inovace_
PaedDr. Milena Cempírková VY_32_Inovace_
Autor: Olga Kociánová Datum ( období): říjen 2011 Ročník: 1
Inovované podklady ke cvičením ze ZK1
SER ESTAR HABER Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Eva Šimonková Dostupné z Metodického portálu ISSN: 1802–4785.
Vysoké učení technické v Brně
SER ESTAR HABER Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Eva Šimonková Dostupné z Metodického portálu ISSN: 1802–4785.
VY 32 INOVACE 361.
PaedDr. Milena Cempírková VY_32_Inovace_
Lokalizace Ameriky - významné státy a města
Transkript prezentace:

Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

El alfabeto español a bcchdefgh a beøečedeeefecheače i jklllmn ño ichotakaeleelěemeeneeněo p qrstuvw pe kuerreeseteuuveuve doble xyz ekisi griegaøeta(29 letras)‏

¿Cómo se escribe? Frijoles:......,......, i,.....,......, ele,.....,..... Chocolate:...., o,....,....,....., a,....,..... Jaguar:..., a,....,...., a,.... Quena:...,...., e,....,..... Acapulco: a,....,...., pe,....,...,..., … Cochabamba:...,...,...,...,...,...,...,..., … Arequipa:..,...,...,...,...,...,..., … Barranquilla:..,..,...,,...,...,...,...,..,...,...

A deletrear BogotáCervantes muchacha Pablofacultad gigante TabacoZaragoza española CorridaLa Habana fáciles MurilloExtremadura Paraguay Á = a con acento Š = ese con tilde

Deletrea tu nombre y apellido – ¿Cómo te lamas? – –¿Cómo se escribe? – –¿Cómo te llamas? –

Výslovnost Ce, ci Ca, cu Cción Cua, cui Chi, che, cha Je, ji, jo, ju Ge, gi Gue, gui güe, güi cerámica, Cecilia cacao, Cuba lección, diccionario cuando, cuidado Chile, leche, mucha jefe, jugar, Jiménez general, gigante guerra, guitarra antigüedad, lingüística

Výslovnost Nv, np Ho, ha, he Lla, llo, lle Que, qui Za, zu X Y Stud. příručka p. 6-7 tranvía, en Perú Honduras, helar Llamar, llorar, llevar querer, quien zapato, azúcar examen playa, rey, tú y yo

Písemné vyjádření hlásek HláskaPísmenoPozicePříklady k cpřed a, o ucacao, Columbia, Cuba před souhl.clima, crítica na konci slovacoñac qupřed e, iquerer, Quito kv cizích slovechkilómetro, kilo g gpřed a, o, uGaspar, tango, Gustavo před souhl.grande gupřed e, iMiguel, Guinea Gugupřed a, oGuatemala, antiguo güpřed e, iantigüedad, lingüística

Písemné vyjádření hlásek HláskaPísmenoPozicePříklady øcpřed e, iMarcelo,Andalucía zpřed a, o, uZaragoza na konci slovaandaluz zcizí slovazinc, zeta, Zelanda chjpřed samohl.Jalapa,Jerez, jefe, sufijo na konci slovareloj gpřed e, iArgentina, energía

Přízvuk Slova končící na souhlásku kromě -n, -s mají přirozený přízvuk na poslední slabice: español, profesor, doctor, Madrid Slova končící na samohlásku nebo -n, -s mají přirozený přízvuk na předposlední slabice: hola, artista, cubano, checo, inteligente, elegante, joven, Carmen Pokud stojí přízvuk na jiné slabice, než bylo uvedeno, je označen čárkou, ta označuje důraz, nikoli délku: José, Ramón, Tomás, Bárbara, Málaga, África, Túnez Psaný přízvuk rozlišuje stejně znějící slova: el = ten / él = ontu = tvůj / tú = ty te = ti, tě / té = čajse = se / sé = vím

Lectura Přízvuk na poslední slabice: mamá, papá, sofá, Isabel, español, profesor, reflector, doctor, motor, París, Moscú, Perú, autobús, profesión, delegación, millón, autor Přízvuk na předposlední slabice: España, Cuba, Praga, Roma, Londres, Pepe, Lola, Elena, metro, kilo, litro, Carlos, Carmen, checo, eslovaco, Argentina, Chile, presidente, rosa, ruso, chileno, argentino Přízvuk na třetí slabice od konce: teléfono, título, técnica, cátedra, crítica, catástrofe, república, geográfico, enérgico, democrático

Dvojhlásky, trojhlásky Silné samohlásky: a, e, o Slabé samohlásky: i, u Dvě silné samohlásky tvoří dvě samostatné slabiky, tak se dělí a počítají pro kladení či označení přízvuku: ca-ca-o, Ra-fa-el, Bil-ba-o

Dvojhlásky: silná samohláska se slabou tvoří dvojhlásku a tedy jednu slabiku: Ma-nuel, tie-ne, Gua-te-ma-la, vio-le-ta Stojí-li dvojhláska na přízvučné slabice, je přízvuk na silné samohlásce: nues-tro, Bue-nos Ai-res Má-li být na slabé samohlásce, musí být označen: río, mío, filosofía, continúa Dvě slabé samohlásky tvoří rovněž dvojhlásku, v níž je přirozený přízvuk na 2. samohlásce: rui-na, viu-da, Ruiz

Trojhlásky- vznikají spojením dvou slabých a jedné silné samohlásky. Přízvuk je na silné samohlásce. Vyslovují se jako jedna slabika: Lim-piáis, con-ti-nuáis Samohláska u vkládaná za g- nebo q- pouze pro zachování výslovnosti netvoří dvojhlásku ani trojhlásku: Gui-ta-rra, ar-qui-tec-to, pe-que-ño,lle-guéis

ortografía Médico, español, fecha, portuguesa, máquina, América, escuela, código, nacimiento

Ortografía lingüística, guatemalteco, extremeño, llovía, jamón, histórico, zapatero, universidad, champú, cerámica

ortografía Guitarra, mantequilla, azul, desayunar, salchicha, naranja, yogur, tortilla, enseguida, izquierda

ortografía Malagueño, detalle, China, eléctrico, rebaja, queso, porcelana, noche, máquina, lápiz

Datos personales Fotocopias Cvičení 4 – entonación y deletreo Cvičení 40 – reglas de acentuación

INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tato výuková prezentace byla pořízena z finančních prostředků hrazených Evropským sociálním fondem a rozpočtem České republiky Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.