Internet marketing Přednáška pro PROKOS Ratibor Líbal 24.4.2007.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
MARKETING A MANAGEMENT
Advertisements

Komunitní síť a mobilní služba (nejen) pro auta… Ondřej Švihálek,
Stavební veletrhy Brno 2012 Zvýšení efektu účasti
 35 Longbrook Street, Exeter, Devon, EX4 6AW O firmě  Druh společnosti: Sole proprietorship  Právní forma podnikání: Sole proprietorship  Předmět.
Propagace a reklama na facebooku
Seminář Mediální archiv. Obsah semináře Představení NEWTON Media Jak se monitorují média Co umíme s mediálními daty  Cílem prezentace je seznámení s.
Rozbor a výsledky integrovaných mobilních kampaní Aktuálně.cz Ondřej Švihálek, Centrum Holdings 13. října 2010.
08/29/2007Author / Presentation title1 Internet je jen jeden - mobilní i v mobilu Štěpán Tůma, Senior manažer řízení kategorie a produktů 23. září 2008.
Prezentace k semináři „ePraha – výzvy a příklady řešení“ ANALÝZA INFORMAČNÍCH POTŘEB (V PRAZE) Březen 2006 / Petr ŽIŽKA / STEM/MARK, a.s.
Školení zaměstnanců web + intranet v Praze.
ACOMWARE s.r.o. Hvězdova 1689/2a, Praha 4 Tel.: facebook.com/acomware twitter.com/acomware.
Centrum sdílených služeb GTS Brno cerven 2014 Roman Tesař.
ACOMWARE s.r.o. Hvězdova 1689/2a, Praha 4 Tel.: facebook.com/acomware twitter.com/acomware.
Outdoorová komunikace - strategie pojišťovny Kooperativa -
Podnikatelské prostředí: Mikroprostředí
ÚLOHA MARKETINGU V PODNIKU
EVENT MARKETING.
Případová studie internetového projektu Skladuj.cz Praha Tomáš Formánek, Logio.
Microsoft team. Create demand 0% Prospect 10% Qualify 20% Develop 40% Solution 60% Proof 80% Close 100% Win.
Vznik JČP obchodní, s.r.o. Řešitel: Václav Pech Školitel: Prof. Ing. Jan Váchal, Csc. Bachelor of Bussines Studies 2004/2005 Institute of Technology, Sligo.
Reklamní textil jako marketingový nástroj Reklama účinnější listopad 2007 Pavel Melek, Adoco s.r.o. www. REKLAMNI-TEXTIL.cz.
Profesní organizace, nadace a neziskové organizace.
1 VOLKSBANK – PARTNER PŘI EXPORTU DO RUSKA Filip Vavruška.
Srovnání reklamy na internetových portálech Aneta Cihlářová
PROINCOR – Inovační audit. ProIncor Inovační audit ProIncor Inovační audit analyzuje, hodnotí a stimuluje inovační proces a inovační prostředí v malých.
Obchodník, výrobce a distributor elektrické energie
Tomáš Václav, manažer produktového marketingu V Praze dne 23. září 2008 Internet v mobilu, nebo mobilní Internet?
Internet jako nástroj vlivu ? Dana Bérová
Navision se stal součástí Microsoft 11 července Rizika Nasazení IS v malých a středních podnicích Václav Vinklárek Microsoft Business Solutions Česká.
Žít či nežít virtuální životy? Martin Dvořák beVirtual, s.r.o. Brno,
Propagace Monika Ferdová, Radka Hejzlarová,
Firemní komunikace Obsah 1.Pojem firemní komunikace 2.Tvorba podnikové komunikace 3.Komunikace formou marketingových aktivit 4.Podniková kultura 5.Otázky.
Podnikání na Internetu outsourcing, virtuální firmy Letní semestr 2005 Jana Holá IX.
Podpora prodeje v MOB Maloobchod musí předat informace o své : společnosti, nabídce, cenách, cílové skupině zákazníků Podpora prodeje znamená cílenou komunikaci.
© Creditreform-Group Pracovní snídaně: Škola řízení pohledávek Hotel Jalta, Praha 1,
Jméno firmy Podnikatelský plán. Shrnutí Jasně popište, co je smyslem činnosti vaší společnosti a jaké si kladete cíle –Stručně popište, jak si představujete.
1 Mezinárodní konference Týden udržitelného rozvoje – Nové způsoby výroby – MPO, Praha, Prezentace firmy TOS KUŘIM - OS, a.s. Podklady pro vystoupení.
SAP – tradiční dodavatel řešení pro malé a střední podniky
Agentura BESTa Promotion. Firmy využívají řadu nástrojů na podporu prodeje. Profesionální pomoc a organizace jsou zde nezbytné.Specializované agentury.
Představení portálu Čeknito / přední pozice na slovenském a českém internetu více jak registrovaných uživatelů rychle rostoucí komunita.
Sun Tour s.r.o. Prezentace cestovní kanceláře. Historie a současnost firmy Firma Sun Tour s.r.o. byla založena r.1992, člen Asociace cestovních kanceláří,
Cíle přednášky Vymezení trhu z pohledu zákazníků a jejich poptávky
P4 Analýza portfolia/ strategické plánování
Úvodní konference projektu „Průvodce světem Multimédií“ 21. září 2010 LAPTUS s.r.o., rozvojová agentura.
Zdeněk Pospíšil. Mezinárodní obchodní značka, pod kterou japonská firma Panasonic Corporation prodává své výrobky z oblasti domácí elektroniky. Vznikla.
Partner Marketing - Partner Strategy and Program Team Barbora Tyllová.
MARKETINGOVÝ MIX.
Důvody vstupu na zahraniční trhy
MARKETINGOVÝ MIX DISTRIBUCE.
Informační systémy Tomáš Maděra. Historie společnosti LCS International, a.s. založeno 1990 česká firma z aložení dceřiné společnosti na Slovensku.
8. Marketing.
BSC 1992 Robert S. Kaplan a David P. Norton článek navrhující měření výkonnosti organizací – BSC – Vyrovnaný přehled výsledků kniha The Balanced.
VÝZKUM A INTERNET Internet Advertising Conference Vít Smékal, OMG
Cestovní ruch a INTERNET Jiří Pilnáček, Turistika.cz, s.r.o.
Obsah Marketingový mix Marketingový mix obchodníka Nákupní marketing.
 Vztahy s veřejností můžeme zaznamenat už v dávné historii. V Mezopotámii, Asýrii, Persii a Egyptě, stejně jako v antickém Řecku a Římě se používalo.
MORAVSKÁ VYSOKÁ ŠKOLA OLOMOUC VÁŠ PARTNER PRO BYZNYS INOVACE.
Marketingová komunikace prostřednictvím umění Korporátní image.
Provázanost mobilní reklamy s webem Tomáš Košťál … najdu tam, co neznám !
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce:
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast: Marketingový mix hotelových a restauračních sužeb Název vyučovací oblasti: Public Relations v.
Rodina a zaměstnání Henry Schein Česká republika
Vztahy se zákazníky.
Marketing neziskových organizací
Lidé, procesy, partnerství
MARKETINGOVÝ PLÁN PRO ROK 2009
MARKETING V NEZISKOVÉM SEKTORU
SOPHIA, jazykové služby s.r.o.
SOPHIA, jazykové služby s.r.o.
Lidé, procesy, partnerství
Transkript prezentace:

Internet marketing Přednáška pro PROKOS Ratibor Líbal

2 Představení Actum  Specializovaná internetová komunikační agentura  Založena roku 1996  Stovky realizovaných projektů  Mezinárodní portfolio klientů  31 interních zaměstnanců  Blog o internetovém marketingu:

3 Internet marketing - potenciál  Cílem internetového marketingu je podporovat růst zisku a velikosti společnosti prostřednictvím internetových nástrojů Internet marketing Vztahy s obchodními partnery Reklama a nové příležitosti Vztahy se současnými klienty Komunikace dovnitř firmy Internetové PR; image mngt Vztahy s dodavateli Distribuce a obchod Péče o zákazníky

4 Internet v ČR  Penetrace internetu je 44 % populace  Počet Reálných uživatelů za měsíc  Počet návštěvníků

5 Vzdělání uživatelů

6 Buycosmetics.com BuyCosmetics.com  uživatelů  OpenRate 60%  ClickRate 5%  40 % obratu marketing

7 Nadoma.cz  40 k permission  45 k RU / měsíc  220 k členů  Komunitní program  marketing

8 PureWhite.cz Purewhite.cz  GSK  Kampaň  Mikrosite  Vzorek zdarma

9 Děkuji za pozornost a přeji hodně zábavy s internetovým marketingem Ratibor Líbal Blog o internetovém marketingu: