Autor: Mgr. Kamila Dědáková Zpracováno: 19. 8. 2013 Ročník (obor) tercie, sexta, 2. A 79-41-K/81, 79-41-K/41, Gymnázium Tematická oblast Regionální geografie.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Výukový matriál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1.5
Advertisements

Poloha České republiky
Výukový matriál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1.5
Výukový matriál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1.5
Výukový matriál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1.5
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Výukový matriál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1.5
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu
Autor: Mgr. Kamila Dědáková Zpracováno: Ročník (obor) tercie, sexta, 2. A K/81, K/41, Gymnázium Tematická oblast Regionální geografie.
Autor: Mgr. Kamila Dědáková Zpracováno: Ročník (obor) tercie, sexta, 2. A K/81, K/41, Gymnázium Tematická oblast Regionální geografie.
Autor: Mgr. Kamila Dědáková Zpracováno: Ročník (obor) tercie, sexta, 2. A K/81, K/41, Gymnázium Tematická oblast Regionální geografie.
S L O V E N S K O Obrázek 1 EU – OP VK – III/2 ICT DUM 6
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
Výukový matriál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1.5 EU peníze školám registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Autor:Mgr. Martina Daňková Zpracováno:8.
Výukový matriál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1.5
Výukový matriál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1.5
Výukový matriál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1.5
Autor: Mgr. Kamila Dědáková Zpracováno: Ročník (obor) tercie, sexta, 2. A K/81, K/41, Gymnázium Tematická oblast Regionální geografie.
Autor: Mgr. Kamila Dědáková Zpracováno: Ročník (obor) tercie, sexta, 2. A K/81, K/41, Gymnázium Tematická oblast Regionální geografie.
Výukový materiál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1.5 EU peníze školám registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Autor:Bc. Zdeňka Sîrbu Zpracováno:
Výukový matriál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1.5 EU peníze školám registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Autor: Jan Mihalík zpracováno:
Výukový matriál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1.5
Výukový matriál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1.5 EU peníze školám registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Autor:Mgr. Daniela Hasníková.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu
Autor: Mgr. Kamila Dědáková Zpracováno: Ročník (obor) tercie, sexta, 2. A K/81, K/41, Gymnázium Tematická oblast Regionální geografie.
Předmět: Zeměpis EU peníze školám
Výukový matriál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1.5
Výukový matriál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1
Gymnázium, Obchodní akademie a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Hodonín POBALTSKÉ REPUBLIKY 1.
Předmět a očekávaný výstup
Výukový matriál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1.5
P O L S K O Obrázek 1 Obrázek 2 EU – OP VK – III/2 ICT DUM 7
Mateřská škola, Základní škola a Praktická škola, Horní Česká 15, Znojmo EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu:
Výukový matriál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1.5
č. 2 – Hranice státu ČR a Evropa
4-ČR- POLOHA, ROZLOHA, SOUSEDNÍ STÁTY Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, jsou: A. Strádalová, Mgr. D. Nováková. Vytvořeno dne.
Gymnázium, Obchodní akademie a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Hodonín POLITICKÁ MAPA EVROPY 1.
Autor: Mgr. Kamila Dědáková Zpracováno: Ročník (obor) tercie, sexta, 2. A K/81, K/41, Gymnázium Tematická oblast Regionální geografie.
Mateřská škola, Základní škola a Praktická škola, Horní Česká 15, Znojmo EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu:
Autor: Mgr. Kamila Dědáková Zpracováno: Ročník (obor) septima, 3. A K/81, K/41, Gymnázium Tematická oblast Anatomie člověka Předmět.
Registrační číslo projektu:
Belgie, Lucembursko III2-Z7-III-10
Střední odborné učiliště zemědělské a služeb, Dačice, nám. Republiky 86  Název projektu: Zvýšení kvality profesní přípravy žáků SOU Dačice  Registrační.
Autor:Mgr. Jana Šlancarová Zpracováno: Ročník (obor)3., K/81 – Gymnázium K/41 – Gymnázium Tematická oblast Multikulturní výchova.
Výukový matriál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1.5
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Šablona/číslo materiálu:III/2 VY_32_INOVACE_DEJ299 Jméno autora:Mgr. Karel Šonka Třída/ročník1. ročník.
Výukový matriál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1.5 EU peníze školám registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Autor:Mgr. Daniela Hasníková.
Autor: Mgr. Kamila Dědáková Zpracováno: Ročník (obor) tercie, sexta, 2. A K/81, K/41, Gymnázium Tematická oblast Regionální geografie.
VY_32_INOVACE_Čj z 2 Vyjmenovaná slova po Mgr. Jana Michálková Základní škola a Mateřská škola pro tělesně postižené, Liberec, Lužická 920/7, Příspěvková.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Autor: Mgr. Kamila Dědáková Zpracováno: Ročník (obor) sexta, 2. A K/81, K/41, Gymnázium Tematická oblast Zoologie Předmět Biologie.
Výukový matriál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1.5
Výukový matriál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1.5
Výukový matriál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1.5
Portugalsko III2-Z7-III-04
Autor: Mgr. Kamila Dědáková Zpracováno: Ročník (obor) tercie, sexta, 2. A K/81, K/41, Gymnázium Tematická oblast Regionální geografie.
M A Ď A R S K O Obrázek 1 EU – OP VK – III/2 ICT DUM 11
Výukový matriál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1.5
Výukový matriál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1.5 EU peníze školám registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Autor:Bc. Zdeňka Sîrbu Zpracováno:
Norsko, Švédsko III2-Z7-III-11
Evropské regiony – Střední Evropa- Transformace, Visegrádská čtyřka
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Jméno autora:Mgr. Jitka Charvátová Třída/ročník:
Autor: Mgr. Kamila Dědáková Zpracováno: Ročník (obor) tercie, sexta, 2. A K/81, K/41, Gymnázium Tematická oblast Regionální geografie.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Jméno autora:Mgr. Jitka Charvátová Třída/ročník:
EVROPA Polsko III2-Z7-III-15.
Transkript prezentace:

Autor: Mgr. Kamila Dědáková Zpracováno: Ročník (obor) tercie, sexta, 2. A K/81, K/41, Gymnázium Tematická oblast Regionální geografie Evropy Předmět Zeměpis Anotace: Prezentace, která by měla sloužit k procvičování pojmů, které by se měly studentům vybavit při charakterizování vybraných zemí Visegrádské skupiny. Šablona Číslo materiálu III/2-15 III/ Výukový matriál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1.5 EU peníze školám registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/

Opakování – země Visegrádské skupiny

1. Vyjmenuj zobrazené státy (mimo ČR) postupně od jihu k severu:

1. Vyjmenuj zobrazené státy (mimo ČR) postupně od jihu k severu: MAĎARSKOSLOVENSKOPOLSKO

2. Z očíslovaných vlajek evropských zemí vyber ty, které patří k uvedeným státům: Polsko č. ………Slovensko č. ………Maďarsko č. ……….

2. Z očíslovaných vlajek evropských zemí vyber ty, které patří k uvedeným státům: Polsko č. ………Slovensko č. ………Maďarsko č. ………

3. Ze kterého státu pochází tento nákup? Pojmenuj jednotlivé položky:

3. Ze kterého státu pochází tento nákup? Pojmenuj jednotlivé položky: Maďarský nákup: klobása – čabajka víno -Tokaj hlavolam – Rubikova kostka

4. Ke každé osobnosti přiřaď stát, ze kterého pochází: Miniatury/JanPawel2.jpg 09/130209_RH_1426_IMG_FIX_1200x800.jpg

4. Ke každé osobnosti přiřaď stát, ze kterého pochází: Miniatury/JanPawel2.jpg 09/130209_RH_1426_IMG_FIX_1200x800.jpg Slovensko Polsko

5. Na základě charakteristiky poznej zemi:  Země „paprikových jídel“: …………………………….  Země pyšnící se nejvyšší sochou Ježíše: ………………………  Země známá solnými doly: ………………………  Létající talíř jako symbol hlavního města státu: …………………………  Historické město země se zachovalým středověkým náměstím: ……………………  Stát jehož obyvatelstvo v některých okresech netvoří národností většinu: ………………………  Země lázní: …………………….  Stát s jedním z nejpřísnějších zákonů proti potratům: ……………………

5. Na základě charakteristiky poznej zemi:  Země „paprikových jídel“: …………………………….  Země pyšnící se nejvyšší sochou Ježíše: ………………………  Země známá solnými doly: ………………………  Létající talíř jako symbol hlavního města státu: …………………………  Historické město země se zachovalým středověkým náměstím: ……………………  Stát jehož obyvatelstvo v některých okresech netvoří národností většinu: ………………………  Země lázní: …………………….  Stát s jedním z nejpřísnějších zákonů proti potratům: …………………… Polsko Maďarsko Slovensko

Použitá literatura a zdroje Všechny uveřejněné odkazy [cit ] ng wavy-flags-set--central-europe.jpg _IMG_FIX_1200x800.jpg 10.