Jak naučit zákazníky, aby měli rádi vaši online samoobsluhu Marta Drahovzalová eBusiness manager T-Mobile Konference WebTop100 25.10.2012.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Mobilní služby a reklama
Advertisements

Jak úspěšně inzerovat pomocí PPC. Obsah (aneb co všechno se dozvím )  Pro koho je PPC vhodné  Hlavní výhody pro klienta  Proč používat právě.
L 04 – Záhlaví / Zápatí § Pojem Záhlaví – Zápatí
Nadpis Portál pro komunikaci s občany 1 Portál pro komunikaci s veřejností Portál pro komunikaci s veřejností DATRON, a.s. ing. Jaromír Látal projektový.
Propagace a reklama na facebooku
Seminář k výběrovému řízení 2013 Způsob přihlášení do výběrového řízení.
Rozbor a výsledky integrovaných mobilních kampaní Aktuálně.cz Ondřej Švihálek, Centrum Holdings 13. října 2010.
| Copyright© 2010 Microsoft Corporation Markéta Douděrová Microsoft PŘEDSTAVENÍ:
LMS Unifor Live! Inovace kombinovaného studia. Teoretická část (45 minut) Definice pojmů Přihlášení do LMS Unifor Live! Program.
Patria Plus Mgr. Libuše Simandlová Centrum informačních a knihovnických služeb Odbor informační podpory studia a výzkumu
Zpracování a využití informací Autorem materiálu je Mgr. Eva Švarcová ZŠ Dobříš, Komenského nám. 35, okres Příbram Inovace školy – Dobříš, EUpenizeskolam.cz.
Nabídka personálních služeb
Základy práce s počítačem – lekce V.
Základní škola a mateřská škola Bzenec Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity: III/2: využívání ICT – inovace Vypracoval/a:
Přihlašovací stránka do Extranet PAM. Hlavní nabídka s vyhledávacími nástroji.
Praha6.cz Nové trendy v e-publishingu Statické stránky, mapa stránek, menu a fulltextové vyhledávání.
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Představujeme službu Samepage
Online nástroje pro Váš lepší web Helena Šimková.
Online prodeje jako součást multikanálového přístupu v praxi
Analýza informačního systému
1 Mobile Internet Fórum října Ekosystém internetové reklamy Cílení dle kontextu (klíčová slova, sekce) Reklamní formáty (bannery, text,
postup tvorby prezentace
Tutoriál Vlastní složka My EBSCOhost
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
Tomáš Václav, manažer produktového marketingu V Praze dne 23. září 2008 Internet v mobilu, nebo mobilní Internet?
Reklama na internetu zdarma ne všude je třeba platit Radek Volf |
Trendy a Inspirace pro internet v roce 2010 LžDr. Patrick Zandl.
Portál - kultura a historie Prahy Ivan Seyček Miroslav Váňa Lada Králová Magistrát hl. m. Prahy ePraha ISSS/LORIS/V4DIS Portál – kultura.
Analýza infromačního systému. Matice afinity ISUD matice – Insert (vkládání dat) – Select (výběr dat) – Update (aktualizace dat) – Delete (vymazání dat)
2OP483 Manažerská informatika 3Access 2013Snímek 1 2OP483 Manažerská informatika 3 Microsoft Office Access doc.
2 Petr Žitný znalosti.vema.cz 3 Báze znalostí Nová služba zákazníkům ▸Báze naplněná informacemi, ke které mají uživatelé přímý přístup Základní cíl ▸Poskytovat.
Výsledky ankety Univerzitní knihovny ZČU Jak hodnotíte služby Univerzitní knihovny ZČU?
Analýza informačního systému. Podrobně zdokumentovaný cílový stav Paramentry spojené s provozem systému – Cena – Přínosy – Náklady a úspory – …
Nokia Czech Republic, s.r.o. Igor Šmerda, program manager.
1 ASOCIACE INOVAČNÍHO PODNIKÁNÍ ČR K čemu slouží Technologický profil ČR pro inovační firmy? Jsme připraveni na zvládnutí inovačních procesů? Pavel Švejda.
Ivana Topolová VŠE v Praze
Databáze MS ACCESS 2010.
BARTECH BARTECH, s.r.o. Velkomoravská 527/33, Hodonín, INVENTURA „HIM“ Řešení inventarizace hmotného majetku NOVINKY verze 2.0.
_ KOMUNIKAČNÍ A MEDIÁLNÍ STRATEGIE KAMPANĚ NA 1.
Provázanost mobilní reklamy s webem Tomáš Košťál … najdu tam, co neznám !
CEFIF PORTÁL nová internetová aplikace pro správu fiktivních firem Centrum fiktivních firem 2016/2017.
… najdu tam, co neznám! Měření efektivity PPC reklamy.
Aplikace Přijímačky školní rok 2014/2015
Bradáčová, Šaková.  Velmi jednoduchá stránka, jejímž účelem není přímá podpora prodeje zboží, ale marketingová komunikace.  Technické problémy: 
CorelDRAW – prostředí programu (12). Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ OAJL - inovace výuky Příjemce: Obchodní akademie, odborná škola a praktická škola.
Návrhy designu Výjezdní zasedání UISLednice, 23. – Jitka Křeménková Sekce ostatních aplikací a dokumentace Vývojový tým Univerzitního informačního.
Ovládání a přizpůsobení prostředí AutoCADu uživatelské rozhraní možnosti nastavení profily.
Centrum informatizace a výpočetní techniky, Západočeská univerzita v Plznihttp:// Ukázky použití šablony a problémy s jednotným vzhledem.
23. – 25. dubna 2007 S4U – Seminář o Univerzitním informačním systému 1 Hotel Tatra, Velké Karlovice Portlety, navigace a personalizace UIS Milan Šorm.
Řešení inventarizace hmotného majetku
Bohumil Havel MoodleMoot.cz 2016
Název projektu: Učíme obrazem Šablona: III/2
KIV/ZD cvičení 8 Tomáš Potužák.
TICKET RESTAURANT® CARD
Vodafone Zaměstnanecký program
Letecká informační služba pro GA 2017
Büroprofi s.r.o. – České Budějovice
VY_32_INOVACE_
Příprava společného IDS Prahy a Středočeského kraje
Administrativní bezpečnost a certifikační politika
Vytvoření formuláře Access (11).
Přihlášení.
EVROPSKÁ REGULACE B2B.
Mobilní ústředna pro Liberecký kraj
Přečtěte si o tom vše Příspěvky Microsoft SharePointu
O2 Duo Mobil Praha, 3. dubna 2007.
Přizpůsobení webu Microsoft SharePointu Online
Analýza informačního systému
4D přístup k integraci ve veřejné dopravě
Transkript prezentace:

Jak naučit zákazníky, aby měli rádi vaši online samoobsluhu Marta Drahovzalová eBusiness manager T-Mobile Konference WebTop

Co je to Můj T-Mobile? Samoobsluha. Online nastavení a zjištění stavu služeb T-Mobile 180 služeb pro jednotlivce i pro administrátory firemních smluv Více než 1M online transakcí měsíčně Pro zákazníky mobilních i fixních služeb Shodné řešení pro zákazníky i agenty infolinky Online od roku 2000

Proč něco měnit? Více než 2 kliknutí pro dokončení transakce Komplikovaná navigace Nejpoužívanější služby nejsou „pod palcem“ Slabá viditelnost samoobsluhy na webu t-mobile.cz Redesign celého webu na pořadu dne

Co to přinese? Spokojenost – ušetří to zákazníkům čas Efektivitu – zákazníci si vše nastaví sami Interaktivitu – stav služby online, v kontextu, barevně a atraktivně Propojení samoobsluhy Můj T-Mobile se stránkami t-mobile.cz

Co nejdřív? Pozorovat Návštěvnost a užívanost Popularita jednotlivých služeb Potřeby zákazníků – persony Nejhledanější výrazy

Co pak? Vyslechnout uživatele Struktura menu testovaná card sortingem (na zákaznících i zaměstnancích) „Jak si změním tarif?“ „Kde si navýším datový limit?“ Design a ergonomie nových návrhů testovaná na vybraných zákaznících ve spolupráci s Dobrým webem „Proč mám svůj výběr potvrdit dvakrát?“ „Proč nevidím stav služby ihned, ale až v dalším kroku?“ „Proč nejsou roamingové nabídky na jedné stránce? Informace z provozu – z infolinky, co zákazníkům nevyhovuje a co by chtěli změnit „Všechno o platbách potřebuji na prvním místě.“ „Nerozumím popisům služeb.“ „Proč se nedozvím platnost smlouvy?“

1) Máme samoobsluhu, tak ať je vidět! Nová podoba struktury i vzhledu v rámci redesignu Lepší viditelnost v menu včetně přihlašovacího formuláře Rychlé odkazy do samoobsluhy Výrazné zelené prvky na stránkách Nejpoužívanější služby jako dobíjení kreditu nebo platba faktury k dispozici i mimo samoobsluhu

2) Bleskový přehled, klikat netřeba! Před redesignem statická homepage Nově: aktuální data přihlášeného uživatele Historie vyúčtování, útrata, tarif a platnost smlouvy nebo stav kreditu Možnost personalizace služeb na přehledu

3) Služba na sebe všechno poví sama Stav služby na první pohled Akční tlačítka pro snadné zapnutí služby Kontextová nápověda Důležitá data velkým fontem Grafické volby Využití barev

4) A je vůbec třeba zajít do samoobsluhy? „Zelená“ personalizovaná zóna na stránce produktu nebo služby nabídne online nastavení i bez návštěvy samoobsluhy Přihlášený uživatel vidí přímo své údaje

5) Kdo za tím je? Lidé. Kolegové, zaměstnanci pečující o služby Veronika – ambasadorka značky T-Mobile A další lidé na sociálních sítích a diskuzním fóru

Výsledky?

Nárůst počtu návštěv o 76% 0 100% 200%

Nárůst počtu uživatelů o 68% 100% 200% 0

Nárůst počtu transakcí o 44% 100% 150% 0

Spokojenější zákazníci

Děkuji za pozornost

Backup

Navigace – zleva doprava Umístění navigace nerozhoduje, ale vzhled a struktura ano Celý web t-mobile.cz nemá vertikální navigaci, pro samoobsluhu byla potřeba Výchozí stav – rozbalené až 3 úrovně