21.1 Popis 21.1 Popis Najdi rozdíly

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
VESMÍR. VESMÍR Modrou, protože voda tvoří téměř tři čtvrtiny povrchu Země…. Když proletíte závojem plynů, které obalují Zemi, a ohlédnete se zpátky,
Advertisements

VY_32_INOVACE_422, 22. sada, Prvouka
Tematická oblast: Ruční zpracování kovů Okruh: Závity
23.1 Význam slov – slova nadřazená, podřazená, souřadná
Gymnázium, Broumov, Hradební 218 Vzdělávací oblast: Anglický jazyk – gramatika, slovní zásoba Číslo materiálu: EU Název: Have got + parts of body.
Číslo v digitálním archivu školyVY_52_INOVACE_P8_26 Sada DUMPřírodopis 8 Předmět Přírodopis Název materiáluSmysly člověka 1. část Anotace Žáci pomocí prezentace.
VY_52_INOVACE_PŘ.9.19 – SOPEČNÁ ČINNOST - prezentace
19.1 Odčítání v oboru do 100 s přechodem přes desítku
Poznávání částí lidského těla.
VY_32_INOVACE_PSYM24860ZAPBOU Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj.
ROZMNOŽOVÁNÍ MECHŮ VY_52_INOVACE_B1 – 30 AUTOR: Mgr. Iveta Bartošová
GOTIKA. GOTIKA ROMÁNSKÝ SLOH RENESANCE GOTIKA.
Funkční gramotnost II. -opakování grafy - mapy - počasí J. Poddaná.
VY_32_INOVACE_F Soustava rozmnožovací - žena AUTOR : Mgr. Iveta Bartošová VYTVOŘENO : květen 2012 STRUČNÁ ANOTACE : Zápis vyučovací hodiny Časová.
VY_32_INOVACE_A1-05 HALOGENIDY AUTOR : Mgr. Iveta Bartošová VYTVOŘENO : listopad 2011 STRUČNÁ ANOTACE : Zápis vyučovací hodiny Časová náročnost : 1 vyučovací.
UHLIČITANY A SÍRANY VY_32_INOVACE_A AUTOR: Mgr. Iveta Bartošová
Elektronická učebnice - I
Paralelní a sériový obvod
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY AUTOR: MGR. MARTINA MYŠKOVÁ NÁZEV: VY_32_INOVACE_775_HUDBA _V_OBRAZECH TÉMA: Hudba a výtvarné.
Základní škola Kladruby 2011  Škola: Základní škola Kladruby Husova 203, Kladruby, Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Modernizace výuky Autor:Petr.
VY_32_INOVACE_CH.8.17 –ALKOHOLY- prezentace
Anotace Prezentace určená k opakování a procvičování učiva o chemických prvcích Autor Ing. Lenka Kalinová JazykČeština Očekávaný výstup Žák rozlišuje chemické.
Vypravování o prázdninách
VY_32_INOVACE_PSYPS12360ZAP Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj.
84.1 Skloňování číslovek, druhy
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Mácová Lucie ANOTACE Materiál seznamuje žáky s obdobím třetihor – přírodními podmínkami,
6. ročník Látky a tělesa Látky a tělesa.
24.1 Písemné sčítání dvojciferných čísel v oboru do 100
Autor: Bc. Lucie Čechová, ZŠ Lingua Universal
Zaokrouhlování čísel na desítky
Zaokrouhlování čísel na stovky
VY_32_INOVACE_PSYM22860ZAPBOU Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj.
VY_32_INOVACE_TMM211060BOU Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Rozvoj.
VY_32_INOVACE_423, 22. sada, Prvouka
12.1 Čtyřúhelníky Mezi obrázky se zatoulal jeden, který sem nepatří.
VY_32_INOVACE_F Soustava rozmnožovací - muž AUTOR : Mgr. Iveta Bartošová VYTVOŘENO : květen 2012 STRUČNÁ ANOTACE : Zápis vyučovací hodiny Časová.
VY_32_INOVACE_TMM21560BOU Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Rozvoj.
Exotermické a endotermické reakce
Zpracoval: ing. Pavel Králík
VY_32_INOVACE_421, 22. sada, Prvouka
VY_32_INOVACE_CH.8.16 –KARBOXYLOVÉ KYSELINY- prezentace
Vzdělávací oblast: Český jazyk – sloh Autor: Vlasta Lindovská
Základní škola a Mateřská škola Vraclav, okres Ústí nad Orlicí Vraclav 52, e:mail: Tel.: www: zsvraclav.cz Č íslo projektuCZ.1.07/1.4.00/
VY_32_INOVACE_TMM22660BOU Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zuzana Štěpánková Tento materiál byl vytvo ř en v rámci projektu Opera č ního programu.
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
VY_32_INOVACE_PSYPS12560ZAP Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj.
Květ VY_52_INOVACE_B1 – 16 AUTOR: Mgr. Iveta Bartošová
OPYLENÍ a OPLOZENÍ VY_52_INOVACE_B1 – 20 AUTOR: Mgr. Iveta Bartošová
Chromatografie VY_32_INOVACE_CH1 – 01 AUTOR: Mgr. Jana Krajinová
Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK 3D grafika Studijní obor: Sociální činnost Ročník: 2.
Ekosystémy Přírodopis VY_32_INOVACE_004 – 1.sada, Př Anotace
Anotace Prezentace určená k opakování a procvičování učiva o destilované vodě Autor Ing. Lenka Kalinová Jazyk Čeština Očekávaný výstup Žák zná vlastnosti.
Vzdělávací oblast: Český jazyk – sloh Autor: Vlasta Lindovská
VY_32_INOVACE_TMM20460BOU Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Rozvoj.
VY_32_INOVACE_PSYPS13660ZAP Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj.
Digitální učební materiál vytvořený v rámci projektu: HUMANIZACÍ ŠKOLSTVÍ K ROVNÝM PŘÍLEŽITOSTEM CZ.1.07/1.4.00/ Dětský domov, základní škola, školní.
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY AUTOR: MGR. MARTINA MYŠKOVÁ NÁZEV: VY_32_INOVACE_750_VYHLÁŠENÍ_ČESKOSLOVENSKA TÉMA: Vyhlášení.
VY_32_INOVACE_426, 22. sada, Prvouka
83.1 Skloňování zájmen, druhy
Označení DUM 14 _ 06 _ Pl _ DUM Autor Příjmení a jméno: Pavelková Irena, Bc. Škola: Základní škola a Mateřská škola Štěpánkovice, příspěvková organizace.
VY_32_INOVACE_PSYPS15860ZAP Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj.
VY_32_INOVACE_TMM20660BOU Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Rozvoj.
Označení DUM 13 _ 06 _ Pl _ DUM Autor Příjmení a jméno: Pavelková Irena, Bc. Škola: Základní škola a Mateřská škola Štěpánkovice, příspěvková organizace.
VY_32_INOVACE_TMM BOU Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Rozvoj.
VY_32_INOVACE_TMM20760BOU Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1
VY_32_INOVACE_PSYPS13960ZAP Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj.
16.1 Leisure time Elektronická učebnice - I. stupeň Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková organizace Anglický jazyk Autor: Zuzana Tonderová.
Název a číslo učebního materiálu: VY_52_INOVACE_30_SVALY_ZADNI_CAST
Transkript prezentace:

21.1 Popis 21.1 Popis Najdi rozdíly Elektronická učebnice - Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2, příspěvková organizace Elektronická učebnice - II. stupeň Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková organizace Český jazyk a literatura 21.1 Popis 21.1 Popis Najdi rozdíly Autor: Mgr. Drahomíra Párová

21.2 Co již víme? POPIS ZKUS POPSAT EVOLUCI MOBILNÍHO TELEFONU Elektronická učebnice - Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2, příspěvková organizace Elektronická učebnice - II. stupeň Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková organizace Český jazyk a literatura 21.2 Co již víme? POPIS - informuje o výsledcích pozorování, hlavním záměrem je podat přesný obraz popisovaného předmětu nebo jevu. ZKUS POPSAT EVOLUCI MOBILNÍHO TELEFONU ZKUS POPSAT VLASTNÍ MOBILNÍ TELEFON

21.3 Jaké si řekneme nové termíny a názvy? Elektronická učebnice - Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2, příspěvková organizace Elektronická učebnice - II. stupeň Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková organizace Český jazyk a literatura Kytara je drnkací strunný nástroj s hmatníkem Tón vzniká rozechvěním struny napjaté mezi dvěma pevnými body. Struny jsou rozechvívány drnkáním prsty nebo plektrem (lidově trsátko). Hmatník umožňuje získávat další tóny zkracováním chvějné délky struny přitlačením struny na pražec. Z hlediska akustického patří kytara mezi nástroje s doznívajícím tónem. Kytara je akordický nástroj – umožňuje jednohlasou i vícehlasou hru. 21.3 Jaké si řekneme nové termíny a názvy? Popis nás seznamuje s tím, jak někdo nebo něco vypadá. Popis musí být názorný, výstižný, nezkreslený, přesný. Druhy popisu: a) statický – popis předmětu, místa, osoby b) dynamický – popis průběhu děje Druhy popisu podle účelu: a) Prostý popis vystihuje nápadné a názorné znaky. b) Odborný popis vyžaduje přesnost a vystihuje jen podstatné znaky. c) V uměleckém neboli subjektivně zabarveném popisu autor vyjadřuje své pocity a dojmy.

21.4 Co si řekneme nového? Popis pracovního postupu Elektronická učebnice - Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2, příspěvková organizace Elektronická učebnice - II. stupeň Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková organizace Český jazyk a literatura Míchaná vajíčka Nakrájíme si najemno cibuli a šunku. Rozklepneme vajíčka do hrnku a pomocí nože či vidličky je rozmícháme do více jednolité hmoty. Trochu osolíme (dvě špetky soli), zbytek dosolíme až hotové podle chuti. Olej nalijeme na pánev a asi 1-2 minuty necháme rozehřívat. Pak přisypeme cibuli a počkáme, až začne mírně hnědnout. Následně přisypeme šunku a mícháme. Zhruba po půl minutě sundáme pánev ze sporáku a nalijeme na ni vajíčka. Vše řádně rozmícháme. Pak vrátíme pánev na sporák, stále mícháme a počkáme až hmota ztuhne do požadovaného stavu. Servírujeme s pečivem. Dobrou chuť! 21.4 Co si řekneme nového? Popis pracovního postupu - Vystihuje činnost obvyklou v některém pracovním oboru, která směřuje k předem stanovenému a přesně vytčenému cíli (např. postup při přípravě pokrmů apod.). - Nejjednodušším druhem popisu pracovního postupu je návod. Slouží k tomu, aby podle něho mohl čtenář popsanou činnost sám provést.

Elektronická učebnice - II Elektronická učebnice - II. stupeň Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková organizace Český jazyk a literatura Elektronická učebnice - Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2, příspěvková organizace 21.5 Procvičení a příklady POSPOJUJ, CO K SOBĚ PATŘÍ POPIŠ POSTUP VÝROBY TOHOTO VESELÉHO SALÁTU 1) 2) 3)   moderní design otáčivý číselník samostatné sluchátko display dřevěná schránka sluchátko a mikrofon na vidlici samostatný mikrofon zabudovaný mikrofon nabíječka dva zvonky

21.6 Něco navíc pro šikovné Můj telefon je velký tak akorát. Elektronická učebnice - Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2, příspěvková organizace Elektronická učebnice - II. stupeň Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková organizace Český jazyk a literatura 21.6 Něco navíc pro šikovné Oprav chyby v následujícím popisu, uspořádej věty: Můj telefon je velký tak akorát. V dolní části jsou otvory na připojení k USB kabelu a na napájení. Je vyroben z umělé hmoty a je docela lehký. Hlavní tlačítko je stříbrné. Výstup pro sluchátko je v horní části po pravé straně. Zelené tlačítko se symbolem telefonu slouží k přijímání hovorů. Na přední straně jsou číslice 1 – 0. Můžeme odesílat SMS i MMS zprávy. Hlavním tlačítkem můžeme vyvolat menu, rychlý přechod na psaní zpráv, menu telefonního seznamu a organizér. Display je docela velký. Mikrofon je v dolní části telefonu. Telefon má obdélníkový tvar. Zadní část telefonu je stříbrná. Nahoře jsou tlačítka na příjem hovoru a menu. Má moderní design, je černý a stříbrný. Na tlačítkách jsou i nějaké další symboly. Nosím ho stále u sebe, abych měl spojení s kamarády.  

21.7 CLIL Describe our school. What is interesting about it? Elektronická učebnice - Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2, příspěvková organizace Elektronická učebnice - II. stupeň Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková organizace Czech language and literature 21.7 CLIL Describe our school. What is interesting about it?

21.8 Test znalostí 1. Který z následujících textů je popis? Elektronická učebnice - II. stupeň Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková organizace Český jazyk a literatura Elektronická učebnice - Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2, příspěvková organizace 21.8 Test znalostí 1. Který z následujících textů je popis? a/ Narodila jsem se 15.2.2007 v Děčíně. b/ Ale pak to přišlo. Prásk! Bum! A nastalo dlouhé ticho. c/ Stan připomíná tvar písmene A. Je vysoký přibližně 1m a základnu tvoří obdélník. d/ Vážení žáci, ráda bych vás přivítala na dnešní Olympiádě z českého jazyka. 3. Popis dělíme na: a/ statický a dynamický b/ statický a dramatický c/ dynamický a statutární d/ dynamický a stálý 2. Popis neobsahuje: a/ přesná pojmenování b/ přehlednost c/ posloupnost dějů d/ zamyšlení 4. Nejjednodušším druhem popisu pracovního postupu je: a/ subjektivně zabarvený popis b/ vypravování c/ pracovní návod d/ úvaha Správné odpovědi: c d a Test na známku

Elektronická učebnice - II Elektronická učebnice - II. stupeň Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková organizace Český jazyk a literatura 21.9 Použité zdroje, citace http://www.google.cz/imgres?q=najdi+rozd%C3%ADly&hl=cs&biw=1093&bih=470&gbv=2&tbm=isch&tbnid=nMjUwbalSI-3IM:&imgrefurl=http://kikx.blog.cz/0910/najdi-rozdil&docid=nnSZ8IFhBsCBJM&imgurl=http://nd03.jxs.cz/269/194/f3eaa5e1fd_54759629_o2.jpg&w=902&h=362&ei=S7YGT662D8rO4QTKyYiSCA&zoom=1&iact=hc&vpx=42&vpy=137&dur=78&hovh=142&hovw=355&tx=240&ty=75&sig=104447543522294289617&page=1&tbnh=65&tbnw=162&start=0&ndsp=11&ved=1t:429,r:6,s:0 http://www.google.cz/imgres?q=mobiln%C3%AD+telefony+evoluce&hl=cs&gbv=2&biw=1093&bih=470&tbm=isch&tbnid=m25R8IV4PlhwvM:&imgrefurl=http://www.swmag.cz/876/jak-se-meni-nase-internetove-navyky/&docid=ppsPnIbvOO8WBM&imgurl=http://www.swmag.cz/assets/clanky/2011-11/clanek00876/upload/photo/mobile_phone_evolution.jpeg&w=333&h=500&ei=IrcGT7j6H6aj4gSA-MSNCA&zoom=1&iact=rc&dur=125&sig=104447543522294289617&page=1&tbnh=131&tbnw=87&start=0&ndsp=11&ved=1t:429,r:0,s:0&tx=57&ty=29 http://www.google.cz/imgres?q=mobiln%C3%AD+telefony&hl=cs&sa=X&gbv=2&biw=1093&bih=470&tbs=itp:clipart&tbm=isch&tbnid=PkoBKzlJmSCeCM:&imgrefurl=http://talkmoneyblog.co.uk/recycle-your-mobile-phone-for-cash-or-donate-it-to-a-charity/&docid=je4-a71HwmHNoM&imgurl=http://talkmoneyblog.co.uk/wp-content/uploads/2009/02/mobile-phone.jpg&w=393&h=480&ei=eLcGT9mxBoTl4QTCrdWNCA&zoom=1&iact=rc&dur=687&sig=104447543522294289617&page=3&tbnh=100&tbnw=82&start=23&ndsp=14&ved=1t:429,r:2,s:23&tx=55&ty=43 http://www.google.cz/imgres?q=j%C3%ADdlo&hl=cs&gbv=2&biw=1093&bih=470&tbm=isch&tbnid=Rp9bCtOa1hUZGM:&imgrefurl=http://www.imamka.cz/spokojeny-zaludek-vaseho-drobecka-jidlo-pro-kojence-od-4-do-6-mesicu-76.html&docid=TMGOne05ibmn3M&imgurl=http://www.imamka.cz/galerie//clanky/C1103005_cs_kocka.jpg&w=800&h=600&ei=PLkGT5u8O6n_4QTvibnpCQ&zoom=1&iact=hc&vpx=505&vpy=158&dur=63&hovh=194&hovw=259&tx=137&ty=176&sig=104447543522294289617&page=4&tbnh=112&tbnw=149&start=36&ndsp=12&ved=1t:429,r:3,s:36 http://www.google.cz/imgres?q=kytara&hl=cs&gbv=2&biw=1093&bih=470&tbm=isch&tbnid=cLSYqF-Wqj8ctM:&imgrefurl=http://www.blog.opengamingcenter.cz/uplny-zacatek/&docid=B0B-Aq4F8DQmcM&imgurl=http://www.blog.opengamingcenter.cz/files/spanela.jpg&w=407&h=640&ei=brkGT6DgN-WD4gTZq8WNCA&zoom=1&iact=hc&vpx=871&vpy=70&dur=93&hovh=282&hovw=179&tx=158&ty=251&sig=104447543522294289617&page=4&tbnh=126&tbnw=80&start=37&ndsp=15&ved=1t:429,r:14,s:37 http://www.google.cz/imgres?q=m%C3%ADchan%C3%A1+vejce&hl=cs&gbv=2&biw=1093&bih=470&tbm=isch&tbnid=ZH1OHRKas8-KNM:&imgrefurl=http://mysimplecooking.com/how-to-cook-the-simple-scrambled-eggs/&docid=uTeDaIZTDDixNM&imgurl=http://mysimplecooking.com/wp-content/uploads/2011/10/scrumble-egg4.jpg&w=473&h=320&ei=S7oGT8SHOuja4QTX1OzdCg&zoom=1 http://www.google.cz/imgres?q=z%C5%A1+na+str%C3%A1ni&hl=cs&gbv=2&biw=1093&bih=470&tbm=isch&tbnid=aaSZmvy-0gnfiM:&imgrefurl=http://www.zsnastrani.cz/&docid=nXjsNxdLd34QeM&imgurl=http://www.zsnastrani.cz/img/stran.jpg&w=500&h=214&ei=gboGT-X4EfSM4gThmLiRCA&zoom=1 www.zs.tatenice.cz

21.10 Anotace Autor Mgr. Drahomíra Párová Období 07 – 12/2011 Ročník Elektronická učebnice - II. stupeň Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková organizace Český jazyk a literatura 21.10 Anotace Autor Mgr. Drahomíra Párová Období 07 – 12/2011 Ročník 6.,7.,9. ročník Klíčová slova Popis statický a dynamický, prostý, odborný, subjektivně zbarvený. Anotace Prezentace popisující výstavbu slohového postupu popisu, jeho příklady a procvičení.