Závěrečné opakování Matematika 3.ročník.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Měření úhlů Stupňová míra (devadesátinná, nonagesimální) je zavedena tak, že pravý úhel je rozdělen na 90 dílů, které se nazývají (úhlové) stupně, značí.
Advertisements

ÚLOHY Z GEOMETRIE č. 3 Učivo – Obdélník, čtverec
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO:
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
Závěrečné opakování pro 4.ročník
Několikrát méně, nácvik.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005.
Sčítání a odčítání úhlů
NÁSOBENÍ ČÍSLEM 10 ZÁVĚREČNÉ SHRNUTÍ
SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ DESÍTEK DO 100
Dělitelnost přirozených čísel
VY_32_INOVACE_INF_RO_12 Digitální učební materiál
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Velké Albrechtice, příspěvková organizace Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Autor:Elena Kolarovská Období:prosinec.
Zábavná matematika.
Letokruhy Projekt žáků Střední lesnické školy a střední odborné školy sociální ve Šluknově.
86.1 Procvičení a příklady: Násobení číslem 8
Čtení myšlenek Je to až neuvěřitelné, ale skutečně je to tak. Dokážu číst myšlenky.Pokud mne chceš vyzkoušet – prosím.
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
ODČÍTÁNÍ DO 100 S PŘECHODEM DESÍTKY
Únorové počítání.
Digitální učební materiál
73.1 Zaokrouhlování desetinných čísel
Dělení se zbytkem 8 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Velké Albrechtice, příspěvková organizace Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Autor:Elena Kolarovská Období:leden.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Inovace a zkvalitnění výuky projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ V OBORU DO 100
44.1 Písemné násobení jednociferným činitelem
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_153_Násobíme, dělíme 9 s čertem a Mikulášem AUTOR: Jana Dzubáková.
Odčítání v druhé desítce bez přechodu
Celá čísla Dělení.
 Anotace: Prezentace obsahuje cvičení, která slouží k procvičování sčítání a odčítání. Prezentace je prezentována interaktivně na tabuli.  Autor: Mgr.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO:
Květnové počítání.
24.1 Písemné sčítání dvojciferných čísel v oboru do 100
28.1 Porovnávání čísel v oboru do 1000
Přednost početních operací
Nejprve provedeme výpočet v závorce
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Velké Albrechtice,
Násobilka 6, 7, 8, 9 VY_32_INOVACE_090, 5. sada, M ANOTACE
Znaky dělitelnosti.
Matematika a její aplikace
Opakování 5. ročník Matematické operace
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Velké Albrechtice,
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO:
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_149_Obchod AUTOR: Jana Dzubáková ROČNÍK, DATUM: 3.,
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor: Vladislav Michl Název: VY_32_INOVACE_573_PŘEVODY_JEDNOTEK_OBSA HU Téma: OPAKOVÁNÍ.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor: Vladislav Michl Název: VY_32_INOVACE_562_PÍSEMNÉ_SČÍTÁNÍ Téma: OPAKOVÁNÍ – PÍSEMNÉ.
P r o c e n t a % II. Procentová část Matematika 7.ročník ZŠ Creation IP&RK.
Piš a počítej.
Procenta.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor: Vladislav Michl Název: VY_32_INOVACE_565_PÍSEMNÉ_NÁSOBENÍ_DVOJ CIFERNÝM_ČINITELEM.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor: Mgr. Milena RÁČKOVÁ Název:VY_32_INOVACE_506_PÍSEMNÉ NÁSOBENÍ Téma: PROCVIČOVÁNÍ PÍSEMNÉHO.
Digitální učební materiál zpracovaný v rámci projektu
VY_32_Inovace_ Test 1.pololetí Matematika 3. ročník
Elektronické učební materiály - I. stupeň Matematika 4
AUTOR: Mgr. Marie Benabdelmalek NÁZEV: VY_32_INOVACE_2C_12
VY_32_INOVACE_01_NÁSOBENÍ A DĚLENÍ_NÁSOBENÍ A DĚLENÍ DVĚMA A TŘEMI
VY_32_INOVACE_10_NÁSOBENÍ A DĚLENÍ_PROCVIČOVÁNÍ
VY_32_Inovace_ Numerace do 100 – odčítání bez přechodu přes 10
Název školy, adresa: Základní škola a mateřská škola Kamenný Přívoz,
Název školy : Základní škola a mateřská škola,
Název školy : Základní škola a mateřská škola,
Slovní úlohy Matematika a její aplikace (matematika pro 2. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: I/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující.
Název školy: ZŠ a MŠ Březno
Název školy: Základní a Mateřská škola Bečváry, okres Kolín Autor: Mgr
Dělení desetinného čísla celým číslem - procvičování
Název školy: ZŠ a MŠ Březno
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a praktická škola Arkadie o. p. s.
Název školy, adresa: Základní škola a mateřská škola Kamenný Přívoz,
Transkript prezentace:

Závěrečné opakování Matematika 3.ročník

Anotace: Cíl: procvičení probrané látky Pomůcky: interaktivní tabule, pracovní listy Postup: žáci pracují v pracovních listech, samostatně si kontrolují na interaktivní tabuli

Test pro 3.ročník 1. Vypočítej písemně: 243 + 125 = 31 + 145 = 508 + 201 = 632 - 540 = 358 - 220 =

2. Vypočítej písemným násobením: 25 57 63 82 71 . 6 . 8 . 5 . 4 . 9 ___ ____ ____ _____ _____ 3. Vypočítej zpaměti: 6. 7 = 48: 6 = 8 .6 = 54: 9 = 9. 9 = 60:10= 9.10 = 72: 9 =

5. Narýsuj přímky a, b, tak, aby se protínaly v bodě K. 4. Vypočítej slovní úlohu, zapiš postup, příklad a odpověď celou větou. Luboš si chce koupit za 238 Kč novou kalkulačku. Má uspořeno 160 Kč. Kolik Kč musí ještě naspořit? 5. Narýsuj přímky a, b, tak, aby se protínaly v bodě K.

Zkontroluj si výsledky: 1. 243 + 125 = 368 31 + 145 = 176 508 + 201 = 709 632 - 540 = 92 358 - 220 = 138

2. 25 57 63 82 71 .6 . 8 . 5 . 4 . 9 ___ ____ ____ _____ _____ 150 456 315 328 639 3. Vypočítej: 6.7 = 42 48: 6 = 8 8.6 = 48 54: 9 = 6 9.9 = 81 60:10= 6 9.10= 90 72: 9 = 8

4. Luboš si chce koupit za 238 Kč novou kalkulačku. Má uspořeno 160 Kč. Kolik Kč musí ještě naspořit? 238 - 160= 78 Ještě musí naspořit 78 Kč. 5.Narýsuj přímky a, b, tak, aby se protínali v bodě K. a K b