SRANDA ZÁVOD ZKO JINONICE

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Řízení motorových vozidel
Advertisements

Základní pohybový systém
Život je jako cesta vlakem…
Základní oblečení hasiče k zásahu
Návrh parkování Návrh zastávek MHD.
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
UPPAAL příklady Jiří Vyskočil 2010.
“English Time“ – Angličtina s rodilým mluvčím v MŠ U Plavecké haly
Beach rugby
Cvičení Úloha 1: Rozhodněte zda posloupnost znaků v poli délky n tvoří palindrom (slovo, které je stejné při čtení zprava i zleva). Př.: [a,l,e,l,a] [a,n,n,a]
Aplikace teorie grafů Základní pojmy teorie grafů
Luboš Charvát KTV FPE ZČU v Plzni 2013
Luboš Charvát KTV FPE ZČU v Plzni 2013
PZORA pzora.wz.cz 2. přednáška. součet hodnot dělený jejich počtem "těžiště hodnot" součet odchylek od průměru je nulový Průměr.
Mezinárodní soutěž mládeže CTIF je určena pro nejméně devítičlenné kolektivy mladých hasičů. Družstva mohou být složena z dětí obou pohlaví ve věku 12.
“IAAF KIDS’ ATHLETICS” DOPLŇKOVÉ DISCIPLÍNY KINDERIÁDY
MUŽSKÉ BĚŽECKÉ DISCIPLÍNY
Trénink atletických skoků
Hra na zapamatování Informace o hře Vytvořil: Jakub Hrubý 6.A
HrušCup 2008 – pravidla kroket 1. Hrací plocha 1. Hrací plocha Terén kam je možno umístit branky a kolíky - trávník, hřiště, antuka, les. Hráč při hře.
Small Munsterlander. byl vyšlechtěn v Německu, v kraji Münsterland, odkud pochází jeho pojmenování. Vznikl začátkem 20. století cílenou selekcí ze španělských.
TOČIVÉ DISCIPLÍNY 2.
LYŽOVÁNÍ disciplíny.
Digitalizace výuky Příjemce
Pravidla hry Základní informace  Hřiště je lepší oplocené, s jasným vyznačením půlící čáry  Počet hráčů: 2, 4, maximálně 6  Typ hřiště: malé - např.:
Pravidla „Upravená verze“ (Zpracováno pro použití v soutěžích řízených PVS)
Metodický postup Držení náčiní, chůze a běh s náčiním
Začneme historií. První pokusy s použitím „elektriky“ ve výcviku psů se objevily ještě za socializmu. Jako zdroj el. proudu sloužil induktor z vojenských.
Historie překážkového běhu
HOD KLADIVEM.
V životě lidí mohou nastat neočekávané situace
Komunikace a informace „Schopnost prezentace, představí sebe a oddíl“ Zásady kvalitní prezentace Jan-Iáček-Konečný , Vídeň.
VY_32_INOVACE_11-16 Mechanika II. Tuhé těleso – test.
Pascal - cykly.
SKOKY 1.
Štafeta požárních dvojic
 Zábava pro vás i vašeho psa  Podobný koňskému parkuru  Poprvé kolem roku 1978  Dneska běhají čistokrevní i kříženci, dospělí i děti  Pes není na.
Příklady tréninkových jednotek Praha Veličiny používané u tréninkových jednotek A.Délka zátěže (km, čas) B.Intenzita zátěže C.Délka a intenzity.
– dlouhodobé odložení 2 – polohy na dálku – stůj, sedni, lehni 3 – směrový aport 4 – aport skokem 5 – chůze 6 – dřívka 7 – odládání za.
Psí Svět.
Pravidla atletiky 2014/2015.
400 metrů štafetový běh s překážkami CTIF
SPORTOVNÍ KYNOLOGIE (německý ovčák)
IVETKY MEMORIÁL ZKO PYŠELY VÁS ZVE NA 3. ročník
Příkazy cyklů. Co je to cyklus Jako cyklus označujeme opakované vykonávání určitého bloku příkazů Jako cyklus označujeme opakované vykonávání určitého.
C – cyklus do-while Mgr. Lenka Švancarová.
Propozice volné střelecké soutěže
© Tom Vespa. Měkota 1) reakční rychlostní schopnost: a) jednoduchá: od podnětu do začátku pohybu (podněty mohou být dotykové - taktilní, sluchové - akustické,
Podstatná jména: pád Sedm pádů Pomůže nám pejsek Byl jeden pes. 1. pád: Kdo? Co? Šel do lesa. 2. pád: Koho? Čeho? Utekl myslivci. 3. pád: Komu? Čemu?
Ročník: 1. Vzdělávací obor: Tělesná výchova Tematický okruh: Sportovní hry Téma: Hry pro předškolní děti Jméno autora: Mgr. Renata Kynzlová Vytvořeno dne:
1. Vzdělávací obor: Tělesná výchova Tematický okruh: Sportovní hry Téma: Drobné hry na rozehřátí Jméno autora: Mgr. Renata Kynzlová Vytvořeno dne: 27.
Pro 2. st. ZŠ, SŠ Jitka Králíková. Sem-tam – 3 min  Přemístění z jedné strany tělocvičny na druhou s různými obměnami: ◦ Skoky po 2 nohách, po 1 noze.
Elektronické učební materiály - … stupeň Předmět Autor: Mgr. Iveta Votápková Elektronické učební materiály – II. stupeň Tělesná výchova Aktivity v lese.
Anotace Materiál je vhodný ke společné práci žáků 2.a 3.třídy jako opakování učiva o zvířatech. Opakování může být motivováno některou hrou, doporučuji.
Když jsi se narodil, plakal jsi a všichni okolo Tebe se usmívali.
Ročník:  2. Vzdělávací obor:  Tělesná výchova Tematický okruh:
Plavání Jiří Vlk, 5.B Hluchák
Ročník:  1. Vzdělávací obor:  Tělesná výchova Tematický okruh:
Základní škola a Mateřská škola Libáň, okres Jičín Moderní škola 2010
STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA A STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ MĚSTEC KRÁLOVÉ
VYSOKOVSKÁ HVĚZDA 2016.
Maximální propustnost rovinné dopravní sítě
Historie překážkového běhu
CYKLUS S PODMÍNKOU NA ZAČÁTKU (se vstupní podmínkou)
ALG 07 Selection sort (Select sort) Insertion sort (Insert sort)
Když jsi se narodil, plakal jsi a všichni okolo Tebe se usmívali.
Metodická příručka pro kladeče stop
Metodická příručka pro kladeče stop
Kvalifikační závod na MS, Třída OB 3
Transkript prezentace:

SRANDA ZÁVOD ZKO JINONICE

START Jdeme závodit?

1. Stopa v krabici: Stopa! V tomhle? Pes musí najít v krabici se zmuchlanými novinami pamlsek. Psa je možné mít na volno, na vodítku či ho přidržovat za obojek. Psovodovi není dovoleno šahat do obsahu krabice, pouze ukazovat rukou k jejímu obsahu. Stopa! Je možné po celou dobu na psa mluvit, vydávat pokyny a chválit ho. Max. čas pro hledání 30 vteřin, pak dvojice pokračuje dál. V tomhle?

2. Slepičí loupež: 3. Odlož lžíci s vejcem, tak aby se vejce nerozbilo Zdolejte společně slalom mezi kužely. Na začátku slalomu si vezme psovod do ruky lžíci, na kterou si umístí vejce. Lžíci drží za okraj držadla. Dvojice vykoná slalom a na konci slalomu pokládá psovod lžíci i vejce na zem. Vejce se nesmí rozbít. Psa je nutné mít na vodítku. Pokud vynechá psovod nebo pes nějaký kužel nebo pokud psovodovi upadne vejce na zem, vrací se na začátek slalomu a vše opakuje do úspěšného splnění. Disciplína je splněná, pokud dvojice úspěšně projde slalomem, aniž by vejce spadlo na zem. K noze! 2. Zdolej slalom Magor 1. Vezmi si lžíci s vejcem do ruky 2.

3. Klokaní odložení Zůstaň! 3. Navlíkni si pytel Leda ve snu Odlož psa na určeném místě u cedulky, doběhni k druhé cedulce, tam se navlíkni do pytle a doskákej zpět ke svému psovi alespoň na krok Psa je možné mít odloženého na volno nebo na vodítku Psovod může po celou dobu na psa mluvit: chválit ho či vydávat povely Pokud se pes zvedne při cestě psovoda k pytli, může psovod psa opět usměrnit do odložení či pokračovat v cestě s trestnými 45 vteřinami Pokud se pes zvedne při cestě psovoda již v pytli směrem ke psovi, může dvojice pokračovat dál v závodě s 30 trestnými vteřinami Psovod musí doskákat v pytli alespoň krok před psa, tam se vysvléká z pytle a dvojice pokračuje v závodě Zůstaň! 3. Navlíkni si pytel Leda ve snu 4. Skákej zpět k odloženému psovi 1. Odlož psa 2. Běž či jdi k pytli

4. Volání Frankensteina Ke komu? Ke mně! Předej psa pomocníkovi, odběhni k cedulce na určené místo, kde si oblíkni kabát a nasaď si na obličej masku Frankensteina, poté můžeš přivolat psa. Psa pomocník drží za obojek nebo za vodítko Psovod se musí do kabátu a masky obléct svědomitě, ne napůl. V momentě kdy je oblečen, může začít přivolávat psa a pomocník jej vypouští Psovod může používat opakované povely či pamlsek Pes musí dorazit až k psovodovi, min. na krok, aby jej mohl psovod uchopit za vodítko či obojek. Pes nemusí předsednout. Pokud psovod psa k sobě nepřivolá, dvojice dostává 15 trestných vteřin navíc V momentě, kdy je pes u psovoda, psovod si sundává masku i kabát a pokračuje k další disciplíně Ke komu? Ke mně! 1. Psa podrží pomocník 3. Psovod se oblékne do kabátu, nasadí si masku a poté může přivolat psa. 2. Psovod odbíhá k cedulce na určené místo

5. Obuj svého pána Aport! To si do úst nevložím Proveď aport vlastní boty Psovod může po celou dobu na psa mluvit: chválit ho či vydávat povely Psovod podrží psa za obojek, zuje si jednu botu, odhodí ji minimálně na 10 kroků a v okamžiku, kdy bota dopadne na zem, psa vysílá pro aport. Pes musí donést aport tak, aby si jej od něj psovod mohl převzít (tzn. minimálně na krok). Pokud pes aport nevykoná, psovod si dojde/doskáče pro botu a dvojici se přičítá 30 trestných vteřin navíc Dvojice se o aport vlastní boty musí pokusit Aport! To si do úst nevložím

6. Přechod přes Himaláj Hop! Uhni, nemehlo Překonej společně se psem malou skokovou překážku. Psovod drží v ruce kelímek s vodou, kterou nesmí vylít. Pes je na vodítku. Dvojice doběhne k cedulce, kde si psovod z kbelíku vezme kelímek plný vody. S kelímkem v jedné ruce a se psem ve druhé ruce oba překonávají překážku. Za překážkou psovod donese kelímek k další cedulce a odloží jej na připravený kbelík. Pokud pes nebo psovod nepřeskočí překážku či ji přeskočí jen částečně, vracejí se zpět a provedou přeskok ještě jednou Kelímek má na sobě namalované 2 rysky. Pokud hladina vody poklese při přenosu kelímku pod první rysku, dvojici se přičte 10 trestných vteřin. Pokud hladina vody v kelímku poklesne při přenosu pod druhou rysku, dvojici se přičte 15 trestných vteřin. Hop! Uhni, nemehlo 6. 1. Seber kelímek 2. Přeskoč překážku 3. Odlož kelímek

7. Plížení Amazanskou džunglí Plaz Až po Tobě! Dvojice se musí proplížit pod překážkou Pes může být na vodítku nebo na volno Pokud psovod nebo pes odmítnou pod překážkou prolézt, bude jim přičteno 15 trestných vteřin Plaz Až po Tobě!

8. Dovolená na Havaji Co prosím? 1. Navlíkni si věnec Vpřed! Psovod si u vyznačeného místa s cedulkou dá na krk havajský věnec a dvojice pokračuje k bazénku. Pes musí přejít přes malé bazénky s vodou. Psovod kráčí vedle po trávě. Psovod si sundává věnec u další cedulky, které vyznačuje ukončení úseku. Pes musí být na vodítku. Pes nesmí jít mimo bazénky. V opačném případě se dvojici přičítá 30 trestných vteřin. Co prosím? 1. Navlíkni si věnec Vpřed! 3. Sundej si věnec 2. Převeď psa přes bazén

9. Hra na pejska a kočičku Mňááááu Volejte Bohnice Rozštěkej svého psa pouze pomocí citoslovcí „haf“ či „mňau“ Pes může být na vodítku či na volno Psovod musí mít ruce za zády a nesmí nevyužívat žádného jiného slova ani gest. Na rozštěkání psa má psovod maximálně 30 vteřin Volejte Bohnice Mňááááu

CÍL

O NEJRYCHLEJŠÍHO PSA CVIČÁKU Soutěžící budou rozděleni do 3 kategorií dle velikosti psa: malí psi (do 35 cm v kohoutku) střední psi (36 – 50 cm v kohoutku) velcí psi (od 51 cm v kohoutku)   Tento rychlostní závod spočívá v přivolání psa přes celou délku cvičební plochy. Cílem je, aby pes překonal vzdálenost v co nejrychlejším čase. U vysokého žebříku předá psovod psa pomocníkovi, který ho drží do té doby, než se psovod dostane na druhou stranu placu k cíli. Ve chvíli, kdy pomocník vypustí psa, se začíná měřit čas a psovod psa k sobě volá. Může použít jakýchkoliv prostředků, aby jeho pes byl tím nejrychlejším.

ZÁBAVNÝ VĚDOMOSTNÍ TEST Vyplň zábavný vědomostní test, nezapomeň se podepsat a vhoď ho do připravené krabice Proběhne slosování o zajímavé ceny