Centrála: Podolská 50 147 00 Praha 4 Tel.: 00420-241433371 10 let partnerem při tvorbě silných značek MCM 2007 Multiplex Cinemas M.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
PLAYBOY Kalendar 2007.
Advertisements

Stodůlky 1977 a 2007 foto Václav Vančura, 1977 foto Jan Vančura, 2007.
PRŮZKUM NA TÉMA: „Dopady finanční krize“ eficia .
Města ČR – orientace na mapě
Vyhodnocení dotazníku – Barcamp Brno 2012 Magdaléna Katolická magdalena [at] marketingovevyzkumy.cz
*Zdroj: Průzkum spotřebitelů Komise EU, ukazatel GfK. Ekonomická očekávání v Evropě Březen.
Český Internet po (uši v?) krizi Marek Antoš. snímek |datum |dokument | 1. Internetové prostředí 2.
Piktogramy Připraveno pro: FSV - UK Datum: 4. července 2008 Projekt: 28506/2 Připravili: Jan Vavřík, Naďa Nevěřilová Příloha Grafy.
Respond & Co, Masná 3A, Ostrava 1, , telfax : , Anketní výzkum u uživatelů výrobku Prostenal.
19.1 Odčítání v oboru do 100 s přechodem přes desítku
9 CELÁ ČÍSLA
Sčítání a odčítání úhlů
Letní olympijské hry Názory obyvatel ČR a hl. m. Prahy
Tomáš NETERDA 1961 Sportovní kariéra : plavecké třídy ZŠ Komenského gymnázium Dašická plavecká škola
Násobíme . 4 = = . 4 = = . 4 = = . 2 = 9 .
Zápis čísla v desítkové soustavě
Kdo chce být milionářem ?
Výzkumy volebních preferencí za ČR a kraje od
NÁSOBENÍ ČÍSLEM 10 ZÁVĚREČNÉ SHRNUTÍ
Výsledky NetMonitoru a AdMonitoringu za červenec 2008 Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR) MEDIARESEARCH, a. s. a GEMIUS, S. A
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Vizualizace projektu větrného parku Stříbro porovnání variant 13 VTE a menšího parku.
VY_32_INOVACE_INF_RO_12 Digitální učební materiál
Respond & Co, Masná 3A, Ostrava 1, , telfax : , Anketní výzkum u uživatelů přípravku Urinal.
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
„Seroprevalence VHC u injekčních uživatelů drog“ Národní monitorovací středisko pro drogy a drogové závislosti Úřad vlády ČR tel fax
VY_32_INOVACE_ 14_ sčítání a odčítání do 100 (SADA ČÍSLO 5)
Postoje k mobilnímu marketingu Alena Ivánková Research Project Manager, MEDIARESEARCH 13/10/2010 – Mobile Internet Forum.
Vyhodnocení dotazníkových šetření prováděných na veletrhu GAUDEAMUS Přípravný výbor – Slavonice Přípravný výbor – Slavonice
ANALÝZA POTŘEB, MOTIVACE A FIREMNÍ PÉČE O ZAMĚSTNANCE VE VYBRANÝCH NZDM PARDUBICKÉHO KRAJE BAKALÁŘSKÁ PRÁCE Autor: Bc. Kejzlarová Šárka, DiS. Sběr dat:
Pro Sdružení Nového Města Pražského zpracoval Milan ŠULC VÁCLAVSKÉ NÁMĚSTÍ 2014 POZITIVA A NEGATIVA OČIMA NÁVŠTĚVNÍKŮ Výsledky výzkumu z podzimu 2013.
Zábavná matematika.
Mapa zájmu - plány.
Dělení se zbytkem 6 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Dělení se zbytkem 5 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Letokruhy Projekt žáků Střední lesnické školy a střední odborné školy sociální ve Šluknově.
Stav studie „Seroprevalence VHC u injekčních uživatelů drog“ k Národní monitorovací středisko pro drogy a drogové závislosti Úřad vlády ČR tel.

Nejmenší společný násobek
Čtení myšlenek Je to až neuvěřitelné, ale skutečně je to tak. Dokážu číst myšlenky.Pokud mne chceš vyzkoušet – prosím.
Věra Boháčová, DiS. nutriční terapeutka Poradenské centrum Výživa dětí
Únorové počítání.
Výzkumy CzechTourism Fórum cestovního ruchu listopadu 2011
III. Řešení úloh v testech Scio z matematiky
52_INOVACE_ZBO2_1364HO Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj vzdělanosti.
Dělení se zbytkem 8 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Náhoda, generátory náhodných čísel
Zásady pozorování a vyjednávání Soustředění – zaznamenat (podívat se) – udržet (zobrazit) v povědomí – představit si – (opakovat, pokud se nezdaří /doma/)
Památky 11/ Obsah Obsahstrana 2 Metodologiestrana 3 Cíle projektustrana 5 Památky – vyhodnocení 11/2011strana 7.
Cvičná hodnotící prezentace Hodnocení vybraného projektu 1.
DĚLITELNOST Prvočísla Dělitel Násobek Znaky dělitelnosti Čísla složená.
Nobody’s Unpredictable Ipsos Tambor pro Město Opava Názory na budovu Slezanka v centru Opavy Kvantitativní výzkumu Leden 2009.
Pojmy a interpretace.
1 Celostátní konference ředitelů gymnázií ČR AŘG ČR P ř e r o v Mezikrajová komparace ekonomiky gymnázií.
Technické kreslení.
Strategie značky a komunikace
Kurzy.cz finanční portál pro laiky i odborníky, tj. investice a osobní finance pro každého cílová skupina 56% mužů, 44% ženy 25% ve věku let, 24%
1 © Mediaresearch, a.s., 2008 NetMonitor a AdMonitoring Výsledky za říjen 2008.
Respond & Co, Masná 3A, Ostrava 1, , telfax : , Průzkum u uživatelů výrobku Prostenal s PERFECT.
Přednost početních operací
DĚLENÍ ČÍSLEM 5 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ Zpracovala: Mgr. Jana Francová, výukový materiál EU-OP VK-III/2 ICT DUM 50.
Slovní úlohy řešené soustavou rovnic
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
KONTROLNÍ PRÁCE.
Čtenáři a čtení v ČR v roce 2007 Výzkum dospělé populace nad 15 let Vít Richter Národní knihovna ČR Brno
Porovnání výroby a prodejů vozidel ve světě
Čtenáři a čtení v ČR (2007) společný projekt Ústavu pro českou literaturu AV ČR, v. v. i., a Národní knihovny ČR s finanční podporou Ministerstva kultury.
UŽIVATELÉ SOCIÁLNÍCH SÍTÍ V ČR
leden 2010 ZNAČKY Z PORTFOLIA VINAŘSKÉHO FONDU POHLEDEM OBYVATEL ČR
Transkript prezentace:

Centrála: Podolská Praha 4 Tel.: let partnerem při tvorbě silných značek MCM 2007 Multiplex Cinemas M onitor Zpracovali: Radka Výborná a Martin Řeháček

Str. 1 MCM 2007 •Jde o unikátní výzkum mapující pozici různých multikin v místech působení včetně spádových oblastí po celé České republice. •Projekt umožňuje definovat cílovou skupinu kinoreklamy a jejího potenciálu •Výzkum probíhá jednou ročně v lokalitách působení multikin •Výzkum splňuje minimální standardy SIMAR •Výzkum realizuje nezávislá výzkumná agentura AVE marketing Multiplex Cinemas M onitor ? Co je Multiplex Cinemas M onitor ?

Str. 2 MCM 2007 Multikina oslovují jen ve zvolených městech působení více než dva milióny obyvatel. Počet obyvatel Ostrava Hradec Králové České Budějovice Pardubice Olomouc Plzeň Praha CELKEM

Str. 3 MCM 2007 Multikina mají ve svých regionech působnosti dominantní postavení, jejich znalost přesahuje mezi návštěvníky kin 90%. Navštěvují je téměř tři čtvrtiny lidí. Téměř každý druhý navštěvuje nejčastěji a třetina navštěvuje pouze multikina. Znalost multikin 87% Návštěvníci multikin 73% Navštěvují nejčastěji multikina 45% Navštěvují pouze multikina 27%

Str. 4 MCM 2007 Přibližně 6 z deseti návštěvníků multikin chodí pouze do multikin, zbytek navštěvuje i jiná (klasická) kina. Od nejčastějšího navštěvování k absolutní věrnosti (navštěvuji pouze) 60,9%

Str. 5 MCM 2007 Ve sledovaných regionech ČR chodí do kina alespoň jednou za čtvrt roku více než dvě pětiny populace. % k3

Str. 6 MCM 2007 Oslovení, kteří chodí do multikin, mají mnohem vyšší frekvenci návštěvnosti než návštěvníci jiných kin. Asi tři čtvrtiny z návštěvníků multikin chodí do kina alespoň jednou za čtvrt roku. V případě jiných kin jde pouze o něco přes polovinu respondentů. Frekvence návštěvy kina %

Str. 7 MCM 2007 Třetina návštěvníků multikin navštěvuje kino alespoň jednou měsíčně. Mezi návštěvníky jiných kin je tato frekvence mnohem nižší.

Str. 8 MCM 2007 Návštěvníci jiných kin vykazují signifikantní pokles obecné návštěvy kina ve srovnání s návštěvníky multikin. Multikina celkem udržují dynamiku návštěvnosti. Chodíte do kina častěji nebo méně často v porovnání s minulým rokem?

Str. 9 MCM 2007 Návštěvníci kin

Str. 10 MCM 2007 Z hlediska pohlaví se návštěvníci jednotlivých typů kin od sebe neliší.

Str. 11 MCM 2007 Multikina signifikantně častěji navštěvují mladší respondenti (15 – 34 let), oproti ostatním kinům, které jsou naopak navštěvovány spíše starší generací.

Str. 12 MCM 2007 Třetina návštěvníků multikin má čistý měsíční příjem vyšší než Kč čistého. Téměř čtvrtinu tvoří návštěvníci bez příjmu (na rozdíl od ostatních kin signifikantně častěji), což budou pravděpodobně zejména studenti. K4+k7

Str. 13 MCM 2007 Návštěvník multikin Návštěvník jiných kin 60% návštěvníků multikin během poslední návštěvy filmového představení utrácelo peníze i za jiné služby nebo výrobky než film.

Str. 14 MCM 2007 Po skončení filmového představení vyrážejí návštěvníci multikin signifikantně častěji za nákupy a signifikantně méně častěji jdou „prostě“ domů. Návštěvníci multikin spojují návštěvu kina se spotřebou.

Str. 15 MCM 2007 Mladí ve věku 15 – 34 let signifikantně častěji navštěvují oblíbený podnik po návštěvě multikina.

Str. 16 MCM 2007 K17. Věděl/a jste dopředu, na jaký film půjdete nebo jste se rozhodoval/a až v kině co Vás osloví? Návštěvníci multikin se oproti návštěvníkům ostatních kin významně častěji rozhodují o filmu až na místě. V tomto výsledku pravděpodobně hraje roli jak širší nabídka titulů, tak i možnosti jiné zábavy (nákupy, restaurace…) v multiplexech.

Str. 17 MCM 2007 % návštěvník multikina návštěvník jiného kina nechodící do kina tráví dovolenou v zahraničí62%48%42% Necelé dvě třetiny návštěvníků multikin tráví dovolenou v zahraniční.

Str. 18 MCM 2007 Návštěvníci multikin signifikantně častěji deklarují, že jsou aktivní sportovci, zatímco návštěvníky ostatních kin naopak sport příliš nezajímá.

Str. 19 MCM 2007 Návštěvníci multikin si také významně častěji potrpí na značkové oblečení, na rozdíl od návštěvníků ostatních kin a těch, co do kina nechodí vůbec. k34

Str. 20 MCM 2007 K5c. Kolik kilometrů je toto kino vzdálené od vašeho bydliště? Více než polovina dojíždějících návštěvníků multikin se dopravuje ze vzdálenosti menší než 15 km.

Str. 21 MCM 2007 Multikina jako taková odmítá svým reálným chováním asi čtvrtina českých návštěvníků kin.

Str. 22 MCM 2007 Kinoreklama a životní styl návštěvníků

Str. 23 MCM 2007 Na základě odpovědi na otázky líbivosti a sledovanosti reklamy v kině byly identifikovány 3 typy dle vztahu ke kinoreklamě. Typ 1: reklama v kině se jim líbí a nebo jim nevadí, ale vždy ji sledují. Typ 2: reklama v kině jim nevadí, ale sledují ji jen občas a nebo je reklama v kině obtěžuje, ale vždy ji sledují Typ 3: reklamu v kině nesleduje, nebo ji sleduje občas ale uvádí, že jej reklama obtěžuje. Reklamu v kině sleduji vždy Reklamu v kině sleduji občas Reklamu v kině nesleduji Reklama v kině se mi líbí typ 1 typ 3 Reklama v kině mi nevadí typ 1typ 2typ 3 Reklama v kině mne obtěžuje typ 2typ 3 Kinoreklamožrout Identifikace „kinoreklamožrouta“. Pasívní příjemce

Str. 24 MCM 2007 Kinoreklamožrouti tvoří téměř 60% návštěvníků multikin. Total (%) Multikina (%) Ostatní kina (%) K19a. Reklama v kině se mi líbí99,56,9 K19a. Reklama v kině se mi nevadí58,960,356,4 K19a. Reklama v kině mě obtěžuje32,130,236,7 K19b. Reklamu v kině sleduji vždy1818,516,6 K19b. Reklamu v kině sleduji občas45,947,942,5 K19b. Reklamu v kině nesleduji36,133,640,9 K19c. Do sálu běžně chodím dle začátku promítaní, vidím tedy upoutávky na filmy i kinoreklamu 60,662,157,7 K19c. Do sálu běžně chodím až těsně před úvodními titulky filmu, když film skoro začíná, upoutávky na filmy ani kinoreklamu tedy nevidím 32,63233,4 K19c. Do sálu běžně chodím až po začátku filmu, upoutávky na filmy ani kinoreklamu nevidím 6,75,98,8

Str. 25 MCM 2007 Kinoreklamožrouti se rekrutují z mladších lidí (68 % je do 34 let) a spíše z žen. Častěji studují a díky tomu je mezi nimi více osob s nižším příjmem (do 7500 Kč měsíčně má třetina z nich) a „dočasně“ nižšího vzdělání.

Str. 26 MCM 2007 K34. Nakolik je pro Vás důležité oblékat se do značkového oblečení ? Kinoreklamožrouti i pasivní příjemci mají značkové oblečení raději než zbytek respondentů, ačkoliv mnoho kinoreklamožroutů zatím deklaruje finanční potíže při jeho koupi. Je to logické z podstaty jejich věku a kariérního statusu. Na druhé straně budou chtít svou poptávku uspokojit.

Str. 27 MCM 2007 I14. Vlastníte mobilní telefon? Pokud ano, jakou značku a kterého operátora využíváte? Většina návštěvníků kin má mobilní telefon a je poměrně rovnoměrně rozdělena mezi tři největší operátory. Nejčastěji vlastněnými značkami telefonů jsou tradičně Nokia a Sony Ericsson.

Str. 28 MCM 2007 Kinoreklamožrouti mají častěji v úmyslu koupi nového mobilního telefonu. Preferují hlavně značku Nokia, ale více než ostatní uvažují i o mobilech Sony Ericsson. Převažuje záměr ponechat si SIM kartu stávajícího operátora. Kinoreklamožrouti se více orientují na T-Mobile. I15. Plánujete si v příštích 6-ti měsících pořídit nový mobilní telefon? Pokud ano, jaké značky? I16. Víte již, u jakého operátora?

Str. 29 MCM 2007 I17. Používáte pravidelně internet? Pasivní příjemci častěji využívají internet. Rozdíly jsou ale minimální.

Str. 30 MCM 2007 Kinoreklamožrouti vydávají na lístky do kina, hudební nahrávky a filmy obecně měsíčně více peněz než pasivní příjemci. Na druhé straně utrácí méně za knihy, koncerty, lístky do divadla, CD Romy, počítačové hry a programy.

Str. 31 MCM 2007 I21 Používáte platební kartu ? Kinoreklamožrouti mají skoro stejnou penetraci využití platebních karet jako pasívní příjemci.

Str. 32 MCM 2007 I22. U kterého peněžního ústavu máte vedenou platební kartu, kterou používáte nejčastěji? I23. Jaký typ platební karty používáte? Máme na mysli označení karty, ne bankovní ústav, který ji vydal. Kinoreklamožrouti mají platební karty ve srovnání s pasivními příjemci častěji vedeny u České spořitelny. Z hlediska typu karty se segmenty příliš neliší. Kinoreklamožrouti však častěji používají karty Maestro a Visa Elektron.

Str. 33 MCM 2007 I25. Uvítal(a) byste možnost platit platební kartou vstupné v kině ? Kinoreklamožrouti by častěji uvítali možnost platit platební kartou v kině.

Str. 34 MCM 2007 I29. Jste to ve Vaší domácnosti Vy, kdo rozhoduje o významnějších investicích ? Vzhledem k sociodemografickému profilu kinoreklamožrouta není překvapením, že má menší rozhodovací pravomoci o investicích v domácnosti.

Str. 35 MCM 2007 I30. jakou značku kosmetiky nejčastěji používáte? I30a. Vlasová kosmetika I30b. Pleťová kosmetika Mezi kinoreklamožrouty je oblíbenější vlasová kosmetika Avon. U pleťové kosmetiky jsou rozdíly minimální.

Str. 36 MCM 2007 I30. jakou značku kosmetiky nejčastěji používáte? I30c. Tělová kosmetika I30d. Dekorativní kosmetika U tělové kosmetiky je všeobecně nejpoužívanější značkou Nivea. V dekorativní kosmetice má viditelný náskok Avon, který používá skoro čtvrtina kinoreklamožroutů.

Str. 37 MCM 2007 I31. Stravujete se v podnicích rychlého občerstvení? Pokud ano, ve kterých nejčastěji? Total Kinorekla možrout Pasivní příjemce Mc Donalds46,750,644,2 KFC31,931,234,1 Místní občerstvení21,418,221,7 Ačkoliv v celkovém výsledku jsou segmenty stejné, po důkladnější analýze je vidět, že kinoreklamožrouti preferují častěji McDonalds. Pasivní příjemci pak více navštěvují KFC nebo místní občerstvení.

Str. 38 MCM 2007 I34. Jakým způsobem si zajišťujete dovolenou? Z hlediska dovolené preferují kinoreklamožrouti spíše zahraniční zájezdy, které si vyberou s předstihem, nebo volí dovolenou v tuzemsku. Pasivní příjemci zase častěji jezdí do zahraničí „po vlastní ose“ a destinaci si vybírají na poslední chvíli.